Turbine zeilen Charles Sarazin. Daar gaan we!

Tips, advies en tips om uw verbruik, processen of uitvindingen te verlagen als onconventioneel motoren: de Stirlingmotor, bijvoorbeeld. Octrooien verbetering van verbranding: waterinjectie plasma behandeling, ionisatie van de brandstof of oxidatiemiddel.
Avatar de l'utilisateur
Cuicui
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 3547
Inschrijving: 26/04/05, 10:14
x 6




par Cuicui » 27/12/08, 11:26

phil53 schreef:Ik ben het eens met Chris en Lejute, ik geloof echt in het systeem, maar de doelmarkt is die van individuen.

+1
Grote, krachtige en dure installaties zijn waarschijnlijk een betere waarde voor een fabrikant.
Maar de vele mensen die we zoeken zijn kleine, rustieke systemen, gemakkelijk te produceren en te repareren en die ook door doe-het-zelvers kunnen worden uitgevoerd met de beschikbare middelen.
0 x
Obelix
Ik postte 500 berichten!
Ik postte 500 berichten!
berichten: 535
Inschrijving: 10/11/04, 09:22
Plaats: Toulon




par Obelix » 27/12/08, 13:35

Hallo,

Ook van mijn kant zou ik de machines verkiezen voor particulieren. Wetende dat de "grote" machines alleen geschikt zijn voor mensen die er niets mee te maken hebben, zoals hierboven uitgelegd ^^
Vooral omdat het halve werk al klaar is! Er zijn roterende cirkelvormige platforms van 2.00 m in diameter voor 300 Euros ttc (en Europese normen)
Zie de "tourniquets voor speeltuin" met google
http://www.techni-contact.com/produits/ ... iquet.html
Dit maakt het mogelijk om een ​​windturbine van 2.00 m te overwegen voor ongeveer 1000 euro die honderd Watt levert aan 5m / s, wat verre van belachelijk is.

Obelix
0 x
In medio stat virtus !!
Avatar de l'utilisateur
Remundo
Modérateur
Modérateur
berichten: 16175
Inschrijving: 15/10/07, 16:05
Plaats: Clermont Ferrand
x 5263




par Remundo » 27/12/08, 14:28

Inderdaad, Obélix,

Je hoeft alleen de stoelen te demonteren om een ​​mooie ruimte in de tuin te creëren :D
0 x
Beeld
Avatar de l'utilisateur
Cuicui
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 3547
Inschrijving: 26/04/05, 10:14
x 6




par Cuicui » 27/12/08, 15:39

Charles Sarazin gebruikte een as en een vrachtwagennaaf hersteld van een schroothoop.
0 x
Zeilen en water
Ik leer econologic
Ik leer econologic
berichten: 21
Inschrijving: 09/11/08, 15:58

huishoudelijk of industrieel ????




par Zeilen en water » 28/12/08, 10:27

Bedankt voor je feedback op de markt, maar je hebt me nog steeds niet overtuigd.
Ik blijf ervan overtuigd dat individuele en geïsoleerde acties geen gecoördineerde groepsacties waard zijn.
Als tien individuen besluiten om hun daken individueel uit te rusten met een aerogenerator, die ze misschien zelf hebben bereikt, zal het resultaat rekening houden met de aard van de site (windsnelheid, niet alle huizen worden gebouwd in het hart van een windveld)
en de kwaliteit van hun constructies, die allemaal zullen lijden onder onvermijdelijke fouten, om nog maar te zwijgen over de moeilijkheden bij het aanpassen van de machine aan het dak en de schade die hieruit kan voortvloeien, plus onderhoud, plus de onvermijdelijke ton loodzuuraccu's. stroom, allemaal vermenigvuldigd met tien.
Als deze tien personen, betrokken en gemotiveerd om te handelen ten gunste van het milieu (die mogelijk huurders zijn van een kleine studio en niet de mogelijkheid hebben zich individueel uit te rusten), komen ze samen en bundelen hun respectieve budgetten in staat zullen zijn om fondsen te werven en de subsidies krijgen waarvoor ze het recht hebben om een ​​mooie krachtige machine in een windveld te bouwen, waarom niet daar of al schroefmachines draaien (ze storen ons niet en wij storen ze niet) en in onder deze omstandigheden zullen ze winst maken op hun investering in 5 maximale jaren door te verkopen aan EDF, of aan een andere operator, ze zullen dus hun geld goed hebben beheerd en zullen een openbare actie van schaal hebben uitgevoerd, zeer positief en een beetje verontrustend wat niets bederft ... ... door lokale KMO's gelukkig te laten werken om het onderhoud van hun werken te garanderen, in plaats van een Duitse of Amerikaanse multinational die al goed is afgerond dik te maken .

