Advies over HHO-kits (motor verrijkt met water en waterstof)

Tips, advies en tips om uw verbruik, processen of uitvindingen te verlagen als onconventioneel motoren: de Stirlingmotor, bijvoorbeeld. Octrooien verbetering van verbranding: waterinjectie plasma behandeling, ionisatie van de brandstof of oxidatiemiddel.
Yakah
Ik ontdekte econologic
Ik ontdekte econologic
berichten: 3
Inschrijving: 06/10/09, 23:33




par Yakah » 07/10/09, 12:02

Ik begrijp heel goed dat het systeem als brandstofadditief tegenvalt bij de originele elementen van een auto. Dus je moet nadenken over het opvoeren van het vermogen dat beschikbaar is aan boord van een voertuig met een kleine cilinderinhoud, door waarom niet een of twee zonnepanelen op de galerij te installeren, door een of twee kleine windturbines toe te voegen, zoals Pramac van Stark... kan beginnen te hopen om een ​​kleine auto op een behoorlijke hoeveelheid bruin gas te laten rijden. Natuurlijk is het eerst een hack, maar als het doel is om extra kracht te zoeken ...
Pramac Starck windturbines (1 jaar na datum van op de markt brengen... en ze zijn nog steeds niet beschikbaar):
http://www.pramac.com/Europe/en/default ... anguage=en

Sommigen slaan het gas op om te tanken na: http://www.youtube.com/watch?v=IHZZ5ti4Uz0

We zijn ook niet verplicht om ons op de auto te concentreren, bruin gas heeft meerdere toepassingen en het is belangrijk om te vermelden dat we de energie van windturbines en zonnepanelen in gasvorm kunnen opslaan, niet noodzakelijk in batterijen.

Ik zal de lege fles-test doen en er zullen er nog een paar posten.
0 x
Avatar de l'utilisateur
olifant
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 6646
Inschrijving: 28/07/06, 21:25
Plaats: Charleroi, centrum van de wereld ....
x 7




par olifant » 07/10/09, 18:14

Sla de waterstof gegenereerd door elektrolysers die H en 0 scheiden goed op: OK, met professionele apparatuur (daarom duur)

Probeer het gas van Brown niet op te slaan: het is een uitstekend explosief! :onheil: . Op een dag blies ik een inlaatspruitstuk op: ik vergat de elektrolyser uit te zetten. Schakel de chlorinator altijd in na de contactsleutel!
0 x
olifant Supreme Ere éconologue PCQ ..... Ik ben te voorzichtig, niet rijk genoeg en te lui om bespaart de CO2! http://www.caroloo.be
Davio
Ik leer econologic
Ik leer econologic
berichten: 49
Inschrijving: 14/02/05, 21:17
x 1




par Davio » 28/10/09, 18:54

Geen nieuws meer!? hoezo is het klein?
0 x
jonule
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 2404
Inschrijving: 15/03/05, 12:11




par jonule » 30/10/09, 13:31

davo schreef:jonule, je zegt dat de 4l tot 100 van francklompa pipo is?Deze uitgevoerde tests zijn op de m ^ me-koppeling?

sorry davio, het is tweedegraads, om de woorden van nlc en elephant te onthouden als ik zeg:
"nee nee franck: het is op deze site bewezen "door debietmeting": in Frankrijk werkt het niet!
Het is zeker!"
: Mrgreen:

kijk, hij doet weer hetzelfde:

elephant schreef:Dit onderwerp irriteert me een beetje: als je de moeite had genomen om het onderwerp "verbeterde elektrolyse" (slechts 150 pagina's :D ), zou je gemerkt hebben dat we met het beschikbare vermogen aan boord niet tot enig resultaat zijn gekomen: we blijven op het gebied van meetfouten door variaties in het rijden, route en temperatuur.

Tot nader order vinden wij het injecteren van waterstof in zo'n kleine hoeveelheid onzin: kom terug met een echt succesvolle, bewezen en reproduceerbare test en we heropenen het debat met enthousiasme

We geloven niet eens in de gerechtsdeurwaarderstesten van Jean Marc Moreau, de gerechtsdeurwaarder kon niet vaststellen of het voertuig niet discreet was uitgerust met "iets anders".

Een echte test kan alleen worden uitgevoerd met getuigen en dubbelblind: dat wil zeggen dat de bestuurder niet mag weten of de chlorinator is aangesloten en het een derde persoon is die moet tanken, ook niet wetend of hij aan staat

gezien het bescheiden verbruik van een 205, een test van 2 X 200 km, uitgevoerd bij dezelfde weers- en verkeersomstandigheden lijkt mij een minimum

om te zien of een chlorinator "werkt", is er de omgekeerde flessentest:
neem een ​​emmer water en een fles limonade van 1,5 liter
vul de fles, kantel hem in de emmer: het water moet erin blijven, neem de uitlaat van het chloorapparaat en meet de tijd die nodig is om de fles te vullen.


naar mijn mening is deze waterflestest verouderd en behoort tot het prehistorische tijdperk, als de manier om deze techniek te beoordelen.
het houdt onvoldoende rekening met criteria.

ik begrijp de olifantengekte echter volledig: ik zit op hetzelfde niveau, namelijk hoe elektrolyse met een betere opbrengst kan worden bereikt, waarbij minder NRJ wordt gebruikt. dat bestaat maar van daaruit voor iedereen te reproduceren via een forum, het is iets anders dan het lassen van stukken metaal, geef toe, daar ben ik het mee eens.

