Heron Fountain

Organiseren en regelen uw tuin en moestuin: sier, landschap, wilde tuin, materialen, fruit en groenten, moestuin, natuurlijke meststoffen, schuilplaatsen, zwembaden of natuurlijke zwembad. levensduur planten en gewassen in uw tuin.
JCV
Ik leer econologic
Ik leer econologic
berichten: 38
Inschrijving: 26/07/09, 18:32




par JCV » 31/07/09, 22:24

Hallo Oli,

ok ik zag de privé bericht en antwoordde,

over evacuatie, hoe ervoor te zorgen dat de flapper
val niet te snel?

Ik vraag me af of een "flush" -systeem zoals in
kan het toilet het lukken?
met een dobber om op de jacht te schieten?
Beeld
0 x
Oli 80
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 1689
Inschrijving: 02/01/09, 17:23
Plaats: moselle 57
x 113

doorspoelen




par Oli 80 » 31/07/09, 22:39

Goedenacht, dit systeem van spoelen zou voldoende zijn, natuurlijk niet het vulventielsysteem, maar de spoeling, op zichzelf dat het in plaats van handmatig te worden bediend een dobber is die zorgt, wanneer het niveau van het water is hoog, bovendien biedt dit systeem een ​​zeer goede waterdichtheid
0 x
JCV
Ik leer econologic
Ik leer econologic
berichten: 38
Inschrijving: 26/07/09, 18:32




par JCV » 31/07/09, 22:46

goede avond Oli,

Ik ben op zoek naar een diagram dat de werking van een flush uitlegt, zou dat dat zijn?
0 x
Oli 80
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 1689
Inschrijving: 02/01/09, 17:23
Plaats: moselle 57
x 113

doorspoelen




par Oli 80 » 31/07/09, 22:58

ja het is een spoelsysteem, maar het deel van deze jacht dat ons interesseert, is het gedeelte waar het water in de kom wordt gegoten, behalve dat het moet worden bediend door een vlotter, meer zoals Ik zei dat de waterdichtheid perfect is met dit systeem, als we een eenvoudige keerklep zouden hebben gebruikt die was aangepast met een vlotterstang, zou het kunnen werken, maar het probleem is de strakheid

Ik vraag me af of de spoeling de "vul- en afvoer" -cycli van tank B zou doorstaan
0 x
JCV
Ik leer econologic
Ik leer econologic
berichten: 38
Inschrijving: 26/07/09, 18:32




par JCV » 08/08/09, 16:49

Hieronder is het diagram met een spoeling, we kunnen ons ook voorstellen dat we de spoeling vervangen door een schotellediging (stijl voor het legen van de wastafel of zeefklep) maar daar is het noodzakelijk dat de tank "omhoog" of omlaag gaat om de opening van de klep, waarvan de voet tegen een lager obstakel zou komen
Beeld
0 x
Oli 80
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 1689
Inschrijving: 02/01/09, 17:23
Plaats: moselle 57
x 113

systeem legen




par Oli 80 » 14/08/09, 18:51

hallo, ik specificeer nog steeds dat voor de tank op en neer, het noodzakelijk is dat de pijpen flexibel zijn, zodat het mogelijk is om deze tank op veren te plaatsen, wanneer de tank het verenkompres vult, en de klep s activeert, wanneer het leegt, de veren ontspannen en weer kunnen vullen, sluit de klep
0 x
JCV
Ik leer econologic
Ik leer econologic
berichten: 38
Inschrijving: 26/07/09, 18:32




par JCV » 15/08/09, 20:27

Wat vindt u van de dimensieverhouding tussen tank B en C?
is het in feite mogelijk om een ​​"hydraulisch hefboomeffect" te verkrijgen met verschillende afmetingen op het niveau van het oppervlak in contact met de lucht? misschien is het logischer om tank B eerder verticaal te hebben en de C eerder horizontaal om de druk te "verhogen"?
Beeld
0 x
Oli 80
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 1689
Inschrijving: 02/01/09, 17:23
Plaats: moselle 57
x 113

drukverbetering




par Oli 80 » 16/08/09, 14:15

hallo, ik denk dat dit idee goed is, en zeggen dat ik me al had voorgesteld dat het hebben van de tank B groter dan C de druk zou verbeteren, in revenche wat jcv biedt, had ik niet gedacht, tank B verticale en horizontale tank C om de druk te verhogen,

als je ideeën hebt, aarzel dan niet
0 x
Oli 80
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 1689
Inschrijving: 02/01/09, 17:23
Plaats: moselle 57
x 113

Padawan's beoordeling




par Oli 80 » 23/08/09, 17:26

hallo, we verwelkomen Padawan's advies over ons opgewaardeerde reigersysteem, kijk of we het allemaal in de praktijk kunnen brengen, vanwege je kennis over deze pompen
0 x
Oli 80
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 1689
Inschrijving: 02/01/09, 17:23
Plaats: moselle 57
x 113

hydraulisch hefboomprincipe




par Oli 80 » 11/09/09, 18:14

hallo, om het principe van de hydraulische hendel te begrijpen die jcv hier sprak, is een schakel http://fr.wikipedia.org/wiki/Presse_hydraulique

met behulp van een kleine zuiger kan een grote kracht op een grote zuiger worden uitgeoefend, maar de kleine zuiger moet 100 mm bewegen zodat de grote zuiger alleen 10 mm verplaatst zoals uitgelegd in de link, c Daarom zijn er verschillende kleine zuigers gekoppeld om de kracht te hebben die nodig is om de grote zuiger te bedienen

het is dit principe dat men probeert toe te passen op de fontein van de reiger, ofwel moet de tank B lang zijn en een kleine diameter hebben voor ex, of het moet worden gecompartimenteerd, een beetje zoals de kleine gekoppelde zuigers die een kracht uitoefenen op een grote zuiger, de tank C die het water onderdrukt en die een grotere capaciteit kan hebben
0 x

 


  • Vergelijkbare onderwerpen
    antwoorden
    bekeken
    laatste bericht

Terug naar "Garden: landscaping, planten, tuin, vijvers en zwembaden"

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Geen geregistreerde gebruikers en 104-gasten