Waarom laat de grootste altijd de taart alleen opeten, en waarom altijd dezelfde mensen die de trein zien gaan door te betalen voor hun zitplaatsen (het is publiek geld, m .... !!!!!!)
Laten we ons verenigen om dingen voor elkaar te krijgen, wetende dat de bouwvergunningsvoorschriften kunnen veranderen met betrekking tot de hoogte van de hub van de machines, vanaf 11 meter hoogte van de hub bent u niet immuun voor de procedure, wat betekent om te zeggen dat het systeem dat ons interesseert geen pc nodig heeft ............ tenzij het een machine van enkele duizenden KW / u betreft ... (ik heb het recht om te dromen)

Vooral omdat onze president (Frans) de windturbines afremt, om de egel van het landschap (behalve op zee) duidelijk te stoppen, kunnen de landprojecten die eind dit jaar zijn gestart, het daglicht zien, maar na c 'is afgelopen ... , iedereen zal denken wat ze willen, maar het is een beslissing die de wind in onze machines zet, en andere soortgelijke systemen .............

Bovendien zou het nodig zijn om een ​​andere naam te vinden dan "wind of aerogenerator" voor deze systemen met verticale assen, zodat leken en smalle geesten niet langer het amalgaam vormen. (Zoeken)

Ik wens je hierbij een goed einde van het jaar en wens je het allerbeste voor het nieuwe jaar, in de hoop dat Econologie veel nieuwe volgers en veel goede ideeën zal maken.
Charles
0 x
Avatar de l'utilisateur
Remundo
Modérateur
Modérateur
berichten: 16175
Inschrijving: 15/10/07, 16:05
Plaats: Clermont Ferrand
x 5263




par Remundo » 28/12/08, 10:41

Hallo Charles,

Ik ben het eens met uw standpunt.

Uw aerogenerator bevindt zich door zijn beperkte hoogte en zijn vermogen om de kleine winden te exploiteren als de grote, op een verwaarloosde nis (de ROBIPLAN van Pascal HA PHAM bevindt zich op dezelfde niche, maar voor kleinere krachten, en in zijn geest, is de vrucht van een gepassioneerde maker zoals jij).

2009 goed jaar!
0 x
Beeld
Avatar de l'utilisateur
Lietseu
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 2327
Inschrijving: 06/04/07, 06:33
Plaats: Antwerpen België, Skype lietseu1
x 3




par Lietseu » 28/12/08, 16:32

Bonjour à tous :D

Ik neem nota van het voorstel van Charles, en als we deze machine dopen ...

Een naam die indruk maakt, het is al een stap vooruit!

Voiléole ...

Met mijn beste wensen ... voor een 2009-jaar dat econologisch is en vol met projecten die hun doelen bereiken.
:P
0 x
Door het verwijderen van Human Nature, het was ver van zijn natuur! Lietseu
"De kracht van liefde, moet sterker zijn dan de liefde voor kracht" eigentijds Lie Tseu?
Men ziet duidelijk alleen met het hart, de belangrijkste is onzichtbaar voor de ogen ...
Avatar de l'utilisateur
gegyx
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 6989
Inschrijving: 21/01/05, 11:59
x 2913




par gegyx » 28/12/08, 17:47

: Idee:

Rotszeil
Rotail
Windzeil
Giraffe
Girelle (het is bezet)
Carrousel
Manavoile (zeilarena)
Manevil
---
Ik hou van de poëzie van Windzeil et Mansail
:D
0 x
lejustemilieu
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 4075
Inschrijving: 12/01/07, 08:18
x 4




par lejustemilieu » 28/12/08, 18:04

Sarazin
0 x
De mens is van nature een politiek dier (Aristoteles)
Avatar de l'utilisateur
Remundo
Modérateur
Modérateur
berichten: 16175
Inschrijving: 15/10/07, 16:05
Plaats: Clermont Ferrand
x 5263




par Remundo » 28/12/08, 18:10

een beetje minder poëtisch, maar technischer

De windturbine op Gyrovoiles

Of de zipline
0 x
Beeld

Terug naar de "Special motoren, octrooien, brandstofverbruik reduction"

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Geen geregistreerde gebruikers en 249-gasten