Zoek gevonden 112 resultaten

par turbozender
12/03/16, 14:59
Forum : Waterbeheer, sanitair en sanitaire voorzieningen. Pompen, boren, filtreren, putten, terugwinning ...
onderwerp: Jaarlijks waterverbruik
antwoorden: 53
views: 42927

Re: Jaarlijks waterverbruik

De maffia is hetzelfde in Frankrijk

We hadden belastingen in afwachting van het nieuwe station
en nu anderen omdat hij alles at in plaats van het opzij te leggen
Ik ben in Frankrijk in de Oise Pile tussen Lille en Parijs
par turbozender
11/03/16, 21:29
Forum : Waterbeheer, sanitair en sanitaire voorzieningen. Pompen, boren, filtreren, putten, terugwinning ...
onderwerp: Jaarlijks waterverbruik
antwoorden: 53
views: 42927

Re: Jaarlijks waterverbruik

De maffia is hetzelfde in Frankrijk

We hadden belastingen in afwachting van het nieuwe station
en nu anderen omdat hij alles at in plaats van het opzij te leggen
Ik ben in Frankrijk in de Oise Pile tussen Lille en Parijs
par turbozender
11/03/16, 19:58
Forum : Waterbeheer, sanitair en sanitaire voorzieningen. Pompen, boren, filtreren, putten, terugwinning ...
onderwerp: De prijs van drinkwater en verbruikte volume, onze waterrekening
antwoorden: 44
views: 35715

Re: Prijs van drinkwater en verbruikt volume, onze waterrekeningen

55 m3 9,50 euro per m3
pure en simpele diefstal
Ik heb er geen spijt van dat ik het water uit mijn put heb geloosd op de riolering
par turbozender
11/03/16, 19:54
Forum : Waterbeheer, sanitair en sanitaire voorzieningen. Pompen, boren, filtreren, putten, terugwinning ...
onderwerp: Jaarlijks waterverbruik
antwoorden: 53
views: 42927

Re: Jaarlijks waterverbruik

Je hebt veel geluk dat je water over het algemeen niet te duur is, het is in ieder geval slechter dan olie. Door het bedrag van de rekening te delen door het verbruik kom je uit op 9,50 euro per m3, wat enorm is en naarmate het de afvalwaterzuiveringsinstallatie vervangt, zal het daarom verder stijgen, ik zit op 55/60 m...
par turbozender
22/06/12, 22:31
Forum : Hydraulische, wind, aardwarmte, mariene energie, biogas ...
onderwerp: Plan ketels Vigas hout log 25S
antwoorden: 29
views: 75891

hi ct op ebay duitsland maar die zijn er al een tijdje niet meer (nou ja vigas) er kan op dat moment iets anders zijn geweest (ongeveer 4 jaar) het was 3000 euro geleverd met een tank van 1000 liter enz. Ik aarzelde ook en uiteindelijk nam ik een stijgende verbranding kostte mijn installatie mij ook ongeveer 3000 t...
par turbozender
23/01/12, 19:14
Forum : Elektriciteit, elektronica en IT-Hi-Tech, Internet, Dood, verlichting, materialen en nieuwe
onderwerp: lawaai transformator na behandeling leidde
antwoorden: 2
views: 26740

oke bedankt

dus ik moet een transformator aanpassen en de grootte aanpassen die bij de verwachte behuizing past
par turbozender
23/01/12, 16:43
Forum : Elektriciteit, elektronica en IT-Hi-Tech, Internet, Dood, verlichting, materialen en nieuwe
onderwerp: lawaai transformator na behandeling leidde
antwoorden: 2
views: 26740

lawaai transformator na behandeling leidde

Hallo allemaal hier, ik heb een probleem. Ik heb halogeenverlichting met een 12V-transformator en 4 spots van 35 W. Ik heb elk 4 W LED-spots gekocht, maar het probleem is dat de transformator de 4 LED-spots heeft, een sissend geluid maakt, ik moet er minimaal een halogeen in zetten sport door tot het stopt en dan...
par turbozender
18/11/09, 19:50
Forum : Elektriciteit, elektronica en IT-Hi-Tech, Internet, Dood, verlichting, materialen en nieuwe
onderwerp: Saver stroomverbruik op elektriciteitsmeter
antwoorden: 16
views: 9587

Hallo allemaal, ik kwam net de discussie tegen, je moet ook weten of de EDF-meter gebaseerd is op de intensiteit voor de meting of op het vermogen, want dat verandert iedereen behalve ik met mijn huis aan de achterkant van het land en een belachelijke bovenleiding. ben op 208 v als ik consumenten heb die 4kw pompen...
par turbozender
28/08/09, 12:35
Forum : Hydraulische, wind, aardwarmte, mariene energie, biogas ...
onderwerp: Vraag hout ketelinstallatie met accumulatie
antwoorden: 65
views: 32439

dubbelwandige tank met lekindicator
zijn de enige die zijn toegestaan

of anders standaard plastic tank ingemetseld in een waterdichte retentietank
par turbozender
28/08/09, 12:27
Forum : Hydraulische, wind, aardwarmte, mariene energie, biogas ...
onderwerp: Vraag hout ketelinstallatie met accumulatie
antwoorden: 65
views: 32439

voor de slang deed je me net denken aan plastic zoals dat nu in auto's wordt gebruikt
dat moet het zijn

een rechte lijn van 8m en een kleine doorkijk om de koperen stookruimte te betreden

Zoek Geavanceerd zoeken