Het recept van mest brandnetel verboden vrijheid ... binnenkort?

Organiseren en regelen uw tuin en moestuin: sier, landschap, wilde tuin, materialen, fruit en groenten, moestuin, natuurlijke meststoffen, schuilplaatsen, zwembaden of natuurlijke zwembad. levensduur planten en gewassen in uw tuin.
Avatar de l'utilisateur
delnoram
Modérateur
Modérateur
berichten: 1322
Inschrijving: 27/08/05, 22:14
Plaats: Mâcon-Tournus
x 2




par delnoram » 03/06/08, 18:32

Weinig info, de brandmest is nog steeds te koop in de winkel als meststof.
0 x
"Denken mag niet worden onderwezen op school in plaats van om het leren te maken door het hart van de feiten dat niet alle bewezen? '
"Het is niet omdat ze waarschijnlijk verkeerd zij gelijk te zijn!" (Coluche)
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79360
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 11060




par Christophe » 03/06/08, 18:32

Ja maar het is niet langer als een insecticide, mdr mdr : Cheesy: : Cheesy: : Cheesy:
0 x
Avatar de l'utilisateur
delnoram
Modérateur
Modérateur
berichten: 1322
Inschrijving: 27/08/05, 22:14
Plaats: Mâcon-Tournus
x 2




par delnoram » 03/06/08, 18:46

Nee, inderdaad, als iemand de wet steekt, omzeilt de mest het. : Cheesy:
0 x
"Denken mag niet worden onderwezen op school in plaats van om het leren te maken door het hart van de feiten dat niet alle bewezen? '

"Het is niet omdat ze waarschijnlijk verkeerd zij gelijk te zijn!" (Coluche)
anna777
Ik ontdekte econologic
Ik ontdekte econologic
berichten: 7
Inschrijving: 03/06/08, 15:45
Plaats: nievre




par anna777 » 03/06/08, 23:25

Zou montsanto niet het idee hebben de angel van de brandnetel te pakken door een patent in te dienen zoals hij dat zo goed kent?

waarom hebben ze geen patent aangevraagd voor varkensvlees, ik zag het rapport over arte voor varkensvlees, deze mensen zijn in staat om iedereen :schok:
0 x
hij niet luminons lessen die nog rookt
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79360
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 11060




par Christophe » 03/06/08, 23:27

Niet nodig om zo ver te gaan, chemo-oil lobby's hebben ook in Frankrijk ...
0 x
Avatar de l'utilisateur
Zorglub
Ik postte 500 berichten!
Ik postte 500 berichten!
berichten: 501
Inschrijving: 24/11/09, 10:12




par Zorglub » 09/02/10, 17:05

Welnu dan! er zijn meer dan twintig jaar dat ik brandnetel, presle en rabarber gebruik en het is effectief ....
0 x
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79360
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 11060




par Christophe » 09/12/10, 15:19

Het is weer weg: http://www.lemonde.fr/planete/article/2 ... _3244.html

Oorlog van de zenuwen rond brandnetelmest

De "brandneteloorlog" wordt hervat. De leden van de Association for the Promotion of Natural Products of Low Concern (Aspro-PNPP) hebben de vijandelijkheden op woensdag 8 december opnieuw opgestart door zich op de bloembedden van het stadhuis van Montreuil (Seine-Saint-Denis) voorbereidingen te verspreiden in schijnbaar onschadelijke, maar verboden: brandnetelmest en neemolie, gebruikt door tuinders en biologische boeren om planten te behandelen en hun parasieten te doden. Doel van deze actie van "burgerlijke ongehoorzaamheid": het verkrijgen van "specifieke voorschriften voor deze producten om legaal te werken", legt Guy Kastler, lid van de Confédération paysanne en Aspro-PNPP, uit.
0 x
Avatar de l'utilisateur
Zorglub
Ik postte 500 berichten!
Ik postte 500 berichten!
berichten: 501
Inschrijving: 24/11/09, 10:12




par Zorglub » 09/12/10, 17:10

het is een beetje zoals "gnole" het is verboden, maar we halen het altijd (voordeel is dronken) voor de mest idem dito ... maar ik zal het niet consumeren
0 x
elke ochtend je naakt uitzien in een grote ijs na 3 minuten zult u zien dat uw huis en uw slechtste foto ......
Avatar de l'utilisateur
olifant
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 6646
Inschrijving: 28/07/06, 21:25
Plaats: Charleroi, centrum van de wereld ....
x 7




par olifant » 09/12/10, 17:17

Bedankt voor dit waardevolle advies : Mrgreen: : Mrgreen: : Mrgreen:
0 x
olifant Supreme Ere éconologue PCQ ..... Ik ben te voorzichtig, niet rijk genoeg en te lui om bespaart de CO2! http://www.caroloo.be
netshaman
Ik postte 500 berichten!
Ik postte 500 berichten!
berichten: 532
Inschrijving: 15/11/08, 12:57
x 2




par netshaman » 16/03/11, 21:37

Begrijp me goed: het is niet de purine van brandnetels op zich waarnaar wordt gestreefd, maar eerder het feit dat steeds meer mensen het weten.
Het is de overdracht van kennis die in het vizier zit!
Zoals iedereen weet (!), Is kennis macht!
Je zou Machiavelli moeten lezen, het zou je veel leren.
Het is typisch humaan om ervoor te zorgen dat mensen zo min mogelijk weten, het is gemakkelijker om ze onder controle te houden (en om er meer geld voor te hebben).


Kleine PS: het is net als de Hadopi-wet, hetzelfde schema!
Het doel is om de uitwisseling van informatie op het netwerk te beheersen, piraterij (delen) is een excuus, omdat iedereen weet dat we het niet kunnen stoppen.
Omdat mensen onwetend zijn, is het gemakkelijker om hen voor de gek te houden door ze te gooien met tegenwaarheden die handelen op hun viscerale angsten.
Citaat: "Het is gemakkelijker voor een prins om gevreesd te worden dan om bemind te worden"
Machiavelli.
0 x

 


  • Vergelijkbare onderwerpen
    antwoorden
    bekeken
    laatste bericht

Terug naar "Garden: landscaping, planten, tuin, vijvers en zwembaden"

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Geen geregistreerde gebruikers en 132-gasten