Advies verwarming Voors: geldig is of niet?

Hernieuwbare energie, behalve elektrische of thermische zonne-energie (zieforums hieronder gewijd): windturbines, maritieme energieën, hydraulische en waterkracht, biomassa, biogas, diepe geothermische energie ...
dodo
Éconologue goed!
Éconologue goed!
berichten: 353
Inschrijving: 16/01/10, 22:47




par dodo » 03/11/10, 21:42

dedeleco> niet makkelijk om op je te klimmen als je er niet aan gewend bent. in totaal hebben de daken de glaswol gezien.
0 x
dodo
Éconologue goed!
Éconologue goed!
berichten: 353
Inschrijving: 16/01/10, 22:47




par dodo » 03/11/10, 21:54

na veel te hebben nagedacht en veel kunst te hebben en te zien dat we kunnen profiteren van een aantal subsidies die de dingen draaglijker maken.

we zullen het volgende werk doen.

1 / verwijder de oude glaswol en vervang deze door wattenschijfje met een contrabalk om een ​​hoogte van 30 cm + osb vloer te bereiken.

2 / crawlers we gaan de 10 cm van lv vervangen door een nieuwe isolator waarschijnlijk de techniek van katoen gewikkeld in thermobag of houtvezelplaat

3 / onze houten ramen waarvan het hout aan het werk is veranderd en waarvan de dubbele beglazing een glas is dat naast elkaar is gelijmd zonder lucht.
0 x
dodo
Éconologue goed!
Éconologue goed!
berichten: 353
Inschrijving: 16/01/10, 22:47




par dodo » 07/11/10, 10:49

dodo schreef:2 / crawlers we gaan de 10 cm van lv vervangen door een nieuwe isolator waarschijnlijk de techniek van katoen gewikkeld in thermobag of houtvezelplaat


er is alleen op dit punt dat ik me afvraag of het heel verstandig is om 10 cm van LV te verwijderen, om 10 cm van een nieuwe isolator te geven, behalve PSE

Ik vraag me af of het beter is om het van binnenuit te doen om de isolatie te vergroten, maar daarvoor moet BA13 en panelen worden gebroken.
0 x
Avatar de l'utilisateur
Obamot
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 28725
Inschrijving: 22/08/09, 22:38
Plaats: regio genevesis
x 5538




par Obamot » 07/11/10, 11:11

Welke oplossing u ook kiest, het belangrijkste is:
- om de isolatie tegen vocht te beschermen (damp / condensatie scherm, regen projectie). De adem moet worden gelaten waar het moet zijn.
- zorg er absoluut voor dat de isolatie hermetisch is in zijn functie (anders is deze niet ... geïsoleerd). Dit is het grootste probleem met de EP! Het kan bewegen, het kan gepakt worden als het gebouw beweegt, ze kunnen ook het slachtoffer zijn van verrotting, de passage van knaagdieren die het ontmantelen om hun weg te vinden, enz ...

Dus voor VL kijk ik naar de staat, en als die niet wordt afgebroken, vul ik gewoon de gaten in. Ik zou het alleen verwijderen als het niet anders kan (we kennen het gevaar van dit materiaal niet, sommige medische kringen verklaren het bijna net zo gevaarlijk als asbest ...). En waarom niet isoleren om het op zijn plaats te laten na het repareren van het gebied dat uiteindelijk beschadigd is? Het zou een dekmantel zijn van isolator en vooral van niet te verwaarlozen bescherming van de nieuwe isolering. Als er natuurlijk ruimte is ...
0 x
dodo
Éconologue goed!
Éconologue goed!
berichten: 353
Inschrijving: 16/01/10, 22:47




par dodo » 07/11/10, 11:23

Obamot schreef:Welke oplossing u ook kiest, het belangrijkste is:
- om de isolatie tegen vocht te beschermen (damp / condensatie scherm, regen projectie). De adem moet worden gelaten waar het moet zijn.
- zorg er absoluut voor dat de isolatie hermetisch is in zijn functie (anders is deze niet ... geïsoleerd). Dit is het grootste probleem met de EP! Het kan bewegen, het kan gepakt worden als het gebouw beweegt, ze kunnen ook het slachtoffer zijn van verrotting, de passage van knaagdieren die het ontmantelen om hun weg te vinden, enz ...

