Presentatie van forum, "nieuwe bestanden" frame

De ontwikkelingen van forums en de site. Humor en gezelligheid tussen de leden van de forum - Tout est any - Presentatie van nieuwe geregistreerde leden Ontspanning, vrije tijd, vrije tijd, sport, vakanties, passies ... Wat doe je met je vrije tijd? Forum uitwisselingen over onze passies, activiteiten, vrije tijd ... creatief of recreatief! Publiceer uw advertenties. Advertenties, cyberacties en petities, interessante sites, kalender, evenementen, beurzen, tentoonstellingen, lokale initiatieven, verenigingsactiviteiten ... Geen puur commerciële reclame alstublieft.
Avatar de l'utilisateur
coucou789456
Grote Econologue
Grote Econologue
berichten: 1019
Inschrijving: 22/08/08, 05:15
Plaats: Narbonne




par coucou789456 » 04/06/10, 00:29

goedenavond

je speelt door en met woorden, het is goed, je bent goed, maar het zal de smilblick niet bevorderen.

Ik heb de zoon van een vriend die quadriplegisch is, voor hem de enige manier om te navigeren, om tekst te typen, elke manipulatie op het scherm wordt alleen gedaan met een sensor die hij gebruikt met de taal, dezelfde stijl van de sensor zoals die van IBM op zijn draagbare computers.

met een klassieke pagina, geen zorgen, maar eigenlijk wanneer een deel van het scherm zoals het frame hier lastig is, is het de kat voor hem, vooral dat hij om een ​​tekst te typen een virtueel toetsenbord gebruikt dat onderaan wordt weergegeven scherm

jeff
0 x
Avatar de l'utilisateur
Obamot
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 28725
Inschrijving: 22/08/09, 22:38
Plaats: regio genevesis
x 5538




par Obamot » 04/06/10, 00:34

Waarom ik mezelf zou moeten beledigen zonder te laten zien dat mijn gesprekspartner ongelijk heeft. Dit is heel vreemd van iemand die beweert het algemeen belang te verdedigen ...

Het lijkt mij heel vals dat uw verhaal van gehandicapten. Iedereen weet heel goed dat we dat met sommigen kunnen browsers, navigeren in "tekst" -modus:

Beeld

... waardoor het probleem niet langer in de beschreven vorm wordt weergegeven, omdat de lijst met nieuwe functies niet meer wordt weergegeven zoals in de bovenstaande afbeelding (en we kunnen het anders doen verschijnen ...).

Dus er is een uitweg. En ik denk dat als je vriend mogelijk niet op de hoogte is (tenzij jij het bent ...) dit de gelegenheid is om hem te vertellen ...
Dernière édition par Obamot de 04 / 06 / 10, 00: 46, 1 keer bewerkt.
0 x
Avatar de l'utilisateur
coucou789456
Grote Econologue
Grote Econologue
berichten: 1019
Inschrijving: 22/08/08, 05:15
Plaats: Narbonne




par coucou789456 » 04/06/10, 00:44

re

heel erg mis! kom en bezoek me, ik zal het aan je presenteren, en je kunt het zelf ontdekken.

in eerste instantie heeft chatelot16 ook zijn problemen uitgedrukt ... maar waarom ten koste van alles willen analyseren wat een persoon zegt, vooral als hij slechte termen in je ogen (of oren) gebruikt.

zijn probleem is alleen materieel zullen we zeggen, niets meer ...

en belediging, dat begrijp ik zelf, wanneer ik geconfronteerd word met een persoon die ...

