pressiegroep

Innovaties, ideeën of patenten voor duurzame ontwikkeling. Vermindering van het energieverbruik, vermindering van vervuiling, verbetering van opbrengsten of processen ... Mythes of realiteit over uitvindingen uit het verleden of de toekomst: de uitvindingen van Tesla, Newman, Perendev, Galey, Bearden, koude kernfusie ...
cheval
Ik leer econologic
Ik leer econologic
berichten: 21
Inschrijving: 23/09/10, 16:16

pressiegroep




par cheval » 27/09/10, 09:53

Hallo,

Zelfs als ik nieuw op de forum het is heel lang geleden dat ik de onderwerpen aandachtig bekijk die voor mij relevant lijken.
Maar vandaag duwt de economische situatie me om in de ogen van iedereen in te grijpen.
Iedereen hier heeft veel redenen om aan te nemen dat perpetuum mobile bestaat, maar dat 'onderzoekers' weigeren het te erkennen uit pure ideologische blindheid.
Bovendien laten de monsterlijke druk van de olie- en nucleaire lobby geen ruimte voor onafhankelijke onderzoekers!
Daarom zou ik graag een pressiegroep willen creëren voor perpetuum mobile, die niet zou worden aangedreven door geld, maar door passie en echte wetenschap, een groep die elk relevant project zou verdedigen.
Vergeet niet achter elke uitvinding dat er een man is
0 x
Lang leve de wetenschap GRATIS!
dedeleco
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 9211
Inschrijving: 16/01/10, 01:19
x 10




par dedeleco » 27/09/10, 16:43

Er is een zeer reële eeuwigdurende beweging ontdekt door de wetenschap, het is de eindeloze uitdijing van het universum gedurende 13,5 miljard jaar, met mysteries die net zo opgelost moeten worden als donkere materie!!

Op onze schaal heeft de ‘echte wetenschap’ geen eeuwigdurende beweging waargenomen zonder een energiebron!!
Anders maakt de ‘echte wetenschap’, gebaseerd op verifieerbare of gecontroleerde echte experimentele feiten, het mogelijk een relevant project te definiëren, dat zich niet in het rijk van dromen bevindt, maar gebaseerd is op een verifieerbare realiteit, zelfs mysterieus, maar die moet worden verduidelijkt en consistent en bruikbaar gemaakt.

De ‘echte wetenschap’ is altijd op deze manier te werk gegaan, beginnend bij vreemde feiten die moesten worden opgehelderd, met zeer nuttige successen, zoals elektriciteit of radioactiviteit, na een zeer groot aantal wetenschappelijke studies die met zeer kleine stapjes vorderden.
Echte wetenschap en wie dan ook, zonder verschillende en vreemde experimentele feiten, zouden zich nooit de kwantummechanica hebben voorgesteld, waarin alles op microscopische schaal anders is, met de mogelijkheid om naar meerdere plaatsen tegelijk te worden verplaatst, zowel voor golven als voor deeltjes, meestal met waarschijnlijkheden. van zekerheden, de mogelijkheid van een groot aantal parallelle werelden, talrijker dan de sterren aan de hemel, enz.
http://en.wikipedia.org/wiki/Quantum_mechanics
http://fr.wikipedia.org/wiki/M%C3%A9canique_quantique
Deze kwantummechanica is essentieel om de eeuwigdurende beweging van elektronen of atomen in supergeleiders en supervloeistoffen te verklaren, die bewegen zonder dissipatie, met minicyclonen of eeuwigdurende wervels!! !!

