pressiegroep

Innovaties, ideeën of patenten voor duurzame ontwikkeling. Vermindering van het energieverbruik, vermindering van vervuiling, verbetering van opbrengsten of processen ... Mythes of realiteit over uitvindingen uit het verleden of de toekomst: de uitvindingen van Tesla, Newman, Perendev, Galey, Bearden, koude kernfusie ...
Avatar de l'utilisateur
Obamot
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 28725
Inschrijving: 22/08/09, 22:38
Plaats: regio genevesis
x 5538

Re: Drukgroep




par Obamot » 16/11/10, 13:10

Wij begrepen! Gelukkig ben je hier om het bewustzijn te vergroten! : Mrgreen:

paard schreef:Chinese gecontroleerde telepathie

Hoeveel is CBT in PET? ...> ?

:?
0 x
cheval
Ik leer econologic
Ik leer econologic
berichten: 21
Inschrijving: 23/09/10, 16:16




par cheval » 16/11/10, 14:42

Niet meer dan 0.4 maar dat is geen probleem. Je krijgt 10Kw, je hebt er 100 nodig, hoe te doen? omdat we niet meer kunnen doen, wordt het kolossaal, en als we 10 in lineair stoppen...
0 x
Lang leve de wetenschap GRATIS!
LUX56
Ik ontdekte econologic
Ik ontdekte econologic
berichten: 7
Inschrijving: 25/10/10, 15:09
Plaats: Lyon




par LUX56 » 16/11/10, 17:24

Samenzweringstheorieën zijn hardnekkig. :|


Cheval
In zijn opzet willen de nucleaire en petroleum van de lobby de actie van onafhankelijke onderzoekers beperken? Voor economische doeleinden uiteraard.
Men vraagt ​​zich af wat concreet hun acties en bin I zal ik u vertellen:
financier alle openbare onderzoeksprojecten
(CNRS, CEA, IFREM, SGEGUE, LCPC, BRGM, IRSN, IPEV exIFRTP, CINES CEMAGREF, INRA, IFREMER...)
aldus oriënteren alle organisaties hun onderzoek in de richting van hun onderneming.

Je vergeet de fabrikanten van windturbines en waterkrachtcentrales. LOL


Zeker dat u de reviews, rapporten en industriële documenten raadpleegt, dat u precies weet wie wat doet en dat u goed op de hoogte bent van de financieringswijzen van industrieel onderzoek.


Ik hervat het begin van uw onderwerp.

Cheval

Zelfs als ik nieuw op de forum het is heel lang geleden dat ik de onderwerpen aandachtig bekijk die voor mij relevant lijken.
Maar vandaag duwt de economische situatie me om in de ogen van iedereen in te grijpen.
Iedereen hier heeft veel redenen om aan te nemen dat perpetuum mobile bestaat, maar dat 'onderzoekers' weigeren het te erkennen uit pure ideologische blindheid.
Bovendien laten de monsterlijke druk van de olie- en nucleaire lobby geen ruimte voor onafhankelijke onderzoekers!
Daarom zou ik graag een pressiegroep willen creëren voor perpetuum mobile, die niet zou worden aangedreven door geld, maar door passie en echte wetenschap, een groep die elk relevant project zou verdedigen.
Vergeet niet achter elke uitvinding dat er een man is

Lang leve de filosofie.

Iedereen hier heeft veel redenen om te geloven dat perpetuum mobile bestaat.

Niet ik.

maar dat de "onderzoekers" weigeren het te erkennen uit pure ideologische blindheid.

???????????????? Kun je het alsjeblieft uitleggen?


Bovendien laten de monsterlijke druk van de olie- en nucleaire lobby geen ruimte voor onafhankelijke onderzoekers!

Ik sta door niemand onder druk.

Waardoor kun je bevestigen dat perpetuum mobile bestaat? Ben jij de grootste wetenschapper in het universum?
In het begin wil ik de Galliër informeren, ik zie heel duidelijk in zijn spel, je zult hier niemand misleiden we zijn niet gevallen van de laatste molecule van H2O, ik weet heel goed dat je een belangrijk lid bent van een Petroleum Lobby en dat het feit dat mijn pressiegroep aan kracht wint, je kleine bedrijf hindert ...

Hier! Een nieuwe samenzwering!!! :onheil:

Mijn antwoord om zich te herenigen en een groep vormen met een T-vormige hiërarchie en niet een piramide, duidelijker tussen 8 to head 15 volgens empleur de groep en alle anderen zijn ondergeschikt aan zijn buurman ...


