Central implosief elektrolyse

Tips, advies en tips om uw verbruik, processen of uitvindingen te verlagen als onconventioneel motoren: de Stirlingmotor, bijvoorbeeld. Octrooien verbetering van verbranding: waterinjectie plasma behandeling, ionisatie van de brandstof of oxidatiemiddel.
Avatar de l'utilisateur
johan68
Ik ontdekte econologic
Ik ontdekte econologic
berichten: 7
Inschrijving: 08/05/13, 00:23

Re: Implosieve elektrolyse-eenheid




par johan68 » 16/02/16, 18:51

hallo
Ik weet niet of je tot de "kathodestraalbuis" -generatie behoort, je kent deze tv's die dieper waren dan ze breed waren en er was een vacuüm in deze buizen, vooral de eerste generaties buizen uit de jaren 50 en 70 , na een beetje minder (gedeeltelijke resolutie), tenslotte toen ze met een hamer een scheet kregen, maakten ze een implosie en in de volgende fractie van een tweede explosie of de schijn van een explosie, aangezien de glasscherven in alle richtingen werden geprojecteerd. Uitleg: toen het glas splitste, waardoor lucht op volle snelheid de plaats van het vacuüm kon innemen, ontstond een voorbijgaand fenomeen van overdruk, waarbij het vrijkomen van ruimte door het brekende glas langzamer ging, conclusie als je experimenten zijn slecht uitgevoerd, je kunt heel goed in zeer korte tijd achtereenvolgens met de twee toestanden omgaan.
vertel me een beetje over ja of nee!
ah ja, ik heb een goede ervaring van AZF tot 500 meter: drukgolf gevolgd door een vacuümgolf en de schade aan de ramen volgens de zijkant van het gebouw - raam- of rolluikglans kwam aan één kant binnen en uitgang aan de andere gevel -
hartelijk
0 x
Avatar de l'utilisateur
Peter
Éconologue goed!
Éconologue goed!
berichten: 363
Inschrijving: 25/10/23, 13:51
x 20

Opnieuw:




par Peter » 10/11/23, 15:48

Gildas schreef:...en een HHO-experimentator die dat ook beweert tijdens HHO-recombinatie is er inderdaad elektriciteit: (vanaf 8'30)


De implosieve elektrolyse-installatie zou een uitstekend alternatief zijn voor kernenergie.



Dit is zeker een aanwijzing die de krachtige retourstromen tijdens de test zou kunnen verklaren
Ik legde het uit op "elektrolyse verbeterd".

Een chemische recombinatie die sterke stromen veroorzaakte... ging terug naar de stroomvoorziening.
En dat wist Stanley Meyer volgens de video ook.

Dit betekent ook dat Water zijn eigen resonantiefrequentie zoekt...
en dat we er NIET zelf naar hoeven te zoeken.
Je hoeft het alleen maar ‘het te laten doen’, terwijl de configuratie het toestaat.

In mijn geval was een van de elektroden erg POREUUS met een halfgeleidereffect (roest).
Roestig gietijzer vervangen door grafiet zou mooi zijn...

Maar is grafiet...halfgeleider?
0 x
Avatar de l'utilisateur
GuyGadeboisTheBack
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 14931
Inschrijving: 10/12/20, 20:52
Plaats: 04
x 4346

Re: Implosieve elektrolyse-eenheid




par GuyGadeboisTheBack » 10/11/23, 18:37

Zodra een verliezer iets ‘bevestigt’ dat in de richting van jouw verlangens gaat, wordt het dan jouw realiteit? Geweldig, we zullen in de toekomst niet zonder energie komen te zitten als we kunnen profiteren van het oneindige in jou. Ik laat je raden wat...
1 x
Avatar de l'utilisateur
plasmanu
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 2847
Inschrijving: 21/11/04, 06:05
Plaats: Het viilleduct van Lavilledieu 07170
x 180

Re: Implosieve elektrolyse-eenheid




par plasmanu » 10/11/23, 18:45

: Mrgreen:
Volgens Einstein:
Er zijn maar twee oneindige dingen, het universum en dat andere (verdomd: ik ben vergeten wat dat is)... maar voor het universum bestaat er geen absolute zekerheid.
2 x
"Om Evil niet te zien, niet om Evil te horen, niet om Evil te spreken" 3 kleine aapjes Mizaru
Avatar de l'utilisateur
Macro
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 6515
Inschrijving: 04/12/08, 14:34
x 1637

Re: Implosieve elektrolyse-eenheid




par Macro » 10/11/23, 18:51

GuyGadeboisLeRetour schreef:Zodra een verliezer iets ‘bevestigt’ dat in de richting van jouw verlangens gaat, wordt het dan jouw realiteit? Geweldig, we zullen in de toekomst niet zonder energie komen te zitten als we kunnen profiteren van het oneindige in jou. Ik laat je raden wat...


Er is ook de oplossing om een ​​windturbine te installeren tussen degenen die de lucht mengen en degenen die de lucht naar ons pompen... En daar garandeer ik je dat het zal werken : Cheesy:
2 x
Het enige wat in de toekomst veilig. Het is dat er mogelijk kans dat het voldoet aan onze verwachtingen ...
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79323
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 11043

Re: Implosieve elektrolyse-eenheid




par Christophe » 10/11/23, 19:06

Ik heb iets beters: een toetsaanslagvanger! : Mrgreen:
0 x
Avatar de l'utilisateur
GuyGadeboisTheBack
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 14931
Inschrijving: 10/12/20, 20:52
Plaats: 04
x 4346

Re: Implosieve elektrolyse-eenheid




par GuyGadeboisTheBack » 10/11/23, 19:16

De energieterugwinning uit het zuigen van vliegen is net zo veelbelovend. Blaas je borst uit Bombay...
0 x
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79323
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 11043

Re: Implosieve elektrolyse-eenheid




par Christophe » 10/11/23, 19:19

Het is hier niet Bombay, het is Peteer! : Mrgreen:
0 x
Avatar de l'utilisateur
GuyGadeboisTheBack
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 14931
Inschrijving: 10/12/20, 20:52
Plaats: 04
x 4346

Re: Implosieve elektrolyse-eenheid




par GuyGadeboisTheBack » 10/11/23, 19:33

Het is allemaal hetzelfde. Twee ezels.
0 x
Avatar de l'utilisateur
plasmanu
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 2847
Inschrijving: 21/11/04, 06:05
Plaats: Het viilleduct van Lavilledieu 07170
x 180

Re: Implosieve elektrolyse-eenheid




par plasmanu » 10/11/23, 20:56

Helemaal niet.. 2 ezels!!!
De een wil het weten, de ander weet alles over alles.
Het verschil is enorm.
Normaal gesproken is een van de twee herstelbaar
0 x
"Om Evil niet te zien, niet om Evil te horen, niet om Evil te spreken" 3 kleine aapjes Mizaru

Terug naar de "Special motoren, octrooien, brandstofverbruik reduction"

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Geen geregistreerde gebruikers en 170-gasten