Ware wetenschap dringt zich niet op als een religie, maar op basis van experimentele feiten, die tot in de kleinste details zijn bestudeerd, gereproduceerd, ontleed, geanalyseerd om een ​​globale beschrijving te geven, waarvan alle logische consequenties worden geverifieerd door nieuwe ervaringen, die je in staat stellen om verwerp patronen en ideeën die niet overeenkomen met de ervaringen.
Het bouwt steen voor steen een stevig samenhangend geheel op, omdat elk element wordt geverifieerd door talloze experimenten, bevestigd door technologische toepassingen die, elke keer dat ze worden gebruikt, de wetenschappelijke basis bewijzen die deze toepassingen mogelijk heeft gemaakt, zoals de mobiele telefoon, televisie, computers , enz. bewijzen herhaaldelijk elektromagnetisme, de vergelijkingen van Maxwell! en kwantummechanica!

Veel perpetuum mobile-projecten of -voorstellen hebben inconsistenties die leiden tot scepticisme tegenover de 'echte wetenschap', die ze om deze reden niet als een relevant project kunnen verdedigen.
Het eeuwigdurende uurwerk met dubbele slinger van het type dat voor de oude brievenwegers werd gebruikt, heeft dus niets van een relevant project!!
Hetzelfde geldt voor het grootste deel van de enorme collectie van 300 jaar zeer fantasierijke maar inconsistente perpetuum mobile-patenten!!

Maar er zijn bijvoorbeeld nog steeds onopgeloste puzzels, met te veel energie, bijvoorbeeld bolbliksem, heel reëel gezien het aantal kruislings gecontroleerde getuigenissen, dat aan de echte wetenschap ontsnapt, omdat het niet reproduceerbaar is, en nog minder begrepen !!
Het verdient het om bestudeerd te worden met talrijke en gevarieerde tests om de omstandigheden van reproduceerbaarheid te vinden die volledig aan de huidige wetenschap ontsnappen!!
http://en.wikipedia.org/wiki/Ball_lightning
http://fr.wikipedia.org/wiki/Foudre_en_boule
0 x
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79323
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 11044




par Christophe » 27/09/10, 17:09

Goed antwoord van Deleco, ik zou het niet beter hebben gedaan... Ik zou eraan willen toevoegen dat het waarschijnlijk is dat we op een dag het casimireffect kunnen exploiteren https://www.econologie.com/l-effet-casim ... s-584.html (of een ander effect op atomaire schaal) met nanotechnologie: het zal op menselijke schaal lijken op een voortdurende beweging van buitenaf... maar niets zegt dat de herstelbare energie niet zal worden uitgeput.

Hoe dan ook, de mensheid heeft deze technologieën (nog) niet nodig... ze leeft in een overvloed aan zonne-energie waarvan we weten hoe ze die moet verzamelen (maar ze is te lui, dus geeft ze de voorkeur aan het gemak van energiefossielen...)

Om druk uit te oefenen heb je dus iets tastbaars nodig... wat verre van het geval is bij eeuwigdurende beweging... daarna kun je inderdaad over het onderwerp nadenken.
0 x
dedeleco
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 9211
Inschrijving: 16/01/10, 01:19
x 10




par dedeleco » 27/09/10, 17:38

Het Casimir-effect wordt al benut in stoommachines of Stirling, terwijl meneer Jourdain proza ​​maakt zonder het te weten!!
inderdaad van der Waals-interactie wat vloeistofdampovergangen veroorzaakt is volkomen identiek aan het Casimir-effect tussen 2 geïsoleerde moleculen en dus is dit effect algemeen bekend zonder enig experimenteel mysterie, afgezien van het misleidende vocabulaire van de kwantummechanica!!

We kunnen daarom niet hopen het Casimir-effect dat we gebruiken te exploiteren zonder het te weten om energie uit het vacuüm te halen!!
In de nanotechnologie is er altijd maar altijd sprake van behoud van energie.
We kunnen macroscopische eeuwigdurende bewegingen hebben met constante energie zonder dissipatie met kwantummechanica, zoals supergeleiding of superfluïditeit!!
Een andere willekeurige microscopische eeuwigdurende beweging in nano is de Brownse beweging of de thermische en kwantumruis van een elektrische weerstand. Einstein was in 1905 de eerste die de juiste samenhangende verklaring gaf, die is gegeneraliseerd en bevestigd door duizenden onderzoeken en experimenten.

