elektrolyse verbeterd

Tips, advies en tips om uw verbruik, processen of uitvindingen te verlagen als onconventioneel motoren: de Stirlingmotor, bijvoorbeeld. Octrooien verbetering van verbranding: waterinjectie plasma behandeling, ionisatie van de brandstof of oxidatiemiddel.
Avatar de l'utilisateur
gildas
Grote Econologue
Grote Econologue
berichten: 879
Inschrijving: 05/03/10, 23:59
x 173




par gildas » 05/06/14, 09:16

Hallo,

Ik kom terug van een Franse site over HHO, waar de beheerder zegt dat hij goede ervaringen heeft met HHO, maar sommige van zijn opmerkingen zijn onjuist en een foto van zijn HHO-werk is geleend van een andere site.
Ik ben ook op een andere site geweest waar droge cellen worden verkocht, waar een voorbeeld van brandstofverbruik wordt gegeven, maar we kunnen de auteur ervan niet meer vinden, aangezien laatstgenoemde zijn berichten heeft verwijderd. :frons:

Koude douche op mijn visie op HHO... :|

Ik zal geen HHO-berichten meer plaatsen totdat ik het zelf heb geprobeerd...
0 x
izentrop
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 13644
Inschrijving: 17/03/14, 23:42
Plaats: picardie
x 1502
Neem contact op met:




par izentrop » 05/06/14, 10:57

Hallo,
De echte economie zit niet in de HHO of andere economotrick ;)
Ik heb een aantal links over tests vermeld http://le-forum-des-utilisateurs-de-gen ... 85779.html
De als positief aangekondigde resultaten zijn niet verifieerbaar en zijn niet onder onweerlegbare voorwaarden tot stand gekomen.
0 x
Avatar de l'utilisateur
gildas
Grote Econologue
Grote Econologue
berichten: 879
Inschrijving: 05/03/10, 23:59
x 173




par gildas » 05/06/14, 16:18

Bedankt voor deze Izentrop-lijst.
0 x
Avatar de l'utilisateur
olifant
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 6646
Inschrijving: 28/07/06, 21:25
Plaats: Charleroi, centrum van de wereld ....
x 7




par olifant » 06/06/14, 17:35

Het probleem is dat getuigenissen meestal worden verspreid door degenen die ze verkopen : Mrgreen:

Het experiment is moeilijk bij recente auto's, omdat het een herziening van de injectiekaart betreft vanwege een teveel aan zuurstof op de lambdasonde.

Ik had het geprobeerd op een atmosferische Peugeot 1.9D: niet doorslaggevend: we zitten in de fouten van "psychologische" metingen. De activering van de elektrolyser bij stationair draaien veroorzaakte geen enkele snelheidsvariatie.

(2 X6-celelektrolyseapparaat, 15 ampère, 12 volt)
0 x
olifant Supreme Ere éconologue PCQ ..... Ik ben te voorzichtig, niet rijk genoeg en te lui om bespaart de CO2! http://www.caroloo.be
Avatar de l'utilisateur
gildas
Grote Econologue
Grote Econologue
berichten: 879
Inschrijving: 05/03/10, 23:59
x 173




par gildas » 25/10/14, 15:53

Hallo,

Nu het patent van Angi Le Floch zichtbaar is, is het interessant om het diagram te zien voor de opwekking van elektrische energie om de droge cel te voeden.
In principe wordt de warmte uit de uitlaatgassen teruggewonnen om een ​​gas dat een turbine aandrijft, te verwarmen en onder druk te zetten.
Een echte gasfabriek!

http://fr.espacenet.com/publicationDeta ... cale=fr_FR
1 x
Avatar de l'utilisateur
ik Citro
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 5129
Inschrijving: 08/03/06, 13:26
Plaats: Bordeaux
x 11




par ik Citro » 25/10/14, 23:38

izentrop schreef:De echte economie zit niet in de HHO of andere economotrick ;)
Ik heb een aantal links over tests vermeld http://le-forum-des-utilisateurs-de-gen ... 85779.html
De als positief aangekondigde resultaten zijn niet verifieerbaar en zijn niet onder onweerlegbare voorwaarden tot stand gekomen.
+1 izentrop. :D
Ik heb ook naar de HHO-kant gekeken, maar zelfs als het proces zou werken... Er is het probleem van het gebruik van deze zogenaamde energie in de ergste mechanische omvormers: de verbrandingsmotor... :?

Gelukkig leidden mijn omzwervingen mij naar elektrische tractie, en daar behaalde ik resultaten... : Mrgreen:
Geen enkele verbrandingsmotor kan ermee vergelijken...

Mijn oude elektrische Peugeot 106 verbruikte 20 tot 22 kWh/100 km, het equivalent van 2 liter per 100 km
Ik heb de oude nikkel-cadmium-batterijen die me 70 km autonomie gaven en 14 jaar oud waren, vervangen door lithiumbatterijen (LiFePo4) die de auto transformeerden in nervositeit, autonomie (tot 160 km voor 5000 € batterij in 2013) en het elektriciteitsverbruik dat daalde tot 15 kWh per 100 km. : Mrgreen:

Maar dat is niets vergeleken met de nieuwe auto van mijn vrouw (een Volkswagen e-up) die accelereert als een Golf GTI maar slechts 12 kWh per 100 km verbruikt, of het equivalent van 1.2 liter per 100 km.

Dus laat de utopische oplossingen vallen voor oplossingen die NU werken, zelfs als de fabrikanten en de media je het tegenovergestelde vertellen en je de waterstofauto laten bungelen die niet minder zal verbruiken dan de olieauto, omdat de productie van waterstof nog steeds vier keer meer elektriciteit zal verbruiken. dan dat nodig is om een ​​eenvoudige elektrische auto op batterijen te verplaatsen...