jeff
0 x
Avatar de l'utilisateur
Obamot
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 28725
Inschrijving: 22/08/09, 22:38
Plaats: regio genevesis
x 5538




par Obamot » 04/06/10, 00:51

:schok: ... niet nodig, ik ken het verhaal uit mijn hoofd, ik heb hier samengewerkt met "Foyer Handicap" een organisatie geleid door mevrouw Kaplun .. Computerproblemen en gehandicapten kennen mij ... Weet je wat 'Ze zijn voor het grootste deel bijzonder begaafd en weten hoe ze moeten indelen? ... Bovendien houden ze er niet echt van om voor incompetente mensen te worden beschouwd die niet weten hoe ze zelf uit de weg moeten gaan. En zelfs blinden en slechtzienden slagen er in om rond te komen ... Je wekt de indruk dat je rondloopt (na grof gedrag en vervolgens excuses aanbieden: dat is nu genoeg!) , worden zeer goed begeleid (althans bij ons) ...
... ook niet nodig omdat ik mijn tekst heb bewerkt en we duidelijk kunnen zien dat de lijst er niet meer is. U kunt ook toegangsrechten / behoeften in verschillende vormen claimen van internetgebruikers over de hele wereld ... Het zal niets veranderen, er zullen altijd configs zijn die problemen veroorzaken. Dit is niet de schuld van de site, maar voor Microsoft van de ontwikkelaars van browsers of die van PhpBB of zelfs Flash van Java of QuickTime. Maar de admin heeft er niets mee te maken, leg dat in je hoofd, je claimt niet de juiste deur.

Kijk, ik heb nog steeds een oude versie van Netscape 7 op Mac OS9 en het werkt heel goed in 1024! (Zoveel als in OSX met alle versies ...)

Pffffiiiouuuu: van mijn kant neem ik vanavond wat wouacances @ + : Cheesy:
0 x
Avatar de l'utilisateur
coucou789456
Grote Econologue
Grote Econologue
berichten: 1019
Inschrijving: 22/08/08, 05:15
Plaats: Narbonne




par coucou789456 » 04/06/10, 01:30

re

ook niet nodig omdat ik mijn tekst heb bewerkt en we duidelijk kunnen zien dat de lijst er niet meer is.


maar wat doe je hier dan om me te laten zweten?

Ik heb al in verschillende van mijn vorige berichten gezegd dat het gedeelte in het frame werd gedupliceerd met dat van de onderkant, ik was niet duidelijk genoeg.

je hebt het bewerkt om als tekst te verschijnen, maar het wordt al zo onderaan het scherm weergegeven, je bent misschien blind (sorry blind).

meer sinds het begin van het onderwerp dat ik heb gemaakt, was chatelot16 de enige die me steunde. toen ik hem voelde aanvallen, zette ik mezelf automatisch aan zijn zijde.

Je wekt de indruk dat je rondloopt (nadat je je onbeleefd hebt gedragen en je vervolgens hebt verontschuldigd: dat is nu genoeg!)


over het algemeen moet ik me door jou laten beledigen als je het niet toegeeft, dat is het, of ik kan het verkeerd hebben over de termen die je gebruikt.

Het heeft geen zin om door te gaan met discussiëren, we zouden uiteindelijk in de problemen komen wanneer het vanaf het begin slechts een eenvoudig probleem was.

jeff
0 x
Avatar de l'utilisateur
coucou789456
Grote Econologue
Grote Econologue
berichten: 1019
Inschrijving: 22/08/08, 05:15
Plaats: Narbonne




par coucou789456 » 04/06/10, 01:50

re

Christophe schreef:Inderdaad, ik heb deze "functie" gisteren opnieuw geactiveerd voor de leden, waarbij ik opmerkte dat veel leden niet regelmatig het andere deel van de site bezochten. Bedankt voor de feedback.


