Nieuwe thema's op forums econology?

De ontwikkelingen van forums en de site. Humor en gezelligheid tussen de leden van de forum - Tout est any - Presentatie van nieuwe geregistreerde leden Ontspanning, vrije tijd, vrije tijd, sport, vakanties, passies ... Wat doe je met je vrije tijd? Forum uitwisselingen over onze passies, activiteiten, vrije tijd ... creatief of recreatief! Publiceer uw advertenties. Advertenties, cyberacties en petities, interessante sites, kalender, evenementen, beurzen, tentoonstellingen, lokale initiatieven, verenigingsactiviteiten ... Geen puur commerciële reclame alstublieft.
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79117
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 10972




par Christophe » 20/05/11, 13:17

Ik heb (en zal nog steeds) enkele kleine + of - verbeteringen aangebracht aan de forums deze week (nog niet af):

a) Hernoemen (om de behandelde onderwerpen op het eerste gezicht te zien) van een sub forums + wijziging van hun beschrijving, voorbeelden:

hernieuwbare energie/

Zonne Thermische/

elektriciteit-elektronica-IT /

water-pompen filtratie /

....

b) De bug opgelost van de weergavebreedte van onderwerpen wanneer u was ingelogd, nu is de breedte voor iedereen hetzelfde. Ingelogd of niet. Als je wilt kan ik het voor iedereen wat verhogen! Er is nog steeds een lichte vervorming wanneer er foto's zijn (of niet)

c) Verhoogde zichtbaarheid van de link "Abonneren op dit onderwerp". (volledig omkeerbaar in 1 klik) net onder de onderwerptitel geplaatst.

Uiteraard alleen zichtbaar voor ingelogde leden!

Abonneer u op dit onderwerp: let op reacties op dit onderwerp
Afmelden voor dit onderwerp: stop met het volgen van dit onderwerp


(ligt eraan of je dat bent of niet!)

Hiermee ontvang je 1 e-mail voor elke reactie op dit onderwerp.

En in uitvoering:

- Verwijderen van sub forums met zeer weinig berichten
- Nieuwe centen forum om "onverwachte" thema's te bedenken voor de oude economen die we zijn (u zult zien).

Ik zou ook graag een forum gezond maar ik kan niet helemaal zien waar het het beste zal zijn: a forum 100% gezondheids- of vervuilingsgerelateerd (inclusief psychovervuiling zoals stress)?

Ik hou van de twee bovenstaande suggesties:

"Gezondheid, vervuiling en risicopreventie"
"Gezondheid, risicopreventie, oorzaken en gevolgen"

Obamot zal zeker geïnspireerd zijn na bijna een jaar nadenken :D

Ook een forum over natuurrampen en industriële rampen...misschien? Maar het kan teruggeven met vervuiling en gezondheid... ah, het is niet gemakkelijk...
0 x
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79117
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 10972




par Christophe » 23/05/11, 13:33

Voortzetting van wijzigingen (geef uw mening over mijn opmerkingen of meer in het algemeen als u die heeft, dank u):

a) hernoemen (minor) van bepaalde categorieën van forums

b) nieuwe centen forum op industriële, natuurrampen of humanitaire rampen omvatten humanitaire misstanden, oorlogen en conflicten over hulpbronnen en olie! :

link: natuurrampen/

Beschrijving (zichtbaar op de index):

Humanitaire catastrofes (inclusief grondstoffenoorlogen en conflicten), natuurlijk, klimaat en industrieel (behalve nucleair of olie forum fossiele en nucleaire energie). Verontreiniging van de zee en de oceanen.


We zullen spreken in deze categorie van industriële rampen, gevolgen van klimaatverandering (alle soorten stormen...). Ik heb al een aantal topics verplaatst...

