Presentatie van forum, "nieuwe bestanden" frame

De ontwikkelingen van forums en de site. Humor en gezelligheid tussen de leden van de forum - Tout est any - Presentatie van nieuwe geregistreerde leden Ontspanning, vrije tijd, vrije tijd, sport, vakanties, passies ... Wat doe je met je vrije tijd? Forum uitwisselingen over onze passies, activiteiten, vrije tijd ... creatief of recreatief! Publiceer uw advertenties. Advertenties, cyberacties en petities, interessante sites, kalender, evenementen, beurzen, tentoonstellingen, lokale initiatieven, verenigingsactiviteiten ... Geen puur commerciële reclame alstublieft.
Avatar de l'utilisateur
Forhorse
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 2486
Inschrijving: 27/10/09, 08:19
Plaats: Perche Ornais
x 360




par Forhorse » 01/06/10, 12:28

Christophe schreef:De overgrote meerderheid van de bezoekers gebruikt resoluties die compatibel zijn met dit kader en in democratie is het de meerderheid die wint, niet de bawlers ...

Point-bar!


:onheil: :onheil: :onheil:


Sorry voor dit off-topic, maar ik ben het niet eens met deze verklaring.
Ja, in theorie is democratie de meerderheid die om goede redenen, alleen hier in Frankrijk, bijvoorbeeld, niet in democratie is.
In Frankrijk is het genoeg dat een kleine groep sterker is dan de anderen, of dat de meerderheid er lol in maakt, zodat de kleine groep gelijk heeft.
Ik heb bijvoorbeeld de nieuwe kentekenplaten in Frankrijk geraakt en het display wordt verplicht afdelingsnummer hoewel het strikt voor niets wordt gebruikt bij de identificatie van het voertuig.
0 x
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79294
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 11028




par Christophe » 01/06/10, 13:31

Nou, hallo schreeuwde en ik veranderde en "iedereen is blij".

Ik wist niet van de platen.
0 x
Avatar de l'utilisateur
coucou789456
Grote Econologue
Grote Econologue
berichten: 1019
Inschrijving: 22/08/08, 05:15
Plaats: Narbonne




par coucou789456 » 01/06/10, 20:14

re

Ik geef toe dat ik schreeuwde luid, maar verrassend, ik ben verbaasd over de een om het te doen te zijn geweest ... Hoe dan ook, waar is de beroemde setting is perfect ... maar omdat het er is een maar, er is een pervers effect dat resulteert, het raamwerk is er, maar niet vervelend scherm, is het niet zijn aanwezigheid helemaal bekend, ik zou zelfs zeggen dat het soms kijk ik om te zien of is het nog steeds daar!

in het geval van autoplaten hebben platenfabrikanten een probleem met het feit dat het niet nodig is om van plaat te veranderen bij het veranderen van de afdeling. het compenseert gedeeltelijk het verlies veroorzaakt door deze nieuwe verordening.

jeff
0 x
Avatar de l'utilisateur
chatelot16
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 6960
Inschrijving: 11/11/07, 17:33
Plaats: Angouleme
x 264




par chatelot16 » 01/06/10, 20:36

de nieuwe positie van het frame is minder slechter

nu kan ik het laatste onderwerp zien en toegang krijgen tot de knop om een ​​onderwerp te maken

maar nu is het de zoekfunctie die verborgen is onder dit frame ....

de 800x600 is het comfortabelst op mijn computer voor wat ik moet doen

Ik pas alleen in hogere resolutie door voor websites die opleggen

Ik wil niet dat econologie een bedrieger wordt!
0 x
Avatar de l'utilisateur
coucou789456
Grote Econologue
Grote Econologue
berichten: 1019
Inschrijving: 22/08/08, 05:15
Plaats: Narbonne




par coucou789456 » 01/06/10, 20:59

re

het blijft aan jou om de zoekfunctie te gebruiken die down is en nog steeds het voordeel heeft dat deze standaard leeg is, in tegenstelling tot de bovenste box.

jeff
0 x
Avatar de l'utilisateur
Obamot
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 28725
Inschrijving: 22/08/09, 22:38
Plaats: regio genevesis
x 5538




par Obamot » 01/06/10, 21:09

chatelot16 schreef:de nieuwe positie van het frame is minder slechter

nu kan ik het laatste onderwerp zien en toegang krijgen tot de knop om een ​​onderwerp te maken

maar nu is het de zoekfunctie die verborgen is onder dit frame ....

de 800x600 is het comfortabelst op mijn computer voor wat ik moet doen

Ik pas alleen in hogere resolutie door voor websites die opleggen

Ik wil niet dat econologie een bedrieger wordt!


