Patenten begraven

Tips, advies en tips om uw verbruik, processen of uitvindingen te verlagen als onconventioneel motoren: de Stirlingmotor, bijvoorbeeld. Octrooien verbetering van verbranding: waterinjectie plasma behandeling, ionisatie van de brandstof of oxidatiemiddel.
Avatar de l'utilisateur
crispus
Éconologue goed!
Éconologue goed!
berichten: 401
Inschrijving: 08/09/06, 20:51
Plaats: Rennes
x 1




par crispus » 19/01/09, 22:19

Hallo,
Het INPI heeft een pagina gewijd aan de vergelijking van octrooi / auteursrecht:
http://www.inpi.fr/fileadmin/mediatheque/pdf/Avertissement_brevet_DA.pdf
De aandacht van de INPI werd gevestigd op de
informatie verspreid door organisaties
particulieren die suggereren dat het recht
het auteursrecht kan beter worden beschermd
de belangen van uitvinders en hoogtepunt
benadrukt zijn voordelen ten opzichte van
octrooiaanvraag.

Deze organisaties proberen kosten in rekening te brengen voor bescherming die al gratis is, maar helaas zeer restrictief ... :|
0 x
Avatar de l'utilisateur
Remundo
Modérateur
Modérateur
berichten: 16116
Inschrijving: 15/10/07, 16:05
Plaats: Clermont Ferrand
x 5239




par Remundo » 20/01/09, 09:12

Hallo,

Auteursrechtbescherming is niet helemaal gratis ...

Indien het auteursrecht kosteloos wordt verkregen door de totstandkoming van het werk, a Proeftijdstorting om het voor de rechter in te roepen.

Deze borgsom vereist een onderhandse akte (notaris, advocaat, jurist ...) die (helaas) niet voor niets werken, en sommigen hebben de goede soep geroken zonder zich al te veel zorgen te maken over de juridische kwaliteit van de papieren die ze afgeven. .

Bovendien moet de inhoud van dit depot uiterst strikt zijn opgesteld, op straffe van afwijzing.

Vanuit financieel oogpunt is het internationaal uitgebreide octrooi volledig ontoegankelijk voor kleine entiteiten, zelfs voor het MKB van respectabele omvang.

Integendeel, de DA is zeer toegankelijk en strekt zich uiteraard uit tot 160 landen die de Conventie van Bern hebben ondertekend.

Ten slotte moet worden opgemerkt dat octrooi en auteursrecht complementair zijn: ze beschermen de schepping in verschillende aspecten: het octrooi is beperkt tot technologische claims, de DA bestrijkt al het andere, dat wil zeggen veel (de , vormen, arrangementen, originaliteit ...) waarvan men zichzelf berooft, zou suïcidaal zijn voor "de kleine".

@+
0 x
Beeld
Avatar de l'utilisateur
Remundo
Modérateur
Modérateur
berichten: 16116
Inschrijving: 15/10/07, 16:05
Plaats: Clermont Ferrand
x 5239




par Remundo » 01/02/09, 23:34

Over begraven patenten ...

We denken vaak dat duistere machten ze begraven ...

Het kan gebeuren.

Maar in werkelijkheid, het octrooisysteem, verdraaid door beledigende stortingen (technisch leeg, maar inhoud die wettelijk de concurrentie kan blokkeren, zelfs afwezig aan het begin) heeft zoveel rechtsonzekerheid veroorzaakt dat de octrooien zichzelf begraven.

Dit is hoe grote namen in de branche (Michelin, IBM, etc.) hebben lang gecombineerde octrooien en openbaarmaking (een openbaarmaking vóór het indienen impliceert automatisch een auteursrecht als de enige intellectuele bescherming, en blokkeert elke volgende octrooiaanvraag over wat wordt onthuld ...).

Een voorbeeld en recente opmerkingen
0 x
Beeld
alveoli
Ik ontdekte econologic
Ik ontdekte econologic
berichten: 5
Inschrijving: 13/10/05, 21:38

Octrooi ingevoerd




par alveoli » 14/09/09, 10:43

Hier is HIER de persoon die het debat uitlokte over het onderwerp dat het octrooi heeft aangevraagd.
Met andere woorden: MASochistic.

De vreugde die diende om de nieuwe techniek van het inventariseren van zwavel te ontwikkelen, stelde velen tevreden.

