Het recept van mest brandnetel verboden vrijheid ... binnenkort?

Organiseren en regelen uw tuin en moestuin: sier, landschap, wilde tuin, materialen, fruit en groenten, moestuin, natuurlijke meststoffen, schuilplaatsen, zwembaden of natuurlijke zwembad. levensduur planten en gewassen in uw tuin.
sebarmageddon
Ik begrijp econologic
Ik begrijp econologic
berichten: 102
Inschrijving: 01/02/07, 11:16
Plaats: Frankrijk




par sebarmageddon » 09/06/07, 14:44

Ik weet dat de idiotie van heersers groot is, maar terwijl ik op het net naar brandnetelmest zocht, kwam ik iets nogal komisch tegen in de manier waarop het is geschreven : Cheesy: :
http://relier.info/article.php3?id_article=386



nog iets, een vraag over mest, ik doe zoveel water als brandnetel in een emmer, kan ik het zo gebruiken, meer verdunnen, of heb ik een grote fout gemaakt

in een andere emmer, ik zag tot mijn verbazing dat de brandnetels die in stukken in de emmer zaten verdwenen zijn, alleen de stammen blijven over, dus dat is normaal, want ik had de indruk dat iemand wat brandnetels uit de emmer had gehaald, zo snel was het verdwenen

merci
a+
0 x
Avatar de l'utilisateur
Zaionce
Ik ontdekte econologic
Ik ontdekte econologic
berichten: 4
Inschrijving: 29/06/07, 17:21
Plaats: Lille




par Zaionce » 30/06/07, 14:27

Alles over brandnetelmest =

https://www.econologie.com/forums/recette-du ... t2330.html

en boek te koop bij FNAC, zo lijkt het.
0 x
Avatar de l'utilisateur
Gregconstruct
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 1781
Inschrijving: 07/11/07, 19:55
Plaats: Amay België

Re: Recept van de mest van de brandnetel verboden ... vrijheid binnenkort




par Gregconstruct » 03/12/07, 23:01

Christophe schreef:Zo eenvoudig communiceren publiekelijk:
- Dat heet water is een goede onkruidverdelger voor opritten;
- Dat louter varen bladeren af ​​te weren rupsen kool;
- De eeuwenoude recept voor brandnetel mest.
... Kan de moeite waard een zin 2 jaar in de gevangenis en 75 000 euro boete aan de auteur te zijn.



Gewoon schandalig... dus econologie staat al buiten de wet? Het moet nog maar het begin zijn... wat denken de Sarkosites?


Als je wilt praten over brandnetelmest zonder het risico te lopen gearresteerd te worden, stuur me dan je onderwerpen en ik spreek namens jou...
Als Belg riskeer ik niets!!

Toch knijp ik om er zeker van te zijn dat ik niet droom!!! :schok:
0 x
Elke actie geldt voor onze planeet !!!
Andre
Pantone motor onderzoeker
Pantone motor onderzoeker
berichten: 3787
Inschrijving: 17/03/05, 02:35
x 12




par Andre » 04/12/07, 03:51

Dag

Zo eenvoudig communiceren publiekelijk:
- Dat heet water is een goede onkruidverdelger voor opritten;
- Dat louter varen bladeren af ​​te weren rupsen kool;
- De eeuwenoude recept voor brandnetel mest.
... Kan de moeite waard een zin 2 jaar in de gevangenis en 75 000 euro boete aan de auteur te zijn.

Gewoon schandalig... dus econologie staat al buiten de wet? Het moet nog maar het begin zijn... wat denken de Sarkosites?


Het is alsof je een tekst leest uit 1750 over de teelt van (duivelsplanten)tabak

Ik vraag me af of ze een jong kind betrappen dat een paar cannabisplanten kweekt, dat is 5 jaar gevangenisstraf? en 100 euro?

Het is niet dat ik de pot aanmoedig, maar een simpel overzicht van mijn streek boven de korenvelden om het overal te zien
elk jaar worden duizenden planten ontworteld door de politie en sommigen worden gepakt, een eerste overtreding niet eens gevangenisstraf..

Voor mij is de gevangenis een persoon opsluiten die gevaarlijk is voor de samenleving en die ernstige misdrijven heeft begaan, tenzij een land het model van de VS overneemt en de gevangenissen maximaal vult.

