Dopingwater voor een audi A6 2.5l V6 TDi

Tips, advies en tips om uw verbruik, processen of uitvindingen te verlagen als onconventioneel motoren: de Stirlingmotor, bijvoorbeeld. Octrooien verbetering van verbranding: waterinjectie plasma behandeling, ionisatie van de brandstof of oxidatiemiddel.
Avatar de l'utilisateur
Flytox
Modérateur
Modérateur
berichten: 14141
Inschrijving: 13/02/07, 22:38
Plaats: Bayonne
x 839




par Flytox » 09/03/12, 21:30

fag69 schreef:
alaniesse schreef:...
De eenvoudigste: 3 elektrische rookkop met osmosewater, in plastic doos met 3 liter inhoud. (vind plaats in motorruimte)
siliconen buizen in 12 mm, u in koper te maken door 2 roestvrijstalen kragen net achter de collector, venturibuis in roestvrij staal om het achter het luchtfilter te plaatsen.

Plus toevoeging van 2 roestvrijstalen afstandhouders om de lambdasondes te ondersteunen.


Hallo alaniesse,
Ik had iemand (misschien jij) in een bericht over een dergelijk systeem gezien. Heeft u een diagram of foto's van uw systeem?
Voor de lambdasonde staat er niets op diesels, lijkt het mij toch?
Deze oplossing lijkt (zoals u uitlegt) vrij eenvoudig uit te voeren, kunt u mij meer STP vertellen?


AMHA Alaniesse maakt alleen Gillier Pantone-montages of afgeleiden in haar dromen....

Flytox als ik je redenering volg over de geschiedenis van het dieptepunt. Ik heb er alle belang bij om de reactor veel lager te plaatsen dan de diffuser (op uitlaatpijp) zodat het water niet kan stijgen.


Precies, en als je de keuze hebt om de reactor liever verticaal of met een goede helling te plaatsen dan horizontaal, dan is de operatie stabieler/voorspelbaarder en zal er minder vloot nodig zijn. :P
0 x
Reden is de waanzin van de sterkste. De reden voor de minder sterk is waanzin.
[Eugène Ionesco]
http://www.editions-harmattan.fr/index. ... te&no=4132
alaniesse
Éconologue goed!
Éconologue goed!
berichten: 214
Inschrijving: 19/03/11, 10:47
x 2




par alaniesse » 09/03/12, 23:32

Pantone is een gasfabriek.
Oorspronkelijk was Pantone gemaakt om generatoren, grasmaaiers en bootmotoren aan te drijven.
Op auto's werken pantones niet.
Het zijn waterdopers.
Het is een toevoeging van mist bij zeer g = hoge temperatuur.

In Pantone maken we een mengsel van benzine en water... er is geen benzine,... dus gebruiken we zuivere watermistdoping.

De elektrische vernevelaar is hier perfect voor.
Mits je omgekeerde osmosewater hebt. dat is alles.

de "reactor" is slechts een buis die aan de uitlaat vastzit en die als verwarming fungeert.

De buis in de luchtinlaat achter het luchtfilter zorgt voor het vacuüm.

Niets raketwetenschap.
Alles gemakkelijk.

Verre van een Pantone met carburateur en alles onhandelbaar.
0 x
fag69
Ik ontdekte econologic
Ik ontdekte econologic
berichten: 6
Inschrijving: 06/03/12, 15:13




par fag69 » 10/03/12, 06:01

Alaniesse, ik heb begrepen dat het voorgestelde systeem voor auto's een Gillier Pantone is, een afgeleide (een verbetering) van de Pantone.

Het systeem dat u voorstelt lijkt op papier eenvoudig en effectief, maar heeft u er al een opgezet?
En zou gedestilleerd water dan niet voldoende kunnen zijn?

A priori zijn er niet veel mensen die een kit hebben samengesteld of die zichzelf niet bekend willen maken (misschien vanwege het uitblijven van resultaten)

Ik wacht nog steeds op een systeem in het echte leven om verder te gaan. Ik ben in de Rhône en tot nu toe heeft niemand zich gemeld.
Ik ben bereid daar een paar kilometer voor te rijden, dus ik wacht.
0 x
alaniesse
Éconologue goed!
Éconologue goed!
berichten: 214
Inschrijving: 19/03/11, 10:47
x 2




par alaniesse » 11/03/12, 08:22

Ja en nee.

Doping is niet echt Pantone.
De pantone is echt de moeite waard als we een directe voeding naar de motor leveren met de productie van een gas door de reactor.

Ik hoop binnenkort een generator te laten zien die voor 92% op water draait, met een geweldige reactor.

Voor auto's is het doping.
een pantone opzetten is bijna nutteloos.
De functie voor gedwongen toevoer van zeer hete stoom is aanwezig. (Aan een pantone moet water aan benzine worden toegevoegd. Behalve degenen die zeggen dat ze een pantone op auto's passen, ze op zuiver water laten rijden)

óf we maken water met een boiler bij de uitlaat. een echte puinhoop om te installeren. zeer moeilijk te ontwikkelen.

óf we gebruiken een elektrische vernevelaar via een 12 volt-24 volt transformator.

de vernevelaars werken normaal gesproken op 24 volt (je kunt de 12 volt-functie gebruiken bij inactiviteit.

daarna is het een holle buis of voorzien van een kleine staaf erin, die de stoom verwarmt en door de motor laat absorberen.

de gereedschapskist, of een andere container, zal de 3-kops vernevelaar onder de motorkap van de auto hebben, deze zal worden aangesloten op de verwarmingsbuis tegen de uitlaatbuis en vervolgens op het venturimondstuk, via een siliconenslang (we vinden de 12 mm buis op eBay VK goedkoop)

eenvoudig, gemakkelijk aan en uit te trekken.

Ja, gedestilleerd water en omgekeerde osmosewater zijn vrijwel hetzelfde.
0 x
fag69
Ik ontdekte econologic
Ik ontdekte econologic
berichten: 6
Inschrijving: 06/03/12, 15:13




par fag69 » 12/03/12, 11:01

Ok ok alanisse
Theoretisch ziet je systeem er goed uit, maar ik zal het vragen.
Ik ben op zoek naar iemand die mij een systeem kan laten zien (Gillier Pantone, HHO, enz.) dat op een voertuig is gemonteerd en waarmee ik minder kan verbruiken en daardoor geld kan besparen en dus minder kan vervuilen.
Ik heb in mijn omgeving nog niets gezien, behalve degenen die op bakolie werken, wat behoorlijk lastig is.
0 x

 


  • Vergelijkbare onderwerpen
    antwoorden
    bekeken
    laatste bericht

Terug naar de "Special motoren, octrooien, brandstofverbruik reduction"

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Google Adsense [Bot] en 259 gasten