Monsanto Roundup dodelijk voor de mens - Glyfosaat

Organiseren en regelen uw tuin en moestuin: sier, landschap, wilde tuin, materialen, fruit en groenten, moestuin, natuurlijke meststoffen, schuilplaatsen, zwembaden of natuurlijke zwembad. levensduur planten en gewassen in uw tuin.
Avatar de l'utilisateur
Exnihiloest
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 5365
Inschrijving: 21/04/15, 17:57
x 660

Re: Monsanto Roundup dodelijk voor de mens - glyfosaat




par Exnihiloest » 04/01/19, 20:24

izentrop schreef:Het individu heeft het niet echt nodig...

Spreek voor jezelf, alsjeblieft.
Ik ben een individu en ik heb het nodig. Mijn behoeften worden door mij gedefinieerd. Heb je het niet nodig? Gebruik het dus niet.
Het kan me niets schelen dat dit pseudo-advies anderen vraagt ​​hun tijd te verspillen door met meer moeite te doen wat ze vroeger zonder problemen deden. Het is een achteruitgang om ideologische redenen, zonder enige wetenschappelijke basis.

Onze visie op reinheid en esthetiek druist in tegen de biodiversiteit.

Ik heb geen biodiversiteit nodig in mijn gangpaden.

Ik ken de melodie van ‘we gaan je leren hoe je het zonder kunt doen’. Als de les intelligent was, zou het niet nodig zijn om glyfosaat te verbieden.
Degenen die het gebruiken, zijn zich volkomen bewust van biodiversiteit en andere kwesties. Ze gebruiken het bewust, het is een keuze. Het feit dat het alleen verboden is voor individuen en niet voor professionals is een teken dat de redenen pipo zijn; het is alleen maar om de gelegenheid te markeren met milieuactivisten, een demagogische concessie aan technofobe obscurantisten, een verder compromis in het licht van het welig tierende fascisme van politieke activisten van anti-ontwikkeling en anti-liberalisme.
0 x
Avatar de l'utilisateur
Exnihiloest
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 5365
Inschrijving: 21/04/15, 17:57
x 660

Re: Monsanto Roundup dodelijk voor de mens - glyfosaat




par Exnihiloest » 04/01/19, 20:29

Moindreffor schreef:...
inderdaad, we hadden de schil van glyfosaat zonder de vervanging ervan voor te bereiden, het maakt niet uit, we zullen onkruid wieden met gasbranden en we zullen een toename van branden en ongelukken hebben door brandwonden, of met kokend water, twee grote energieverbruikers, of met zout, azijn, hallo leven van de bodem

Zwavelzuur beleefde ook zijn moment van glorie. We zullen het opnieuw moeten proberen, als de voorraad glyfosaat voor verzienden is opgebruikt.
Milieuactivisten zijn contraproductief. Met hen als (zelfbenoemde) vrienden heeft de ecologie geen vijanden nodig.
1 x
Moindreffor
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 5830
Inschrijving: 27/05/17, 22:20
Plaats: grens tussen Noord en Aisne
x 957

Re: Monsanto Roundup dodelijk voor de mens - glyfosaat




par Moindreffor » 04/01/19, 21:22

Exnihiloest schreef:Milieuactivisten zijn contraproductief. Met hen als (zelfbenoemde) vrienden heeft de ecologie geen vijanden nodig.

helemaal
in 1981 was hun eerste wapenfeit het stopzetten van het grootschalige kanaalproject tussen de Rijn en de Rhône, het is stom dat we duizenden vrachtwagens hadden kunnen elimineren, we mogen het landschap niet beschadigen, nu planten we overal windturbines en het is prachtig in het landschap : Mrgreen:

Ach, als onwetendheid terrein wint, trekt het gezond verstand zich terug
0 x
"Degenen met de grootste oren zijn niet degenen die het beste horen"
(van mij)
izentrop
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 13644
Inschrijving: 17/03/14, 23:42
Plaats: picardie
x 1502
Neem contact op met:

Re: Monsanto Roundup dodelijk voor de mens - glyfosaat




par izentrop » 04/01/19, 22:37

Exnihiloest schreef:
izentrop schreef:Het individu heeft het niet echt nodig...
Spreek voor jezelf, alsjeblieft.
Ik ben een individu en ik heb het nodig...
Je doet thuis wat je wilt, ik dacht aan de professionals in de "groene ruimten" die hun prijzen zullen moeten verhogen en tegelijkertijd meer vervuilen, het onderhoud van de spoorlijnen die een dure kopzorg aan het worden zijn...