Je woont in een rijk land om mensen in de gevangenis te zetten voor soortgelijke trivialiteiten, neem ik aan dat, gezien de kosten van de gevangenen, het budget van opsluitingen het budget van gezondheid opslokt? want we mogen het niet verbergen, het gezondheidsbudget is bijna 40% van het nationale budget van een sociaal land..

Andre
0 x
Avatar de l'utilisateur
olifant
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 6646
Inschrijving: 28/07/06, 21:25
Plaats: Charleroi, centrum van de wereld ....
x 7




par olifant » 04/12/07, 09:36

Geen paniek, André:

strafbaar met X..in de gevangenis of X..francs in een boete betekent eigenlijk dat een eerste overtreder wegkomt met een boete en een proeftijd voorwaardelijke straf. Een goede manier om geld voor de staat binnen te halen en redelijke mensen stil te houden.
0 x
olifant Supreme Ere éconologue PCQ ..... Ik ben te voorzichtig, niet rijk genoeg en te lui om bespaart de CO2! http://www.caroloo.be
jonule
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 2404
Inschrijving: 15/03/05, 12:11




par jonule » 04/12/07, 09:50

nu in frankrijk de bazen geen zin meer hebben om te pissen,
het is het Departement van Concurrentie en Fraude, degene die wordt betaald door de industriële bazen, die burgers die niet kopen in de supermarkt naar de gevangenis stuurt!

hoe lang gaat dit duren? hebben ....

de tijd dat een collectief wordt samengesteld, zal nog 5 jaar moeten wachten denk ik, de tijd dat het wordt aangevallen zoals de ggo-maaiers, nog 5 jaar, dan de tijd om de rechtszaak in Frankrijk te verliezen nog 5 jaar, dan is het tijd om de proef in Europa te winnen, 5 jaar ... klassiek!
0 x
Avatar de l'utilisateur
olifant
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 6646
Inschrijving: 28/07/06, 21:25
Plaats: Charleroi, centrum van de wereld ....
x 7




par olifant » 04/12/07, 10:52

Jonula zei:

nu in frankrijk de bazen geen zin meer hebben om te pissen,
het is het Departement van Concurrentie en Fraude, degene die wordt betaald door de industriële bazen, die de burgers die niet in de supermarkt kopen naar de gevangenis stuurt
!

Ik moet een aflevering gemist hebben.
Kun je ons meer vertellen?
0 x
olifant Supreme Ere éconologue PCQ ..... Ik ben te voorzichtig, niet rijk genoeg en te lui om bespaart de CO2! http://www.caroloo.be
jonule
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 2404
Inschrijving: 15/03/05, 12:11




par jonule » 04/12/07, 11:01

?? welke aflevering? kijk je niet tf1? :P

herinnering aan de laatste aflevering, in volgorde: sarkozy komt aan de macht, brandnetelmest wordt verboden.

in principe ben je goed als je het chemische industriële product niet koopt, anders kun je naar de gevangenis als je een natuurlijke plantaardige oplossing maakt!

We herkennen hier de methode...

masi aan de basis weten we dat het een concurrentieprobleem is, want er is niets beters en goedkoper dan brandnetels!

maar je moet ze al oppakken en daar houden de industriëlen niet van! : Lol:
0 x
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79360
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 11060




par Christophe » 01/02/08, 15:53

0 x
anna777
Ik ontdekte econologic
Ik ontdekte econologic
berichten: 7
Inschrijving: 03/06/08, 15:45
Plaats: nievre




par anna777 » 03/06/08, 16:13

het systeem redt het zonder het economische systeem te doorlopen dus zonder kopen is erg storend, het laat in alles zien dat we ook zouden kunnen doen om de einden van de maand ervoor af te ronden, alles komt in beeld, verbieden, beperken etc... een vorminbreuk van de vrijheid om simpelweg niet te kopen.

haha! speculatie schat als je ons vasthoudt!!! heeft Mosento niet gezegd dat het de meesters van het wereldvoedsel wil zijn?

Ik kan het mis hebben, maar wat is er dan mis met het geven van biologische recepten voor tuinen, behalve in het ergste geval dat het niet werkt.
Dernière édition par anna777 de 03 / 06 / 08, 23: 15, 2 keer bewerkt.
0 x
hij niet luminons lessen die nog rookt

 


  • Vergelijkbare onderwerpen
    antwoorden
    bekeken
    laatste bericht

Terug naar "Garden: landscaping, planten, tuin, vijvers en zwembaden"

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Geen geregistreerde gebruikers en 120-gasten