Saver gezien op ebay?

Tips, advies en tips om uw verbruik, processen of uitvindingen te verlagen als onconventioneel motoren: de Stirlingmotor, bijvoorbeeld. Octrooien verbetering van verbranding: waterinjectie plasma behandeling, ionisatie van de brandstof of oxidatiemiddel.
Avatar de l'utilisateur
jean63
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 2332
Inschrijving: 15/12/05, 08:50
Plaats: Auvergne
x 4




par jean63 » 06/06/06, 12:41

Oké, dat begint te veranderen.

Als je andere positieve getuigenissen hebt, ben ik een nemer. Welnu, we kunnen ons altijd voorstellen dat het een placebo is, dat de man zich voorstelt dat Saconso het heeft begeven omdat hij zijn manier van rijden heeft veranderd, maar het kan hetzelfde zijn met aceton...etc.
0 x
Pas toen hij de laatste boom, de laatste rivier vervuild is neergehaald, de laatste vis gevangen die man zal beseffen dat geld niet eetbaar is (Indische MOHAWK).
babache8
Ik leer econologic
Ik leer econologic
berichten: 38
Inschrijving: 03/01/06, 00:41
Plaats: Vendres stranden, Herault
x 1




par babache8 » 06/06/06, 12:56

Ik vond een positieve testimonial op ebay:

Citation:
het werkt verlaging van het verbruik op mijn 206 rc voor 9.3 na 7.4 l/100km autoro
Koper frederic026 ( 15) 28-mei-06 22:57 4633441887


Ik vroeg hem te komen getuigen over econologie.


Ik denk niet dat de man getuigenissen van kopers plaatst "het werkt niet, het is M...."

Een andere vraag intrigeert mij:

- het einde van de verkoop vond plaats op 28 mei
- laten we een dag toegeven als hij per bankoverschrijving heeft betaald
- 2 dagen voordat het object bij de koper aankomt
- hij monteerde het ding in het beste geval op donderdag 1 juni op zijn auto
- hij al lang genoeg een verbruikstest heeft weten te doen om betrouwbaar te zijn? :?
De 206 RC is, lijkt me, een nogal sportieve auto. Het is gemakkelijk om van eenvoudig naar dubbel verbruik te gaan, afhankelijk van de stemming.....
0 x
Als er geen oplossing is, is er geen probleem!
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79360
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 11060




par Christophe » 06/06/06, 13:00

Targol schreef:Zelfs als de opmerking is geschreven door een bot (wat volgens mij het geval is bij veel verkopers met een groot handelsvolume op eBay), kun je alleen een opmerking over iemand achterlaten als je een transactie met hem hebt voltooid en alleen de koper kan deze opmerking achterlaten.


Een goed geprogrammeerde bot weet hoe hij alle "beschermingssystemen" moet omzeilen...je geeft zelf toe dat er veel duistere opmerkingen zijn...Ebay is gewoon medeplichtig aan dit systeem omdat het hun zaken doet. ..
0 x
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79360
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 11060




par Christophe » 06/06/06, 13:02

jean63 schreef:Oké, dat begint te veranderen.

Als je andere positieve getuigenissen hebt, ben ik een nemer. Welnu, we kunnen ons altijd voorstellen dat het een placebo is, dat de man zich voorstelt dat Saconso het heeft begeven omdat hij zijn manier van rijden heeft veranderd, maar het kan hetzelfde zijn met aceton...etc.


Hier is het psychologische aspect... je hebt het allemaal... Dan is er ook de trots om te zeggen dat we niet opgelicht zijn...
0 x
Avatar de l'utilisateur
jean63
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 2332
Inschrijving: 15/12/05, 08:50
Plaats: Auvergne
x 4




par jean63 » 06/06/06, 13:03

Weet u of iemand ooit eBay of een verkoper heeft aangeklaagd wegens fraude? Ik ken mensen die op ebay hebben gekocht en geen problemen hadden.

Wat de effectiviteit van het object betreft, dat is een andere zaak....
0 x
Pas toen hij de laatste boom, de laatste rivier vervuild is neergehaald, de laatste vis gevangen die man zal beseffen dat geld niet eetbaar is (Indische MOHAWK).
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79360
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 11060




par Christophe » 06/06/06, 13:05

babache8 schreef:De 206 RC is, lijkt me, een nogal sportieve auto. Het is gemakkelijk om van eenvoudig naar dubbel verbruik te gaan, afhankelijk van de stemming.....