Maar een beetje serieus

Mijn concept bespaarde tonnen benzinecirkels die eerst door de ecologiegemeenschap werden begraven.
Ik deed het verzoek in de buurt van de "witte kraag" van de gemeenschap, hulp bij het indienen van een octrooi of daarna, in ruil daarvoor kon octrooi verkrijgen bij MR. Panton> Het geschreven voorstel, op de kleine advertentie van de economie

De grote hoofden en de tenoren van de ecologie van de gemeenschap reageerden niet aanwezig op de echte actie ... verstoken van bla-bla-bla

Zeker, de oorzaak onder de knie van het technische bankroet, de experanto of anderen zoals Chinees, bijvoorbeeld door grote hoofden

Ik citeer het zeer constructieve voorstel van Grelinette.

Wist u bijvoorbeeld dat sommige bedrijven de hoofdactiviteit hebben om patenten in te dienen of terug te kopen, zodat ze bijna uitsluitend geld kunnen verdienen door juridische stappen te ondernemen om royalty's of schadevergoeding te eisen zodra ze een product ontdekken of een dienst die direct of indirect een concept opneemt waarvan het octrooi toebehoort ...

Kortom, het idee van een organisatie waaraan we een uitvinding kunnen schenken en die de middelen heeft om deze te beschermen om deze via kmo's of ambachtslieden aan de gemeenschap ter beschikking te stellen lijkt mij niet slecht! (bovendien heb ik een oude uitvinding in een la die ik wil geven ...) [/ quote]

einde citaat
De gepatenteerde bougie benzinemotor met de vuren ongeveer 300 sterker dan commerciële bougie waardoor etc.

Hij wacht nog steeds op een lening en heeft per brief de medewerking geweigerd door BW Sauber van F1, wat zijn supporters dit jaar ongelukkig heeft gemaakt.

Nieuw concept heeft de mogelijkheid ontwikkeld om geïnduceerde wervelstroom te gebruiken om de vochtigheid van het gebied // 3 gram kubiek te ontleden.
Meting uitgevoerd op prototype bevestigt in het kort een verandering van 60 milliampère volgens omwentelingen / min.

Uiteraard vermijd ik niet door alle mensen in de begrafenis puur en vrij van patent. Ik verwacht opheldering van de grote kop zoals bijvoorbeeld de olifant naar anderen die in witte lijm zijn gestopt.
LET OP
De heer Crispin waarmee contact is opgenomen, wordt volledig gerechtvaardigd door de goede wil van zijn kant en zijn problemen, zelfs voor mij, onoverkomelijk.

Samenvatting van feitelijk feit
IS gemakkelijker om een ​​nieuw ecologisch concept te helpen blokkeren dat de ontwikkeling heeft geholpen WIE ZEGT NEE? ?

Alveoli
Het eerste goede nieuws vandaag!
Ik heb zojuist een nieuwe modem ontvangen van SFR.
meer vraag .. Hoe onze nationale Napoleon de relatie kan veranderen die veel mensen hem willen helpen
0 x
lejustemilieu
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 4075
Inschrijving: 12/01/07, 08:18
x 4




par lejustemilieu » 14/09/09, 11:46

Hallo longblaasjes,
Ik heb wat problemen om u te begrijpen, welke nationaliteit heeft u?
0 x
De mens is van nature een politiek dier (Aristoteles)
Avatar de l'utilisateur
olifant
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 6646
Inschrijving: 28/07/06, 21:25
Plaats: Charleroi, centrum van de wereld ....
x 7




par olifant » 14/09/09, 12:08

+ 1, : Cry: toch welkom!
0 x
olifant Supreme Ere éconologue PCQ ..... Ik ben te voorzichtig, niet rijk genoeg en te lui om bespaart de CO2! http://www.caroloo.be
Alain G
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 3044
Inschrijving: 03/10/08, 04:24
x 3




par Alain G » 14/09/09, 12:25

Welkom Alveoles!

Is de kaars waar je het over hebt niet degene met een gat in de kathode?
:D
0 x
Stepping achter kan soms vriendschap versterken.
Kritiek is goed als toegevoegd aan een compliment.
Alain
alveoli
Ik ontdekte econologic
Ik ontdekte econologic
berichten: 5
Inschrijving: 13/10/05, 21:38




par alveoli » 14/09/09, 15:10

[quote = "Alain G"] Welkom Alveoles!

