pressiegroep

Innovaties, ideeën of patenten voor duurzame ontwikkeling. Vermindering van het energieverbruik, vermindering van vervuiling, verbetering van opbrengsten of processen ... Mythes of realiteit over uitvindingen uit het verleden of de toekomst: de uitvindingen van Tesla, Newman, Perendev, Galey, Bearden, koude kernfusie ...
cheval
Ik leer econologic
Ik leer econologic
berichten: 21
Inschrijving: 23/09/10, 16:16




par cheval » 15/11/10, 10:44

De omkeerbaarheid lijkt dringend op het kwadraat van de offset, dan moet je de horizontale fout opnemen door deze te vergroten en weer verticaal te plaatsen, en het wordt een motor. De tests die nodig zijn om het te ontwikkelen, ik vertel je niet ...
0 x
Lang leve de wetenschap GRATIS!
Le_Gaulois
Ik leer econologic
Ik leer econologic
berichten: 18
Inschrijving: 15/11/10, 10:23




par Le_Gaulois » 15/11/10, 12:20

Hallo lieve rokers.

Net als Horse, mijn inschrijving hiervoor forum is recent, hoewel ik er nu al een tijdje doorheen blader, op zoek naar een visie op de wetenschap die misschien minder wordt beperkt door vooroordelen of andere conventies.

Toch moest ik op dit onderwerp reageren, waardoor ik een beetje schrok.

Inderdaad, naar mijn mening is het totaal nutteloos om een ​​pressiegroep op te richten die het onderzoek naar perpetuum mobile wil verdedigen ... Simpelweg omdat het niet bestaat!
Deze beroemde eeuwige beweging, de heilige graal van vele uitvinders, is naar mijn mening helaas slechts een utopie. Aan de andere kant is het veel verstandiger om niet in voortdurende beweging geïnteresseerd te zijn, maar in eeuwigdurende energie, die inderdaad bestaat.

Laten we ons eens een moment voorstellen dat het heelal bekend is als geheel. Een geheel in voortdurende expansie, maar een geheel. De wetten van de thermodynamica zijn duidelijk: de hoeveelheid energie in een gesloten systeem, niet uitwisselend met de buitenkant, is constant. Als gevolg hiervan kan de hoeveelheid energie in ons eindige universum op geen enkele manier variëren. Kunnen we in zijn voortdurende uitbreiding het resultaat zien van de toename van het niveau van entropie? Groot probleem, maar dat is een ander onderwerp ...

Aan de andere kant blijft het nuttig om je over één punt af te vragen. We spreken van "excess return". De "spontane opwekking" van energie lijkt echter moeilijk te conceptualiseren, zozeer is het inadequaat met de moderne wetenschap.

Ik denk echter dat we de schaal waarop we dingen waarnemen in vraag moeten stellen. Neem het geval van de zogenaamde klassieke mechanica: hoewel het voldoende is om uit te leggen waarom Newton een appel op zijn hoofd kreeg, verklaart het op geen enkele manier waarom elektronen rond atomen draaien. Heel eenvoudig omdat sommige krachten verwaarloosbaar zijn op de schaal van een appel, maar niet op de schaal van een atoom.

Desalniettemin wordt het duidelijk dat op de schaal van ons universum het extra rendement onmogelijk is. Dat zou neerkomen op praten over spontane generatie. Thermodynamica is echter formeel. Niettemin wordt deze eenheidsopbrengst, of zelfs superuniteit, op een meer "lokale" schaal realiteit, aangezien deze "winst" wordt gecompenseerd door een "verlies" elders.

Laten we een concreet voorbeeld nemen. Laten we een universum beperken tot een keuken. Je verwarmt water voor je pasta. De energie in uw water, uitgedrukt E = mCp (Tf-T0), neemt toe. Lokaal heb je daarom de hoeveelheid energie vergroot en daardoor een supereenheidopbrengst verkregen. Op de keukenweegschaal daarentegen verbrandde je gas om je water te verwarmen. De hoeveelheid energie varieerde niet met één kopek.

Het draait dus allemaal om schaal ...

Ik denk nog steeds dat alles energie is, en alles schaal. Een energie uitdrukken, een opbrengst, heeft alleen zin als we rekening houden met de schaal waarop we die waarnemen.

Zelfs als bedroefde geesten me zullen vertellen dat beweging en energieën met elkaar verbonden zijn, en dat daarom als er eeuwigdurende energie is, er ook eeuwige beweging is, het feit blijft dat we niet verkeerd moeten zijn in de strijd. De beweging, nee. Energie en schaal, ja.

