speciaal wieden gereedschap

Organiseren en regelen uw tuin en moestuin: sier, landschap, wilde tuin, materialen, fruit en groenten, moestuin, natuurlijke meststoffen, schuilplaatsen, zwembaden of natuurlijke zwembad. levensduur planten en gewassen in uw tuin.
Avatar de l'utilisateur
Exnihiloest
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 5365
Inschrijving: 21/04/15, 17:57
x 660

Re: Speciaal onkruidgereedschap




par Exnihiloest » 09/07/21, 23:04

izentrop schreef:Elektrisch wieden gebruikt in Brazilië
https://www.youtube.com/watch?v=naGJejjsaYg
https://www.rts.ch/info/sciences-tech/8 ... osate.html

Lijkt me in het begin nogal energie-intensief en duur?


Ik had eraan gedacht om het effect van de elektrische stroom te testen toen ze de stopzetting van de glypho aankondigden! Vreselijk, elke keer als wij een idee hebben, hebben anderen het al eerder gehad :( .
Gezien de doorsnede van de geleiders lijkt de intensiteit mij hoog en aangezien ik aanneem dat het ook op droge grond werkt, moet de spanning desnoods ook hoog zijn. Dus ja, het moet goed consumeren! Ik denk dat ze stroomregeling hebben en geen spanningsregeling.
Op menselijke/dierlijke organismen is het alternatief effectiever vanwege het tetaniserende effect op het hart. Daar (1e link) zeggen ze dat het continu is, ik denk dat ze beide hebben getest.
Het duurt 5000 tot 15000 volt zegt de tweede link. Is het miniaturiseerbaar voor het individu? Niet zeker...
0 x
Oli 80
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 1687
Inschrijving: 02/01/09, 17:23
Plaats: moselle 57
x 112

Re: Speciaal onkruidgereedschap




par Oli 80 » 12/07/21, 11:34

Hallo allemaal,

hier is een onkruidhulpmiddel in de moestuin


Ik wist niet dat ski's in de tuin konden worden gebruikt : Mrgreen:

0 x

 


  • Vergelijkbare onderwerpen
    antwoorden
    bekeken
    laatste bericht

Terug naar "Garden: landscaping, planten, tuin, vijvers en zwembaden"

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Geen geregistreerde gebruikers en 116-gasten