elektrolyse verbeterd

Tips, advies en tips om uw verbruik, processen of uitvindingen te verlagen als onconventioneel motoren: de Stirlingmotor, bijvoorbeeld. Octrooien verbetering van verbranding: waterinjectie plasma behandeling, ionisatie van de brandstof of oxidatiemiddel.
Avatar de l'utilisateur
gildas
Grote Econologue
Grote Econologue
berichten: 879
Inschrijving: 05/03/10, 23:59
x 173




par gildas » 06/05/14, 10:09

Olifant, het lijkt mij dat je de berekening van het HHO-systeem dat ik beschrijf niet hebt gevonden ...
0 x
Avatar de l'utilisateur
olifant
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 6646
Inschrijving: 28/07/06, 21:25
Plaats: Charleroi, centrum van de wereld ....
x 7




par olifant » 06/05/14, 11:14

mogelijk, zet me een link.

(en als het superieur is aan de Faraday-vergelijking, vraag ik om bewijs)
0 x
olifant Supreme Ere éconologue PCQ ..... Ik ben te voorzichtig, niet rijk genoeg en te lui om bespaart de CO2! http://www.caroloo.be
Avatar de l'utilisateur
gildas
Grote Econologue
Grote Econologue
berichten: 879
Inschrijving: 05/03/10, 23:59
x 173




par gildas » 09/05/14, 16:32

Een video die het beste het directe gebruik van waterstof uit een elektrolyse probeert te demonstreren om een ​​warmtekrachtbron aan te drijven (zonder benzine):
http://www.youtube.com/watch?v=cMlciNOyo_U

Om te overtuigen, wordt de generator in een lift gestoken.
:P
0 x
Avatar de l'utilisateur
olifant
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 6646
Inschrijving: 28/07/06, 21:25
Plaats: Charleroi, centrum van de wereld ....
x 7




par olifant » 09/05/14, 17:53

Leuke demo, genoeg om iemand te overtuigen kom kijken:

maar toch gemakkelijk te monteren: de camera blijft niet lang genoeg hangen op het brandstoftoevoercircuit en op de bubbel-antiretour: is het zeker dat het alleen water bevat?
0 x
olifant Supreme Ere éconologue PCQ ..... Ik ben te voorzichtig, niet rijk genoeg en te lui om bespaart de CO2! http://www.caroloo.be
Avatar de l'utilisateur
gildas
Grote Econologue
Grote Econologue
berichten: 879
Inschrijving: 05/03/10, 23:59
x 173




par gildas » 09/05/14, 23:56

De bubbler zou eigenlijk voorverwarmde alcohol kunnen bevatten, maar ik zie geen andere vlamdover op de HHO-slangen.

In geval van terugkeer van vlammen in een bubbler (a priori plastic) met hete alcohol en de HHO kan een bom zijn.Beeld

Ik denk dat de wasfles alleen azijnwater bevat.

De motor kneep bijna dicht toen de projector brandde:
Toen alle motorinhoud zich vervolgens op de droogcel bevond, voerde het steeds meer de motor aan die steeds meer de droge cel voedde die steeds meer de motor leverde ... : Cheesy:
0 x
izentrop
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 13644
Inschrijving: 17/03/14, 23:42
Plaats: picardie
x 1502
Neem contact op met:




par izentrop » 10/05/14, 01:23

Olifant heeft gelijk, het is onderhevig aan voorzichtigheid deze video. Alleen de naam van de auteur en andere video's in zijn kanaal, het is maar wind :schok:
0 x
Avatar de l'utilisateur
gildas
Grote Econologue
Grote Econologue
berichten: 879
Inschrijving: 05/03/10, 23:59
x 173




par gildas » 10/05/14, 11:59

Bewijs dat de 2-jongens in deze video gewoon wind zijn ...

Elephant schreef:Leuke demo, genoeg om iemand te overtuigen kom kijken

... of probeer zoveel mogelijk te doen om te bewijzen dat deze demo niet twijfelachtig is.

De belangrijkste verandering is in de verlichting die hier wordt uitgelegd:
http://www.edenguard.fr/Experiences/HHOIgnition.php
0 x
Avatar de l'utilisateur
olifant
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 6646
Inschrijving: 28/07/06, 21:25
Plaats: Charleroi, centrum van de wereld ....
x 7




par olifant » 10/05/14, 20:20

Gildas zei:

... of probeer zoveel mogelijk te doen om te bewijzen dat deze demo niet twijfelachtig is.


Ja en nee! Sinds 2005 ben ik geïnteresseerd in dit soort vragen en ik zie dat 1% van de dingen geldig is voor 99% fumiters.

Dus ik ga geen fortuinen en dagen besteden om alles opnieuw te doen om te zeggen "die en die liegt niet".

De "derde partij" is niet voor honden! Ik zweer het je, de dag dat ik iets heb dat werkt in mijn kelder, nodig ik je uit, met Christophe, kapitein Maloche, nlc, wie ken ik weer? En je komt met JOUW meetapparatuur en mogelijk JOUW testprotocollen. Je realiseert je dat ik je geen duizendste chouïa zal lastigvallen. Anders weet ik genoeg over videobewerking om voor alles op mijn hoede te zijn.
0 x
olifant Supreme Ere éconologue PCQ ..... Ik ben te voorzichtig, niet rijk genoeg en te lui om bespaart de CO2! http://www.caroloo.be
Avatar de l'utilisateur
gildas
Grote Econologue
Grote Econologue
berichten: 879
Inschrijving: 05/03/10, 23:59
x 173




par gildas » 11/05/14, 00:05

elephant schreef:
De "derde partij" is niet voor honden! Ik zweer het, de dag dat ik iets heb dat werkt in mijn kelder, Ik nodig je uit, met Christopher, Captain Maloche, nlc, wie ken ik al? En u komt met UW meettoestellen en mogelijk uw testprotocollen. Je beseft dat ik je niet zal lastigvallen voor een duizendste shit. Voor de rest weet ik genoeg videobewerking om overal achterdochtig voor te zijn.


Bedankt, er moet een goede afstand zijn om je te zien, ik kom uit Loire-Atlantique!
0 x
Avatar de l'utilisateur
olifant
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 6646
Inschrijving: 28/07/06, 21:25
Plaats: Charleroi, centrum van de wereld ....
x 7




par olifant » 11/05/14, 14:05

Wat zouden we doen voor een binge trappist en ontdek de sambre en de Maas tussen vrienden van econology. Ik heb het een keer geprobeerd tijdens de oprichting van de vereniging, het was geweldig! :D

Op de serieuzere modus: zeker goedkoper dan zelf te proberen!
0 x
olifant Supreme Ere éconologue PCQ ..... Ik ben te voorzichtig, niet rijk genoeg en te lui om bespaart de CO2! http://www.caroloo.be

 


  • Vergelijkbare onderwerpen
    antwoorden
    bekeken
    laatste bericht

Terug naar de "Special motoren, octrooien, brandstofverbruik reduction"

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Geen geregistreerde gebruikers en 252-gasten