Cheval, ik hoop dat ik je een ander perspectief op de kwestie heb kunnen geven.

Ik blijf tot uw beschikking, en natuurlijk dat van allemaal forumbloemen.
0 x
Avatar de l'utilisateur
olifant
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 6646
Inschrijving: 28/07/06, 21:25
Plaats: Charleroi, centrum van de wereld ....
x 7




par olifant » 15/11/10, 15:22

Welkom Gallische vriend.

Ik doe mee en ik zei het. Het is duidelijk dat de superunit een manier is om energie - mogelijk onbekend - op te pompen waar het zich bevindt, een beetje zoals in een warmtepomp.

En daar, zoals ik al zei: het is belangrijk om de politie een beetje te doen, het web van waar en onwaar, onwaar, waar en waar onwaar los te maken.

En zoals Robert Wood, een voormalig Mc Donnel-Douglas-onderzoeker onlangs zei:

Misschien zijn er op dit moment mensen die dezelfde technieken gebruiken om het publiek in het duister te houden in andere gebieden, ik zal je niet vertellen welke, maar het zijn er nogal wat! "


Ik denk dat dit onderwerp in het "nummer" staat
Sommige georganiseerde tegenstanders gaan ervan uit dat bepaalde 'theoretici' het esoterische en de carabistouilles gebruiken om al het andere in diskrediet te brengen. Maar het zou me niet verbazen als sommige tegenstanders stiekem de redenen voor in diskrediet brengen voeden.
0 x
olifant Supreme Ere éconologue PCQ ..... Ik ben te voorzichtig, niet rijk genoeg en te lui om bespaart de CO2! http://www.caroloo.be
dedeleco
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 9211
Inschrijving: 16/01/10, 01:19
x 10




par dedeleco » 15/11/10, 16:19

Wetenschappelijk is de energie gebaseerd op experimentele feiten van Galileo en Newton meer dan 400 jaar geaccumuleerd werk !!
De definitie is in de loop van de tijd veranderd en is in de loop van de tijd steeds algemener en abstracter geworden in de natuurkunde en wiskunde.
Relativistische mechanica en iets daarvoor, elektromagnetisme gaf het een gelijkwaardige massa.
Kwantummechanica transformeerde het in frequentie met Planck !!
http://fr.wikipedia.org/wiki/%C3%89nergie
http://en.wikipedia.org/wiki/Energy
De fundamentele oorsprong van energiebesparing is het gevolg van het feit dat de wetten van de fysica in de loop van de tijd niet veranderen !!

Dus zoeken naar eeuwigdurende beweging is hetzelfde als zoeken naar een nieuwe vorm van energie of, zo niet, zoeken of de god die deze wereld beheert het niet leuk vindt om de wetten op elk moment naar eigen goeddunken te veranderen !!
Maar gezien de complexiteit en structuur van de wereld gaande van microscopisch naar macroscopisch over het hele universum, heeft deze god veel te maken met het zorgen voor triljoenen en triljoenen deeltjes, atomen, levende wezens, buitenaardse wezens , sterren en melkwegstelsels, tot het punt dat het onveranderlijke wetten voor iedereen heeft gedefinieerd en het iedereen in staat stelt zich te ontwikkelen en te evolueren zonder er zorg voor te dragen in een veelvoud aan universums !!
Energie is essentieel om iets te voorkomen en het is als een ruilmiddel dat zorgt voor evenwichtige relaties en de explosie van ons universum voorkomt.
Ook is er heel weinig kans dat de energie niet behouden blijft.
Kernenergie is niet ver van eeuwigdurende beweging, een miljoen keer de energie van brandstoffen !!
De zon zal in totaal meer dan 9 miljard jaar schijnen !!
Het is zeker dat we niet alles weten over de wetten van ons universum, te beginnen met wat de massa van de deeltjes bepaalt, waardoor enorme energieën moeten worden onderzocht zoals op dit moment met 40 km tunnel in Genève !!
En dit is niets vergeleken met de energieën waartoe ons universum in staat is !!
Op onze huidige schaal is het mogelijk dat er verschijnselen te ontdekken zijn, maar het is alsof je blindelings op zoek gaat naar een naald in een enorme hooiberg !!
Veel geluk !!
Maar elk vooropgezet idee zonder overtuigende experimentele feiten heeft een bijna nul kans om met de werkelijkheid te corresponderen, zoals de wetenschap ons meer dan 400 jaar heeft laten zien !!
0 x
Avatar de l'utilisateur
Obamot
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 28725
Inschrijving: 22/08/09, 22:38
Plaats: regio genevesis
x 5538




par Obamot » 15/11/10, 16:33

Le_Gaulois schreef:Toch moest ik op dit onderwerp reageren, waardoor ik een beetje schrok.