De totale energie van het nulpuntsvacuüm in de kwantummechanica blijft zeer hoog een mysterie dat ons gebrek aan kennis weerspiegelt van de structuur van het universum en van het vacuüm bij zeer hoge energieën, tussen het Higgsdeeltje en de zwaartekracht (of de deeltjesdierentuin op CERN en alles wat nog ontdekt moet worden, zoals donkere materie).
0 x
cheval
Ik leer econologic
Ik leer econologic
berichten: 21
Inschrijving: 23/09/10, 16:16




par cheval » 28/09/10, 12:30

Hier zijn vijf goede redenen om deze groep op te richten:

1) Omdat we als energie moeten zijn, dat wil zeggen gratis!
2) Zodat energie niet langer een probleem is, maar een oplossing!
3) Zodat vrije onderzoekers niet langer als verlicht worden beschouwd, onder het voorwendsel dat ze niet hebben gestudeerd!
4) Voor alle slachtoffers van de exploitatie van fossiele energie (olie, steenkool, uranium, vuursteen,...).
5) Talrijk genoeg zijn om de lobby's van vlak water en die van de auto te verenigen om pantonemotoren universeel te maken
0 x
Lang leve de wetenschap GRATIS!
LUX56
Ik ontdekte econologic
Ik ontdekte econologic
berichten: 7
Inschrijving: 25/10/10, 15:09
Plaats: Lyon




par LUX56 » 02/11/10, 15:19

Cheval
Zelfs als ik nieuw op de forum het is heel lang geleden dat ik de onderwerpen aandachtig bekijk die voor mij relevant lijken.
Maar vandaag duwt de economische situatie me om in de ogen van iedereen in te grijpen.
Iedereen hier heeft veel redenen om aan te nemen dat perpetuum mobile bestaat, maar dat 'onderzoekers' weigeren het te erkennen uit pure ideologische blindheid.
Bovendien laten de monsterlijke druk van de olie- en nucleaire lobby geen ruimte voor onafhankelijke onderzoekers!
Daarom zou ik graag een pressiegroep willen creëren voor perpetuum mobile, die niet zou worden aangedreven door geld, maar door passie en echte wetenschap, een groep die elk relevant project zou verdedigen.
Bedenk dat achter elke uitvinding een man schuilt.

Dun dan! : Cry: We zijn omringd door het "petroleum-geheime kantoor". Het is zeker dat alle onafhankelijke onderzoekers zich er niet van bewust zijn dat hun accommodatie en werkplaatsen vol staan ​​met microfoons en camera's. Als ze de perpetuum mobile ontdekken of uitvinden, ga dan naar het gekkenhuis.

Bolbliksem is, voor zover ik weet, een plasma dat een paar seconden duurt, voorafgaand aan de getuigenissen die ik heb gehoord, waaronder die van mijn familie. Bolbliksem werd twee jaar geleden in Brazilië gereproduceerd met een Tesla-resonator die enkele miljoenen volt op een silicasubstraat genereerde.
0 x
Niets is minder zeker dan het onzekere (Pierre DAC)
Avatar de l'utilisateur
olifant
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 6646
Inschrijving: 28/07/06, 21:25
Plaats: Charleroi, centrum van de wereld ....
x 7




par olifant » 02/11/10, 17:33

Persoonlijk, de parlementslid, kan het mij niet schelen (gecensureerd)! Aan de andere kant, overeenheid...

Wat mij (gecensureerd) maakt, is deze voortdurende verwarring tussen mensen die dingen zouden hebben gevonden, maar niet genoeg zeggen, in de hoop de jackpot te winnen. bedrijven die fuseren en niets bewijzen en mensen die hun vinger in de ogen steken of een boost proberen te krijgen door de wereld te misleiden.

