Turbine zeilen Charles Sarazin. Daar gaan we!

Tips, advies en tips om uw verbruik, processen of uitvindingen te verlagen als onconventioneel motoren: de Stirlingmotor, bijvoorbeeld. Octrooien verbetering van verbranding: waterinjectie plasma behandeling, ionisatie van de brandstof of oxidatiemiddel.
Avatar de l'utilisateur
coucou789456
Grote Econologue
Grote Econologue
berichten: 1019
Inschrijving: 22/08/08, 05:15
Plaats: Narbonne




par coucou789456 » 14/01/09, 03:35

goedenavond

een kleine post om het onderwerp bij te werken dat ver genoeg in de archieven begon te zinken.

waar is de realisatie, want ik heb hier nog geen schets gezien van de beroemde windturbine.

deelnemen aan een groep om er een te maken is een goed idee, hoewel iedereen het ermee eens moet zijn. zonder concrete elementen met betrekking tot deze windgenerator is het echter om geblinddoekt op de weg te zinken.

voor nu hebben we alleen het woord van de ontwerper, evenals de video geproduceerd door M6.

Ik stuurde hem privé 2-berichten op december 19 2008 en ze waren zelfs niet geopend.

+ + + + + + + + + + + + + + + + + + + +

betreffende de roterende carrousel die biedt obelix, hij heeft de pagina van de site die hij gaf verkeerd gelezen, de draaimolen is er, maar de prijs staat onderaan de pagina ----> 2033 € exclusief belastingen

jeff
0 x
phil53
Grote Econologue
Grote Econologue
berichten: 1376
Inschrijving: 25/04/08, 10:26
x 202




par phil53 » 14/01/09, 10:41

Het onderwerp interesseert me, maar de ontwerper wil zich richten op machines met grote krachten. Plots smolt de interesse die ik er in had nogal.
Het is mijns inziens gedoemd te falen met groot kapitaal zonder noemenswaardig kapitaal.
0 x
lv13r
Ik begrijp econologic
Ik begrijp econologic
berichten: 147
Inschrijving: 30/12/04, 10:09




par lv13r » 14/01/09, 11:51

ja, jammer want veel particulieren die in het veld zijn vragen alleen om dit soort dingen indien mogelijk in een set te hebben om de klappen te monteren of zelfs te verminderen
bovendien kunnen de zeilen gemakkelijk worden gebruikt als reclamemedium
die welke niet te verwaarlozen zijn
aan de andere kant is het ook jammer om alleen een video onder de tandfoto's of schema esplicatif te plaatsen
meer de aangekondigde kracht en zeer interessant in vergelijking met congestie en de zwakke wind die nodig is om te produceren
deze windturbine doet me denken aan onze oude windmolen
die ons platteland bevolkte (noorden)
lv13R
0 x
Elec
Grote Econologue
Grote Econologue
berichten: 779
Inschrijving: 21/12/08, 20:38




par Elec » 17/01/09, 02:55

Wat zijn de geschatte kWh-kosten voor dit innovatieve systeem?
Op het prototypeniveau en op het schattingsniveau in het kader van een industriële productie.
0 x
Avatar de l'utilisateur
Lietseu
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 2327
Inschrijving: 06/04/07, 06:33
Plaats: Antwerpen België, Skype lietseu1
x 3




par Lietseu » 17/01/09, 20:15

Belangrijke mededeling, na een storing van telefoonlijnen ... in zijn hoek
Zeilen en water kunnen u pas volgende maandag beantwoorden (19 / 01)

Salutations
0 x
Door het verwijderen van Human Nature, het was ver van zijn natuur! Lietseu
"De kracht van liefde, moet sterker zijn dan de liefde voor kracht" eigentijds Lie Tseu?
Men ziet duidelijk alleen met het hart, de belangrijkste is onzichtbaar voor de ogen ...
Avatar de l'utilisateur
coucou789456
Grote Econologue
Grote Econologue
berichten: 1019
Inschrijving: 22/08/08, 05:15
Plaats: Narbonne




par coucou789456 » 18/01/09, 04:29

hallo

mijn liefste Lietseu, zoals wat soms het leven hangt aan een draad ... en wat een draad!