Inderdaad, naar mijn mening is het totaal nutteloos om een ​​pressiegroep op te richten die het onderzoek naar perpetuum mobile wil verdedigen ... Simpelweg omdat het niet bestaat!

Niet genoeg om te springen! ... ik had net een iets andere benadering ... die om het aan "Cheval" over te laten om het met eigen ogen te zien ... Hier zijn we een beetje gewend aan degenen die zich settelen in een paradigma gebaseerd op illusies! Vooral omdat we geconfronteerd worden met onze "onwetendheid", is het soms beter om er niet bij betrokken te raken, aangezien de meesten van hen meer weten dan jij ... :? : Cheesy:

We zijn niet bedoeld om hun dromen te verpesten ... Vooral als wij degenen zijn die het bij het verkeerde eind hebben. Maar ook pragmatisch zijn kan geen kwaad.
0 x
cheval
Ik leer econologic
Ik leer econologic
berichten: 21
Inschrijving: 23/09/10, 16:16




par cheval » 15/11/10, 17:08

Hallo hoogvliegende econoloogvriend!

In het begin wil ik de Galliër informeren, ik zie heel duidelijk in zijn spel, je zult hier niemand misleiden we zijn niet gevallen van de laatste molecule van H2O, ik weet heel goed dat je een belangrijk lid bent van een Petroleum Lobby en dat het feit dat mijn pressiegroep aan kracht wint, je kleine bedrijf hindert ...

Dedeleco, ik ben het met je eens, ik ben verheugd om te zien hoe grote kwantumgeesten elkaar ontmoeten, inderdaad, één god kan niet omgaan met biljoenen en biljoenen deeltjes, atomen, wezens leven, buitenaardse wezens, sterren en sterrenstelsels, daarom zijn er verschillende goden ...

Ten slotte zal ik op Obamot reageren door het onderwerp opnieuw te focussen, op geen enkel moment heb ik beweerd slimmer te zijn dan een ander, mijn enige doel is om vrije wetenschappers te helpen, om hen de middelen te geven om zich te verdedigen tegen lobbyisten zoals Le Gaulois I niets uitgevonden en ik zal niets uitvinden, dit zijn niet mijn beweringen en weet dat ik zelf nooit iets merk!
0 x
Lang leve de wetenschap GRATIS!
Avatar de l'utilisateur
olifant
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 6646
Inschrijving: 28/07/06, 21:25
Plaats: Charleroi, centrum van de wereld ....
x 7




par olifant » 15/11/10, 17:25

Kortom, Cheval, wat stel je eigenlijk voor?
0 x
olifant Supreme Ere éconologue PCQ ..... Ik ben te voorzichtig, niet rijk genoeg en te lui om bespaart de CO2! http://www.caroloo.be
dedeleco
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 9211
Inschrijving: 16/01/10, 01:19
x 10




par dedeleco » 15/11/10, 18:33

In afwachting van het betalen van mijn woonbelasting zei le_gaulois:
Als gevolg hiervan kan de hoeveelheid energie in ons eindige universum op geen enkele manier variëren.

is totaal oneens met waarnemingen door astronomen aan sterren en melkwegstelsels !!
inderdaad het universum breidt zich uit en versnelt, met rare energieën zoals donkere energie en donkere materie !!
Bovendien is de zwarte gaten die in ons universum in overvloed aanwezig zijn volledig elimineren uit ons universum gigantische massa's en energieën van hele melkwegstelsels met informatieproblemen en dramatische energieën die aandringen om ons universum te beschrijven als een hologram voor bepaalde prestigieuze fysici !!
lees voor specifieke feiten:
http://fr.wikipedia.org/wiki/Expansion_de_l%27Univers
http://en.wikipedia.org/wiki/Expansion_of_space
http://www.phys.uu.nl/~thooft/GtH_lectures.html
http://www.phys.uu.nl/~thooft/lectures/ ... enotes.pdf
Ons kosmisch uitbreidende universum bespaart dus niet zoveel energie als we misschien denken !!
http://www.phys.uu.nl/~thooft/lectures/ ... _in_Cosmos
http://www.phys.uu.nl/~thooft/