Precies, je haalt me ​​de woorden uit de mond.

Ik hou van het "liever" het is nog steeds 180 pk, het is nog steeds een behoorlijk vermogen gezien de massa van een 206 ...

http://www.caradisiac.com/php/essai_tun ... 206_rc.php
0 x
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79360
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 11060




par Christophe » 06/06/06, 13:07

jean63 schreef:Weet u of iemand ooit eBay of een verkoper heeft aangeklaagd wegens fraude? Ik ken mensen die op ebay hebben gekocht en geen problemen hadden.

Wat de effectiviteit van het object betreft, dat is een andere zaak....


Ik denk dat Ebay zich losmaakt van elke verantwoordelijkheid, het moet goed worden vermeld in de lidmaatschapsvoorwaarden die niemand ooit leest...

Bovendien moet een rechtszaak, gezien de bedragen die over het algemeen op het spel staan, uiterst zeldzaam zijn.

In ieder geval kunt u op Ebay rekenen om dit soort zaken behoorlijk de kop in te drukken...
0 x
Targol
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 1897
Inschrijving: 04/05/06, 16:49
Plaats: Bordeaux streek
x 2




par Targol » 06/06/06, 13:31

jean63 schreef:Ik ken mensen die op ebay hebben gekocht en geen problemen hadden.


Daar ben ik het levende bewijs van. En toch heb ik op eBay zeer "technische" producten gekocht, zoals onlangs een moederbord, een microprocessor en een grafische kaart.

Econology schreef:Ik denk dat Ebay zich losmaakt van elke verantwoordelijkheid, het moet goed worden vermeld in de lidmaatschapsvoorwaarden die niemand ooit leest...


Je hebt helemaal gelijk, hier is een fragment uit de gebruiksvoorwaarden van eBay.fr:
Onze rol is niet die van een "veilingbedrijf". Integendeel, onze site is slechts een online medium dat tot doel heeft iedereen, overal en altijd, in staat te stellen praktisch alles wat hij of zij wenst aan te bieden, te verkopen of te kopen, volgens verschillende methoden, in het bijzonder volgens een "onmiddellijke aankoop". systeem en een veilingsysteem, gewoonlijk "online veilingen" genoemd. Wij veilen geen goederen die te koop worden aangeboden. We hosten de inhoud van advertenties die door verkopers zijn geplaatst (tekst, foto's, enz.). Wij komen niet tussen in de transactie tussen kopers en verkopers. Dienovereenkomstig oefenen we geen controle uit over de kwaliteit, veiligheid of wettigheid van de vermelde items, de waarheidsgetrouwheid of nauwkeurigheid van de online geplaatste advertenties, het vermogen van verkopers om genoemde goederen of diensten te verkopen of het vermogen van kopers om voor dergelijke goederen of diensten te betalen. . We kunnen niet garanderen dat de verkoper of de bieder de transactie zal voltooien.
0 x
"Iedereen die gelooft dat exponentiële groei oneindig kan doorgaan in een eindige wereld, is een dwaas of een econoom." KEBoulding
Avatar de l'utilisateur
jean63
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 2332
Inschrijving: 15/12/05, 08:50
Plaats: Auvergne
x 4




par jean63 » 06/06/06, 13:37

Nou, dat is goed, we weten nu bijna alles over eBay.

Ik ben ook een klant voor snuisterijen, maar ik heb altijd geaarzeld om GROOT te kopen.
0 x
Pas toen hij de laatste boom, de laatste rivier vervuild is neergehaald, de laatste vis gevangen die man zal beseffen dat geld niet eetbaar is (Indische MOHAWK).
Targol
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 1897
Inschrijving: 04/05/06, 16:49
Plaats: Bordeaux streek
x 2




par Targol » 06/06/06, 13:39

jean63 schreef:Nou, dat is goed, we weten nu bijna alles over eBay.


Ik bespeur wat sarcasme in die reactie. Ik ben fout ? :|
0 x
"Iedereen die gelooft dat exponentiële groei oneindig kan doorgaan in een eindige wereld, is een dwaas of een econoom." KEBoulding

 


  • Vergelijkbare onderwerpen
    antwoorden
    bekeken
    laatste bericht

Terug naar de "Special motoren, octrooien, brandstofverbruik reduction"

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Geen geregistreerde gebruikers en 190-gasten