Water uit de rivier pompen

Organiseren en regelen uw tuin en moestuin: sier, landschap, wilde tuin, materialen, fruit en groenten, moestuin, natuurlijke meststoffen, schuilplaatsen, zwembaden of natuurlijke zwembad. levensduur planten en gewassen in uw tuin.
olivier75
Grote Econologue
Grote Econologue
berichten: 764
Inschrijving: 20/11/16, 18:23
Plaats: Dawn, champagne.
x 155

Re: Pomp water uit de rivier




par olivier75 » 23/11/17, 06:01

Bonsoir,

Het maakt het geluid van de schroevendraaier, het is een principe dat meer snelheid nodig heeft dan kracht. De stroom is minder optimaal als de schroevendraaier langzamer draait.
Met de prijs van een herstel van 300 l en de pomp is dit een minimale investering.
Olivier
0 x
sicetaitsimple
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 9774
Inschrijving: 31/10/16, 18:51
Plaats: Basse-Normandie
x 2638

Re: Pomp water uit de rivier




par sicetaitsimple » 23/11/17, 19:38

cortejuan schreef:Hallo,

Als je in de buurt van een rivier bent, kun je een deel van het water gebruiken, mits je het na gebruik teruggeeft ...



Ik denk niet, nee, bijvoorbeeld water geven of water voor dieren is toegestaan. Aan de andere kant (voor een individu, minder dan 1000m3 / jaar) is er een verplichting om een ​​vaste installatie in het stadhuis aan te geven, zoals voor een boorgat of een put elders. En er is natuurlijk een verplichting om de verschillende orders te respecteren, met name in het geval van droogte.

De "mobiele" en "tijdelijke" installatie kan worden beheerst door teksten, maar ik weet het niet.
0 x
cortejuan
Éconologue goed!
Éconologue goed!
berichten: 254
Inschrijving: 01/12/10, 19:34
Plaats: Franche-Comté
x 6

Re: Pomp water uit de rivier




par cortejuan » 23/11/17, 20:30

Bonsoir,

Ik had dat in de landelijke of burgerlijke code gelezen, ik weet het niet, toen ik mijn problemen had. Ik denk dat er aan de ene kant toleranties zijn (magisch woord in Frankrijk) en dat professionals niet in hetzelfde teken staan ​​als individuen.

Hartelijk
0 x
sicetaitsimple
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 9774
Inschrijving: 31/10/16, 18:51
Plaats: Basse-Normandie
x 2638

Re: Pomp water uit de rivier




par sicetaitsimple » 23/11/17, 20:39

cortejuan schreef:Bonsoir,

Ik had dat in de landelijke of burgerlijke code gelezen, ik weet het niet, toen ik mijn problemen had. Ik denk dat er aan de ene kant toleranties zijn (magisch woord in Frankrijk) en dat professionals niet in hetzelfde teken staan ​​als individuen.

Hartelijk


Alles (of bijna!) Inclusief de aangifteformulieren is hier:

http://www.gard.gouv.fr/Politiques-publ ... ents-d-eau
0 x
Oli 80
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 1687
Inschrijving: 02/01/09, 17:23
Plaats: moselle 57
x 112

Re: Pomp water uit de rivier




par Oli 80 » 23/11/17, 21:30

vendelinus schreef:
olivier75 schreef:Bonsoir,

Van dit type, 1500l / h, wat meer dan genoeg moet zijn voor 10mn / 45mn van autonomie afhankelijk van de schroevendraaier.

http://www.conrad.fr/ce/fr/product/8131 ... mxEALw_wcB

olijf


Je kunt me het principe uitleggen, ik snap het niet ...
Het spijt me dat ik pijnlijk ben ...

Bewerken: ik heb net wat video bekeken, het ziet er erg goed uit, maar het moet wel super luidruchtig zijn, toch?
En werkt het met alle oefeningen? Of u hebt minimaal vermogen of omwentelingen / minuut nodig


Goedenavond, voor de pomp op een boor of schroevendraaier is hier een video

we kunnen water geven met dit pompmodel
0 x
Oli 80
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 1687
Inschrijving: 02/01/09, 17:23
Plaats: moselle 57
x 112

Re: Pomp water uit de rivier




par Oli 80 » 20/05/20, 21:20

Hallo iedereen hier is een verklarende video over de spiraalpomp

0 x

 


  • Vergelijkbare onderwerpen
    antwoorden
    bekeken
    laatste bericht

Terug naar "Garden: landscaping, planten, tuin, vijvers en zwembaden"

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Geen geregistreerde gebruikers en 117-gasten