Is de kaars waar je het over hebt niet degene met een gat in de kathode?


de kaars met de gaten die ik in 1998 heb aangevraagd, daarna werd ik gevolgd door enkele patenten waarin de depositarissen probeerden zoveel mogelijk punten te maken en ontwerpen om ontwikkeling te blokkeren.



Maar ze zagen het probleem niet van dichtbij.
Ik heb het netwerk getest zoals gepland door de kaars met de gaten te verwijderen.

De kaars die in verwachting is, is meer begaafd en ook eenvoudig.

Het is duidelijk dat het nog niet de KRUPA-kaars is die echt bestaat en is getest door het bedrijf Bosche.Het lijkt ongelooflijker en ik vind het erg leuk om zelfs maar duplicaten te maken.
Deze is de klap waard die opgegraven is alsof het patent in de schuilplaats is gelegd


Ik beantwoord het eerste bericht op mijn origineel.
Poolse moeder, vader geboren in Duitsland, ik op het platteland diep in Frankrijk.
Anders puur product met duidelijk EU-certificaat een beetje oud
0 x
Alain G
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 3044
Inschrijving: 03/10/08, 04:24
x 3




par Alain G » 14/09/09, 16:27

alveoli

Ik stel voor dat u uw tekst in uw oorspronkelijke taal plaatst en probeert te vertalen, omdat het erg moeilijk is om te begrijpen wat u schrijft.

U kunt dit gebruiken voor vertaling:

http://cf.babelfish.yahoo.com/

:D
0 x
Stepping achter kan soms vriendschap versterken.

Kritiek is goed als toegevoegd aan een compliment.

Alain
alveoli
Ik ontdekte econologic
Ik ontdekte econologic
berichten: 5
Inschrijving: 13/10/05, 21:38




par alveoli » 14/09/09, 23:54

Goedenavond Alain en andere grote hoofden


Ik heb de vertaler gezocht in het genoemde adres, maar de Zoeloe-taal bestaat nog niet.


We zouden moeten communiceren in niet-literaire telegrafische tekstzinnen of een sterke verbeeldingskracht ontwikkelen bij het beschrijven van dingen die nog niet bestaan.

Door de gelijkaardige succesvolle ervaring in communicatie een kwart eeuw geleden aan de monnik die in productie wordt genomen een product dat verschillende mensenlevens heeft gered, burgerlijk en militair.

Voor de Krupa-kaars zoeken we zoals gewoonlijk op GOOGLE

Om jezelf het uiterlijk te geven en het risico te meten, kun je inschatten tegen welke prijs een liter benzine zou kunnen vallen als iedereen het gebruikt met Krupa-bougies in hun auto?

Dit is zeer goede informatie voor OLIFANT te koud ETC.



Om het uit onszelf de vraag te helpen ... wat zal 1 miljard Saoedi's eten inclusief wat wordt betaald aan BTW van diesel en wie beslist over leven en dood.

Meneer Krupa geeft resultaten 40% olieverbruik met de airconditioning aangesloten, dan is het sterker dan het toekomstige Iraanse atoom.

Waar het om gaat, is dat de vervuilingskusjes en de katalysator naast de ergernissen een gadget zullen zijn

Om een ​​nare verrassing te voorkomen, denk ik dat de bougie die ik voorstel efficiënt is.

De bougie kan in een monteurswerkplaats worden geproduceerd.

Ik las artikelen over forum en ik zag dat je erg betrokken bent bij waterelektrolyse.

Ik heb lange tijd water gedoopt met een vortex die zelf zorgt voor de introductie en het mengen ervan.

Als ik niet op resultaten kan wachten, leg ik het magnetisch veld en zo.
In het geval dat een andere component niet optelt, vermenigvuldigt of annuleert, zou ik sneller kunnen tatonen, zelfs bij waterdoping

Op een van mijn prototypes vind ik de huidige stroom gemeten in milliampère tussen de massa en het apparaat om te vortexen.

Het varieert afhankelijk van het debiet van het verbruikte gebied.

De opmerking kan toepassingsideeën opleveren.

Ik denk aan een aantal fouten die in dit bericht zijn gemaakt en ik stuur nu al goed nieuws als de olieprijs daalt en het verbruik.













toepassingen
0 x

Terug naar de "Special motoren, octrooien, brandstofverbruik reduction"

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Geen geregistreerde gebruikers en 121-gasten