Ook voor natuurbehoudslandbouw voor het beheer van de dekking ervan, maar ik weet dat CO2- en koolstofopslag het minste van uw zorgen is. : Mrgreen: : Mrgreen:
0 x
Moindreffor
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 5830
Inschrijving: 27/05/17, 22:20
Plaats: grens tussen Noord en Aisne
x 957

Re: Monsanto Roundup dodelijk voor de mens - glyfosaat




par Moindreffor » 05/01/19, 09:22

izentrop schreef:
Exnihiloest schreef:
izentrop schreef:Het individu heeft het niet echt nodig...
Spreek voor jezelf, alsjeblieft.
Ik ben een individu en ik heb het nodig...
Je doet thuis wat je wilt, ik dacht aan de professionals in de "groene ruimten" die hun prijzen zullen moeten verhogen en tegelijkertijd meer vervuilen, het onderhoud van de spoorlijnen die een dure kopzorg aan het worden zijn...

maak je geen zorgen, er zal voor hen een kleine vrijstelling worden gestemd
we hebben de ontwikkeling van particuliere commerciële gebouwen (individuen) voor gehandicapten afgedwongen en een periode van 10 jaar toegekend aan administratieve gebouwen...

voor CO2 vergelijk de uitstoot van dit gas voor een land als Frankrijk en vergelijk het met dat van China en vertel me dat de invloed van de inspanningen die van de Fransen worden gevraagd de uitstoot van de Chinezen zal compenseren, het is als scheppen met een theelepel als je aan de andere kant we vullen de romp met emmers
het is het effect van de mensenrechten, Frankrijk moet een voorbeeld stellen, maar destijds was Frankrijk de referentie
0 x
"Degenen met de grootste oren zijn niet degenen die het beste horen"
(van mij)
izentrop
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 13644
Inschrijving: 17/03/14, 23:42
Plaats: picardie
x 1502
Neem contact op met:

Re: Monsanto Roundup dodelijk voor de mens - glyfosaat




par izentrop » 05/01/19, 09:47

Moindreffor schreef:voor CO2 vergelijk de uitstoot van dit gas voor een land als Frankrijk en vergelijk het met dat van China en vertel me dat de invloed van de inspanningen die van de Fransen worden gevraagd de uitstoot van de Chinezen zal compenseren, het is als scheppen met een theelepel als je aan de andere kant we vullen de romp met emmers
het is het effect van de mensenrechten, Frankrijk moet een voorbeeld stellen, maar destijds was Frankrijk de referentie
Ik weet dat de Chinezen weer actief zijn in de steenkoolmijnbouw, maar we moeten nog veel ontdekken.

Toch ben ik van mening dat de deugdzame mensen van ‘4 per duizend’ en ‘fenocultuur’ zich niet zullen verzetten tegen de populistische golf die de financiering goed helpt.
0 x
Janic
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 19224
Inschrijving: 29/10/10, 13:27
Plaats: Burgundy
x 3491

Re: Monsanto Roundup dodelijk voor de mens - glyfosaat




par Janic » 05/01/19, 10:12

minste inspanning
voor CO2, vergelijk de uitstoot van dit gas voor een land als Frankrijk en vergelijk het met dat van China en vertel me dat de invloed van de inspanningen die van de Fransen worden gevraagd de uitstoot van de Chinezen zal compenseren, het is alsof je de prijs met een kleine lepel betaalt aan de andere kant vullen we de schaal met emmers
het is heel eerlijk, het gedrag van een buurman kan de inspanningen die we thuis leveren tenietdoen. De immense plasticcontinenten in de oceanen zijn daar een typisch voorbeeld van. Moeten we dan wel of niet stoppen met het gebruik van deze materialen en het nodige werk doen, ieder op zijn eigen niveau, thuis, om deze gang van zaken een halt toe te roepen?
0 x
"We maken wetenschap met feiten, zoals het maken van een huis met stenen: maar een opeenstapeling van feiten is niet meer een wetenschap dan een stapel stenen is een huis" Henri Poincaré
Moindreffor
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 5830
Inschrijving: 27/05/17, 22:20
Plaats: grens tussen Noord en Aisne
x 957

Re: Monsanto Roundup dodelijk voor de mens - glyfosaat




par Moindreffor » 06/01/19, 20:39

Janic schreef:minste inspanning
voor CO2, vergelijk de uitstoot van dit gas voor een land als Frankrijk en vergelijk het met dat van China en vertel me dat de invloed van de inspanningen die van de Fransen worden gevraagd de uitstoot van de Chinezen zal compenseren, het is alsof je de prijs met een kleine lepel betaalt aan de andere kant vullen we de schaal met emmers
het is heel eerlijk, het gedrag van een buurman kan de inspanningen die we thuis leveren tenietdoen. De immense plasticcontinenten in de oceanen zijn daar een typisch voorbeeld van. Moeten we dan wel of niet stoppen met het gebruik van deze materialen en het nodige werk doen, ieder op zijn eigen niveau, thuis, om deze gang van zaken een halt toe te roepen?


