Advies verwarming Voors: geldig is of niet?

Hernieuwbare energie, behalve elektrische of thermische zonne-energie (zieforums hieronder gewijd): windturbines, maritieme energieën, hydraulische en waterkracht, biomassa, biogas, diepe geothermische energie ...
dedeleco
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 9211
Inschrijving: 16/01/10, 01:19
x 10




par dedeleco » 28/09/10, 00:41

Het lijkt redelijk.
Versluierd houtwerk dat niet waterdicht is, kan waterdicht genoeg worden gemaakt met zachte kralen die op de juiste plaatsen worden geplakt zonder ze te veranderen, maar om dit regelmatig te controleren. !
Hij heeft gelijk met de sluiterboxen met mogelijk meer flexibel rubber om de passage van koude lucht langs de klep naar de binnenkant van de doos te verminderen.
Het afsluiten van de verborgen gaten op de zolder en kruipen door het omhoog brengen van de tegels is essentieel !!
hij heeft een soort tocht in de hal gevoeld, volgens hem zou het trappenhuis dat toegang geeft tot de ingang een roep om hete lucht kunnen zijn vanaf het begin.

Omdat het nog steeds niet erg koud is, moet je een ernstig luchtlek of een thermische brug hebben naar de eerste die ontsnapt is, tenzij de gesluierde toegangsdeur eerst met een grote rubberen-naar-rubber barst is. .

Plaats een inzetstuk of een fornuis met een circulatiepomp van hete lucht naar de eerste en sommige kamers, zelfs een kachel van massa (meer dan de ton!) Of gemengd fornuis, platen, pellets, houtblokken of boiler, als autonomie belangrijk voor u is, branden met alles.
Een teken van meer, van hoge kwaliteit guntamatic in de 20000 € dat meer en meer van anderen aan 13000 € verbrandt:
http://www.reka-france.fr/index.php?opt ... &Itemid=60
http://www.reka-france.fr/index.php?opt ... &Itemid=60
http://www.guntamatic.fr/
http://www.gutzwiller.fr/polycombustible.html
http://www.hsfrance.com/chaudiere-bois- ... -heat.html
http://www.aile.asso.fr/valorisation-de ... nique-reka
Zie ook de volledige lijst:
Vhttp: //www.aile.asso.fr/valorisation-d ... ketel
0 x
Avatar de l'utilisateur
Obamot
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 28725
Inschrijving: 22/08/09, 22:38
Plaats: regio genevesis
x 5538




par Obamot » 28/09/10, 02:05

dodo schreef:Om te zeggen dat ik onlangs iemand heb die me vertelt dat hij meer aan het werk heeft besteed dan de waarde van het huis, ik denk dat ik het begin te begrijpen. : Mrgreen:

Het is noodzakelijk om bij het begin te beginnen, is er geen werk dat het mogelijk zou zijn om het zelf te realiseren?

+ 1 voor de inventaris van "De algemene toestand in detail" voor het begin van het werk.

dedeleco schreef:Voordat u al uw verborgen lekken moet hebben gedetecteerd en verwijderd, anders is deze uitgave van 30000 € nutteloos, met altijd een vergiethuis, behalve om de oplichter te verrijken, die totaal lacht als zijn werk nutteloos is!


ALLES IS ER EN HET MOET ER BEGINNEN : Mrgreen:

... we wachten nog steeds op de "algemene toestand", het zou leuk zijn om het te illustreren.

Daar heb ik echt het gevoel dat we de wagen voor het paard plaatsen!

dodo schreef:Ik heb erover nagedacht maar ik moet waterradiatoren vervangen en zo enlever mijn convectoren en zag dat het nodig is om een ​​ander type hulpverwarming te bieden.

Als het over het veranderen van een ander type verwarming gaat, waarom enlever convectoren, omdat ze al zijn geïnstalleerd en dat het werkt? Begrijp het niet ... Het is een beetje irrationeel.

dodo schreef:niemand heeft me gezegd de ramen naar buiten te brengen, Ik zei alleen dat de isolatie moest rusten op het frame van de ramen of op de flappen van de luiken .

