Wieden loopbruggen?

Organiseren en regelen uw tuin en moestuin: sier, landschap, wilde tuin, materialen, fruit en groenten, moestuin, natuurlijke meststoffen, schuilplaatsen, zwembaden of natuurlijke zwembad. levensduur planten en gewassen in uw tuin.
Ahmed
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 12307
Inschrijving: 25/02/08, 18:54
Plaats: Bourgogne
x 2968

Re: Het wieden van loopbruggen?




par Ahmed » 19/05/17, 12:52

Het verdient de voorkeur een gasfles 13 Kg trolley hebben en voorkomen snufjes voorzien wegwerpflessen. Het verbruik kan worden teruggebracht tot zijn eenvoudigste uitdrukking als we zorg om te werken in een tijdige wijze; Ten tweede, is deze methode geen beroep te doen op de handleiding uitroeiing waar mogelijk of wijzer te sluiten ...
Inderdaad, het lokaliseren warmte beter door een platte doos zal meer efficiënt in termen van energie; het gebruik van stoom als de oudere vliegtuigen aan het behang af te nemen zou een voorbeeld hiervan zou mogelijk zijn, in ieder geval voor iemand als jij, omdat ik niet een product in zijn soort goedgekeurd voor verkoop te zien .. . : Roll:
0 x
'Geloof vooral niet wat ik je vertel.'
Avatar de l'utilisateur
chatelot16
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 6960
Inschrijving: 11/11/07, 17:33
Plaats: Angouleme
x 264

Re: Het wieden van loopbruggen?




par chatelot16 » 19/05/17, 13:11

voor iemand zoals mij is het simpel, ik nooit wieden! het groeit meer gelukkiger ik ben ... en ik heb een aantal ganzen dat er nog meer zijn blij om een ​​kamer te vinden, en zijn ook een middel om wieden!

laat ik een paar rustige hoek voor een paar jaar, toen ik gesneden om plaats te maken mag niet wieden moet brandhout zijn!
0 x
Oli 80
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 1689
Inschrijving: 02/01/09, 17:23
Plaats: moselle 57
x 113

Re: Het wieden van loopbruggen?




par Oli 80 » 19/05/17, 17:05

Hallo, onderwerp wieden is zeer interessant, maar er zijn allerlei handgereedschap voor het wieden zonder veel vermoeidheid
goede wil, de ontgraving van een ander onderwerp tuinieren / wieden gereedschap de-special-t13198.html

voor deze kunnen we zelf beseffen zelfs wieden gereedschappen

hartelijk
0 x
Ahmed
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 12307
Inschrijving: 25/02/08, 18:54
Plaats: Bourgogne
x 2968

Re: Het wieden van loopbruggen?




par Ahmed » 19/05/17, 19:36

Je hebt helemaal gelijk, maar het gebruik van mechanische actiemiddel wordt beperkt door de structuur van de meeste fairways.
0 x
'Geloof vooral niet wat ik je vertel.'
olivier75
Grote Econologue
Grote Econologue
berichten: 764
Inschrijving: 20/11/16, 18:23
Plaats: Dawn, champagne.
x 155

Re: Het wieden van loopbruggen?




par olivier75 » 26/05/17, 13:23

Hallo,
Hier is een foto genomen vanmorgen hoe komt de wortels met grind op Honeycomb.
[Attachment = 0] image.jpeg [/ attachment
Hergroei is niet meer mogelijk.
Olivier
toebehoren
image.jpeg
0 x
Ahmed
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 12307
Inschrijving: 25/02/08, 18:54
Plaats: Bourgogne
x 2968

Re: Het wieden van loopbruggen?




par Ahmed » 26/05/17, 13:31

De honingraatstructuur is eigenlijk een speciaal geval: de logische veronderstellen we een onstabiele aggregaten die wordt geblokkeerd door cellen wereldwijd. De instabiliteit aanhoudt in de cellen en maakt het mogelijk de ontworteling onkruid gemakkelijk, op voorwaarde dat je niet te veel ontwikkeling, in welk geval de wortels door de celwanden kunnen worden bewaard verwachten.
Hoe dan ook, dit is wat ik betrachten betonnen trottoirbanden net ingegraven: de wortels hieronder, welke extractie voorkomt (Conclusie: Ik draaide de randen).
0 x
'Geloof vooral niet wat ik je vertel.'
olivier75
Grote Econologue
Grote Econologue
berichten: 764
Inschrijving: 20/11/16, 18:23
Plaats: Dawn, champagne.
x 155

Re: Het wieden van loopbruggen?




par olivier75 » 26/05/17, 13:53

Bij mij was het de locatie, in het midden we gewoon laten groeien, maar aan de randen van de cellen, en er zijn genoeg, de wortels kan vast komen te zitten, er is warm water.
Dit systeem grenzen nog steeds goed spontane scheuten, dagen zoals vandaag zaailingen verbranden alleen.
Olivier.
0 x
Oli 80
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 1689
Inschrijving: 02/01/09, 17:23
Plaats: moselle 57
x 113

Re: Het wieden van loopbruggen?




par Oli 80 » 12/10/17, 22:15

Goedenavond, hier zijn tips van onkruidverdelger van een tuinman uit het noorden en niet van Calais https://www.youtube.com/watch?v=EbE9ZoYjtSU

https://www.youtube.com/watch?v=dd70VtnRhEU

https://www.youtube.com/watch?v=_8EzbZ_sjfk
0 x
Avatar de l'utilisateur
Lolounette
Éconologue goed!
Éconologue goed!
berichten: 257
Inschrijving: 29/06/17, 12:17
Plaats: Puy-de-Dome, 350m van alt.
x 77

Re: Het wieden van loopbruggen?




par Lolounette » 13/10/17, 09:28

Ahmed schreef: het gebruik van stoom, zoals op de oude behangschilmachines een voorbeeld zou zijn van wat mogelijk zou zijn, tenminste voor iemand zoals jij, want ik kan een product van deze soort niet zien geautoriseerd te koop .. . : Roll:


er zijn al mobiele stoomgeneratoren op de markt: het heet een stoomreiniger (Vaporeto voor intieme) : Mrgreen:
Ik heb een oude met een goede stoomstroom en ik bevestig dat het grotendeels net zo effectief is als kleine vlammenwerpers met een wegwerpfles (niet de groten op bommen) voor het wieden tussen terrashallen of andere infractucties ...

voor fairways ... ik heb ervoor gekozen om gras te hebben, dus ik weet het niet!


getekend: de huisvrouw onder 50 jaar : Lol:
0 x
Oli 80
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 1689
Inschrijving: 02/01/09, 17:23
Plaats: moselle 57
x 113

Re: Het wieden van loopbruggen?




par Oli 80 » 06/06/19, 22:06

Goedenavond, hier is de ecologische onkruidverdelger

Ik denk dat je het youtube-kanaal van deze man kent
0 x

 


  • Vergelijkbare onderwerpen
    antwoorden
    bekeken
    laatste bericht

Terug naar "Garden: landscaping, planten, tuin, vijvers en zwembaden"

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Geen geregistreerde gebruikers en 150-gasten