Meta-fysica forum over vrije energie

Innovaties, ideeën of patenten voor duurzame ontwikkeling. Vermindering van het energieverbruik, vermindering van vervuiling, verbetering van opbrengsten of processen ... Mythes of realiteit over uitvindingen uit het verleden of de toekomst: de uitvindingen van Tesla, Newman, Perendev, Galey, Bearden, koude kernfusie ...
Avatar de l'utilisateur
highfly-addict
Grote Econologue
Grote Econologue
berichten: 757
Inschrijving: 05/03/08, 12:07
Plaats: Pyreneeën, 43 jaar
x 7




par highfly-addict » 01/07/10, 01:03

RealWheel schreef:...

Ik had vanmiddag het plan voor een werkende motor gegeven. Zo niet, dan eet ik mijn ingenieursdiploma! ...


Bon appetit!

: Mrgreen:
0 x
"God lacht om degenen die de gevolgen betreuren waarvan zij de oorzaken koesteren" BOSSUET
"Op zien wat gelooft"Dennis WEIDEN
dedeleco
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 9211
Inschrijving: 16/01/10, 01:19
x 10




par dedeleco » 01/07/10, 15:35

highflyaddict schreef:
RealWheel schreef:
...

Ik had vanmiddag het plan voor een werkende motor gegeven. Zo niet, dan eet ik mijn ingenieursdiploma! ...


Bon appetit!


Als realwheel hun diploma niet opeet, dan zullen veel mensen, wetenschappers, ingenieurs, niet alleen hun diploma's opeten, maar ook jaren teruggestuurd worden naar hun studies, omdat alle wetenschap is gebaseerd op Newton's 3e principe uitgedaagd door RealWheel, gelijkheid van actie en reactie, onvermogen van een kind om een ​​sumo te verslaan, enz. onder ander triviaal bewijs !!

Omdat alle fysica instort, zullen bovendien de toepassingen van dit nieuwe fenomeen immens zijn, en daarom RealWheel zal zijn ontdekking stelen, onverbiddelijk, tenzij duizenden patenten worden ingediend op alle mogelijke toepassingen, die alle technologische gebieden zullen beïnvloeden!
0 x
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79117
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 10972




par Christophe » 05/07/10, 14:49

Kopiëren en plakken uit: https://www.econologie.com/forums/generateur ... t9770.html

Christophe schreef:
dedeleco schreef:Simpel gezegd, het is onwaarschijnlijk dat superunitaire energie bestaat, omdat het leven er niet van profiteert, tenzij we het ons niet hebben gerealiseerd.


Interessante opmerking, maar dat moet nog worden bewezen (wat is de energie van het menselijk bewustzijn: is het meetbaar?) Maar het antwoord is misschien eenvoudig: eenvoudigweg misschien omdat het niet nodig was?

Dus we komen daar in de metafysica ...

Ik kan reageren op de (gemakkelijke) opmerking: waar komt de energie / materie aan de oorsprong van ons universum vandaan? Van "niets" ... a priori ... : Idee: Maar wat is "niets"? : Mrgreen:
0 x
Avatar de l'utilisateur
sen-no-sen
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 6856
Inschrijving: 11/06/09, 13:08
Plaats: High Beaujolais.
x 749




par sen-no-sen » 05/07/10, 19:28

Het debat over vrije energie en de "over-unitaire" apparaten doet me wonderbaarlijk denken aan het virulente debat dat zich in 1859 verzette Louis Pasteur et Felix Archimede Pouchet.
De laatste was een sterke tegenstander van Pasteur's stelling, en verdedigde het principe van "spontane generatie" .

In het Absolute hadden de twee mannen volkomen gelijk, aangezien het leven op een of ander moment mooi is en "spontaan" is verschenen.
Hetzelfde geldt voor energie en het universum.
0 x
"Engineering gaat soms over weten wanneer je moet stoppen", Charles De Gaulle.
Avatar de l'utilisateur
coucou789456
Grote Econologue
Grote Econologue
berichten: 1019
Inschrijving: 22/08/08, 05:15
Plaats: Narbonne




par coucou789456 » 05/07/10, 20:30

goedenavond

zeker, behalve dat het medicijn destijds gebaseerd was op dit principe, dat tegenwoordig een afwijking lijkt. bovendien lijkt Pasteur in deze werken fenomenen te zijn die lijken op de spontane generatie, maar hij gebruikte nog steeds kwik voor bepaalde van zijn experimenten, waardoor micro-organismen werden getransiteerd waarvan hij het bestaan ​​nog niet kende.

gelukkig had hij gelijk, zo niet, waar zouden we op dit moment in dezelfde mate mogelijk zijn als nu, maar er was een andere Pastor voor nodig om dingen voor elkaar te krijgen.

aan de andere kant om te zeggen dat een superunitsysteem onmogelijk is, in feite gezien het feit dat het een te algemene term is en niet precies genoeg, zou ik zeggen dat deze bewering onjuist is.

wanneer ik aan het stuur van mijn auto draai, oefen ik een lage energie uit op het stuur dat de wielen draait, in het geval van hydraulische of andere assistentie. zonder hulp wordt mijn energie volledig benut en kan ik u verzekeren dat het moeilijk is om het stuur te draaien, vooral als het stilstaat. dus ik gebruik een over-unit systeem zonder het te weten.

jeff
0 x
Ahmed
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 12298
Inschrijving: 25/02/08, 18:54
Plaats: Bourgogne
x 2963




par Ahmed » 05/07/10, 21:27

coucou789456:
... dus ik gebruik een over-unit systeem zonder het te weten.

