Saver gezien op ebay?

Tips, advies en tips om uw verbruik, processen of uitvindingen te verlagen als onconventioneel motoren: de Stirlingmotor, bijvoorbeeld. Octrooien verbetering van verbranding: waterinjectie plasma behandeling, ionisatie van de brandstof of oxidatiemiddel.
Avatar de l'utilisateur
houthakker
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 4731
Inschrijving: 07/11/05, 10:45
Plaats: Mountain ... (Trièves)
x 2




par houthakker » 19/07/06, 17:34

Econology schreef:[...] Ja, dat is normaal met je stapel modder van 15 jaar! hihiihih : Cheesy: : Cheesy: : Cheesy: Met welk percentage van PVH heb je de berekening gemaakt? : Cheesy:
En ja, het voordeel van oude koffers is dat het geen korting geeft!
Dit is een gemiddelde kostprijs van meer dan 30 km.
In onmiddellijke gebruikskosten bij 30% van HVP, kwam ik op het minimum van 0,061 € / km voor brandstof, waar we alle onderhouds- en andere kosten bij moesten optellen (behalve dat ik de verzekering was vergeten) :schok:, hiermee ga ik terug naar € 0,14465 / km) wat momenteel € 0,075 / km bedraagt ​​...

Econology schreef:Maar ik had het over een recent voertuig met kredietkosten, onderhoud, verzekering ... en alle rommel!
Weet jij wat de automobilist het meest kost? Het kapsel ...
Door hier rekening mee te houden komen de kosten zeer snel rond de 0,50 tot 1 € / km ... :|
0 x
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79117
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 10972




par Christophe » 19/07/06, 17:36

Houthakker schreef:Weet jij wat de automobilist het meest kost? Het kapsel ...
Door hier rekening mee te houden komen de kosten zeer snel rond de 0,50 tot 1 € / km ... :|


En ja, maar blijkbaar vinden consumenten het leuk ... gezien het aantal nieuwe auto's dat we overal zien ... Het is niet nodig om langlopende credits en consumptie te zeggen (er is geen typfout)!

Voor de rest ben ik 100% oké met jou.
0 x
Avatar de l'utilisateur
houthakker
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 4731
Inschrijving: 07/11/05, 10:45
Plaats: Mountain ... (Trièves)
x 2




par houthakker » 19/07/06, 18:29

Econology schreef:[...] Het is niet nodig om langlopende credits en consumptie te zeggen (er is geen typfout)! [...]
Ja ... En om te zeggen dat we op dit moment in Frankrijk nog steeds het "sociale moreel" van gemiddelde Franse huishoudens beoordelen door te kijken naar wat ze consumeren ... :frons:
En laten we vanuit de buitenwijken schreeuwen als het huishouden in kwestie vertraagt ​​de toename consumptie ... :schok:
Wat een huichelarij! Wat een afwijking! Wat een idioten! :x
0 x
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79117
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 10972




par Christophe » 19/07/06, 19:16

Houthakker schreef:Wat een huichelarij! Wat een afwijking! Wat een idioten! :x


Zé la fote o zéCONomistes! : Cheesy:
0 x
Andre
Pantone motor onderzoeker
Pantone motor onderzoeker
berichten: 3787
Inschrijving: 17/03/05, 02:35
x 12




par Andre » 19/07/06, 21:18

Dag


Econology schreef:
Houthakker schreef:Weet jij wat de automobilist het meest kost? Het kapsel ...
Door hier rekening mee te houden komen de kosten zeer snel rond de 0,50 tot 1 € / km ... :|


En ja, maar blijkbaar vinden consumenten het leuk ... gezien het aantal nieuwe auto's dat we overal zien ... Het is niet nodig om langlopende credits en consumptie te zeggen (er is geen typfout)!

Voor de rest ben ik 100% oké met jou.


Hoe meer het verandert, hoe meer het hetzelfde is, dezelfde mentaliteit hier hoort dat vaak

(Ik rijd met een CHAR van het jaar)
(Ik wil niet rijden met de problemen van andere mensen.)
(Les bazoux c'est pour BS (bien bien être social))
Ik, ik, ik, dat maakt ... de scheet van brou ..

En steeds meer mensen kopen geen auto's meer, ze huren en vernieuwen elk jaar met het nieuwe model!
Maar ze weten niet dat het meer kost dan een huis!

Persoonlijk koop ik nooit een nieuwe auto en verkoop ik mijn auto's ook nooit, ik rij ermee naar de begraafplaatsen.
Ik vlieg vaak vliegtuigen uit 1946, ze zijn oud
ze hebben hun bewijs geleverd, ik heb misschien een beetje een voorliefde voor oude machines (ik heb een zwarte Citroën-tractie geprobeerd, tijdens mijn vakantie in Frankrijk en ik vond het leuk, het verschilt van de oude Chevrolets.)

Andre
0 x
Avatar de l'utilisateur
delnoram
Modérateur
Modérateur
berichten: 1322
Inschrijving: 27/08/05, 22:14
Plaats: Mâcon-Tournus
x 2




par delnoram » 20/07/06, 21:37

Sorry dat ik deze interessante discussie onderbreek (nee, het is serieus, noch humor noch spot).
Het is gewoon om een ​​link naar een verkoopsite voor magneten te geven.
Ik denk niet dat ik hem ergens op de website zag citeren forum.
Als het helpt.
http://www.supermagnete.ch
http://www.supermagnete.de

Alstublieft :P
0 x
"Denken mag niet worden onderwezen op school in plaats van om het leren te maken door het hart van de feiten dat niet alle bewezen? '
"Het is niet omdat ze waarschijnlijk verkeerd zij gelijk te zijn!" (Coluche)
Patou
Ik begrijp econologic
Ik begrijp econologic
berichten: 50
Inschrijving: 21/12/04, 07:52
x 4

magnetisch scherm




par Patou » 26/03/08, 09:38

MichelM schreef:Als ik roestvrij staal (niet-magnetische kwaliteit) nam, is dat omdat de dikte van de buis 0,5 mm is in plaats van 1 mm voor koper. Het magnetische veld, of liever zijn "kracht", evenredig met het kwadraat van de afstand, verliezen we heel snel door weg te gaan ... Voor ferriet geen effect, er is ook het Samarium Kobalt bijna net zo krachtig als het Neodymium boring ijzer maar veel duurder omdat het beter bestand is tegen hitte ex 180 ° C (Neodymium van normale kwaliteit begint zijn magnetisme onomkeerbaar te verliezen van 80 ° C).
Michel
.

Ik vond dit op de magnetische schermen:
heb je getest?
http://www.rexresearch.com/wadle/wadle.htm
Het lukte me niet om lid te worden van de vertaalde pagina
Patou
0 x
Avatar de l'utilisateur
gegyx
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 6930
Inschrijving: 21/01/05, 11:59
x 2870




par gegyx » 26/03/08, 10:34

0 x

 


  • Vergelijkbare onderwerpen
    antwoorden
    bekeken
    laatste bericht

Terug naar de "Special motoren, octrooien, brandstofverbruik reduction"

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Geen geregistreerde gebruikers en 183-gasten