Het is verschrikkelijk geworden: heel veel jongens verspillen veel tijd aan internetgebruikers om dingen te laten zien die er niets mee te maken hebben: voorbeeld: op YouTube laten heel veel jongens experimenten zien die niet werken (ze beschrijven ze tientallen minuten zorgvuldig. ) of niet zijn wat ze zeggen (het aantal jongens dat "Meyer" of "HHO" heeft geplaatst om een ​​conventionele elektrolyser te monteren)

Als we de georganiseerde debunkers toevoegen...

Nou, ik denk dat de olietankers en corrupte politici het nog een paar jaar rustig aan kunnen doen!

waardevolle dingen gaan verloren in het achtergrondgeluid!

Precies zoals voor UFO's

Met internet denk ik dat iedereen die echt zijn wereld wil verbeteren door iets te posten dat echt repliceerbaar en onvindbaar is, dat in een paar nachten kan doen.

Maar je moet ongeïnteresseerd willen handelen en niet wachten op de dollarbeurs.
0 x
olifant Supreme Ere éconologue PCQ ..... Ik ben te voorzichtig, niet rijk genoeg en te lui om bespaart de CO2! http://www.caroloo.be
Avatar de l'utilisateur
Obamot
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 28725
Inschrijving: 22/08/09, 22:38
Plaats: regio genevesis
x 5538

Re: Drukgroep




par Obamot » 02/11/10, 20:57

paard schreef:Hallo,

Zelfs als ik nieuw op de forum het is heel lang geleden dat ik de onderwerpen aandachtig bekijk die voor mij relevant lijken.
Maar vandaag duwt de economische situatie me om in de ogen van iedereen in te grijpen.
Iedereen hier heeft veel redenen om aan te nemen dat perpetuum mobile bestaat, maar dat 'onderzoekers' weigeren het te erkennen uit pure ideologische blindheid.
Bovendien laten de monsterlijke druk van de olie- en nucleaire lobby geen ruimte voor onafhankelijke onderzoekers!
Daarom zou ik graag een pressiegroep willen creëren voor perpetuum mobile, die niet zou worden aangedreven door geld, maar door passie en echte wetenschap, een groep die elk relevant project zou verdedigen.
Vergeet niet achter elke uitvinding dat er een man is

Met welk doel zouden ze dat doen?
En waar denk je aan als je praat over perpetuum mobile, en waarom denk je dat het bestaat en in welke vorm?
0 x
cheval
Ik leer econologic
Ik leer econologic
berichten: 21
Inschrijving: 23/09/10, 16:16




par cheval » 12/11/10, 15:54

Ik zal duidelijk antwoorden

- Ten eerste, rekening houdend met de huidige situatie, zou het interessant zijn om de synergierelaties die we al in ons bezit hebben voor de toekomst niet te verwaarlozen.
- Ten tweede, ongeacht de geïnduceerde traagheid, kunnen we niet zonder ons zorgen te maken over alle matrixorganisaties die met alle nodige voorzichtigheid kunnen worden afgewezen.
- Ten derde, zolang de economische bezuinigingen voortduren, verdient het de voorkeur om met de nodige voorzichtigheid rekening te houden met de gelijktijdigheid van verstandige alternatieven.
0 x
Lang leve de wetenschap GRATIS!
Avatar de l'utilisateur
Obamot
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 28725
Inschrijving: 22/08/09, 22:38
Plaats: regio genevesis
x 5538




par Obamot » 12/11/10, 20:02

Sorry, maar je hebt helemaal geen antwoord gegeven op mijn vragen.

Het maakt niet uit, als het je passend lijkt, waarom niet, start dan deze groep ^^
0 x

 


  • Vergelijkbare onderwerpen
    antwoorden
    bekeken
    laatste bericht

Ga terug naar "Innovaties, uitvindingen, patenten en ideeën voor duurzame ontwikkeling"

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Geen geregistreerde gebruikers en 214-gasten