Wel, nee, je gebruikt een zwakke controle-energie die een sterke hulpenergie van de uitvoering aanstuurt.

Christophe:
Dus we komen daar in de metafysica ...

Ik zou heel benieuwd zijn hoe ...
0 x
'Geloof vooral niet wat ik je vertel.'
Avatar de l'utilisateur
coucou789456
Grote Econologue
Grote Econologue
berichten: 1019
Inschrijving: 22/08/08, 05:15
Plaats: Narbonne




par coucou789456 » 05/07/10, 23:01

re

zou het niet op woorden spelen.

in het JLN-systeem dat de laatste tijd is besproken, en toegeven dat het goed werkt, als er niets aan de ingang is, is er niets aan de uitgang ...

waarom zou het dan voor één waar zijn en voor de ander onwaar?

jeff

ps: voer metafysica in, ik zou zeker liever in metafysica doordringen, maar dit is een ander verhaal
0 x
Avatar de l'utilisateur
olifant
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 6646
Inschrijving: 28/07/06, 21:25
Plaats: Charleroi, centrum van de wereld ....
x 7




par olifant » 05/07/10, 23:34

Het is niet wat we doen dat telt
Dit is geschiedenis, dit is geschiedenis
Het is niet wat we doen dat telt ..
Dat is wat we doen om mensen te laten weten ... :D

Yves Duteil ......

Met al mijn respect voor Louis Pasteur
0 x
olifant Supreme Ere éconologue PCQ ..... Ik ben te voorzichtig, niet rijk genoeg en te lui om bespaart de CO2! http://www.caroloo.be
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79117
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 10972




par Christophe » 06/07/10, 00:34

Ahmed schreef:Ik zou heel benieuwd zijn hoe ...


Zoals deze:

sen-no-sen schreef:In het Absolute hadden de twee mannen volkomen gelijk, aangezien het leven op een of ander moment mooi is en "spontaan" is verschenen.
Hetzelfde geldt voor energie en het universum.


: Cheesy:
0 x
Avatar de l'utilisateur
coucou789456
Grote Econologue
Grote Econologue
berichten: 1019
Inschrijving: 22/08/08, 05:15
Plaats: Narbonne




par coucou789456 » 06/07/10, 04:34

hallo of goedenavond

het hangt allemaal af van waar de berichtlezers zich momenteel bevinden.

en hier gaat de nacht verder ...

Kapanadze zegt dat zijn apparaat het integrale werk van is Tesla. hij paste er alleen een frequentieregelaar op aan, die in het groene vakje staat, die hij niets zegt en niets laat zien omdat het deel uitmaakt van het patent.

maar ondanks zijn patent en zijn demo's, zegt hij dat de overheid en wetenschappers niet geïnteresseerd zijn in zijn ontdekking, omdat zijn systeem niet kan bestaan ​​en tegelijkertijd werkt!

waar is zijn patent uiteindelijk voor, niets, behalve om zijn werk te beschermen, niets meer, zelfs niet om rijk te worden!

al deze super-unitaire systemen (ik heb het hier niet of ze bestaan ​​of niet, daar wat ik zeg is in het geval dat ze alleen bestaan) worden door wetenschappers niet in overweging genomen, omdat ze de gevestigde natuurwetten overtreden. het heeft over het algemeen geen zin om ze te patenteren of te veel te beschermen onder het voorwendsel dat we bang zijn om te worden gekopieerd! Sterker nog, zo weinig mensen zijn geïnteresseerd in dit soort apparatuur nadat het eenmaal is gepatenteerd, dat deze machines al onhaalbaar zijn en snel worden vergeten, en omdat de octrooien heel vaak de essentiële details achterwege laten ter bescherming, de vergeten machines zijn bijna niet reproduceerbaar. Uiteraard zeg ik het hier niet, maar het systeem Realwheel zal dezelfde weg inslaan, de maker is zo overtuigd van zijn succes dat hoe moeilijker de val zal zijn ... en net als sommige anderen, die zijn ineenstorting zien en opmerken, zal hij proberen op een zachte manier te bedriegen, maar terug te keren naar zijn fondsen !

in het systeem Kapanadze, er zijn geen magneten, geen roterend systeem, geen motor, geen generator (dynamo of alternator), alleen een specifiek gebruik van de spoelen en een eigenaardigheid van het magnetisme dat in deze spoelen wordt geïnduceerd.
de theoretische berekening betreffende de spoelen overschrijdt geen fysische wetten, maar de manier om ze te realiseren maakt dat het praktische resultaat verschilt van de theoretische berekening. het is de studie en de verbetering van deze assemblage die het mogelijk heeft gemaakt om de beroemde te produceren machine à Kapanadze.

Het is duidelijk dat er onder de lezers hier of elders mensen zijn die geloven, degenen die en bloc weerleggen zonder te kijken, zonder zelfs maar te proberen hun zegje te bevestigen, en er zijn mensen die een mogelijkheid zien. persoonlijk ben ik verdeeld tussen de eerste en de laatste die ik zojuist heb genoemd.

tot slot zal ik de ongelovigen vragen beledigingen te vermijden (bepaalde opmerkingen die nauwelijks zijn vermomd) en niets staat een constructieve dialoog in de weg.

jeff
0 x

Ga terug naar "Innovaties, uitvindingen, patenten en ideeën voor duurzame ontwikkeling"

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Geen geregistreerde gebruikers en 106-gasten