Meta-fysica forum over vrije energie

Innovaties, ideeën of patenten voor duurzame ontwikkeling. Vermindering van het energieverbruik, vermindering van vervuiling, verbetering van opbrengsten of processen ... Mythes of realiteit over uitvindingen uit het verleden of de toekomst: de uitvindingen van Tesla, Newman, Perendev, Galey, Bearden, koude kernfusie ...
Alain G
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 3044
Inschrijving: 03/10/08, 04:24
x 3




par Alain G » 30/06/10, 21:32

RealWheel schreef:
Alain G schreef:


U hebt niet het recht om iemands persoonlijke gegevens bekend te maken en u hebt geen formeel bewijs van wat u zegt.

Ongeacht mijn verzoek om dit bericht gericht aan de beheerder van de Econologie-site te vernietigen, overweeg ik hoe ik u voor de rechtbank kan dagen wegens illegale publicatie van strikt persoonlijke informatie. Ik zou ook graag willen dat u hiervan wordt uitgesloten forum in overeenstemming met het Handvest.


Lol!

Het is verwijderd!

Het is heel gemakkelijk om uw informatie op internet te vinden!


De links naar dit onderzoek werden onderaan mijn bericht geciteerd!

Suageer mij nu!

Uw persoonlijke gegevens zijn openbaar omdat deze over het hele internet worden verspreid!
0 x
Stepping achter kan soms vriendschap versterken.
Kritiek is goed als toegevoegd aan een compliment.
Alain
Avatar de l'utilisateur
coucou789456
Grote Econologue
Grote Econologue
berichten: 1019
Inschrijving: 22/08/08, 05:15
Plaats: Narbonne




par coucou789456 » 30/06/10, 21:44

re

hoe dan ook, met de snelheid waarmee het gaat en als een systeem dat dergelijke energie produceert haalbaar is, dit prachtig RealWheel zal genaaid worden omdat hij niet beseft dat anderen aan hetzelfde onderwerp werken en dat ze niet allemaal hongerig zijn naar geld.

jeff

ps: Ik weet niet waarom, maar toen ik deze bijnaam zag, en dit bijna voor de eerste keer, maakte ik een associatie van ideeën met Raquel Welch, toch is er geen verband, maar wie weet waarom, de wendingen van de menselijke geest. en het is zeker dat als hij hetzelfde lichaamsbouw had gehad, we aan zijn lippen zouden hangen, we weten toch niet welke, iedereen zou kiezen op basis van zijn wensen.
0 x
Alain G
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 3044
Inschrijving: 03/10/08, 04:24
x 3




par Alain G » 30/06/10, 21:44

NLC schreef:Ja Alain G, je post is niet erg slim, het bevordert "het debat" niet :!:

RealWheel, wanneer laat je ons de gedetailleerde blauwdrukken van je motor en de bijbehorende berekeningen zien, zodat we het kunnen controleren?
Discussies gaan rond!


NLC

Sorry, maar deze aardige kerel heeft ons niets te onthullen, zelfs geen computersimulatie en als hij die heeft, is hij zeker een aantal gegevens vergeten waardoor het werkt!

Jammer, want hij is erg aardig, maar op de 28e pagina gaan we geen centimeter vooruit, hij geeft ons cijfers en technische berekeningen die voor de meesten van ons onbegrijpelijk zijn zonder ooit iets concreets te geven!

Bovendien schaatst hij beter dan onze Montreal Canayiens!
:onheil:

Herinnert u zich aan een bepaalde diamantslijper?
0 x
Stepping achter kan soms vriendschap versterken.

Kritiek is goed als toegevoegd aan een compliment.

