Fuelsaver

Tips, advies en tips om uw verbruik, processen of uitvindingen te verlagen als onconventioneel motoren: de Stirlingmotor, bijvoorbeeld. Octrooien verbetering van verbranding: waterinjectie plasma behandeling, ionisatie van de brandstof of oxidatiemiddel.
jonsmit
Ik leer econologic
Ik leer econologic
berichten: 13
Inschrijving: 18/10/05, 14:26
Plaats: Parisenne regio

Fuelsaver




par jonsmit » 06/11/05, 11:55

Hallo, wat vind je daarvan.

Dode link
0 x
alle olie het water in de wind in de zon te Ptits zoiseaux is beter als het is allemaal goed
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79360
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 11060




par Christophe » 06/11/05, 14:40

niet veel ... zie de vergelijkende test van de nieuwste autoplus op deze pagina:

https://www.econologie.com/moteur-panton ... -3371.html
Dernière édition par Christophe de 10 / 09 / 07, 10: 53, 1 keer bewerkt.
0 x
jonsmit
Ik leer econologic
Ik leer econologic
berichten: 13
Inschrijving: 18/10/05, 14:26
Plaats: Parisenne regio




par jonsmit » 06/11/05, 16:41

0 x
alle olie het water in de wind in de zon te Ptits zoiseaux is beter als het is allemaal goed
Avatar de l'utilisateur
khartoum
Ik leer econologic
Ik leer econologic
berichten: 38
Inschrijving: 29/12/04, 23:43




par khartoum » 06/11/05, 16:59

Op FA is er een interessant onderwerp over dit onderwerp, met meer praktisch werk.
Het enige probleem is dat er 56 pagina's te lezen zijn.
In principe wordt uitgelegd hoe je een brandstofbesparing met magneten kunt maken, testte ik, mijn vader had de indruk minder te verbruiken deze zomer en toen kwamen de conso's terug met de koelere ° C ...
Maar je moet het nog proberen ...

http://www.forum-auto.com/sqlforum/sect ... m#12511149
0 x
Een CX is Bo ... Maar het is roestig !!! :(
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79360
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 11060




par Christophe » 06/11/05, 17:23

Al deze economizers hebben gewoon een psychologische impact: de man die het heeft geïnstalleerd, zal voorzichtiger zijn om minder op het pedaal te trappen ... en zal zeggen dat het werkt om zich niet te schamen dat het geruïneerd is ... Eindelijk is het mijn mening ...

Dit geldt des te meer omdat de beloofde resultaten van 5 tot 10% onder de drempel van meetbaarheid op de weg liggen, omdat andere parameters (weer, coating, brandstofkwaliteit ...) tot 20% op het verbruik beïnvloeden. .

Eindelijk een leuke georganiseerde zwendel ... Als je weet dat sommige van deze artefacten worden ondersteund door enkele belangrijke media, is er iets om vragen te stellen ...
0 x

Terug naar de "Special motoren, octrooien, brandstofverbruik reduction"

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Geen geregistreerde gebruikers en 189-gasten