Uh, maar de "rails" zijn niet van hout ... dus koude brug als ze vermengd zijn met de isolatie en erger als ze niet luchtdicht zijn (lucht gaat door de schroeven, de tussenruimtes van de glijbanen (= verminderde isolatie tot nul) ) enzovoort en de beste ...)
In principe moet bij een isolatie geen luchtstroom passeren.

Als er al dubbele beglazing is, moeten we de staat van het timmerwerk in de sponning ...>, daarvoor moeten we de twee soorten niet verwarren:

Beeld

Beeld

... en specificeer in welke materialen ze zijn. Als er lucht doorheen stroomt? Als ze kunnen worden gedemonteerd, in welk geval ze kunnen worden losgemaakt en een slag van de "externe siliconen" pakking met een patroonpistool (alle omtrek en in één stuk!).

Zijn er voegen tussen de dubbele beglazing (bijv. Deur / en) en de kaderpalen? Welk type (hol lichaam, rubberen blad) zijn ze absoluut continu rondom en uit één stuk, of stroomt er op bepaalde plaatsen lucht? In de hoeken? Vormen ze een goed "lichaam" met het timmerwerk als de deuren en ramen gesloten zijn?

En voor alle werken en investeringen: wat is het totale budget?

dodo schreef:hier kom ik tot de diagnose van een samenleving die niet echt onafhankelijk is, omdat het energie of mijn terughoudendheid aan deze orale diagnose verkoopt.
Ik was zeer verrast over deze gratuite waardigheid.

eindelijk gaf ik hem mijn budget, en hij adviseerde me om prioriteiten te stellen, rekening houdend met de return on investment en het geboden comfort.


timmerwerk:

hij adviseert me om die menu menu's te veranderen of het hout heeft een beetje gewerkt en is niet langer waterdicht (de Franse deuren en deur die is gesluierd).

Omdat het schrijnwerk al is voorzien van dubbele beglazing, zal de verandering van deze geen groot comfort opleveren met betrekking tot de investering. [?]

Hij raadt me aan omisoleer mijn dozen van gestolen


zolder:

zolder al geïsoleerd met 3 * 5cm, adviseert hij me om te vullen waar gaten zijn en investeer eerder in een houtkachel waar de economie meer substantieel zal zijn en de zolderisolatie in een paar jaar zal verschuiven.

verwarming:

zorg voor een kachel en eventueel een batterijverwarming


hij heeft een hekel aan goed een soort tocht in de ingangvolgens hem zou de slavenkooi de ingang kunnen overzien een oproep voor warme lucht vanaf de eerste.


dodo schreef:deze winter Ik ga op jacht naar lucht [...]

indien nodig venster dat we zien barst in het hout.


Ouch: zoals gebruikelijk in dit soort threads, zien we na een paar pagina's dat het probleem in alle richtingen gaat. Als het absoluut juist is dat'we moeten' de prioriteiten richten ', we moeten beginnen met ONVOLLEDIG EN DRINGEND het advies van Dedelco: om een ​​"algemene staat" te maken, en lijst met te beoordelen punten ... en we praten er nog een keer over.

Waarom publiceert u geen volledige fotocollectie van de details en vervolgens een totaaloverzicht (dak / zolderisolatie, gevel, gevel-dakverbinding, mogelijke kelder / kelder, deur + bloembakken, deurconditie + raam, staat van de sponningen, verwarmingsconfiguratie ... mogelijke koudebruggen en inventaris van eventuele "luchtwegen"). Heeft u hiervoor een externe deskundige nodig?

En geef aan hoe en hoe de vloeren zijn gemaakt, zijn er valse plafonds, enz ...