Opmerking / vraag:

Voorlopig liet ik de onderwerpen over de nucleaire en olierampen in de forum nucleaire-fossiele-energie/

Heb ik het juiste gedaan of verplaats ik ze (inclusief alle onderwerpen over Fukushima en Tsjernobyl, de Mexicaanse olieramp...)?

c) nieuw onder forum : (Volks)gezondheid en preventie, beroepsziekten, vervuiling en effecten van industriële risico's

link: gezondheid-vervuiling-preventie/

Beschrijving:

Hoe blijf je gezond? Industriële risico's: gevolgen voor de volksgezondheid.
Beroepsziekten, industriële (asbest, luchtverontreiniging...), sociale (werkstress, overconsumptie van drugs...) en individuele (tabak, alcohol...) risico's...


Opmerking / vraag:

- Is de titel duidelijk genoeg, begrijpen we dat we het ook hebben over een goede gezondheid of niet?

- Moet ik "Geneeskunde" toevoegen aan de titel? Riskant omdat we geen dokter zijn... maar we zouden de zogenaamde zachte medicijnen kunnen benaderen: Chinees, acupunctuur, kruiden...

Het zou het ook mogelijk maken om dit soort onderwerpen te plaatsen:
wetenschap-en-technologie/brein-man-vrouw-wat-verschillen-psychologie-t10683.html

- En ook: gaan we de onderwerpen over nucleair en gezondheid verplaatsen waar ik alles in laat forum nucleair? (het is al moeilijk om te weten of de impact op de gezondheid in de andere nieuwe moet worden gestopt forum ramp of deze gezondheid!! dus laten we alles erin laten forum nucleair!).

d) Introductie van een nieuwe voedingscategorie ! Dit is degene waar ik naar verwees in mijn vorige bericht, het zou een aantal geweldige monteurs en energie-vaste klanten moeten verbazen!

Doel: uitwisseling om ons beter te laten consumeren qua voedsel en meer te doen of zelfs te doen wat mogelijk is om het gebruik van de industrie te beperken!! Er zullen bijvoorbeeld snoeprecepten gepresenteerd worden!

Voorbeeld: le forum maak je eigen drankjes (siropen, zoet, frisdrank, bieren...)

Voorlopig leeg, het is zichtbaar aan de onderkant van de forums voor het moment (de tijd om het beter te plaatsen). Je kunt het al gebruiken!

U leert onder andere: hoe u uw wijn en bier maakt!! Hihihihi!

d) Als laatste: vind je het handig om een ​​sub forum "sanitair en sanitair" als aanvulling op die van de verwarming? Dat wil zeggen dat hij alle technische vragen over koud of warm sanitair water zou begrijpen (koud water komt niet voor in de forum verwarming).

Er is een onderzeeër forum op waterbeheer (drinkbaar of niet) thuis, maar het gaat niet direct om sanitair technische vragen, maar om het globale beheer (opvangt regenwater op, put, pompt...).

Ik zou zeggen dat het aan de "aanbod" -kant is, terwijl het nieuwe forum "sanitair" zou aan de kant "gebruik" zijn...

Bedankt voor uw mening!

ps: sorry dat het een beetje lang is, maar dit soort werk wordt maar eens in de X jaar gedaan op de forums...
Dernière édition par Christophe de 24 / 05 / 11, 13: 52, 2 keer bewerkt.
0 x
Avatar de l'utilisateur
Obamot
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 28725
Inschrijving: 22/08/09, 22:38
Plaats: regio genevesis
x 5538




par Obamot » 23/05/11, 14:05

Hiërarchisch:

“Cultuur van preventie”
—> Preventie in strikte zin (inclusief “repressieve” maatregelen)
—> —> Preventie in brede zin (exclusief “repressieve” maatregelen)
—> —> —> Vroegtijdige preventie.

Alternatieven voor onderwerptitels:
vroege preventie
ou
Preventie in de praktijk
ou
"Welzijn"
ou
Publieke preventie

Ethisch uitgesloten: gezondheid/geneeskunde.
Dernière édition par Obamot de 23 / 05 / 11, 14: 07, 1 keer bewerkt.
0 x
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79117
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 10972




par Christophe » 23/05/11, 14:06

Uh bedankt en in het Frans geeft het wat? : Mrgreen:
0 x
Avatar de l'utilisateur
Obamot
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 28725
Inschrijving: 22/08/09, 22:38
Plaats: regio genevesis
x 5538




par Obamot » 23/05/11, 14:12

Alle instituten focussen hun doctrine, hiërarchisch zo.

