Meta-fysica forum over vrije energie

Innovaties, ideeën of patenten voor duurzame ontwikkeling. Vermindering van het energieverbruik, vermindering van vervuiling, verbetering van opbrengsten of processen ... Mythes of realiteit over uitvindingen uit het verleden of de toekomst: de uitvindingen van Tesla, Newman, Perendev, Galey, Bearden, koude kernfusie ...
RealWheel
Éconologue goed!
Éconologue goed!
berichten: 205
Inschrijving: 04/07/09, 23:44
Plaats: Parijs




par RealWheel » 30/06/10, 22:34

Alain G schreef:Uw gegevens blijven toegankelijk op: http://idwhois.info en zijn openbaar!


Voor zover ik weet omvatten deze gegevens niet mijn fotografie. Geen risico dat een leger van forumZe bellen me op mijn mobiele telefoon vanwege mijn communicatie over superunitmotoren op dit portaal.

De website vermeldt eenvoudigweg het e-mailadres, het hoofdkantooradres van het Energythic-portaal en de contactgegevens van het bedrijf dat verantwoordelijk is voor het onderhoud van de site. Niks anders.

Wat maakt het uit wie zich werkelijk onder jouw bijnaam verbergt, afgezien van de zeer kronkelige geesten die je graag kwaad willen doen?

De onthulling van mijn identiteit op dit portaal maakt een einde aan de vruchtbare discussies die hadden kunnen voortkomen uit discussies over bovenunitaire machines.

Als het uw bedoeling is alleen maar sprekers die ideeën hebben in diskrediet te brengen, is dat zeer ongelukkig.

U zult merken dat na uw bericht de discussies zijn vervangen door beledigingen.
Dernière édition par RealWheel de 30 / 06 / 10, 22: 48, 1 keer bewerkt.
0 x
Toen we ble om motoren te bouwen in overeenstemming met de echte wiel van de natuur zal zijn, zullen we energie te produceren in onbeperkte hoeveelheden. Nikola Tesla
Avatar de l'utilisateur
coucou789456
Grote Econologue
Grote Econologue
berichten: 1019
Inschrijving: 22/08/08, 05:15
Plaats: Narbonne




par coucou789456 » 30/06/10, 22:42

goedenavond

dat is supereenheid, waar, puur...

Beeld

gelukkig is het niet in de Verenigde Staten, anders zou er de plattegrond van je huis zijn geweest, je burgerservicenummer, de naam van je hond of kat, afhankelijk van het geval, enz... je had er gewoon de prijs voor moeten betalen het is allemaal legaal.

jeff
0 x
Alain G
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 3044
Inschrijving: 03/10/08, 04:24
x 3




par Alain G » 30/06/10, 22:47

coucou789456 schreef:
voor Alain G, je vindt het cool, persoonlijk begint de mosterd serieus in mijn neus te komen.

jeff


Jeff

Het zij verre van mij om het te vernietigen, maar zoals zeker veel geluiddempers op deze site, wil ik heel graag dat het werkt, maar ik heb tot nu toe niets zien werken, en ik heb een groot aantal prototypes gemaakt waarvan ik dacht dat het zou kunnen werken op video's of sites die beweren dat het werkte!

Ik ben geen ingenieur maar een Bombardier-type zonder veel studie, maar met het vermogen om mijn hersenen en handen te gebruiken. Ik heb veel zeer uitgebreide industriële apparatuur van mijn ontwerp vervaardigd waarmee ik kan beoordelen of RealWheel een gek is of niet!

Ik geloof dat hij overtuigd is van de haalbaarheid van zijn prototype, maar helaas zal hij te maken krijgen met de harde realiteit van het niet functioneren ervan, net zoals ik bij verschillende prototypes deed, vanwege onwetendheid over bepaalde gegevens die ik me later realiseerde!
0 x
Stepping achter kan soms vriendschap versterken.
Kritiek is goed als toegevoegd aan een compliment.
Alain
Avatar de l'utilisateur
coucou789456
Grote Econologue
Grote Econologue
berichten: 1019
Inschrijving: 22/08/08, 05:15
Plaats: Narbonne




par coucou789456 » 30/06/10, 22:59

re

Alain G

Ik aanvaard uw standpunt volledig en steun u, althans moreel omdat we nogal ver van elkaar verwijderd zijn.

je hebt ook gelijk als het gaat om het "stilte", vreemd genoeg moeten veel mensen daarin geïnteresseerd zijn, maar als de toon een beetje stijgt, is er niemand meer... we bevinden ons op 3 of 4 nee meer van de honderd, nee, de duizenden ecologen die op de bouwplaats moeten wachten tot er een machine tot bloei komt...