je kunt het voor jezelf doen, voor je eigen overtuigingen, maar momenteel moeten we ophouden ons voor wat we niet zijn te houden, dus hier, net als elders, in de politiek, worden we voor de gek gehouden door degenen die veranderingen voorstellen op basis van overtuigingen en niet op feiten. bijdragen aan het afglijden naar slechte oplossingen

het achterwege laten van plastic is een ander onderwerp, heeft niets met glyfosaat te maken, het achterwege laten van glyfosaat leidt ook tot een toename van de CO-uitstoot2
0 x
"Degenen met de grootste oren zijn niet degenen die het beste horen"
(van mij)
Janic
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 19224
Inschrijving: 29/10/10, 13:27
Plaats: Burgundy
x 3491

Re: Monsanto Roundup dodelijk voor de mens - glyfosaat




par Janic » 07/01/19, 09:58

het is heel eerlijk, het gedrag van een buurman kan de inspanningen die we thuis leveren tenietdoen. De immense plasticcontinenten in de oceanen zijn daar een typisch voorbeeld van. Moeten we dan wel of niet stoppen met het gebruik van deze materialen en het nodige werk doen, ieder op zijn eigen niveau, thuis, om deze gang van zaken een halt toe te roepen?

je kunt het voor jezelf doen, voor je eigen overtuigingen, maar momenteel moeten we ophouden ons voor wat we niet zijn te houden, dus hier, net als elders, in de politiek, worden we voor de gek gehouden door degenen die veranderingen voorstellen op basis van overtuigingen en niet op feiten. bijdragen aan het afglijden naar slechte oplossingen
We kunnen het allemaal op ons eigen niveau doen of wachten tot anderen aan de slag gaan (COP24!) Dat zal de zaken niet vooruit helpen. China vervuilt meer dan wij in het algemeen, maar de verhouding per individu is misschien niet in ons voordeel, gezien alles wat we consumeren dat uit Azië komt, maar dat we niet produceren, en als we al deze productie terug naar ons land zouden moeten brengen, zouden we dat zeker doen. behoren tot de slechtste studenten. We moeten daarom een ​​einde maken aan al deze al te gemakkelijke hypocrisie!
het achterwege laten van plastic is een ander onderwerp, heeft niets met glyfosaat te maken, het achterwege laten van glyfosaat leidt ook tot een toename van de CO2-uitstoot
alles is verbonden! plastic zakken (oorsprong van olie) glyfosaat (oorsprong van olie) chemische medicijnen (oorsprong van olie) meststoffen, fytosanitaire producten (sic) (oorsprong van olie) enz... wat betreft de toename van CO2 met het stopzetten van glyfosaat, dit is slechts een weergave van de geest zonder bewijs zoals de zigoto van de video die alles en het tegenovergestelde verwart.
0 x
"We maken wetenschap met feiten, zoals het maken van een huis met stenen: maar een opeenstapeling van feiten is niet meer een wetenschap dan een stapel stenen is een huis" Henri Poincaré
Moindreffor
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 5830
Inschrijving: 27/05/17, 22:20
Plaats: grens tussen Noord en Aisne
x 957

Re: Monsanto Roundup dodelijk voor de mens - glyfosaat




par Moindreffor » 07/01/19, 18:33

Janic schreef:We kunnen het allemaal op ons eigen niveau doen of wachten tot anderen aan de slag gaan (COP24!) Dat zal de zaken niet vooruit helpen. China vervuilt meer dan wij in het algemeen, maar de verhouding per individu is misschien niet in ons voordeel, gezien alles wat we consumeren dat uit Azië komt, maar dat we niet produceren, en als we al deze productie terug naar ons land zouden moeten brengen, zouden we dat zeker doen. behoren tot de slechtste studenten. We moeten daarom een ​​einde maken aan al deze al te gemakkelijke hypocrisie!

Het is omdat deze landen vervuilende en goedkope energie gebruiken dat hun producten hier aankomen, dus als ze milieuvriendelijk zouden zijn, zouden de producten die ze verkopen hier geproduceerd worden, dus draai niet alles om
Janic schreef:alles is verbonden! plastic zakken (oorsprong van olie) glyfosaat (oorsprong van olie) chemische medicijnen (oorsprong van olie) meststoffen, fytosanitaire producten (sic) (oorsprong van olie) enz... wat betreft de toename van CO2 met het stopzetten van glyfosaat, dit is slechts een weergave van de geest zonder bewijs zoals de zigoto van de video die alles en het tegenovergestelde verwart.

O olie! wat een lelijk product! :onheil: Ik zal het niet meer drinken, dat beloof ik... Ik blijf bij glyfosaat, maar met een beetje regenwater lijkt het beter
0 x
"Degenen met de grootste oren zijn niet degenen die het beste horen"
(van mij)

 


  • Vergelijkbare onderwerpen
    antwoorden
    bekeken
    laatste bericht

Terug naar "Garden: landscaping, planten, tuin, vijvers en zwembaden"

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Geen geregistreerde gebruikers en 161-gasten