Ik begrijp eindelijk de beheerder van de forum toen hij dit kader toevoegde om econologen een handje te dwingen om dit gedeelte te bezoeken.

wanneer ik de laatste interventie van zie Obamot, is het gemakkelijk te begrijpen dat hij daar nooit heen zou gaan, anders zou hij mij niet hebben aangetoond zoals hij deed dat je de browser in tekstmodus kon weergeven. lang geleden dat hij zou hebben gemerkt dat dit gedeelte al onderaan de pagina bestond!

en hij moet niet de enige zijn, ik zal zeker zeggen dat ongeveer 95% van de econologen niet eens heeft opgemerkt dat deze lijst in deze context werd gedupliceerd. alle links in het frame staan ​​ook onderaan de pagina in het "sitenieuws" frame, ze zijn strikt hetzelfde, een simpele kopie.

jeff
0 x
Avatar de l'utilisateur
Obamot
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 28725
Inschrijving: 22/08/09, 22:38
Plaats: regio genevesis
x 5538




par Obamot » 04/06/10, 02:47

[Joke mode "ON"] Je komt met ingewikkelde verhalen over gehandicapte mensen, en zodra je je argument ontmantelt, word je boos kanariegeel ...! : Cheesy: Moet weten: bent u op zoek naar oplossingen of problemen? : Mrgreen:

Als er iemand is die rookt in deze thread, moet hij ons het adres van zijn leverancier geven, het is goed !!! : Mrgreen: [Joke-modus "UIT"]

: Cheesy: Diwouar een beetje Hallo, we begrijpen dat dit probleem je na aan het hart ligt, maar welke bioscoop je daar doet : Mrgreen: : Cheesy: Je moet stoppen jezelf pijn te doen voor de kleintjes ... Er is toch iets ergers in deze wereld? Je kunt je niet aanpassen, huh ... dat is het ... kom op ... kom op ... :?
Dernière édition par Obamot de 04 / 06 / 10, 02: 59, 1 keer bewerkt.
0 x
Avatar de l'utilisateur
coucou789456
Grote Econologue
Grote Econologue
berichten: 1019
Inschrijving: 22/08/08, 05:15
Plaats: Narbonne




par coucou789456 » 04/06/10, 02:59

re

irritant als een man, niet in staat zoals vele anderen toe te geven dat hij mogelijk een fout in de interpretatie heeft gemaakt.

je bent bezig met wat je hierboven al hebt gedaan, en natuurlijk denk ik dat je mijn vorige bericht niet helemaal hebt gelezen.

daar geef ik een deel ervan voor het geval je problemen hebt met lezen:

Wanneer ik Obamot's laatste interventie zie, is het gemakkelijk om te begrijpen dat hij daar nooit heen moet gaan, anders zou hij me niet hebben gedemonstreerd hoe hij deed dat je de browser in tekstmodus kon weergeven. lang geleden dat hij zou hebben gemerkt dat dit gedeelte al onderaan de pagina bestond!


nou ... het zal voorbijgaan

jeff
0 x
Avatar de l'utilisateur
Obamot
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 28725
Inschrijving: 22/08/09, 22:38
Plaats: regio genevesis
x 5538




par Obamot » 04/06/10, 03:09

Ik bevestig dat het goed is Beeld
0 x
Avatar de l'utilisateur
coucou789456
Grote Econologue
Grote Econologue
berichten: 1019
Inschrijving: 22/08/08, 05:15
Plaats: Narbonne




par coucou789456 » 04/06/10, 03:19

re

voor Christophe, verlaag gewoon het 50 px-frame en iedereen zou tevreden zijn, het zou de functie [zoeken] van bovenaf vrijmaken.

in de functie:

div. skycrap2 {
positie: absoluut;
rechts: 0px;
top: -20px;
overflow: zichtbaar;
height: 100px;
Breedte: 100px;
marge: 0 0 0 0px;
vulling: 0 0 0 0;
z-index: 1000000000;
Rand: nee;
float: ja;
}

de startpositie is -20px, zet deze gewoon op (+) 30px, dat is alles

jeff
0 x

 


  • Vergelijkbare onderwerpen
    antwoorden
    bekeken
    laatste bericht

Ga terug naar "De bistro: leven op de site, vrije tijd en ontspanning, humor en gezelligheid en advertenties"

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Geen geregistreerde gebruikers en 371-gasten