elektrolyse verbeterd

Tips, advies en tips om uw verbruik, processen of uitvindingen te verlagen als onconventioneel motoren: de Stirlingmotor, bijvoorbeeld. Octrooien verbetering van verbranding: waterinjectie plasma behandeling, ionisatie van de brandstof of oxidatiemiddel.
Avatar de l'utilisateur
ik Citro
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 5129
Inschrijving: 08/03/06, 13:26
Plaats: Bordeaux
x 11




par ik Citro » 23/12/14, 21:58

Het probleem is dat we de wagen voor het paard plaatsen.

We proberen ons vandaag een economisch onhoudbaar concept te verkopen met dure voertuigen (een TESLA S is goedkoper voor autonomie en veel betere prestaties) en vooral voertuigen die afhankelijk zijn van een niet-bestaande infrastructuur.

Daarnaast bekritiseren we de elektrische auto op het gebrek aan laadterminals terwijl we probeerden hem afhankelijk te maken van specifieke terminals en dat we niet eens in staat waren om een ​​enkele standaard te standaardiseren. de voertuigen. :onheil:

Het is ongelooflijk, de elektrische stroom 220V is zelfs 380V hetzelfde gebleven en hoewel ze ons verschillende schoten waren terwijl de tankers ons hetzelfde pistool maakten voor verschillende soorten benzine en zelfs van diesel zagen dat velen werden afgeleid die worden verward met brandstof aan de pomp ...

Je moet vechten en het lukt om je auto overal te laden, zoals de TESLA S doet, wiens bouwer zelfs energie biedt aan zijn klanten tijdens lange reizen dankzij het netwerk van SuperChargers.

De waterstofauto is een lokaas voor klanten om te verwachten dat ze een hypothetische komst hebben in plaats van over te schakelen op elektrische ...

Het enige goede aan de waterstofauto is dat hij gewoon elektrisch is. : Arrowu:
0 x
Avatar de l'utilisateur
nlc
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 2751
Inschrijving: 10/11/05, 14:39
Plaats: Nantes




par nlc » 23/12/14, 22:24

Ik heb niets toe te voegen 8)
0 x
Avatar de l'utilisateur
Macro
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 6459
Inschrijving: 04/12/08, 14:34
x 1610




par Macro » 24/12/14, 08:54

Citro schreef:Het is ongelooflijk, de elektrische stroom 220V is zelfs 380V hetzelfde gebleven en hoewel ze ons verschillende schoten waren terwijl de tankers ons hetzelfde pistool maakten voor verschillende soorten benzine en zelfs van diesel zagen dat velen werden afgeleid die worden verward met brandstof aan de pomp ...

....

Ik had een golfcabine GLI 1991-benzine (geïmporteerd uit de VS) Ik daag je uit om iets anders te bedenken dan het 95 sp-pistool (kleiner dan dat van diesel)
Een station uitgerust met API-standaarden kun je 95 in de diesel steken, maar niet het tegenovergestelde als de auto voldoet aan internationale normen ...
0 x
Het enige wat in de toekomst veilig. Het is dat er mogelijk kans dat het voldoet aan onze verwachtingen ...
Avatar de l'utilisateur
ik Citro
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 5129
Inschrijving: 08/03/06, 13:26
Plaats: Bordeaux
x 11




par ik Citro » 24/12/14, 10:00

Natuurlijk is de diameter van de pistooltips afhankelijk van de brandstof, maar op mijn Citroën Evasion 1997 kan ik overal mee tanken, ze plaatsen dezelfde vulpoort voor alle modellen, benzine of diesel en het ergste is dat het niet compatibel is met ethanol (SP95E10) volgens de fabrikant en dat alle stations geen SP95 zonder ethanol aanbieden.

Mijn doel was om te zeggen dat standaard 230V- of 380V-winkels al tientallen jaren bestaan ​​en betrouwbaar en veilig zijn.
Het was niet moeilijk om een ​​kleine mechanische en elektronische beveiliging toe te voegen om de continuïteit van de aardedraad te controleren en deze alleen te voeden wanneer de stekker is aangesloten (sonde met microschakelaar). Het zou 30 50 € per vangst hebben gekost, niemand zou hebben geschroefd. In plaats daarvan wilden ze ons wallwashen naar 1000 € om te installeren door professionals ...
Het eindigt, voor gebruikers zoals ik door wallbox gekocht tegen lage prijzen op het net of directe fabrikant en ik stap uit de muur om mee te nemen op een reis met het einde van een strijkijzer. om verbinding te maken met elke 220V-socket ...
:?
0 x
Avatar de l'utilisateur
Macro
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 6459
Inschrijving: 04/12/08, 14:34
x 1610




par Macro » 24/12/14, 10:59

Citro schreef: en niet alle stations bieden SP95 zonder ethanol.