Plots wordt het mysterie groter...

echter:
de elektrolyse van water produceert een ontvlambaar gas (of ontvlambaar, goed het brandt) zoals waterfakkels
het is mogelijk om een ​​elektrolyse van water uit te voeren
het is mogelijk om het rendement van een elektrolyse te verbeteren
gas dat door het luchtrooster van een voertuig wordt binnengebracht, zorgt ervoor dat het koude stationair draaien toeneemt

het zou goed zijn als degenen die adressen hebben van forum post ze hier, ter informatie.
0 x
Avatar de l'utilisateur
olifant
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 6646
Inschrijving: 28/07/06, 21:25
Plaats: Charleroi, centrum van de wereld ....
x 7




par olifant » 30/10/09, 18:33

joule zei:

Naar mijn mening is deze bidontest achterhaald en behoort tot de prehistorie, als de manier om deze techniek te beoordelen.


Toegegeven, het is doe-het-zelf, maar het geeft summier de werkingsgraad van een elektrolyser weer voor een meer dan bescheiden prijs.
Dat gezegd hebbende, denk ik wel dat het niet absoluut is: tijdens bedrijf wordt het water verwarmd en onder een druk van 0,4 - 0,6 bar gebracht: het verdampt daardoor makkelijker en gaat een beetje terug in de motor.

Gevolg: het waterverbruik van een elektrolyser is geen betrouwbare indicator.
0 x
olifant Supreme Ere éconologue PCQ ..... Ik ben te voorzichtig, niet rijk genoeg en te lui om bespaart de CO2! http://www.caroloo.be
Avatar de l'utilisateur
nlc
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 2751
Inschrijving: 10/11/05, 14:39
Plaats: Nantes




par nlc » 30/10/09, 22:14

olifant :

Ter herinnering, Jonule beschouwt de stroomsnelheidsmetingen (dus de omgekeerde fles) als van weinig belang omdat hij van mening is dat bepaalde elektrolysers een "energetischer" gas kunnen leveren...
0 x
Avatar de l'utilisateur
olifant
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 6646
Inschrijving: 28/07/06, 21:25
Plaats: Charleroi, centrum van de wereld ....
x 7




par olifant » 30/10/09, 22:40

Waarom niet, er zijn ook hypothesen over het "geïoniseerde" gas van pantone, maar hoe dan ook.....
0 x
olifant Supreme Ere éconologue PCQ ..... Ik ben te voorzichtig, niet rijk genoeg en te lui om bespaart de CO2! http://www.caroloo.be
Avatar de l'utilisateur
TechnicautO
Ik ontdekte econologic
Ik ontdekte econologic
berichten: 3
Inschrijving: 04/01/10, 23:43
Plaats: extreme zuidoosten




par TechnicautO » 05/01/10, 00:31

Hallo, ik heb me net geregistreerd omdat ik al een paar maanden aan het surfen ben op de forums HHO. Voormalig carrosseriebouwer / schilder en monteur, daarna acht jaar in het leger en momenteel in opleiding tot autotechnicus. Ik heb zojuist een droge cel van 17 platen 2l / min in 25amp besteld, ik wacht ongeduldig om het op mijn Audi coupé 1,8L Kjet te installeren van 90 gekocht van een opa 83000km.
nadat sommige delen zijn veranderd (Poch lappen kit distri enz ....)
kan een meer dan € 1500 stukken zijn (zijn bezet ...... lol) een roestvrij stalen productielijn is nodig om mijn HHO tegemoet te komen.
Moe van het lezen van het enorme potentieel verschillen die ik ga mijn eigen mening te maken en verdomd slecht dus wat als de reële Chuis erg benieuwd !!!!
Vervolgens komen de magneten, vortex, ammoniak, patonise, gebeden en bedrijven! Natuurlijk is dat niet !!! :schok:
Ik zal doen wat tt de wereld ..... :frons:
Niet te volgen! : Lol:
HAPPY NEW YEAR voor iedereen en ga zo door !!!! : Mrgreen:
0 x
Avatar de l'utilisateur
olifant
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 6646
Inschrijving: 28/07/06, 21:25
Plaats: Charleroi, centrum van de wereld ....
x 7




par olifant » 05/01/10, 09:32

En nogmaals, ik verwijs naar het onderwerp "verbeterde elektrolyse". 250 pagina's om te lezen om niet steeds dezelfde onzin te herhalen, het is nog steeds geen zee om te drinken! Het zat zijn :onheil:
0 x
olifant Supreme Ere éconologue PCQ ..... Ik ben te voorzichtig, niet rijk genoeg en te lui om bespaart de CO2! http://www.caroloo.be
gromo74
Ik ontdekte econologic
Ik ontdekte econologic
berichten: 5
Inschrijving: 26/01/10, 13:40

Re: HHO Kit (water verrijkte motor)




par gromo74 » 26/01/10, 13:49

Dag
Er is een nieuwe zeer interessante site over brandstofverbruik moet controleren ...

http://www.hhoplusgas.com

Hartelijk :P

POISSONIST schreef:Het is geweldig ik een enkele Franse rollende niet te vinden met een HHO kit !!!

Ofwel heb je te beschaamd shabby worden geplant

Ofwel je niet wilt delen met anderen!

Ofwel je bang dat de autoriteiten choppent u en een lijm! Dit heb je kan niet verkeerd zijn !!

Wie denkt dat als hij maakt 50% besparing speelt het verhaal niemand vertellen om te leven verborgen en gelukkig als ze zeggen.

Persoonlijk ga ik testen met 2 elektrolijsers doen.
Dat is voor mij om commentaar te geven ???

Anders zal ik graag andere chao!
0 x

 


  • Vergelijkbare onderwerpen
    antwoorden
    bekeken
    laatste bericht

Terug naar de "Special motoren, octrooien, brandstofverbruik reduction"

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Google Adsense [Bot] en 182 gasten