Bombardier maakt goed materiaal, als je op dezelfde manier werkt, moet je het ook heel goed doen.

hij wil zijn ding alleen doen, nou, laten we hem dat doen, want als iemand anders het zou doen en het werkte niet, zou hij sabotage roepen omdat hij nog steeds een beetje paranoïde is!

het is mijn levensopvatting, wat betekent dat ik, ook al ken ik u niet persoonlijk of mondeling, u zal verdedigen tegen aanvallen die ten onrechte op u gericht zouden zijn.

jeff
0 x
Alain G
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 3044
Inschrijving: 03/10/08, 04:24
x 3




par Alain G » 30/06/10, 23:00

RealWheel schreef:
Alain G schreef:Uw gegevens blijven toegankelijk op: http://idwhois.info en zijn openbaar!


Voor zover ik weet omvatten deze gegevens niet mijn fotografie. Geen risico dat een leger van forumZe bellen me op mijn mobiele telefoon vanwege mijn communicatie over superunitmotoren op dit portaal.

De website vermeldt eenvoudigweg het e-mailadres, het hoofdkantooradres van het Energythic-portaal en de contactgegevens van het bedrijf dat verantwoordelijk is voor het onderhoud van de site. Niks anders.

Wat maakt het uit wie zich werkelijk onder jouw bijnaam verbergt, afgezien van de zeer kronkelige geesten die je graag kwaad willen doen?

De onthulling van mijn identiteit op dit portaal maakt een einde aan de vruchtbare discussies die hadden kunnen voortkomen uit discussies over bovenunitaire machines.

Als het uw bedoeling is alleen maar sprekers die ideeën hebben in diskrediet te brengen, is dat zeer ongelukkig.

U zult merken dat na uw bericht de discussies zijn vervangen door beledigingen.



Bah!

Op deze site vindt u uw telefoonnummer, uw e-mailadres en uw adres!


Voor de foto was het heel gemakkelijk te vinden gezien de informatie over whois!

Voor zover ik weet heb ik je niet beledigd, maar jij wel!


Ik heb veel meer onderzoek gedaan dan deze paar zoekopdrachten, dwing me niet om de redenen voor uw uitsluiting van anderen op te noemen forums want ook dat is vrij gemakkelijk verkrijgbaar!

Mijn doel was om je in beweging te krijgen, want we komen helemaal niet vooruit gezien de limiet aan informatie die je verstrekt! Ik laat u weten dat u hierop bent beland forum met pretenties en we willen allemaal graag weten of het weer een hoax is!

Laten we het nu hebben over het prototype dat ik voor u kan maken als dat u uitkomt!
0 x
Stepping achter kan soms vriendschap versterken.

Kritiek is goed als toegevoegd aan een compliment.

Alain
Alain G
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 3044
Inschrijving: 03/10/08, 04:24
x 3




par Alain G » 30/06/10, 23:13

coucou789456 schreef:re

Alain G

Ik aanvaard uw standpunt volledig en steun u, althans moreel omdat we nogal ver van elkaar verwijderd zijn.

je hebt ook gelijk als het gaat om het "stilte", vreemd genoeg moeten veel mensen daarin geïnteresseerd zijn, maar als de toon een beetje stijgt, is er niemand meer... we bevinden ons op 3 of 4 nee meer van de honderd, nee, de duizenden ecologen die op de bouwplaats moeten wachten tot er een machine tot bloei komt...

Bombardier maakt goed materiaal, als je op dezelfde manier werkt, moet je het ook heel goed doen.

hij wil zijn ding alleen doen, nou, laten we hem dat doen, want als iemand anders het zou doen en het werkte niet, zou hij sabotage roepen omdat hij nog steeds een beetje paranoïde is!

het is mijn levensopvatting, wat betekent dat ik, ook al ken ik u niet persoonlijk of mondeling, u zal verdedigen tegen aanvallen die ten onrechte op u gericht zouden zijn.

jeff


Bedankt voor uw steun Hallo!

Ik heb deze draad vanaf het begin nauwlettend gevolgd en er gebeurt nog steeds niets en ondanks mezelf ben ik eraan begonnen met de kwade trouw, bedoeld of niet, van Claude, die altijd relevante vragen vermijdt zonder ooit bevredigende antwoorden te geven en door het onderwerp of de vraag af te leiden!

Ik heb ook het onderwerp van deze zeer eervolle Quartz, die zijn werk op deze site beschikbaar stelde, nauwlettend gevolgd, evenals van Kapitein Maloche die beton aanbrengt en ik vergat er een aantal, waaronder de belangrijkste 'Christophe en zijn tedere vrouw', omdat hij dit met ons deelde. prachtige site vol met informatie van verschillende uitstekende leden!
Dernière édition par Alain G de 30 / 06 / 10, 23: 16, 1 keer bewerkt.
0 x
Stepping achter kan soms vriendschap versterken.

Kritiek is goed als toegevoegd aan een compliment.

Alain
RealWheel
Éconologue goed!
Éconologue goed!
berichten: 205
Inschrijving: 04/07/09, 23:44
Plaats: Parijs




par RealWheel » 30/06/10, 23:15

Alain G schreef:Ik geloof dat hij overtuigd is van de haalbaarheid van zijn prototype, maar helaas zal hij te maken krijgen met de harde realiteit van het niet functioneren ervan, net zoals ik bij verschillende prototypes deed, vanwege onwetendheid over bepaalde gegevens die ik me later realiseerde!