Alain
Avatar de l'utilisateur
coucou789456
Grote Econologue
Grote Econologue
berichten: 1019
Inschrijving: 22/08/08, 05:15
Plaats: Narbonne




par coucou789456 » 30/06/10, 22:00

re

het debat, wat een debat, daarvoor moeten er minstens twee gesprekspartners zijn die elk om de beurt hun ideeën presenteren, maar het werd uiteindelijk een monoloog voor hem en zijn grootsheid, en de anderen over de onbeantwoorde vragen.

meh... uiteindelijk goed opgelet, en als hij dan ooit de waarheid sprak, zou hij kunnen doen zoals de beste Stanley Meyer, verdwijnen zonder een adres achter te laten... want als hij echt de waarheid spreekt, is de oliegeldmachine dat niet klaar om zijn gans los te laten die zo gemakkelijk gouden eieren legt, ik denk dat deze heer in de Kerstman gelooft... en misschien heeft hij gelijk, een terugkeer naar de kindertijd, soms is het goed voor de neuronen. hij kan tenminste een Kevlar-kogelvrij vest bestellen bij dezelfde Kerstman!

jeff
0 x
RealWheel
Éconologue goed!
Éconologue goed!
berichten: 205
Inschrijving: 04/07/09, 23:44
Plaats: Parijs




par RealWheel » 30/06/10, 22:02

Alain G schreef:
NLC schreef:Ja Alain G, je post is niet erg slim, het bevordert "het debat" niet :!:

RealWheel, wanneer laat je ons de gedetailleerde blauwdrukken van je motor en de bijbehorende berekeningen zien, zodat we het kunnen controleren?
Discussies gaan rond!


NLC

Sorry, maar deze aardige kerel heeft ons niets te onthullen, zelfs geen computersimulatie en als hij die heeft, is hij zeker een aantal gegevens vergeten waardoor het werkt!

Jammer, want hij is erg aardig, maar op de 28e pagina gaan we geen centimeter vooruit, hij geeft ons cijfers en technische berekeningen die voor de meesten van ons onbegrijpelijk zijn zonder ooit iets concreets te geven!

Bovendien schaatst hij beter dan onze Montreal Canayiens!
:onheil:

Herinnert u zich aan een bepaalde diamantslijper?


Als de Canadezen erin stappen, vliegt het niet hoog. Als je de theoretische berekeningen niet begrijpt, hoe kun je dan hopen het probleem te begrijpen? Het beton is het prototype. Het is onmogelijk dat ik enige informatie zou doorgeven aan rukkers die geen ethiek hebben.
0 x
Toen we ble om motoren te bouwen in overeenstemming met de echte wiel van de natuur zal zijn, zullen we energie te produceren in onbeperkte hoeveelheden. Nikola Tesla
Alain G
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 3044
Inschrijving: 03/10/08, 04:24
x 3




par Alain G » 30/06/10, 22:07

RealWheel schreef: Het beton is het prototype. Het is onmogelijk dat ik enige informatie zou doorgeven aan rukkers die geen ethiek hebben.


Nou hier!

Zoals je zo mooi zegt: ‘het beton is het prototype’, het probleem is juist dat er geen prototype is!


Geef mij uw plannen en ik maak graag het prototype, want ontwerp en productie is mijn vakgebied!
:frons:
0 x
Stepping achter kan soms vriendschap versterken.

Kritiek is goed als toegevoegd aan een compliment.

Alain
Avatar de l'utilisateur
coucou789456
Grote Econologue
Grote Econologue
berichten: 1019
Inschrijving: 22/08/08, 05:15
Plaats: Narbonne




par coucou789456 » 30/06/10, 22:09

re

Oké, dit is het laatste bericht dat ik hierover post forum.

Goed, ik geef toe dat het een half uur duurde, voor sommigen is het een eeuwigheid.

Als de Canadezen erin stappen, vliegt het niet hoog. Als je de theoretische berekeningen niet begrijpt, hoe kun je dan hopen het probleem te begrijpen? Het beton is het prototype. Het is onmogelijk dat ik enige informatie zou doorgeven aan rukkers die geen ethiek hebben.


het leek mij dat je zei dat je niet meer zou komen, maar dat je terugkomt, om ons ook te beledigen!

Nu begrijp ik duidelijk waarom hij op anderen werd gecensureerd forums, hier is het niet het beleid omdat de beheerder een beetje cooler is... maar anderen zouden je er zonder enige twijfel al uit hebben gezet!

voor Alain G, je vindt het cool, persoonlijk begint de mosterd serieus in mijn neus te komen.

jeff
0 x
RealWheel
Éconologue goed!
Éconologue goed!
berichten: 205
Inschrijving: 04/07/09, 23:44
Plaats: Parijs




par RealWheel » 30/06/10, 22:19

Alain G schreef:
RealWheel schreef:
Alain G schreef:


U hebt niet het recht om iemands persoonlijke gegevens bekend te maken en u hebt geen formeel bewijs van wat u zegt.

