Ze noemde zichzelf Karmin

Organiseren en regelen uw tuin en moestuin: sier, landschap, wilde tuin, materialen, fruit en groenten, moestuin, natuurlijke meststoffen, schuilplaatsen, zwembaden of natuurlijke zwembad. levensduur planten en gewassen in uw tuin.
Avatar de l'utilisateur
Obamot
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 28725
Inschrijving: 22/08/09, 22:38
Plaats: regio genevesis
x 5538




par Obamot » 10/01/15, 14:17

Ik croaaa hoewel...

Ik
karmijn


: Lol:
0 x
Avatar de l'utilisateur
Macro
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 6459
Inschrijving: 04/12/08, 14:34
x 1610




par Macro » 12/01/15, 10:53

Nou, ik geloof dat ik mijn zwembad vaker ga schoonmaken...Om te voorkomen dat ongedierte zich daar nestelt...

Je maakt echt alles vies wat je aanraakt... Het arme beest... Zij die alleen maar lekker in haar waterpoel wilde leven zonder iemand lastig te vallen...
0 x
Het enige wat in de toekomst veilig. Het is dat er mogelijk kans dat het voldoet aan onze verwachtingen ...
Avatar de l'utilisateur
Macro
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 6459
Inschrijving: 04/12/08, 14:34
x 1610




par Macro » 05/06/15, 21:38

Welnu, in de tussentijd...Deze lente is het water groenachtig en ik word overspoeld door muggen bij het zwembad...Onmogelijk om in vrede te tuinieren...Een invasie...Minimacro's missie is om er zo snel mogelijk een voor mij te vangen...
0 x
Het enige wat in de toekomst veilig. Het is dat er mogelijk kans dat het voldoet aan onze verwachtingen ...
Avatar de l'utilisateur
Did67
Modérateur
Modérateur
berichten: 20362
Inschrijving: 20/01/08, 16:34
Plaats: Elzas
x 8685




par Did67 » 06/06/15, 12:08

Ik stel voor dat je goudvissen in je vijver zet... Het is zeer effectief tegen muggenlarven! En we kunnen "een populatie" installeren zonder dat het luidruchtig wordt!

Of anders moet je een kikkerfamilie installeren...

Kortom, in beide gevallen heb je een "levensvatbare populatie" nodig, die zichzelf in stand houdt, zich dus voortplant.

Ik weet niet wat de levensverwachting van een kikker is, maar vroeg of laat zou hij sterven, natuurlijk of door een roofdier...
0 x
Avatar de l'utilisateur
Macro
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 6459
Inschrijving: 04/12/08, 14:34
x 1610

Re: Haar naam was Karmin




par Macro » 22/07/20, 15:55

Nou... Ga maar eens kijken hoe het is gebeurd.... Een ander is sinds dit voorjaar teruggekomen om het bassin te kraken...
0 x
Het enige wat in de toekomst veilig. Het is dat er mogelijk kans dat het voldoet aan onze verwachtingen ...
phil59
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 2212
Inschrijving: 09/02/20, 10:42
x 504

Re: Haar naam was Karmin




par phil59 » 22/07/20, 22:38

Waarschijnlijk een van zijn vele kinderen?
0 x
hmmmmm, hmmmmmmmmmmm, hhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhmmmmmmmmmm, huh, hmmmmmmmmmmm.

: Oops: : Cry: :( :schok:
Avatar de l'utilisateur
Macro
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 6459
Inschrijving: 04/12/08, 14:34
x 1610

Re: Haar naam was Karmin




par Macro » 22/07/20, 22:43

phil59 schreef:Waarschijnlijk een van zijn vele kinderen?


5 jaar later...ik betwijfel het...deze is erg klein...
0 x
Het enige wat in de toekomst veilig. Het is dat er mogelijk kans dat het voldoet aan onze verwachtingen ...
Avatar de l'utilisateur
Exnihiloest
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 5365
Inschrijving: 21/04/15, 17:57
x 660

Opnieuw:




par Exnihiloest » 23/07/20, 19:43

Macro schreef:Nou, ik geloof dat ik mijn zwembad vaker ga schoonmaken...Om te voorkomen dat ongedierte zich daar nestelt...

Je maakt echt alles vies wat je aanraakt... Het arme beest... Zij die alleen maar lekker in haar waterpoel wilde leven zonder iemand lastig te vallen...

In de winter overleven kikkers in water zolang het voldoende zuurstof bevat (ze ademen door hun huid). Dus het breken van ijs lijkt de juiste oplossing, en natuurlijk als het water niet diepgevroren is.
0 x
Avatar de l'utilisateur
Macro
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 6459
Inschrijving: 04/12/08, 14:34
x 1610

Re: Haar naam was Karmin




par Macro » 10/04/22, 09:58

Hey hey...Ik ging een verlaten zwembad schoonmaken bij een buurman...En er zat een kikker in...Mijn schoondochter heeft hem gevangen en we hebben hem in de vijver van Karmin gezet...Hij ligt daar al twee weken en hij lijkt te acclimatiseren...hij is in ieder geval net zo sportief als de oude...Je moet slim zijn om zijn aanwezigheid te detecteren...En het water in het zwembad lijkt te zijn ontdaan van al het spul dat erin zwom...Wat vraatzuchtig...
0 x
Het enige wat in de toekomst veilig. Het is dat er mogelijk kans dat het voldoet aan onze verwachtingen ...

 


  • Vergelijkbare onderwerpen
    antwoorden
    bekeken
    laatste bericht

Terug naar "Garden: landscaping, planten, tuin, vijvers en zwembaden"

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Geen geregistreerde gebruikers en 167-gasten