Dus gezien wat de kosmos laat ons een glimp opvangen van mysteries, we hebben de recht om te dromen en naar aanwijzingen van vreemde verschijnselen op onze dagelijkse schaal te zoeken!
Elektromagnetisme en radioactiviteit begonnen dus met bijna niets !!
Zelfs de kwantummechanica begon met een paar feiten die vóór 1900 niet pasten in een set waar alles bekend leek!
0 x
Avatar de l'utilisateur
Obamot
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 28725
Inschrijving: 22/08/09, 22:38
Plaats: regio genevesis
x 5538




par Obamot » 16/11/10, 02:02

paard schreef:Ten slotte zal ik op Obamot reageren door het onderwerp opnieuw te focussen, op geen enkel moment heb ik beweerd slimmer te zijn dan een ander, mijn enige doel is om vrije wetenschappers te helpen, om hen de middelen te geven om zich te verdedigen tegen lobbyisten zoals Le Gaulois I niets uitgevonden en ik zal niets uitvinden, dit zijn niet mijn beweringen en weet dat ik zelf nooit iets merk!

Nee, daar was ik aan het beantwoorden "Le_Gaulois belangrijk lid van een olielobby", niet van jou!

Maar als je erop staat ... zou ik zeggen als Elephant ... behalve dat je de vorige pagina niet hebt beantwoord ... Dus vat het niet slecht op, maar ik zal de vraag niet opnieuw stellen : Mrgreen:
Want als je ons niet voor c ... huppa chups neemt, weet ik zeker dat je het kunt lezen : Cheesy: : Cheesy: : Cheesy:
0 x
cheval
Ik leer econologic
Ik leer econologic
berichten: 21
Inschrijving: 23/09/10, 16:16

Re: Drukgroep




par cheval » 16/11/10, 12:24

Obamot schreef:
paard schreef:Hallo,

Zelfs als ik nieuw op de forum het is heel lang geleden dat ik de onderwerpen aandachtig bekijk die voor mij relevant lijken.
Maar vandaag duwt de economische situatie me om in de ogen van iedereen in te grijpen.
Iedereen hier heeft veel redenen om aan te nemen dat perpetuum mobile bestaat, maar dat 'onderzoekers' weigeren het te erkennen uit pure ideologische blindheid.
Bovendien laten de monsterlijke druk van de olie- en nucleaire lobby geen ruimte voor onafhankelijke onderzoekers!
Daarom zou ik graag een pressiegroep willen creëren voor perpetuum mobile, die niet zou worden aangedreven door geld, maar door passie en echte wetenschap, een groep die elk relevant project zou verdedigen.
Vergeet niet achter elke uitvinding dat er een man is

Met welk doel zouden ze dat doen?
En waar denk je aan als je praat over perpetuum mobile, en waarom denk je dat het bestaat en in welke vorm?




Hallo vrienden!

In zijn opzet willen de nucleaire en petroleum van de lobby de actie van onafhankelijke onderzoekers beperken? Voor economische doeleinden uiteraard.
Men vraagt ​​zich af wat concreet hun acties en bin I zal ik u vertellen:
financier alle openbare onderzoeksprojecten
(CNRS, CEA, IFREM, SGEGUE, LCPC, BRGM, IRSN, IPEV exIFRTP, CINES CEMAGREF, INRA, IFREMER ...)
aldus oriënteren alle organisaties hun onderzoek in de richting van hun onderneming.

Wat betreft voortdurende beweging, het is geen doel op zich, de G2P moet alle min of meer revolutionaire ideeën ondersteunen om vooruit te komen en waarom energieproblemen niet oplossen.
G2P kan daarom ondersteunen: eeuwigdurende energieën, pantonemotoren, Chinese gestuurde telepathie, vector onbalansmotoren, enz.


En om de vraag concreet te beantwoorden, wat doen we?

Mijn antwoord om zich te herenigen en een groep vormen met een T-vormige hiërarchie en niet een piramide, duidelijker tussen 8 to head 15 volgens empleur de groep en alle anderen zijn ondergeschikt aan zijn buurman ...

In de hoop uw vragen te hebben beantwoord
0 x
Lang leve de wetenschap GRATIS!

 


  • Vergelijkbare onderwerpen
    antwoorden
    bekeken
    laatste bericht

Ga terug naar "Innovaties, uitvindingen, patenten en ideeën voor duurzame ontwikkeling"

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Geen geregistreerde gebruikers en 118-gasten