Advies verwarming Voors: geldig is of niet?

Hernieuwbare energie, behalve elektrische of thermische zonne-energie (zieforums hieronder gewijd): windturbines, maritieme energieën, hydraulische en waterkracht, biomassa, biogas, diepe geothermische energie ...
dodo
Éconologue goed!
Éconologue goed!
berichten: 353
Inschrijving: 16/01/10, 22:47




par dodo » 10/11/10, 21:04

dedeleco schreef:
maar goed met 10 cm isolatie kan ik niet hopen op goede isolatie.

Huizen of appartementen die toch erg duur verkopen !!


ja, huizen worden voor veel geld verkocht, en het isolatieprobleem wordt niet gezien tijdens de aankoop.
Uiteindelijk zijn huizen duurder dan nieuwbouw.
0 x
dedeleco
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 9211
Inschrijving: 16/01/10, 01:19
x 10




par dedeleco » 11/11/10, 00:13

ja, huizen worden voor veel geld verkocht, en het isolatieprobleem is bij aankoop niet zichtbaar.
Uiteindelijk zijn huizen duurder dan nieuwbouw.


De bouwdatum geeft in 95% van de gevallen de isolatie van de woning aan met gesloten ogen als je al eerder navraag hebt gedaan of, als je oud genoeg bent, de vooruitgang in 50 jaar van nul naar 10 cm hebt meegemaakt en het verleden hebt ondergaan fouten!!!!!

De nieuwe die momenteel te koop is, is ook duur, nog steeds niet voldoende geïsoleerd, momenteel voor toekomstige normen die opnieuw grote fouten zullen onthullen!!!
Vooruitgang is eindeloos!!!
De prijzen ook.
0 x
dodo
Éconologue goed!
Éconologue goed!
berichten: 353
Inschrijving: 16/01/10, 22:47




par dodo » 06/03/11, 21:57

Hier vordert mijn project langzaam, ik neem er de tijd voor gezien de te maken investering.

Ik besloot een thermografie te laten doen om mijn twijfels te bevestigen en inderdaad zien we storingen ter hoogte van mijn balustrades en tussen het raamkozijn en de muur.

Ik heb ook een aanbod van een architect, aangezien ik ook een tweede project had, namelijk de herontwikkeling van mijn 1e verdieping.

hij stelt voor dat ik mijn opritten isoleer volgens rt2012, en niet noodzakelijkerwijs de zoldervloer isoleer, volgens hem is het volume niet belangrijk, het isoleren van de opritten zal dit volume verder verkleinen en dat het verlies niet significant zou zijn.
0 x

 


  • Vergelijkbare onderwerpen
    antwoorden
    bekeken
    laatste bericht

Terug naar "hydraulische, wind, aardwarmte, mariene energie, biogas ..."

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Geen geregistreerde gebruikers en 256-gasten