De partner die verantwoordelijk is voor het bouwen van het prototype van mijn motor is een Engelse elektrotechnisch ingenieur die momenteel de e-Orbo test-elektrische machines bouwt. Tot nu toe zijn er ruim 30 machines geleverd aan diverse klanten over de hele wereld en de bestellingen blijven deze zomerperiode binnenstromen.

Beeld[/ Img]

Als de motor niet werkt, is het duidelijk dat ik zeer overtuigend ben als ik wordt begeleid op paden waarvan wordt aangenomen dat er geen uitweg is.

Het zou logischer zijn om te denken dat deze vriend zijn keuze heeft bepaald op basis van zeer expliciete documenten, die hij heeft kunnen lezen nadat hij een geheimhoudingsverklaring had ondertekend.
0 x
Toen we ble om motoren te bouwen in overeenstemming met de echte wiel van de natuur zal zijn, zullen we energie te produceren in onbeperkte hoeveelheden. Nikola Tesla
Alain G
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 3044
Inschrijving: 03/10/08, 04:24
x 3




par Alain G » 30/06/10, 23:32

Claude

Het zij verre van mij om u te denigreren, maar stel uzelf in onze plaats en probeer ons ook te begrijpen!

We hebben niets overtuigends waardoor we kunnen concluderen dat het werkt! Zelfs een prestigieuze medewerker geeft ons geen functioneel prototype!

We hebben dit verdomde prototype nodig om je voortgang te bevestigen!

Pascal en Raymondo gaven ons functionele prototypes van verschillende uitvindingen, ze zijn geloofwaardig!

Dit is de harde realiteit! Ik geef toe dat dit een harde pil is om te slikken, maar het is de realiteit!

Wat e-Orbo betreft, laat ik het aan mijn vrienden die lid zijn van deze site over om de ernst zelf te beoordelen!


http://www.ameriquebec.net/actualites/2 ... e-monde.qc

En deze link die het niet functioneren van zijn werk bevestigt:
http://en.wikipedia.org/wiki/Steorn
0 x
Stepping achter kan soms vriendschap versterken.

Kritiek is goed als toegevoegd aan een compliment.

Alain
RealWheel
Éconologue goed!
Éconologue goed!
berichten: 205
Inschrijving: 04/07/09, 23:44
Plaats: Parijs




par RealWheel » 30/06/10, 23:44

Alain G schreef:Pascal en Raymondo gaven ons functionele prototypes van verschillende uitvindingen, ze zijn geloofwaardig!

Dit is de harde realiteit! Ik geef toe dat dit een harde pil is om te slikken, maar het is de realiteit!

Wat e-Orbo betreft, laat ik het aan mijn vrienden die lid zijn van deze site over om de ernst zelf te beoordelen!


http://www.ameriquebec.net/actualites/2 ... e-monde.qc

En deze link die het niet functioneren van zijn werk bevestigt:
http://en.wikipedia.org/wiki/Steorn


Vanmiddag gaf ik het plan van een werkende motor. Zo niet, dan verspil ik mijn ingenieursdiploma!

Wat Steorn betreft is er op dit moment niets dat bevestigt dat de motor niet werkt, of in ieder geval niet bovenunitair is. Er zijn interne documenten die de redenen verklaren waarom er in deze machine superuniteit zou kunnen optreden vanwege de afwezigheid van elektromagnetische feedback.

Er zijn vermoedens over de oorsprong van deze energie. Orbo-ingenieurs geloven in vacuümenergie, ik helemaal niet. Persoonlijk geloof ik dat het overtreden van de derde wet van Newton voldoende is om overtollige energie te veroorzaken.
0 x
Toen we ble om motoren te bouwen in overeenstemming met de echte wiel van de natuur zal zijn, zullen we energie te produceren in onbeperkte hoeveelheden. Nikola Tesla
Alain G
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 3044
Inschrijving: 03/10/08, 04:24
x 3




par Alain G » 01/07/10, 00:34

Claude

Ik geloof in de energie van de leegte!

Voor mij is de energie van het vacuüm elektromagnetisch, net zoals we bijvoorbeeld televisie-uitzendingen per satelliet kunnen ontvangen!

Het idee om gebruik te maken van de fluctuatie van magnetische velden is op zichzelf niet nieuw en het op grote schaal exploiteren ervan is niet utopisch omdat er al meerdere sluitende experimenten zijn uitgevoerd!

Maar dat is een ander onderwerp!
0 x
Stepping achter kan soms vriendschap versterken.

Kritiek is goed als toegevoegd aan een compliment.

Alain

Ga terug naar "Innovaties, uitvindingen, patenten en ideeën voor duurzame ontwikkeling"

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Geen geregistreerde gebruikers en 86-gasten