Veel succes. : Mrgreen:

PS: Kunt u ons vertellen wat uw professionele activiteit is?
0 x
Niets is minder zeker dan het onzekere (Pierre DAC)
Avatar de l'utilisateur
Gaston
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 1910
Inschrijving: 04/10/10, 11:37
x 88




par Gaston » 16/11/10, 17:40

paard schreef:- Ten eerste, rekening houdend met de huidige situatie, zou het interessant zijn om de synergierelaties die we al in ons bezit hebben voor de toekomst niet te verwaarlozen.
- Ten tweede, ongeacht de geïnduceerde traagheid, kunnen we niet zonder ons zorgen te maken over alle matrixorganisaties die met alle nodige voorzichtigheid kunnen worden afgewezen.
- Ten derde, zolang de economische bezuinigingen voortduren, verdient het de voorkeur om met de nodige voorzichtigheid rekening te houden met de gelijktijdigheid van verstandige alternatieven.
Het is verbazingwekkend hoe het eruitziet als de tekst die wordt geproduceerd door enkele willekeurige generatoren : Lol:
0 x
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79304
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 11037




par Christophe » 16/11/10, 17:45

Oh nee, de Galliër werkt in het slechtste geval voor de kippenlobby:

Beeld

: Mrgreen: : Mrgreen:

A) In de astrofysica en op het niveau van het universum is het eerlijk gezegd moeilijk om te beslissen over de aanwezigheid van oneindige energie (en dus van perpetuum mobile) of niet... Op het niveau van de uitvinder in zijn garage is het een stuk eenvoudiger: het is onkruid...

B) Het argument van de lelijke lobby's is te makkelijk en vermoeit me... achteraf ja ze verdedigen hun belangen maar op het gebied van perpetuum mobile hebben ze niet veel te verdedigen. : Mrgreen:

Dan is het feit te denken dat zij de informatie in de wereld beheersen, ten tijde van de kracht van communicatie van internet, gewoon belachelijk...de lobby is het enige argument dat overblijft voor de uitvinder die zijn verlangens voor realiteit houdt...
0 x
Avatar de l'utilisateur
olifant
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 6646
Inschrijving: 28/07/06, 21:25
Plaats: Charleroi, centrum van de wereld ....
x 7




par olifant » 16/11/10, 17:54

Christopher zei:

Dan het feit dat ze denken dat ze de informatie in de wereld beheersen, ten tijde van de kracht van communicatie van internet, het is gewoon belachelijk... de lobby is het enige argument dat overblijft bij de uitvinder die zijn wensen voor realiteit houdt ...


om te zien ... alles gaat verloren in het achtergrondgeluid, en dan, zoals ik al zei:

Wat mij (gecensureerd) maakt, is deze voortdurende verwarring tussen mensen die dingen zouden hebben gevonden, maar niet genoeg zeggen, in de hoop de jackpot te winnen. bedrijven die fuseren en niets bewijzen en mensen die hun vinger in de ogen steken of een boost proberen te krijgen door de wereld te bedriegen.

Het is verschrikkelijk geworden: heel veel jongens verspillen veel tijd aan internetgebruikers om dingen te laten zien die er niets mee te maken hebben: voorbeeld: op YouTube laten heel veel jongens experimenten zien die niet werken (ze beschrijven ze tientallen minuten zorgvuldig. ) of niet zijn wat ze zeggen (het aantal jongens dat "Meyer" of "HHO" heeft geplaatst om een ​​conventionele elektrolyser te monteren)
0 x
olifant Supreme Ere éconologue PCQ ..... Ik ben te voorzichtig, niet rijk genoeg en te lui om bespaart de CO2! http://www.caroloo.be
Avatar de l'utilisateur
olifant
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 6646
Inschrijving: 28/07/06, 21:25
Plaats: Charleroi, centrum van de wereld ....
x 7




par olifant » 16/11/10, 17:59

Dat zei "drukgroep"...

waar zal de grens liggen tussen een groep serieuze mensen die MACHT BEZITTEN (al was het maar in de media) en een stel fanatiekelingen die de wind laten waaien!

Zelfs als je contact opneemt met politici (wat niet zo moeilijk is), zullen ze heel beleefd EN heel voorzichtig zijn

Dus... onbetwistbare feiten, alstublieft.
0 x
olifant Supreme Ere éconologue PCQ ..... Ik ben te voorzichtig, niet rijk genoeg en te lui om bespaart de CO2! http://www.caroloo.be
Avatar de l'utilisateur
Obamot
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 28725
Inschrijving: 22/08/09, 22:38
Plaats: regio genevesis
x 5538




par Obamot » 16/11/10, 20:13

Christophe schreef:Oh nee, de Galliër werkt in het slechtste geval voor de kippenlobby : Mrgreen: : Mrgreen:

ja, : Cheesy: en waarom een "drukgroep" wanneer we het ons gewoon konden veroorloven...:

Beeld

: Mrgreen:
0 x
LUX56
Ik ontdekte econologic
Ik ontdekte econologic
berichten: 7
Inschrijving: 25/10/10, 15:09
Plaats: Lyon




par LUX56 » 16/11/10, 20:56

Hier! Ik ben deze vergeten
paard schreef:
- Ten eerste gezien de huidige situatie, zou het interessant zijn om de synergierelaties die we al in ons bezit hebben voor de toekomst niet te verwaarlozen.
- Ten tweede, ongeacht de geïnduceerde traagheid, kunnen we niet zonder ons zorgen te maken over alle matrixorganisaties die met de nodige voorzichtigheid kunnen worden afgewezen.
- Ten derde, zolang de economische bezuinigingen voortduren, verdient het de voorkeur om met de nodige voorzichtigheid rekening te houden met de gelijktijdigheid van verstandige alternatieven.

Voor de duidelijkheid, het is duidelijk. Dit is precies het soort tekst dat we zeggen om de vis te verdrinken. Onbegrijpelijk, maar Cheval legt het graag voor ons uit en legt de woorden uit die hij gebruikt. Ondertussen geef ik een stagiair die dit soort teksten voor mij in een rapport plaatst een nul zonder remediëring.

Obamot : Wat je ons laat zien is geen pressiegroep, maar een luchtcompressor, nuance. Hoe dan ook, vanaf het begin is dit onderwerp wind. :P En lang leve de windturbines.
0 x
Niets is minder zeker dan het onzekere (Pierre DAC)
cheval
Ik leer econologic
Ik leer econologic
berichten: 21
Inschrijving: 23/09/10, 16:16




par cheval » 18/11/10, 11:34

Als reactie op lux56
Als onderdeel van mijn werk ontmoet ik veel CEA-onderzoekers, u zult begrijpen dat ik vanwege de druk op de G2P niet kan zeggen welk laboratorium het is, maar ik zit in een zeer nabije instelling ( Snack Caravan "Au Cheval Joyeux" , 100 meter van het laboratorium)

Open van dinsdag tot zondag 9-30 uur 12-14 uur

Prijzen

Paninis
3 kazen (Emmental, geit, mozzarella) 4.20€
Americano (biefstuk, tomaat, emmentaler, Amerikaanse saus) 4.20€
4 kazen (Emmentaler, geitenkaas, mozzarella, roquefort) 4.80€
Bergbewoner (raclette, boerenham, ui) 4.80€
Zalm (zalm, verse room, mozzarella, bieslook) 4.80€
Tonijn (tonijn, verse tomaat, room, mozzarella, bieslook) 4.80€
Croque (ham, kaas) 4.20€
Kebab (kalkoenvlees, salade, tomaat, ui, witte saus) 4.50€
Speciale Panini's
Amerikaans groot 6.50€
(half stokbrood, tomaat, 2 steaks, emmentaler, Amerikaanse saus)
Amerikaanse Big Bacon
(half stokbrood, tomaat, 2 steaks, emmentaler kaas, spek, Amerikaanse saus)
Panini Nutella€ 4.20
Panini Nutella- banaan 5.00€
sauzen
Barbecue, curry, mayonaise, ketchup, peper, samoerai, harissa, mosterd, Amerikaans, witte saus, roquefort, supp. saus 0.50€
Amerikaanse
Americans (half stokbrood, patat)
Keuze: biefstuk, worst, merguez, kip 4.50€
Speciale Amerikanen………….. 5.50€
Volledig Amerikaans
(half stokbrood, sla, tomaten, uien)
Uw keuze: biefstuk, worst, merguez of kip
American Croq' (half stokbrood, gesneden Emmentaler kaas, steak)
American Hotdog (half stokbrood, Straatsburgse worst, geraspte Emmentaler)
American Maraîchin (half stokbrood, Vendée ham)
Sandwiches
Ham-boter….. 2.80€
Emmenthalerham…. € 3.20
Boerenhamboter…… 4.00€
Worstenboter…. € 3.20
Gebraden varkensvlees-tomatensalade…. € 3.50
Camembert….. 3.00€
Compleet….. 5.00€
(half stokbrood, tomaat, sla, hardgekookt ei), keuze uit: kip/ surimi/ ham/ emmentaler/ varkensgebraad/ geitenkaas.
0 x
Lang leve de wetenschap GRATIS!

 


  • Vergelijkbare onderwerpen
    antwoorden
    bekeken
    laatste bericht

Ga terug naar "Innovaties, uitvindingen, patenten en ideeën voor duurzame ontwikkeling"

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Geen geregistreerde gebruikers en 108-gasten