Advies over HHO-kits (motor verrijkt met water en waterstof)

Tips, advies en tips om uw verbruik, processen of uitvindingen te verlagen als onconventioneel motoren: de Stirlingmotor, bijvoorbeeld. Octrooien verbetering van verbranding: waterinjectie plasma behandeling, ionisatie van de brandstof of oxidatiemiddel.
gromo74
Ik ontdekte econologic
Ik ontdekte econologic
berichten: 5
Inschrijving: 26/01/10, 13:40




par gromo74 » 26/01/10, 13:57

Dag
Er is een nieuwe zeer interessante site over brandstofverbruik moet controleren ...

hhoplusgas.com

Hartelijk



abyssin3 schreef:
utopie is een mythomane

Het kan een mythomane zijn, maar het is in ieder geval de enige mythomane die de doeltreffendheid van zijn systeem heeft bewezen voordat het werd ingeluid ...
Voor mij is het enige probleem met utopie dat het motto is: "afwachten". En "wacht" iets te lang vergeleken met "zien".
0 x
Avatar de l'utilisateur
renaud67
Ik postte 500 berichten!
Ik postte 500 berichten!
berichten: 638
Inschrijving: 26/12/05, 11:44
Plaats: Marseille
x 8




par renaud67 » 26/01/10, 14:12

spam spam spoum ... :frons:
0 x
De absurditeiten van gisteren zijn de waarheden van vandaag en morgen banaliteiten.
(Alessandro Marandotti)
gromo74
Ik ontdekte econologic
Ik ontdekte econologic
berichten: 5
Inschrijving: 26/01/10, 13:40




par gromo74 » 26/01/10, 22:56

Ja, dat is het.

: Mrgreen:

POISSONIST schreef:Nou ja, voor het kort:

de automotoren niet goed aangepakt door de constructeurs.Parceque:

Als u de elektronische kaart te veranderen. POWERSHIPS etc etc
Het krijgt meer vermogen en minder nadelen.
(Getest en approuved!)


Als men injecteert HHO in de motor met benzine of diesel, het veranderen van de carburateur en verwijder de bijna pollution.Parceque, maar ook:

Apart co2 andere gassen zoals koolmonoxide CO en NOx alle stikstofoxiden kan de motor verbeteren. Dus als we ze verbranden, dan verhoogt prestaties van de motor en is niet vervuild. Dit belet niet dat vervuilende de CO2.

Als je een flesje pure waterstof en je de brandstof te verwijderen, en u een aanpassing carburatie / injectie te maken terwijl u rijdt zonder vervuilend.
Mijn WEISHAUPT of Cueno brander installateur of wat je wilt kun je het doen.
Bijvoorbeeld onze Amerikaanse vriend die rolt met zijn waterstof, geproduceerd door haar zonnehuis dat ook doet.
U vindt er een verhaal over TF1 zien.

Nu de moeilijkheid zou ik truc is een elektrolyseur die een stroom HHO zo hoog mogelijk en tevens tijdrovende zo weinig mogelijk maakt te vinden waarop de dynamo te elektriciteit pomp op de auto en daarbij maakt ons verbruiken te veel brandstof.

De kers op de taart, de zuurstof sensor (ook worden gewijzigd voordat 100 000 Km) ten onrechte door een teveel aan zuurstof geproduceerd door de elektrolyseur. Dus met EFIE om 50 euro (extreem ruïneus) aan te sluiten op de auto te maken naar de sonde het mengsel arm aan zuurstof.

Zo krijgen we minder brandstof conso becaufe de sonde gecorrigeerde informatie verzenden maan. Dat is het.

Uiteindelijk moeten we HHO produceren, maar niet te veel als er meer stroom wordt verbruikt dat niet kan worden gecompenseerd met verbeterde prestaties motor.

Daarom winnen we tenminste 20%.

De theoretische maximale efficiëntie voor elke motor kan niet worden overschreden, tenzij (heheheh)

kleefstoffen geïnstalleerd zonnepanelen op het dak van de auto en lipo bij. En dat laat de auto goed indrinken zon op parkeren. Volg het idee .... parcequ kan worden geladen om 500 1000 gratos.et tijden dan kunt u lossen om HHO gratos ook te maken ....

Dat is allemaal .........................................
0 x
Daniel81
Ik ontdekte econologic
Ik ontdekte econologic
berichten: 1
Inschrijving: 17/05/10, 23:25
Plaats: Tarn-Graulhet




par Daniel81 » 08/11/10, 20:51

goedenavond allemaal en iedereen
Ik nam niet de tijd om het hele onderwerp te lezen, er zijn er te veel.
gedurende verschillende maanden ben ik begonnen in de HHO
Ik bied je mijn resultaten aan
http://le-forum-des-utilisateurs-de-generateurs-hho.3359116.n2.nabble.com/
plaatgenerator door Daniel81
je hebt ook een gepulseerde spanningsregelaar, gemaakt met een monster en een onderdelenplan, gemaakt door een vriend.
je zult al mijn onderzoek van vertrek tot nu kunnen zien.
en ik ga door met het maken van een droge cel die ik start.
Ik ben momenteel tussen 20 en 25% van het brandstofverbruik afhankelijk van de omstandigheden voor vervuiling moeilijk te testen, dan heb ik een bakwagen, 2500 tr vacuüm tot max voor gasregeling.
Ik zou graag willen weten of iemand tests met cel hho + pantone heeft gedaan.
Ik start ook een pantonereactor in 15x 21 roestvrij stalen buis en 12 roestvrijstalen staaf.
als het tegen je spreekt en nuttig voor je kan zijn.
à bientôt
Daniel
0 x
Avatar de l'utilisateur
Flytox
Modérateur
Modérateur
berichten: 14141
Inschrijving: 13/02/07, 22:38
Plaats: Bayonne
x 839