Dat is sofisterij : Lol:

chatelot16 schreef:
Obamot schreef:Uh! Dat wil niet zeggen, maar hier gaat het onderwerp ronduit afdrijven ...
Het is blijkbaar een probleem van framing dat anders lijkt te reageren afhankelijk van de computerconfiguratie tot een uitdaging van deze mestcomputer. We zouden moeten zorgen voor een beetje orde in de ideeën en een paar onderscheidingen maken ...


om op te ruimen is het noodzakelijk voor roeiers om de computernaam te verdienen

er zijn natuurlijk meer ernstige problemen dan de presentatie van econologie: maar ik denk dat je moet het goede voorbeeld laten zien

Ah! Ik wist niet dat ik er deel van uitmaakte "Staff". Christophe, je hebt me niet gewaarschuwd :D
0 x
Avatar de l'utilisateur
chatelot16
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 6960
Inschrijving: 11/11/07, 17:33
Plaats: Angouleme
x 264




par chatelot16 » 03/06/10, 22:39

de nieuwe positie van het vervloekte frame is minder erger als we verbonden zijn: maar wanneer we niet verbonden zijn en er is de pub aan de linkerkant verbergt het vervloekte frame het einde van de nieuwe berichten

er is geen kronkelend kontje om recht te shit! bedek de Schriften niet: plaats dit kader of je wilt maar dat duwt terug wat hieronder staat geschreven
0 x
Avatar de l'utilisateur
chatelot16
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 6960
Inschrijving: 11/11/07, 17:33
Plaats: Angouleme
x 264




par chatelot16 » 03/06/10, 23:12

Obamot schreef:
chatelot16 schreef:de nieuwe positie van het frame is minder slechter

nu kan ik het laatste onderwerp zien en toegang krijgen tot de knop om een ​​onderwerp te maken

maar nu is het de zoekfunctie die verborgen is onder dit frame ....

de 800x600 is het comfortabelst op mijn computer voor wat ik moet doen

Ik pas alleen in hogere resolutie door voor websites die opleggen

Ik wil niet dat econologie een bedrieger wordt!


Dat is sofisterij : Lol:


je traint me in de zware filosofie die ik niet beheers

Ik heb gewoon gezocht naar wat sofisterij betekent ... het is helemaal niet

sofisme is de vergissing van het genre: alles wat zeldzaam is, is duur, een goedkoop paard is zeldzaam, dus een goedkoop paard is duur ...

mijn ding dat je sofisme noemde is erger dan dat, en het zal niet verkeerd voor me zijn om een ​​geleerde naam te hebben, maar ik weet het nog niet

bovendien is de klap van het goedkope paard dieper dan dat: het is het bewijs dat alles niet logisch is: als iedereen logisch zou zijn, zou het paard precies voor de prijs van de markt worden verkocht: er zal er geen zijn. niet duur of goedkoop!

dus dit paardenverhaal is geen sofisme maar een demonstratie van het absurde dat logica niet alles opdraagt
0 x
Avatar de l'utilisateur
coucou789456
Grote Econologue
Grote Econologue
berichten: 1019
Inschrijving: 22/08/08, 05:15
Plaats: Narbonne




par coucou789456 » 04/06/10, 00:05

goedenavond

De absolute positie en de vaste positie maken het mogelijk om een ​​doos te plaatsen ten opzichte van de grenzen van het weergavegebied of de container.

in feite is het een keuze die moet worden gemaakt door de beheerder van de forum en door de absolute positie voor het frame te kiezen, wordt deze aan de rechterkant geplaatst, tegen de rand van het scherm, ongeacht de gekozen resolutie. dus nog slechter weergeven als je met de [CTRL] -toets en het muiswiel speelt om de tekst te vergroten of verkleinen.

het is het enige frame dat op deze manier op het scherm wordt gepositioneerd, en we hebben het recht om verrast te worden door deze keuze omdat het heel anders is dan alle andere frames op het scherm.

eigenlijk is dit frame absoluut op het scherm geplaatst, anders zou de pagina snel onleesbaar worden, bovendien zeer geschikt voor schermen in 16 / 9 of 16 / 10.

