Saver gezien op ebay?

Tips, advies en tips om uw verbruik, processen of uitvindingen te verlagen als onconventioneel motoren: de Stirlingmotor, bijvoorbeeld. Octrooien verbetering van verbranding: waterinjectie plasma behandeling, ionisatie van de brandstof of oxidatiemiddel.
Avatar de l'utilisateur
jean63
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 2332
Inschrijving: 15/12/05, 08:50
Plaats: Auvergne
x 4




par jean63 » 06/06/06, 14:01

Targol schreef:
jean63 schreef:Nou, dat is goed, we weten nu bijna alles over eBay.


Ik bespeur wat sarcasme in die reactie. Ik ben fout ? :|


Als men wil! je kunt je alles op eBay voorstellen en wat daar gebeurt! maar hoeveel procent daarvan zijn oplichting? Er zijn misschien wel meer goede deals dan slechte als je weet hoe je goed moet kiezen en bieden (er is zelfs software die automatisch biedt - buiten eBay om - en waarmee je de veiling kunt winnen zonder achter je scherm te zitten).

In het geval van de magnetiseur moet je er misschien “in geloven” en het werkt (oh OCCULTE KRACHTEN)!!!!! het is net als voor genezers/magnetiseerders... enz. voor mensen.
0 x
Pas toen hij de laatste boom, de laatste rivier vervuild is neergehaald, de laatste vis gevangen die man zal beseffen dat geld niet eetbaar is (Indische MOHAWK).
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79295
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 11028




par Christophe » 06/06/06, 14:01

Dat is het :) Cbienkeskejedacht!

Maar hun verantwoordelijkheid is niet nul: ik herinner me een controverse een paar jaar geleden met de veiling van nazi-objecten, nietwaar op eBay?
Dernière édition par Christophe de 06 / 06 / 06, 14: 09, 1 keer bewerkt.
0 x
Targol
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 1897
Inschrijving: 04/05/06, 16:49
Plaats: Bordeaux streek
x 2




par Targol » 06/06/06, 14:07

Econology schreef:Dat is het :) Cbienkeskejedacht!

Hé, was er een paar jaar geleden geen controverse over de veiling van nazi-objecten op eBay?


Ja, maar ik geloof dat het op eBay.com (Verenigde Staten) was waar het 5e amendement (vrijheid van denken en aanbidding) dit soort propaganda toestaat. Op eBay Frankrijk bepaalt de regelgeving dat het verboden is om voorwerpen te verkopen die bij wet verboden zijn... maar geen boobytraps. : Mrgreen:

Hé, misschien zet ik mijn verzameling 'noordelijke stenen' te koop (maar ja, je kent deze magische steen die zelfs kanker geneest en die Daniel Gilbert verkocht) : Lol:
0 x
"Iedereen die gelooft dat exponentiële groei oneindig kan doorgaan in een eindige wereld, is een dwaas of een econoom." KEBoulding
Avatar de l'utilisateur
jean63
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 2332
Inschrijving: 15/12/05, 08:50
Plaats: Auvergne
x 4




par jean63 » 06/06/06, 14:10

gil67 schreef:hallo en gelukkig nieuwjaar, met jouw reactie gedraag je je als de tegenstanders van waterdoping. Het principe van magnetische polen op lucht- en brandstofleidingen werd decennia geleden getest en goedgekeurd. Natuurlijk kan iedereen voor veel minder geld iets soortgelijks bouwen. In alle gevallen waren de tests formeel, het werkt. : Wink:
Het is duidelijk dat vandaag met de optimalisatie van de verbranding de resultaten minder interessant zijn.
Nu ik erover nadenk, vond ik een waterinjectiesysteem dat werd gebruikt naast een lucht / luchtwisselaar op een turbobenzinemotor. Het is interessant voor de benzinemotor omdat het benzine bespaart die bedoeld is om het mengsel bij de toelating te koelen, ik zou de link moeten vinden. Op deze manier wordt het verbruik met 20-30% verminderd, de efficiëntie wordt verhoogd met de verlaging van de temperatuur aan de inlaat.
Het systeem kan ook stroomopwaarts van een pantonereactor worden gemonteerd.
Gelukkig nieuwjaar 2006, dat het minder erg mag zijn dan 2005 : Wink:
(waar sta je voor de carrière van een leraar?)


Onthoud wat gil67 in januari 2006 zei = het werkt. Als ik het mij goed herinner, is zijn woord ook geloofwaardig.

Oké, ik laat het hierbij bij dit onderwerp. Ik denk zelfs dat dit merkbaar was bij oude motoren die veel brandstof verbruikten. Voor moderne motoren die zijn geoptimaliseerd met elektronische ontsteking en directe injectie, moet u niet het onmogelijke vragen.
0 x
Pas toen hij de laatste boom, de laatste rivier vervuild is neergehaald, de laatste vis gevangen die man zal beseffen dat geld niet eetbaar is (Indische MOHAWK).
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79295
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 11028




par Christophe » 06/06/06, 14:11

Targol schreef:Hé, misschien zet ik mijn verzameling 'noordelijke stenen' te koop (maar ja, je kent deze magische steen die zelfs kanker geneest en die Daniel Gilbert verkocht) : Lol:


Wauw, straks ben je dan rijk (zeker als je 10x hetzelfde item verkoopt : Cheesy: : Cheesy: : Cheesy: )!
0 x
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79295
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 11028




par Christophe » 06/06/06, 14:13

jean63 schreef:Oké, ik laat het hierbij bij dit onderwerp. Ik denk zelfs dat dit merkbaar was bij oude motoren die veel brandstof verbruikten. Voor moderne motoren die zijn geoptimaliseerd met elektronische ontsteking en directe injectie, moet u niet het onmogelijke vragen.