par Flytox » 08/11/10, 22:29

Hallo Daniel81

Ik nam niet de tijd om het hele onderwerp te lezen er zijn er te veel.
gedurende verschillende maanden ben ik begonnen in de HHO
Ik bied je mijn resultaten aan
http://le-forum-des-utilisateurs-de-generateurs-hho.3359116.n2.nabble.com/
plaatgenerator door Daniel81
je hebt ook een gepulseerde spanningsregelaar, gemaakt met een monster en een onderdelenplan, gemaakt door een vriend.
je zult al mijn onderzoek van vertrek tot nu kunnen zien.
en ik ga door met het maken van een droge cel die ik start.
Ik zit momenteel tussen 20 en 25% brandstofbesparing volgens de voorwaarden voor de vervuiling moeilijk te testen dan dat ik een bakwagen heb, 2500 tr met leeg maximum voor de gasregeling.
Ik zou graag willen weten of iemand tests met cel hho + pantone heeft gedaan.]


Het is goed als je de tijd neemt om het hele onderwerp te lezen, zodat je al weet dat er een aantal sceptici zijn over deze "goede" HHO-resultaten. We zullen je snel vragen om ze te "bewijzen" met iets solide en een meetmethode die standhoudt.

Ik start ook een pantonereactor in 15x 21 roestvrij stalen buis en 12 roestvrijstalen staaf.
als het tegen je spreekt en nuttig voor je kan zijn.
à bientôt


Welkom bij de club, je kunt een nieuw bericht openen op je Pantone-montage :P
0 x
Reden is de waanzin van de sterkste. De reden voor de minder sterk is waanzin.
[Eugène Ionesco]
http://www.editions-harmattan.fr/index. ... te&no=4132
francklompa
Ik begrijp econologic
Ik begrijp econologic
berichten: 67
Inschrijving: 20/09/09, 17:26
x 1

HHO




par francklompa » 09/11/10, 00:49

Hallo daniel

HHO-ervaring is niet erg bekend in Frankrijk, veel sceptici!

Aan de andere kant, ga door forum american, youtube.com, er zijn veel video's

MyHydrogenCar-geheimen onthuld
http://www.youtube.com/watch?v=bz8KGCICeuA
0 x
Avatar de l'utilisateur
olifant
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 6646
Inschrijving: 28/07/06, 21:25
Plaats: Charleroi, centrum van de wereld ....
x 7




par olifant » 09/11/10, 09:45

Ik zou om twee redenen de neiging hebben om op hun hoede te zijn voor Amerikaanse HHO-fora:

1) hebben ze veel meer grote voertuigen zoals 4X4, waar de HHO efficiënter lijkt te zijn dan op onze kleine geavanceerde motoren. Ze rijden ook naar gas.

2) blijkbaar zijn veel fora geïnfiltreerd door verkopers.

Uit onafhankelijke dubbelblinde test, geen redding (nou, het lijkt mij dat ik mezelf herhaal ... : Mrgreen: )
0 x
olifant Supreme Ere éconologue PCQ ..... Ik ben te voorzichtig, niet rijk genoeg en te lui om bespaart de CO2! http://www.caroloo.be
kistinie
Éconologue goed!
Éconologue goed!
berichten: 357
Inschrijving: 16/11/09, 09:18




par kistinie » 09/11/10, 13:55

http://www.youtube.com/watch?v=8ykCWaVc ... r_embedded
http://www.youtube.com/watch?v=1-ruFNzr ... _embedded#!

Het gelijktijdig opwekken van de 3-krachten om de verandering van toestand te benaderen om een ​​sync te verkrijgen bij een gemeenschappelijke resonantiefrequentie lijkt de moleculaire sleutel te zijn.
0 x
----------------------------------------------

Think global act lokale ...
et
Weet goed, dat is niet emmerdée!

-----------------------------------------------
dedeleco
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 9211
Inschrijving: 16/01/10, 01:19
x 10




par dedeleco » 09/11/10, 14:24

Niet gerelateerd aan het onderwerp dat deze UFO overzet naar:
https://www.econologie.com/forums/post182616.html#182616

AlienScientist Interview met Frank Znidarsic
0 x
laser
Ik ontdekte econologic
Ik ontdekte econologic
berichten: 5
Inschrijving: 27/01/13, 16:34




par laser » 28/04/13, 17:44

Ik had al gepost, mijn bericht is verwijderd? het is een grote oplichting, (een openhartige die is gebeurd), dus mevrouw, hoewel het regent dat je weet wat je moet doen om te voorkomen dat je geld en tijd verliest met de HHO
persoonlijke ervaring 3-auto's plus verschillende protocollen + KOPEN OP DE HANDEL
0 x

 


  • Vergelijkbare onderwerpen
    antwoorden
    bekeken
    laatste bericht

Terug naar de "Special motoren, octrooien, brandstofverbruik reduction"

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Geen geregistreerde gebruikers en 225-gasten