Vreemd genoeg is de "div.skycrap" -functie die het aan de linkerkant weergeeft altijd aanwezig in de codering van de pagina en is er een "div.skycrap2" -functie toegevoegd die het aan de rechterkant plaatst, maar in absolute positie.

het zou niet genoeg zijn om dit probleem op te lossen.

plaats het horizontaal, bovenaan of onderaan het actieve venster, in deze absolute tijdspositie zodat het er altijd is, zelfs door het scherm te scrollen ...

dit zijn slechts voorstellen, blijft het reële nut van het raamwerk kennen, aangezien ik het herhaal, het komt in tweevoud met deze onderkant hem genaamd "nieuwe functies van de site".

jeff
0 x
Avatar de l'utilisateur
Obamot
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 28725
Inschrijving: 22/08/09, 22:38
Plaats: regio genevesis
x 5538




par Obamot » 04/06/10, 00:18

Ik zei niet dat het was "UN" sofisterij Ik zei dat het was "FROM" sofisme ... Dus dat ging in deze richting ...

chatelot16 schreef:
Obamot schreef:
chatelot16 schreef:de nieuwe positie van het frame is minder slechter

nu kan ik het laatste onderwerp zien en toegang krijgen tot de knop om een ​​onderwerp te maken

maar nu is het de zoekfunctie die verborgen is onder dit frame ....

de 800x600 is het comfortabelst op mijn computer voor wat ik moet doen

Ik pas alleen in hogere resolutie door voor websites die opleggen

Ik wil niet dat econologie een bedrieger wordt!


Dat is sofisterij : Lol:


je traint me in de zware filosofie die ik niet beheers

Ik heb gewoon gezocht naar wat sofisterij betekent ... het is helemaal niet

sofisme is de vergissing van het genre: alles wat zeldzaam is, is duur, een goedkoop paard is zeldzaam, dus een goedkoop paard is duur ...

mijn ding dat je sofisme noemde is erger dan dat, en het zal niet verkeerd voor me zijn om een ​​geleerde naam te hebben, maar ik weet het nog niet

bovendien is de klap van het goedkope paard dieper dan dat: het is het bewijs dat alles niet logisch is: als iedereen logisch zou zijn, zou het paard precies voor de prijs van de markt worden verkocht: er zal er geen zijn. niet duur of goedkoop!

dus dit paardenverhaal is geen sofisme maar een demonstratie van het absurde dat logica niet alles opdraagt


Bein als kijk:

- de sites in de ... zijn degenen die ons dwingen over te gaan naar de hogere resolutie ...
- deze site dwingt ons om tot een dergelijke resolutie over te gaan ...
- dus deze site is een site aan de c ...

Je zou daarom, door deze retoriek, de hoge waarde van de inhoud van deze site ontgaan met het argument dat deze alleen toegankelijk zou zijn voor een hogere resolutie die je maar heel weinig gebruikt. Maar als we de resolutie wijzigen, verandert dit de inhoud van een yota niet ...

Het is daarom een ​​argument met misleidende logica, precies wat sofisme definieert.

Dit is de interpretatie die ons wordt voorgezet door te lezen: laten we gaan!
Dernière édition par Obamot de 04 / 06 / 10, 00: 29, 1 keer bewerkt.
0 x

 


  • Vergelijkbare onderwerpen
    antwoorden
    bekeken
    laatste bericht

Ga terug naar "De bistro: leven op de site, vrije tijd en ontspanning, humor en gezelligheid en advertenties"

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Geen geregistreerde gebruikers en 177-gasten