En hij is niet onze vriend nlc die in zijn tijd experimenteerde met HHO-generatoren, wat mij zal tegenspreken, hij die alleen een elektrische auto rijdt, ongeveer 4000 km per maand, en door heel Europa (hij deed Nantes Venetië en terug deze zomer).

Als u te horen krijgt dat het te duur is, voert u de berekening zelf opnieuw uit:
Vergelijk de kosten van krediet + de kosten van benzine + onderhoud en deel deze per maand met de kosten van krediet + de kosten van elektriciteit + het verminderde onderhoud van een elektrische auto...
Als je heel breed rekent (0.15€ per kWh x 20kWh/100km) kost een elektrische auto je 3€ voor 100km...
Dit resultaat bereik je nooit met HHO... :|
0 x
Avatar de l'utilisateur
olifant
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 6646
Inschrijving: 28/07/06, 21:25
Plaats: Charleroi, centrum van de wereld ....
x 7




par olifant » 26/10/14, 11:29

Oké voor de € 3/100 km, maar zijn daar ook de extra batterijkosten en de batterijvernieuwing na X jaar bij inbegrepen?

Laten we ook niet vergeten dat veel mensen nieuwbouw niet kunnen betalen en geen toegang hebben tot krediet.
0 x
olifant Supreme Ere éconologue PCQ ..... Ik ben te voorzichtig, niet rijk genoeg en te lui om bespaart de CO2! http://www.caroloo.be
Avatar de l'utilisateur
gildas
Grote Econologue
Grote Econologue
berichten: 879
Inschrijving: 05/03/10, 23:59
x 173




par gildas » 26/10/14, 11:32

Citro schreef:Ik heb ook naar de HHO-kant gekeken, maar zelfs als het proces zou werken... Er is het probleem van het gebruik van deze zogenaamde energie in de ergste mechanische omvormers: de verbrandingsmotor...

Gelukkig brachten mijn omzwervingen mij bij elektrische tractie, en daar behaalde ik resultaten... Mr. Green
Geen enkele verbrandingsmotor kan ermee vergelijken...

Mijn oude elektrische Peugeot 106 verbruikte 20 tot 22 kWh/100 km, het equivalent van 2 liter per 100 km
Ik heb de oude nikkel-cadmium-batterijen die me 70 km autonomie gaven en 14 jaar oud waren, vervangen door lithiumbatterijen (LiFePo4) die de auto transformeerden in nervositeit, autonomie (tot 160 km voor 5000 € batterij in 2013) en het elektriciteitsverbruik dat daalde tot 15 kWh per 100 km.
Ja, de elektrische auto kan een alternatief zijn voor de thermische auto.
Maar bij een elektrisch aangedreven trawler die aan het vissen is, raakt de accu snel leeg, en moet je daarna roeien?
0 x
moinsdewatt
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 5111
Inschrijving: 28/09/09, 17:35
Plaats: Isére
x 554




par moinsdewatt » 26/10/14, 13:25

Gildas schreef: ......
Maar bij een elektrisch aangedreven trawler die aan het vissen is, raakt de accu snel leeg, en moet je daarna roeien?



Toch proberen sommigen het. Maar dan in hybride met Gas

De toekomst van trawlers is elektrisch



Het Telegram 21-11-2013

Gas en elektra in de motor; vallen in de visserstrein: dit is de trawler van de toekomst waaraan Bretagne en Nord-Pas-de-Calais werken. Het Fish2Eco Energy-project gaat de volledige testfase in.


http://www.letelegramme.fr/ig/generales ... 310051.php
0 x
Avatar de l'utilisateur
olifant
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 6646
Inschrijving: 28/07/06, 21:25
Plaats: Charleroi, centrum van de wereld ....
x 7




par olifant » 26/10/14, 16:58

citroen schreef:

Ik heb de oude nikkel-cadmium-batterijen vervangen die me 70 km autonomie gaven en 14 jaar oud waren door lithiumbatterijen (LiFePo4) die de auto transformeerden in nervositeit, autonomie (tot 160 km voor een batterij van 5000 €


OK, laten we zeggen (dit zijn geen "lange afstanden") 12.000 km / jaar gedurende 10 jaar (om een ​​orde van grootte te maken.

5000 € / 120.000 km = 4 cent / km, 4 euro / 100 km, de prijs van 2,6 liters diesel. + 15 KWh, dwz 1,65 € / 100 km (nachttarief, ervan uitgaande dat u geen PV hebt)

Dus 2,6 + 1,65 = € 4,25/100 km, dus de prijs van 2,8 liter diesel/100 km. Oke dat is goed. Ik ben blij dat ik het heb uitgerekend (ik ben het er bij benadering mee eens, ik heb de financieringsrente niet meegerekend op de extra kosten van de batterij - gemakkelijk 40% van de prijs in 4 jaar -) omdat de fabrikanten discreet lijken over de prijs van de batterij vertegenwoordigt nog steeds, akkoord, meer dan 50% van de prijs van een nieuwe kleine auto (8500 €) en 40% van de prijs van "brandstof".

Gezien de verminderde autonomie blijft het nog steeds een transport dat ontoegankelijk is voor de armen.
0 x
olifant Supreme Ere éconologue PCQ ..... Ik ben te voorzichtig, niet rijk genoeg en te lui om bespaart de CO2! http://www.caroloo.be

 


  • Vergelijkbare onderwerpen
    antwoorden
    bekeken
    laatste bericht

Terug naar de "Special motoren, octrooien, brandstofverbruik reduction"

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Geen geregistreerde gebruikers en 201-gasten