Geen enkel ander tankstation in Frankrijk verkoopt sp95 zonder ethanol. Er staat automatisch ongeveer 4.7% in. en tussen 7 en 8% voor E10 ...
0 x
Het enige wat in de toekomst veilig. Het is dat er mogelijk kans dat het voldoet aan onze verwachtingen ...
Avatar de l'utilisateur
ik Citro
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 5129
Inschrijving: 08/03/06, 13:26
Plaats: Bordeaux
x 11




par ik Citro » 24/12/14, 15:42

Ja, dat is mij al verteld. Maar ik probeer nog steeds mijn voertuig te behouden, omdat de fabrikant dit afraadt.

Kunt u ons vertellen wie de informatie bij de bron kan krijgen, of de SP98 ethanol bevat en hoeveel. :?

D'avance, merci. :D
0 x
Leo Maximus
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 2183
Inschrijving: 07/11/06, 13:18
x 124




par Leo Maximus » 24/12/14, 17:56

Citro schreef:Ja, dat is mij al verteld. Maar ik probeer nog steeds mijn voertuig te behouden, omdat de fabrikant dit afraadt.

Kunt u ons vertellen wie de informatie bij de bron kan krijgen, of de SP98 ethanol bevat en hoeveel. :?

D'avance, merci. :D

U kunt deze informatie vinden op de pagina "Totaal carburanten" van de site forum-auto. com.

http://www.forum-auto.com/questionsreponses/index.htm

Beeld

Over het algemeen adviseren Total brandstoffen om de zoekmachine te gebruiken omdat de antwoorden op deze vragen al zijn gegeven.

SP95 en SP98 hebben hetzelfde ethanolniveau (max. 5%), maar variabel, afhankelijk van het seizoen. E10 heeft een hoger tarief (max 10%).

We zouden in de komende jaren van E10 naar E15 kunnen gaan:

Beeld
0 x
Leo Maximus
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 2183
Inschrijving: 07/11/06, 13:18
x 124




par Leo Maximus » 24/12/14, 22:50

Obamot schreef:... Eerst is er geen productie / massaopslag van waterstof in de staat ...

De jaarlijkse productie van waterstof is nog steeds enkele tientallen miljoenen tonnen.

In het geval van brandstofcel-waterstof voor auto's is dit momenteel 50% hernieuwbaar en vervolgens 100% vanaf 2025-2030. Dit is niet onwaarschijnlijk omdat Japan "stervend, verlamd in schulden" maar nog steeds 's werelds grootste schuldeiser voor het fascinerende China en Duitsland "über Alles", slechts 30 MW per dag aan fotovoltaïsche zonne-energie installeert, het equivalent van 'een EPD elke 2 maanden. Het tempo zou binnen 2 jaar moeten verdubbelen.

Honda en Iwatani zetten een netwerk in van benzinestations die waterstof produceren op basis van fotovoltaïsche cellen die in de omliggende gebouwen zijn geïnstalleerd. Tankstations gebruiken elektrochemische compressie met zeer hoge efficiëntie, in de buurt van 100%.

Volgens de Nikkei zijn de Japanse dealernetwerken van plan om de auto op te peppen naar PAC Hydrogen door deze gratis aan te bieden ... tussen 2020 en 2025! (alleen de belastingen, bespottelijk, zouden worden waargenomen). : Lol:
0 x
Avatar de l'utilisateur
Macro
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 6459
Inschrijving: 04/12/08, 14:34
x 1610




par Macro » 26/12/14, 06:28

Citro schreef:Ja, dat is mij al verteld. Maar ik probeer nog steeds mijn voertuig te behouden, omdat de fabrikant dit afraadt.

Kunt u ons vertellen wie de informatie bij de bron kan krijgen, of de SP98 ethanol bevat en hoeveel. :?

D'avance, merci. :D


Ik heb je de links naar de specificatiebladen van 3 gegeven, producten die vandaag van toepassing zijn in mp. Geen ethanolopname is niet afhankelijk van het seizoen. Het is de productie van ethanolbasis die verandert (zomer / winter, zodat het gas minder verdampt in de zomer). Ik weet niet wat de 98 is op het gebied van productie is altijd dat zodra deze is vrijgegeven van raff of geïmporteerd geen plukjes ethanol is toegevoegd in mijn kennis ...
0 x
Het enige wat in de toekomst veilig. Het is dat er mogelijk kans dat het voldoet aan onze verwachtingen ...
LaChanson7
Ik ontdekte econologic
Ik ontdekte econologic
berichten: 6
Inschrijving: 26/12/14, 10:47




par LaChanson7 » 26/12/14, 10:50

Kun je de links op mp proberen?
0 x

 


  • Vergelijkbare onderwerpen
    antwoorden
    bekeken
    laatste bericht

Terug naar de "Special motoren, octrooien, brandstofverbruik reduction"

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Bing [Bot] en 180 gasten