Lees nog eens (en het volgende):
https://www.econologie.com/forums/post169447.html#169447
https://www.econologie.com/forums/post171043.html#171043
https://www.econologie.com/forums/post171051.html#171051

Deontologisch verandert dat niet en zal dat nog lang niet veranderen.
0 x
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79117
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 10972




par Christophe » 23/05/11, 14:16

Ik had deze berichten goed gelezen en een jaar geleden hadden we een titel afgesproken:

Ik hou van de twee bovenstaande suggesties:

"Gezondheid, vervuiling en risicopreventie"
"Gezondheid, risicopreventie, oorzaken en gevolgen"


Die ik net heb afgerond!
0 x
Avatar de l'utilisateur
Obamot
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 28725
Inschrijving: 22/08/09, 22:38
Plaats: regio genevesis
x 5538




par Obamot » 23/05/11, 14:21

Misschien... : Cheesy: Maar mijn mening is gebaseerd op mijn lessen, dus daarop:

http://www.suva.ch/fr/startseite-suva.htm
http://www.sucht-info.ch/fr/index/
http://www.prevention.ch/accueil.htm

En het gaat niet veranderen. : Mrgreen:
0 x
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79117
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 10972




par Christophe » 23/05/11, 14:44

Roh maar je bent dronken ofzo (je zult merken dat alcoholisme in deze nieuwe sub kan worden genoemd forum hihihihi gezondheid)?

Het probleem is niet preventie! Preventie IS in de titel!

Nou, ik ben van gedachten veranderd "diseases pro" eindelijk vind ik het leuker...

voila:

Gezondheid en preventie. Vervuiling, oorzaken en gevolgen van de gevaren voor het milieu

gezondheid-vervuiling-preventie/
0 x
Avatar de l'utilisateur
Obamot
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 28725
Inschrijving: 22/08/09, 22:38
Plaats: regio genevesis
x 5538




par Obamot » 23/05/11, 15:01

Christophe schreef:Roh maar je bent dronken ofzo (je zult merken dat alcoholisme in deze nieuwe sub kan worden genoemd forum hihihihi gezondheid)?

Ah ... ik dacht dat het in de draad zat "Onze" gezichten ": Ze eco-trombinoscoop en persoonlijke video"
ha ha, ha ha, ha ha ...

: Arrowd: : Arrowd: : Arrowd: : Arrowd: : Arrowd: Mijn enige concessie (gezien het dictaat ^^) : Mrgreen:

Gezondheid: preventie

(geen komma plaatsen maar ":" anders ga ik weer bij mijn moeder wonen)
0 x
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79117
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 10972




par Christophe » 23/05/11, 15:13

Ik ben het niet eens met de 2-verbindingspunten:

Omdat "Gezondheid EN preventie" ons ook in staat stelt om te praten over hoe we gezond kunnen blijven en behouden (goede voeding, regelmatig sporten, dierbaar voor dedeleco ...).

Met de dubbele punten wordt het geacht beperkend te zijn voor risicopreventie.

Ok, het is gekibbel omdat je zou kunnen zeggen dat alle goede gezondheid preventie is, maar hey ...

ps: ik heb er al veel onderwerpen naartoe verplaatst ... we hadden het eigenlijk meer over gezondheid dan ik dacht! Dus deze sub forum was essentieel!
0 x

 


  • Vergelijkbare onderwerpen
    antwoorden
    bekeken
    laatste bericht

Ga terug naar "De bistro: leven op de site, vrije tijd en ontspanning, humor en gezelligheid en advertenties"

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Geen geregistreerde gebruikers en 266-gasten