Welnu, we zouden nog steeds graag uw mening willen hebben als u het ding hebt "getest"... uiteraard in volledige objectiviteit :) (wees niet bang voor schaamte, die is hier niet...)
0 x
Avatar de l'utilisateur
jean63
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 2332
Inschrijving: 15/12/05, 08:50
Plaats: Auvergne
x 4




par jean63 » 06/06/06, 14:21

Ik koop het niet meer... je hebt me overtuigd... tenminste voorlopig.

In volgorde van installatiegemak en beperkingen:

1 - magnetiseur.

2 - injectie van water (of waterdamp)

3 - aceton (doe de juiste dosis in de tank) risico: beschadiging van de motor.

4 – De waterstofgenerator van meneer Moreau!!!

5 - pantone: lange en onzekere installatie en ontwikkeling (zie PITMIX).

er zijn er zeker nog veel meer...


Als iemand het heeft getest, mag hij of zij altijd komen getuigen: vraag het aan de mensen om je heen.
0 x
Pas toen hij de laatste boom, de laatste rivier vervuild is neergehaald, de laatste vis gevangen die man zal beseffen dat geld niet eetbaar is (Indische MOHAWK).
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79295
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 11028




par Christophe » 06/06/06, 14:49

Nou verdomd...we dachten allemaal dat je al besteld had... : Cry:
0 x
Andre
Pantone motor onderzoeker
Pantone motor onderzoeker
berichten: 3787
Inschrijving: 17/03/05, 02:35
x 12




par Andre » 06/06/06, 16:01

Hallo John 67
Voor de neodymiummagneten heb ik verschillende samenstellingen en goed gemaakte, smalle luchtspleten gemaakt. ik was het die het principe van de kapotte buis en het gesloten magnetische circuit als een lekvrije transformator op internet zette. er zit wel iets bij deze montage, op de diesel is hij erg dun, op de 3,8 liter Buick benzinemotor geeft hij tussen de 1/4 liter verschil gemeten over een welbepaalde testroute van 320km
We zijn dus nog lang niet op 20%, maar als het eenmaal geïnstalleerd is, hoe weinig het ook is, kom ik niet in de verleiding om het te verwijderen.
Je moet één ding onthouden: wanneer je het wijzigt, of het nu om een ​​auto of een andere gaat, raak je er snel aan gewend en zie je geen enkel verschil meer. Pas als je de wijziging verwijdert, realiseer je rapporten.
Dit is de turbulator die mij de meeste resultaten opleverde op een benzinemotor.
Dit is de panton die mij de meeste resultaten oplevert op een diesel.

Neem Pitmix als referentie, hij maakte het op een benzinemotor met carburateur, een gegalvaniseerde buisreactor, en misschien was hij een beetje haastig in deze vergaderingen (net als mijn jongen het enthousiasme van de jeugd (hij is de oude die spreekt), hij zou het leuk vinden om te werken voordat je hem monteert, neem het als advies Peter! neem de tijd, hij is je voor!
Het moet erkend worden dat hij zeer volhardend is, met een diesel zal hij meer succes hebben.
Neem Lau als voorbeeld voor de eerste keer!
Voor mij was het niet de eerste keer, maar het is hetzelfde in alles wat ik doe. er wordt niets verworven.
Voor aceton is dit de eerste keer dat ik hoor dat het schadelijk is voor de motor (het vereist overal goede leidingen en neopreen, wat bij vrijwel alle motoren gebruikelijk is gezien de schoonmaakproducten die bepaalde brandstof bevatten) als je wist welke motor ik zet hem erin, mijn leven hangt aan deze motor. de uitlaatpijpen zijn prachtig witgrijs..

Andre
0 x
Avatar de l'utilisateur
jean63
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 2332
Inschrijving: 15/12/05, 08:50
Plaats: Auvergne
x 4




par jean63 » 06/06/06, 16:18

Bedankt André voor al deze informatie,

Mijn bijnaam is Jean63 63 is het nummer van het departement (Puy-de Dôme = oude slapende vulkaan) in het Centraal Massief in zuid-centraal Frankrijk, zoals de naam al doet vermoeden!

Voor gil67, 67 moet dit Oost-Frankrijk = Moezel zijn. Het is geweldig om met deze prachtige uitvinding te kunnen communiceren. Ik had gedroomd van internet, wetende dat ik in 1970 begon te programmeren op de computers van die tijd = 12K / single-tasking met ponskaarten en magneetbanden!!! Er is veel gebeurd in 30 jaar....36 nu.

Ik begrijp dat Pantone goed werkt op diesels.

Uw montage met magneten, in welke rubriek/onderwerp?

Waar heb je het over de turbulator?

Wat aceton betreft, dat is schadelijk, ik weet het niet: dat heb ik vast gelezen tijdens een levendige discussie over dit onderwerp, maar het was misschien maar een gok.

John.
0 x
Pas toen hij de laatste boom, de laatste rivier vervuild is neergehaald, de laatste vis gevangen die man zal beseffen dat geld niet eetbaar is (Indische MOHAWK).

 


  • Vergelijkbare onderwerpen
    antwoorden
    bekeken
    laatste bericht

Terug naar de "Special motoren, octrooien, brandstofverbruik reduction"

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Geen geregistreerde gebruikers en 179-gasten