Omdat we daar echt moeite hebben om op te merken bien gedetailleerde ...
0 x
dodo
Éconologue goed!
Éconologue goed!
berichten: 353
Inschrijving: 16/01/10, 22:47




par dodo » 28/09/10, 21:11

dedeleco -> inderdaad in eerste instantie heb ik een luik gedemonteerd dat geeft op een deel van het verloren dak.
op de partitie is er 10 cm van lv maar bij het luik was er een stuk polystyreen van 1 zie 2 cm.

op de deur en op de ramen had ik al schuimverbindingen aangebracht.

Ik zal dit luik een nieuwe 10 isolatie-cm opleggen en een isolator vinden die ik in mijn sluiter-dozen kan plaatsen en alleen een gat voor vmc aan de doos achterlaat.

Obamot> wat hoor je niet algemeen staat.
voor foto's zal het niet gemakkelijk zijn om foto's van alles te maken en vooral zullen we niet veel zien.

Betreffende de schrijnwerkerij zie ik geen voegen tussen het raam en de dubbele beglazing, er is echter een sluitnaad.
over ons budget denk ik in de volgorde van 15 000-euro gekalibreerd op 3-jaren
0 x
dedeleco
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 9211
Inschrijving: 16/01/10, 01:19
x 10




par dedeleco » 28/09/10, 22:48

We moeten op zoek naar de gebreken, zoals luchtlekkages gedetecteerd door koud weer met handen of thermometers, om zeker te zijn van de gewrichten (rondom het luik), zoek naar koudebruggen (koude punten, soms met condensatie, rond ramen en randen van het plafond), en verborgen isolatiedefecten ontoegankelijk onder de tegels, alleen zichtbaar op de schuine dakranden bij het optillen van de tegels, wat belangrijk kan zijn vanwege de onzichtbare functie van zorg door bouwvakkers. !!

Anders is het meest economisch het gratis hout teruggewonnen (maar met handmatige manipulaties) en verbrand in een insert, een fornuis (met hete lucht circulatiepomp) of een centrale boiler, dan de commerciële houtblokken en pads, dan de pellets!
Voor mij is de hoeveelheid herstelbaar rond mijn huis veel hoger dan wat ik nodig heb. Ik weet niets over jou
0 x
dodo
Éconologue goed!
Éconologue goed!
berichten: 353
Inschrijving: 16/01/10, 22:47




par dodo » 28/09/10, 23:16

het luik is zojuist gezet. Ik zal het terugleggen zodra ik me heb geïsoleerd.

Ik zal kijken naar de zijkant van de dozen omdat het is opgenomen beluchter blazen het deel onder de doos is niet geïsoleerd en zie ook aan de kant van de locatie van de ketting.

want het hout herstelt zich gratis Ik weet niet dat ik nooit voorzichtig ben geweest, maar je moet een grote investering plannen.
0 x
Avatar de l'utilisateur
Obamot
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 28725
Inschrijving: 22/08/09, 22:38
Plaats: regio genevesis
x 5538




par Obamot » 29/09/10, 02:30

dodo schreef:
Obamot> wat hoor je niet algemeen staat.
voor foto's zal het niet gemakkelijk zijn om foto's van alles te maken en vooral zullen we niet veel zien.

Het hangt ervan af ... Als we opnieuw lezen, zeg ik dat we "details" moeten doen. We begrijpen elkaar niet, daarom stelde ik voor om foto's te maken. Laat maar.

dodo schreef:Betreffende de schrijnwerkerij zie ik geen voegen tussen het raam en de dubbele beglazing, er is echter een sluitnaad.
wat voor soort natuur? Misschien is het een poging om foto's te maken, maar stel je je voor zonder een foto! Voor ons is het bijna onmogelijk om zeker te zijn om u een goed advies te geven. We spreken in een vacuüm. Omdat het altijd hetzelfde is wanneer iemand uitleg geeft, worden de anderen gedwongen te interpreteren (dwz mijn voorbeeld met de twee soorten rabbets).

dodo schreef:over ons budget denk ik in de volgorde van 15 000-euro gekalibreerd op 3-jaren
Zonder het in de hand te hebben, is het niet veel. Vooral als je een kachel in de kachel stopt. Bij gebrek aan foto's zou ik dan geneigd zijn om haastig te denken (voor één keer ...) om uw convectoren te bewaren en alles in de isolatie te investeren (en dit, als u niet de mogelijkheid hebt om hout van hout te gebruiken). recycling ...).