Ongeacht mijn verzoek om dit bericht gericht aan de beheerder van de Econologie-site te vernietigen, overweeg ik hoe ik u voor de rechtbank kan dagen wegens illegale publicatie van strikt persoonlijke informatie. Ik zou ook graag willen dat u hiervan wordt uitgesloten forum in overeenstemming met het Handvest.


Lol!

Het is verwijderd!

Het is heel gemakkelijk om uw informatie op internet te vinden!


De links naar dit onderzoek werden onderaan mijn bericht geciteerd!

Suageer mij nu!

Uw persoonlijke gegevens zijn openbaar omdat deze over het hele internet worden verspreid!


De informatie die u op VIADEO heeft gevonden, is niet langer toegankelijk op Google, behalve voor leden van dit netwerk.

U hebt de door Whosis gecommuniceerde informatie van mijn website en het IP-nummer van mijn server gecommuniceerd met die van de VIADEO-site en deze gegevens gekoppeld aan de bijnaam die op deze site wordt gebruikt. forum.

Deze onderlinge koppeling van gegevens uit verschillende bronnen is verboden door de Franse wet.

Het doorgeven van mijn persoonlijke telefoonnummer is een ernstige schending van het Handvest van forum wat mijn anonimiteit garandeert zoals ik wilde.

Dat u toegang heeft tot mijn gegevens is één ding, dat u deze gegevens zonder mijn toestemming publiceert op een forum is een ander. Wanneer ik mijn persoonlijke gegevens op een site als VIADEO meedeel, is dit alleen voor haar leden. Geen van de leden mag deze informatie extern publiceren. Je raadpleegt ze, punt uit.
Dernière édition par RealWheel de 30 / 06 / 10, 22: 28, 1 keer bewerkt.
0 x
Toen we ble om motoren te bouwen in overeenstemming met de echte wiel van de natuur zal zijn, zullen we energie te produceren in onbeperkte hoeveelheden. Nikola Tesla
Avatar de l'utilisateur
coucou789456
Grote Econologue
Grote Econologue
berichten: 1019
Inschrijving: 22/08/08, 05:15
Plaats: Narbonne




par coucou789456 » 30/06/10, 22:24

re

Deze onderlinge koppeling van gegevens uit verschillende bronnen is verboden door de Franse wet.


Zeker, maar deze gegevens zijn over de hele wereld toegankelijk. Dus wat bent u van plan te doen, Google nastreven dat dit soort zoekopdrachten vanuit Canada of zelfs Rusland of China mogelijk maakt? enz...

Tegelijkertijd gebeuren er op het gebied van de econologie veel dingen...

Alain G wo 30 juni 2010, 22:27 uur Een bericht plaatsen
olifant wo 30 juni 2010, 22:26 uur Plaats een bericht
ex-oceano wo 30 juni 2010, 22:27 uur Maatschappij en filosofie
gegyx wo 30 juni 2010, 22:27 uur Superunitaire drijfveren of processen, debat en ideeën?
Juju26 wo 30 juni 2010, 22:24 Tips om minder te verbruiken en speciale motoren
pb2488 wo 30 juni 2010, 22:22 Maatschappij en filosofie
RealWheel wo 30 juni 2010, 22:25 Plaats een bericht

jeff
Dernière édition par coucou789456 de 30 / 06 / 10, 22: 33, 1 keer bewerkt.
0 x
Alain G
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 3044
Inschrijving: 03/10/08, 04:24
x 3




par Alain G » 30/06/10, 22:27

Uw gegevens blijven toegankelijk op: http://idwhois.info en zijn openbaar!
0 x
Stepping achter kan soms vriendschap versterken.

Kritiek is goed als toegevoegd aan een compliment.

Alain

Ga terug naar "Innovaties, uitvindingen, patenten en ideeën voor duurzame ontwikkeling"

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Geen geregistreerde gebruikers en 87-gasten