Advies over HHO-kits (motor verrijkt met water en waterstof)

Tips, advies en tips om uw verbruik, processen of uitvindingen te verlagen als onconventioneel motoren: de Stirlingmotor, bijvoorbeeld. Octrooien verbetering van verbranding: waterinjectie plasma behandeling, ionisatie van de brandstof of oxidatiemiddel.
Avatar de l'utilisateur
olifant
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 6646
Inschrijving: 28/07/06, 21:25
Plaats: Charleroi, centrum van de wereld ....
x 7




par olifant » 28/04/13, 17:53

Laser, ik ging naar je profiel kijken: je 3-berichten bestaan ​​nog steeds, maar soms raken we verdwaald, simpelweg omdat we niet het juiste onderwerp vinden.

Samenvattend: goed uitgerust, probeerde je verschillende electrolyzers te maken, zonder succes.
Het verbaast ons niet.

Uw ervaring met het onderwerp "verbeterde elektrolyse" is welkom:

https://www.econologie.com/forums/electrolys ... t1228.html

je kunt het lezen, er zijn alleen 257-pagina's

Bedankt dat je duidelijker bent in je uitleg.
0 x
olifant Supreme Ere éconologue PCQ ..... Ik ben te voorzichtig, niet rijk genoeg en te lui om bespaart de CO2! http://www.caroloo.be
laser
Ik ontdekte econologic
Ik ontdekte econologic
berichten: 5
Inschrijving: 27/01/13, 16:34




par laser » 28/04/13, 18:15

Dit alles begon op een zondag als deze, regenachtig geblokkeerd in het huis om te surfen, ik strompelde over installatievideo's hho pentome ETC this forum volledig gelezen, ik neem de spellen, met enige technische mogelijkheden besluit ik een eerste te maken (ik geef aan dat het duurde van 6 mij tot 1 jaar) om de mogelijke "geheimen" te ontdekken die ik contacteer en ontmoet een verkoper op de afdeling van 39, koopt luis twee generatoren, een die ik monteer en de andere om te ontmantelen.
Ik verdien er nog vijf (meer geëvolueerd, waarvan ik er één aan de verkoper geef die mij bevestigt dat het zijn beste is)
Ik installeer op twee auto's (307d en super 5ess) doe tests bij de pomp (overloop) niets, ik neem opnieuw contact op met de verkoper en koop "een elektronische chip" geïnstalleerd op 307, een stapel resultaten, ik ontkoppel alles behalve de chip, het is de chip die speelt.
Ik neem opnieuw contact op met de verkoper om hem te informeren, en halve woorden leggen me uit dat de psychologische implicaties een resultaat kunnen geven ,,,,,,
snel overzicht
Ik wilde in pantome stappen, maar een beetje gaaf, als je in Lyon bent, is een van de voertuigen nog steeds geïnstalleerd
0 x
laser
Ik ontdekte econologic
Ik ontdekte econologic
berichten: 5
Inschrijving: 27/01/13, 16:34




par laser » 28/04/13, 18:20

dat de mijne beter is (realiseren met industriële hulpmiddelen)
0 x
Avatar de l'utilisateur
olifant
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 6646
Inschrijving: 28/07/06, 21:25
Plaats: Charleroi, centrum van de wereld ....
x 7




par olifant » 28/04/13, 19:32

De pantone is vooral effectief op oude hebberige guldens, denk ik.

Moeilijk om een ​​moderne motor te verbeteren, vooral zonder de injectie-mapping te beheersen.
0 x
olifant Supreme Ere éconologue PCQ ..... Ik ben te voorzichtig, niet rijk genoeg en te lui om bespaart de CO2! http://www.caroloo.be
david97240
Ik leer econologic
Ik leer econologic
berichten: 21
Inschrijving: 13/09/10, 00:56




par david97240 » 27/12/13, 14:10

Hallo allemaal of is de hho man weg?
0 x
david97240
Ik leer econologic
Ik leer econologic
berichten: 21
Inschrijving: 13/09/10, 00:56




par david97240 » 27/12/13, 21:31

Ik maak van de gelegenheid gebruik om te zeggen dat sinds al die tijd (4ans) het nog steeds voor mij werkt. Economie en schone motor. Hho op 1989 Turbo Diesel. Op moderne auto's ben ik nooit gelukt en probeer ik het steeds opnieuw
0 x
moinsdewatt
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 5111
Inschrijving: 28/09/09, 17:35
Plaats: Isére
x 554




par moinsdewatt » 28/12/13, 13:12

david97240 schreef:Hallo allemaal of is de hho man weg?


Ze zijn verdronken in hho.
0 x
Avatar de l'utilisateur
olifant
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 6646
Inschrijving: 28/07/06, 21:25
Plaats: Charleroi, centrum van de wereld ....
x 7




par olifant » 28/12/13, 14:43

David 97240 zei:

Op moderne auto's ben ik nooit gelukt en probeer ik het steeds opnieuw


We hebben al gesproken en gesproken. (vooral op https://www.econologie.com/forums/electrolys ... t1228.html )

Een oude motor verbruikt teveel en dit kan "gemakkelijk" worden verbeterd.

In een moderne motor hebben ingenieurs al veel werk verzet om minder te verbruiken. (= Minder injecteren, precies de juiste dosis, op het beste moment, in verband met de luchtinname)
De injectie van een additief verstoort de programmering van de motor en dus moeten we werken aan de controle van de injectie, alle regelgeving, enz. Als we willen HOPE iets verbeteren
0 x
olifant Supreme Ere éconologue PCQ ..... Ik ben te voorzichtig, niet rijk genoeg en te lui om bespaart de CO2! http://www.caroloo.be
claude63
Ik ontdekte econologic
Ik ontdekte econologic
berichten: 1
Inschrijving: 20/08/16, 15:31

Re: HHO Kit (water verrijkte motor)




par claude63 » 20/08/16, 15:43

hallo
Ik ging onlangs een hho-kit op, de eerste resultaten zijn significant merk ik op mijn meter km, je zult meer zeggen na mijn eerste vol en de wandeling in leidingwater zal regenwater een betere prestatie geven
0 x
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79124
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 10973

Re: HHO Kit (water verrijkte motor)




par Christophe » 16/01/20, 08:59

HHO-sets zouden sinds januari 2020 bij de CT (Frans) worden verboden: verbruiken minder auto / kit-HHO-en-injectie-en-water mag-to-side-by-the-DREAL-t16268.html
0 x

 


  • Vergelijkbare onderwerpen
    antwoorden
    bekeken
    laatste bericht

Terug naar de "Special motoren, octrooien, brandstofverbruik reduction"

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Geen geregistreerde gebruikers en 217-gasten