Zeilen en water zullen opnieuw de draad van onze discussies zonder zorgen kunnen volgen en twijfels wegnemen.

jeff
0 x
bernardo2
Ik ontdekte econologic
Ik ontdekte econologic
berichten: 5
Inschrijving: 19/01/09, 00:19
Plaats: Rhône-Alpes

Ik ben op zoek naar info




par bernardo2 » 19/01/09, 01:24

Bonjour à tous,
Ik heb een patent aangevraagd op de bescherming van windturbines met verticale as. Dit is een magnetisch bladretentiesysteem in de vorm van een schoepenrad, onder "normale" wind en dat het blad vrijmaakt in geval van een windstoot, of sterke wind en storm.
Ik heb een klein prototype gemaakt om het principe te valideren, en het is goed.
Mijn doel is om een ​​dossier in te dienen bij een nationale competitie (OSEO) om wat financiering te verkrijgen. Deze windturbine heeft geen snelheidsregelmechanica, de enige mechanische onderdelen zijn de kogellagers. De eenvoud van fabricage maakt lage kosten en een supergemakkelijk onderhoud mogelijk. Het doel is precies de installatie bij de particulier en de boer, of ambachtelijke werkplaats, op mast of op het dak van het huis.

Vandaag heb ik een probleem: de generator.

Ik heb contact opgenomen met Loroy Somer, waarvan ik de indruk heb dat het niets kan schelen dat "kleine"!
Ik zag ook de prijzen in rekening gebracht door een Engelse doos en het lijkt me erg duur, vooral omdat het nodig is om 10-stukken te bestellen.

Ik wil 3 soorten windturbines maken.
1 door 0,5 KW / h, 1 overige door 2,5 KW / h 1 derde door 5KW / h.
Deze windturbines beginnen bij zeer lage wind (zoals de windturbine die ik hierin zag forum )


kunt u mij begeleiden op adressen van generatorleveranciers?
Ik zou een "proto" moeten bouwen dat standhoudt in de komende drie maanden.
merci pour votre aide
bb : Cry: : Cry: : Cry: : Cry:

Meer info over het patent: https://www.econologie.com/forums/brevet-eol ... t6929.html
0 x
Zeilen en water
Ik leer econologic
Ik leer econologic
berichten: 21
Inschrijving: 09/11/08, 15:58




par Zeilen en water » 21/01/09, 09:07

Elec schreef:
"Wat zijn de geschatte kosten per kWh voor dit innovatieve systeem?
Op prototypeniveau en op schattingsniveau in de context van industriële productie. "
We kunnen rekening houden met 700 € per Kw geïnstalleerd in industriële grootte (exclusief netwerkverbinding)
De videomachine kost 0 € omdat deze volledig is gemaakt van teruggewonnen materialen. Vandaag uitgevoerd door een professional, moet u ongeveer 1700 € per geïnstalleerde KW betalen (inclusief automatismen en bedieningselementen);
Allemaal hetzelfde allemaal
Charles
0 x
Zeilen en water
Ik leer econologic
Ik leer econologic
berichten: 21
Inschrijving: 09/11/08, 15:58




par Zeilen en water » 21/01/09, 09:23

Voor lv 13.

Je reflectie is relevant en ik denk aan deze mogelijkheid die me toch een beetje bezighoudt. Een klein vermogen vereist het gebruik van batterijen (lood en zuur) en volgens de huidige stand van de techniek kan ik geen automatismen implementeren voor beveiliging bij harde wind zonder de budjet te laten exploderen. bieden een garantie aan de klant plus een after-sales service, dit vereist een grote organisatie. het is naar mijn mening de evolutie van de industriële omvang die miniaturisatie later mogelijk maakt wanneer de techniek goed onder de knie is.
Maar als je het zelf wilt maken, kan ik je helpen.
Charles
0 x
Zeilen en water
Ik leer econologic
Ik leer econologic
berichten: 21
Inschrijving: 09/11/08, 15:58




par Zeilen en water » 21/01/09, 09:31

voor coucou789456

Ik heb je heel laat geantwoord, mijn verontschuldigingen maar het is gedaan in privéboodschap.
Charles.
0 x

Terug naar de "Special motoren, octrooien, brandstofverbruik reduction"

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Geen geregistreerde gebruikers en 81-gasten