Dus voor VL kijk ik naar de staat, en als die niet wordt afgebroken, vul ik gewoon de gaten in. Ik zou het alleen verwijderen als het niet anders kan (we kennen het gevaar van dit materiaal niet, sommige medische kringen verklaren het bijna net zo gevaarlijk als asbest ...). En waarom niet isoleren om het op zijn plaats te laten na het repareren van het gebied dat uiteindelijk beschadigd is? Het zou een dekmantel zijn van isolator en vooral van niet te verwaarlozen bescherming van de nieuwe isolering. Als er natuurlijk ruimte is ...



isoleer er over dat wil zeggen.
Ik zou een schaal moeten nemen en ik verwijder een tegel om de staat van de glaswol te zien om te zien of deze niet vol is omdat geen ambachtsman het doet.
0 x
dedeleco
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 9211
Inschrijving: 16/01/10, 01:19
x 10




par dedeleco » 07/11/10, 14:15

Ik zou een ladder moeten nemen en een tegel moeten verwijderen om de staat van de glaswol te zien, als hij niet vol zit, want geen vakman doet het


Verdorie, eindelijk wat te doen voordat je beslist en veel uitgeeft !!

Koop naast de ladder een dakladder (gemaakt van hout dat plat op de tegels is vastgemaakt om op het dak te klimmen zonder ze te breken) tot aan de bovenkant met een harnas rond de buik om je vast te maken, de dakdekker draagt ​​nooit, ten onrechte !!!! maar wat dragen de snoeiers) en kijk naar de staat van het dak (onzichtbare tegels onzichtbaar de glaswol nat maken zoals ik had !!) en onder de tegels op verschillende plaatsen kijk naar de gebreken en de staat van de glaswol !!

Een ambachtsman die een prijsopgave doet zonder de conditie van de glaswol onder het dak te testen, is niet serieus en dichter bij een 'oplichter !!

Geen vocht in de isolatie hebben is essentieel en niet gemakkelijk !!
Elk defect dat vocht in de nieuwe isolatie plaatst, is dat het een isolator moet betalen voor helemaal niets!
De pseudo-pro's maken het niet uit als de klant het niet beseft! Ze zijn op zoek naar een baan die goed betaald is voor fouten!

Vocht onder een dak heeft twee bronnen:
1) daklek: tegels zijn vaak bijna onzichtbaar, of vuil is slecht geplaatst tussen tegels of tegels die slecht vastzitten, zodat er water doorheen loopt, weinig water is genoeg om te bevochtigen zonder het te beseffen en om de isolatie te vernietigen!
2) condensatie, nog moeilijker te ontdekken, vooral bij mooi weer !!
Elke lekkage van hete lucht naar binnen naar het dak condenseert onder koude tegels en vallende druppels, bevochtig alle glaswol op m2, vooral bij koud weer (niet op andere tijden) !!
Dus waterdichtheid is essentieel: placo, verdamper en de rest met betrekking tot de lucht in het dak en het is moeilijk om te verzekeren en testen en nooit gedaan op huizen via 10ans !!
Als de pseudo-pro niet tegen je praat, is er een probleem!

Voor mij is het gemakkelijker om naar jezelf te kijken en de gaten en spleten in het dak te lekken en de glaswol te plaatsen waar deze is verpakt of beschadigd.
Eindelijk zijn ratten, dormice en muis onvermijdelijk en ze houden van wolisolatie om hun nest te maken !!

Glaswol veel minder fijn (micron) dan asbest (nano) is daarom minder gevaarlijk met lange handschoenen en masker en ring (huid en geïrriteerde ogen).

Persoonlijk heb ik meer vertrouwen in de meeste pro's na mijn rechtszaak tegen 7ans, de architect van de advocaat via de experts!
0 x
dodo
Éconologue goed!
Éconologue goed!
berichten: 353
Inschrijving: 16/01/10, 22:47




par dodo » 10/11/10, 07:58

in dit geval zijn er meer voordelen omdat niemand de stap heeft gezet om de toestand van de glaswol te controleren.

Ik maakte de opmerking aan een vakman en hij moet teruggaan om te controleren.
zag mijn gezondheidsproblemen Ik zie het niet goed op de jij, ik ben verplicht om dit te doen door een professional, of brak vervolgens mijn ba13 en remake naar binnen door 10 cm door te geven aan 20cm.
0 x
dedeleco
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 9211
Inschrijving: 16/01/10, 01:19
x 10




par dedeleco » 10/11/10, 11:57

zag mijn gezondheidsproblemen

Je hebt niet iemand die meer alert is op je familie en die je op zijn minst kan helpen problemen op het dak te lokaliseren (een paar uur en meer zekerheid over de realiteit dan met een ongecontroleerde vakman ??

Het breken van de gipsplaat lijkt me net zo moeilijk met meer werk.
Eenvoudiger, de meting van de temperatuur tegen ba13 bij erg koud weer zou op probleempunten moeten wijzen (Thermometer ingedrukt op de Ba13 en gloeilamp een beetje geïsoleerd van de buitenlucht).