We zullen antwoorden als we kunnen. Veel succes en succes in uw bedrijf.
0 x
dodo
Éconologue goed!
Éconologue goed!
berichten: 353
Inschrijving: 16/01/10, 22:47




par dodo » 29/09/10, 12:39

Ik zal kijken of ik foto's kan maken of we kunnen een probleem identificeren.

Ik ga nu al op zoek naar mijn luchtlek zoals bepleit door dedeleco, want daar heb ik mijn wmc uitgestorven, ik weet dat het niet goed is : Mrgreen: en ik heb de indruk dat het beter is in de waterkamers dan in de kamers of wmc is via de doos.

http://oee.nrcan.gc.ca/residentiel/personnel/reduction-fuites-air.cfm?attr=4
0 x
dedeleco
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 9211
Inschrijving: 16/01/10, 01:19
x 10




par dedeleco » 29/09/10, 17:55

De VMC kan een echte cowboy zijn, zie de stroom, de snelheden, etc.
Zie mijn berekening van verliezen in officiële normen op een andere forum econologie !!
0 x
dodo
Éconologue goed!
Éconologue goed!
berichten: 353
Inschrijving: 16/01/10, 22:47




par dodo » 06/10/10, 20:50

Ik heb zojuist blazen glas laiba isolatie in het kruipende gedeelte gekregen door 2 rijen met tegels te decanteren bij 40 euro de m2
0 x
dedeleco
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 9211
Inschrijving: 16/01/10, 01:19
x 10




par dedeleco » 07/10/10, 00:28

Voorheen is het nodig om te testen of het nodig is, zelf wat tegels te laten stijgen en te kijken of er echte gaten zijn !!
Zie ook of er geen gebarsten tegels zijn die de huidige glaswol nat maken.
Zelf tegels opheffen is meestal eenvoudig.
Als de geblazen glaswol de tegels bereikt, kan deze nat worden door condensatie op de koude tegels als de dampbarrière is verplaatst en als er gaten zijn waardoor warme binnenlucht kan passeren. zal condenseren op de kou !!
Het is goed om problemen te signaleren voordat je handelt.
Sommige professionals geven niet veel om de consistentie van hun werk.
Ze kunnen zelfs meer gebakken tegels achterlaten dan voorheen.
Controleer zorgvuldig ook dat reserve tegels van je dak nog steeds bij de handelaren bestaan, omdat veel tegels van meer dan 10 jaren niet meer worden gemaakt !!
Als het een paar tegels breekt of kraakt, kun je deze gruwel ontdekken: meer reserve tegels en dak om volledig opnieuw te maken !!
20000 € betalen om een ​​dak correct te hebben in geheel nieuw.
Thuis en mijn buren hebben we dit probleem: onmogelijkheid om vervangende tegels te plaatsen !!
De oude tegelfabrikanten werden teruggekocht, hun aantal werd gedeeld door 10 en de tegelseries deden hetzelfde!

Ik had hetzelfde probleem met een vloer om gedeeltelijk te herbouwen na waterschade, citaat om hetzelfde te maken en beginnende vakman, om te ontdekken dat dezelfde identieke vloer niet bestond, onmogelijk te vinden was en dat de de enige oplossing door het vervaardigen van de speciale hand van een timmerman was 20 keer meer bij m2 dan op zijn citaat !!!
Resultaat, verdraaid parket na drogen bewaard !!
0 x

 


  • Vergelijkbare onderwerpen
    antwoorden
    bekeken
    laatste bericht

Terug naar "hydraulische, wind, aardwarmte, mariene energie, biogas ..."

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Bing [Bot] en 162 gasten