Patenten begraven

Tips, advies en tips om uw verbruik, processen of uitvindingen te verlagen als onconventioneel motoren: de Stirlingmotor, bijvoorbeeld. Octrooien verbetering van verbranding: waterinjectie plasma behandeling, ionisatie van de brandstof of oxidatiemiddel.
Avatar de l'utilisateur
bham
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 1666
Inschrijving: 20/12/04, 17:36
x 6

Re: Begraven patenten




par bham » 08/12/08, 11:01

Gregconstruct schreef:
Je kunt niet proberen meer van deze man te weten te komen, ... indien nodig onder marteling eh eh eh! : Lol:



Voor de martelingen herinner ik u eraan dat het huis zijn diensten aanbiedt tegen prijzen die alle concurrentie trotseren en dat het werk door de baas wordt gedaan. : Mrgreen:

Hoe doe je dat? Met grote slagen van grote papattes of is het verfijnder? Voor de klant zie je met de Just ... :D
0 x
Avatar de l'utilisateur
Gregconstruct
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 1781
Inschrijving: 07/11/07, 19:55
Plaats: Amay België




par Gregconstruct » 08/12/08, 11:10

Het hangt allemaal af van het budget!

Ik ben afgestudeerd aan de Haute Ecole des Arts de la Torture en een promovendus in zout en scalpel.

Ik heb ook verschillende seminars gedaan over de kunst van Aziatische martel- en goelagmethoden. 8)
Dernière édition par Gregconstruct de 08 / 12 / 08, 17: 03, 1 keer bewerkt.
0 x
Elke actie geldt voor onze planeet !!!
Avatar de l'utilisateur
olifant
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 6646
Inschrijving: 28/07/06, 21:25
Plaats: Charleroi, centrum van de wereld ....
x 7




par olifant » 08/12/08, 13:54

Ze organiseren afstandsopleidingen, waar is het absoluut noodzakelijk om een ​​onderwerp voor praktisch werk te brengen? :D
0 x
olifant Supreme Ere éconologue PCQ ..... Ik ben te voorzichtig, niet rijk genoeg en te lui om bespaart de CO2! http://www.caroloo.be
Avatar de l'utilisateur
houthakker
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 4731
Inschrijving: 07/11/05, 10:45
Plaats: Mountain ... (Trièves)
x 2




par houthakker » 08/12/08, 16:22

Ja, er wordt van ons gevraagd om onze uitrusting mee te nemen, de school zorgt niet voor!
0 x
"Ik ben een grote bruut, maar ik zelden mis ..."
Avatar de l'utilisateur
Gregconstruct
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 1781
Inschrijving: 07/11/07, 19:55
Plaats: Amay België




par Gregconstruct » 08/12/08, 17:02

Om te beginnen zijn er geen hoge kosten nodig.

Een of twee paar tangen, een paar roestige spijkers, kleine lepels die zijn opgevouwen als afstandhouders, een scalpel of een snijder en een kilo zout.

Voor cursussen op afstand zijn er instructievideo's, maar het beste is om op zijn minst een paar labs te volgen. : Mrgreen:

ps: voor de goulag-methode kunnen een of twee theedoeken handig zijn!
0 x
Elke actie geldt voor onze planeet !!!
Avatar de l'utilisateur
houthakker
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 4731
Inschrijving: 07/11/05, 10:45
Plaats: Mountain ... (Trièves)
x 2




par houthakker » 08/12/08, 17:50

Als je de optie "Regionale bijzonderheden" en in het bijzonder "Frans" kiest, moet je ook denken aan het zand (voor de sok) en de natte spons (voor de gégène) ...
0 x
"Ik ben een grote bruut, maar ik zelden mis ..."
Avatar de l'utilisateur
Gregconstruct
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 1781
Inschrijving: 07/11/07, 19:55
Plaats: Amay België




par Gregconstruct » 08/12/08, 18:07

Alleen mijn beste Bucheron, het is goed om precisie toe te voegen!
0 x
Elke actie geldt voor onze planeet !!!
Avatar de l'utilisateur
olifant
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 6646
Inschrijving: 28/07/06, 21:25
Plaats: Charleroi, centrum van de wereld ....
x 7




par olifant » 09/12/08, 10:21

Ik stel voor om een ​​speciale martelpost te creëren om het debat voort te zetten en dat we hier terugkomen op dit punt over het hoofdonderwerp: het begraven van patenten!
0 x
olifant Supreme Ere éconologue PCQ ..... Ik ben te voorzichtig, niet rijk genoeg en te lui om bespaart de CO2! http://www.caroloo.be
Avatar de l'utilisateur
Gregconstruct
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 1781
Inschrijving: 07/11/07, 19:55
Plaats: Amay België




par Gregconstruct » 09/12/08, 18:08

Goed idee
0 x
Elke actie geldt voor onze planeet !!!
bobono
Éconologue goed!
Éconologue goed!
berichten: 355
Inschrijving: 08/09/07, 16:58
Plaats: bretagne
x 1

Begraven patenten




par bobono » 09/12/08, 21:10

Het geldt ook voor geneesmiddelen zoals in dit voorbeeld (hoewel anders omdat het de voorschrijvers zijn die de zaak begraven).
Een recent artikel in de New York Times "Minimal Impact of Large Study in Hypertension" is het bekijken waard. Dit is het verhaal van een proef die werd gefinancierd met overheidsgeld van de VS ($ 130 miljoen) waarbij 4 eerstelijns moleculen werden vergeleken bij de behandeling van hypertensie. De meest effectieve molecule (een diureticum) is ook degene met de minst ernstige bijwerkingen (dus minder ziekenhuisopname) en degene die het minst kost; niet 3 of 4 keer goedkoper, nee, 25 tot 40 keer goedkoper! Deze studie met de naam ALLHAT, gepubliceerd in 2002, had geen invloed op Amerikaanse voorschrijvers dankzij de strategieën die werden ingevoerd door de fabrikanten van de duurste pillen. En in Frankrijk? Dezelfde resultaten. Formindep nam opnieuw de gegevens van met name de ziektekostenverzekering om op te merken dat na 2002 geen wijziging van het gedrag van de voorschrijvers kon worden waargenomen. Evenmin dat deze informatie niet op grote schaal is gecommuniceerd door de staat, de ziektekostenverzekering of de universiteiten. Als het tijdschrift Prescrire in 2003 een goed artikel heeft gedaan, is de ALLHAT-studie verdwenen van de radarschermen van wetenschappelijke gegevens. "Verlies van geluk in de volksgezondheid"? Om in ieder geval te mediteren.
0 x

Terug naar de "Special motoren, octrooien, brandstofverbruik reduction"

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Geen geregistreerde gebruikers en 225-gasten