Het is niet moeilijk om op een ladder te klimmen wees voorzichtig, om te stoppen, om de bovenkant van de ladder te binden, met een andere persoon. We kunnen zelfs vastbinden bij het klimmen naar de ladder of het touw langs de ladder, voor meer veiligheid, wat ik altijd doe om takken bij de zaag aan de bovenkant van een grote boom te zagen (geen kettingzaag, te gevaarlijk op een ladder, zelfs voor een pro, een kleine seconde van onoplettendheid en we knippen het touw of iets anders, enz ...!).
Het hangt allemaal af van zijn mobiliteitsniveaumaar, als niet volledig gehandicapt, met zorg en aandacht, kunnen we veiliger doen dan jongeren die te snel en zeker van zichzelf zijn, zonder aandacht, die soms meer ongelukken hebben dan de oudere.

Ik weet niet zeker of de glaswol op je dak de oorzaak is van de problemen en er veel aan uitgeven is misschien niet de beste ??????
Vaak doen we dit type isolatie opnieuw in combinatie met de verandering van het dak, net als sommige van mijn buren (20000 € en opnieuw met wat meer glaswol en een poreuze filmisolatie onder het dak die afneemt in principe condensatie- en lekproblemen).

Kijk van binnenuit of er geen ventilatieopeningen of warme luchtuitlaten zijn naar het dak en de tegels, want dan worden de tegels en vervolgens de glaswol (nieuw en oud) door de condens bevochtigd. maakt de isolatie tuimel en het stoppen of aanbrengen van deze afvoeren is effectief.

Anders, zelfs zonder beter te isoleren, bespaart u veel meer met een houtkachel grote houtblokken, zelfs eenvoudig, eenvoudig geïnstalleerd op de huidige schoorsteenbladeren om 2 temperatuurveiligheid met alarm op de ingang van de schoorsteen en tussen de bushel en de balk op de top van de schoorsteen. (minder werk dan ba13)
Zoals je zeker zult zijn om geen risico's te nemen, met een open haard die niet kan verwarmen zonder het meteen te weten en de kachel te stoppen.
0 x
dodo
Éconologue goed!
Éconologue goed!
berichten: 353
Inschrijving: 16/01/10, 22:47




par dodo » 10/11/10, 13:27

dedeleco schreef:
zag mijn gezondheidsproblemen

Je hebt niet iemand die meer alert is op je familie en die je op zijn minst kan helpen problemen op het dak te lokaliseren (een paar uur en meer zekerheid over de realiteit dan met een ongecontroleerde vakman ??


Ik zal proberen te klimmen.

dedeleco schreef:Het breken van de gipsplaat lijkt me net zo moeilijk met meer werk.
Eenvoudiger, de meting van de temperatuur tegen ba13 bij erg koud weer zou op probleempunten moeten wijzen (Thermometer ingedrukt op de Ba13 en gloeilamp een beetje geïsoleerd van de buitenlucht).


Ik weet dat het stom is om muren in goede staat te breken, maar met 10 cm isolatie kan ik niet hopen op goede isolatie.

het enige materiaal dat een correcte R geeft met 10cm is Polyurethaan, maar het is geen ecolo en de faseverschuiving zal verschrikkelijk zijn.

dedeleco schreef:
Kijk van binnenuit of er geen ventilatieopeningen of warme luchtuitlaten zijn naar het dak en de tegels, want dan worden de tegels en vervolgens de glaswol (nieuw en oud) door de condens bevochtigd. maakt de isolatie tuimel en het stoppen of aanbrengen van deze afvoeren is effectief.


ik zag alleen dat er 2-dagen zijn op het niveau van de balken die naar de top gaan.
door mijn hand te slaan, voelen we glaswol.

dedeleco schreef:Anders, zelfs zonder beter te isoleren, bespaart u veel meer met een houtkachel grote houtblokken, zelfs eenvoudig, eenvoudig geïnstalleerd op de huidige schoorsteenbladeren om 2 temperatuurveiligheid met alarm op de ingang van de schoorsteen en tussen de bushel en de balk op de top van de schoorsteen. (minder werk dan ba13)
Zoals je zeker zult zijn om geen risico's te nemen, met een open haard die niet kan verwarmen zonder het meteen te weten en de kachel te stoppen.


Ik denk dat ik het risico neem en het probeer en ik zal de kant van de alarmthermometers zien.
0 x
dedeleco
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 9211
Inschrijving: 16/01/10, 01:19
x 10




par dedeleco » 10/11/10, 15:34

maar goed met 10 cm isolatie kan ik niet hopen op goede isolatie.


Het is helemaal niet slecht, wanneer anderen met iets oudere huizen slechts 2cm hebben of niets in de muren!
Huizen of appartementen die toch erg duur verkopen !!
0 x

 


  • Vergelijkbare onderwerpen
    antwoorden
    bekeken
    laatste bericht

Terug naar "hydraulische, wind, aardwarmte, mariene energie, biogas ..."

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Bing [Bot] en 167 gasten