Presentatie van forum, "nieuwe bestanden" frame

De ontwikkelingen van forums en de site. Humor en gezelligheid tussen de leden van de forum - Tout est any - Presentatie van nieuwe geregistreerde leden Ontspanning, vrije tijd, vrije tijd, sport, vakanties, passies ... Wat doe je met je vrije tijd? Forum uitwisselingen over onze passies, activiteiten, vrije tijd ... creatief of recreatief! Publiceer uw advertenties. Advertenties, cyberacties en petities, interessante sites, kalender, evenementen, beurzen, tentoonstellingen, lokale initiatieven, verenigingsactiviteiten ... Geen puur commerciële reclame alstublieft.
Avatar de l'utilisateur
Obamot
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 28725
Inschrijving: 22/08/09, 22:38
Plaats: regio genevesis
x 5538




par Obamot » 31/05/10, 09:47

chatelot16 schreef:coucou789456 je hebt gelijk en ik steun je

:?

chatelot16 schreef:het is in het professionele leven zo gewoon om slecht uitgevoerde computersystemen op te leggen zonder er iets tegen te kunnen doen, dat de dag dat het gebeurt op een forum ...

waarom we computer noemen wat de Engelsen computer noemen: ja, het berekent, maar wat betreft bestellen... het zijn vaker peddelaars dan computers
8)

Uh! Dat wil niet zeggen, maar hier gaat het onderwerp ronduit afdrijven ...
Het is blijkbaar een probleem van framing dat anders lijkt te reageren afhankelijk van de computerconfiguratie tot een uitdaging van deze mestcomputer. We zouden moeten zorgen voor een beetje orde in de ideeën en een paar onderscheidingen maken ...
Want uiteindelijk is het niet door het "grote spel" te verlaten dat we oplossingen vinden, toch?

Nu helemaal prima met het bekritiseren van de computerindustrie en zijn valkuilen, maar in een passende draad, toch?

Wel, ik heb de berichten herlezen, blijkbaar heb ik nu hetzelfde probleem als ik de berichten van Coucou raadpleeg, dat hij ze in grote letters heeft geschreven. Dus begin met het gebruik van karakters van normale grootte...

Hallo, heb je geprobeerd:
- om uw browser opnieuw te installeren door het voorkeurenbestand in de prullenbak te plaatsen?
- een andere browser gebruiken?

[Bewerken voor Christophe]: Trouwens, er zou een eenvoudige manier kunnen zijn, het zou zijn om een ​​selectievakje [Sluit het venster] te plaatsen om het te verwijderen uit degenen die het hindert (of dat deze lijst in een tweede venster wordt geopend).
0 x
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79125
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 10974




par Christophe » 31/05/10, 10:16

Zolang er een brawler over dit onderwerp is die anderen niet respecteert door in kleur of vet te schrijven en door niet "regelgevende" afbeeldingen in te voegen, blijft dit onderwerp op slot.

Zij die schermen verdedigen op 800 px breed, ben jij ook voor 256 kleuren? Geen grapje, waarom surf je ook niet onder MS DOS? Serieus, je moet weten hoe je moet evolueren...

De overgrote meerderheid van de bezoekers gebruikt resoluties die compatibel zijn met dit kader en in democratie is het de meerderheid die wint, niet de bawlers ...

Point-bar!


:onheil: :onheil: :onheil:
0 x
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79125
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 10974




par Christophe » 31/05/10, 16:07

Is het beter zo meneer Brawler?

[Bewerken voor Christophe]: Trouwens, er zou een eenvoudige manier kunnen zijn, het zou zijn om een ​​selectievakje [Sluit het venster] te plaatsen om het te verwijderen uit degenen die het hindert (of dat deze lijst in een tweede venster wordt geopend).


Ja, dat zou kunnen, met java bijvoorbeeld, alles is mogelijk, maar het belast de site en de server...

Dailymotion is bijvoorbeeld 100% in java ... nou, ik ga kijken hoe het eruit ziet in 640 x 480 : Mrgreen: : Mrgreen:

Damn jpe ga niet onder 800x600 met mijn configuratie ... : Lol: : Lol:
Dernière édition par Christophe de 31 / 05 / 10, 16: 39, 1 keer bewerkt.
0 x
Avatar de l'utilisateur
coucou789456
Grote Econologue
Grote Econologue
berichten: 1019
Inschrijving: 22/08/08, 05:15
Plaats: Narbonne




par coucou789456 » 31/05/10, 16:19

hallo

zeer beste vriend, ik kan het nu zeggen, deze presentatie is ideaal

wat kan ik nog meer zeggen, het is perfect, ik gebruik momenteel Google Chrome 5.0.342.9 en UBUNTU 10.04, met een van mijn klanten

het scherm is ideaal, hoewel ik nog steeds in 1024x768 zit

jeff
0 x
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79125
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 10974




par Christophe » 31/05/10, 16:39

Oké, ik ben er blij mee.

Je kunt nu alle berichten van dit weekend die je hebt gemaakt in vet/kleur bewerken...

Bedankt... voor onze ogen!
0 x
Avatar de l'utilisateur
Obamot
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 28725
Inschrijving: 22/08/09, 22:38
Plaats: regio genevesis
x 5538




par Obamot » 31/05/10, 16:42

Christophe schreef:Dailymotion is bijvoorbeeld 100% in java ... nou, ik ga kijken hoe het eruit ziet in 640 x 480 : Mrgreen: : Mrgreen: Damn jpe ga niet onder 800x600 met mijn configuratie ... : Lol: : Lol:
Mmmmwouahahahahaha, laten we de minitel proberen : Cheesy: met het menu aan de linkerkant...

Resolutie: 36x15 (onthoud...)

Christophe schreef:
Obamot schreef:[Bewerken voor Christophe]: Trouwens, er zou een eenvoudige manier kunnen zijn, het zou zijn om een ​​selectievakje [Sluit het venster] te plaatsen om het te verwijderen uit degenen die het hindert (of dat deze lijst in een tweede venster wordt geopend).


Ja, dat zou kunnen, met java bijvoorbeeld, alles is mogelijk, maar het belast de site en de server...

Mwouais, dus laat het concreet...

En bedankt voor alle antwoorden en de oplossing eh...
0 x
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79125
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 10974




par Christophe » 31/05/10, 17:01

Obamot schreef:Resolutie: 36x15 (onthoud...)


Een Ula-liefhebber? Er was een voordeel: niet eens de moeite nemen om de "gevoelige" gebieden te pixeliseren : Lol: : Lol:

Je wist dat de Minitel veel Amerikanen woedend maakte omdat het een technologische top was ... voor die tijd!

Het was een prestatie voor die tijd. Ik geloof dat er nog steeds een emulatorversie beschikbaar is via internet ... maar nog steeds even duur : Cheesy:

Veel info hier: http://fr.wikipedia.org/wiki/Minitel Hier hebben ze het over de emulator: Xtel
0 x
Avatar de l'utilisateur
chatelot16
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 6960
Inschrijving: 11/11/07, 17:33
Plaats: Angouleme
x 264




par chatelot16 » 31/05/10, 23:28

deze rommel rechts is minder erg dan rechts: je kunt het laatste onderwerp lezen en op nieuw klikken

maar nu is het de zoekfunctie die onherstelbaar verborgen is

waarom iets doen dat iets anders verbergt?

waarom zet u deze lijst met gedownloade bestanden niet op de pagina en hoe dan ook niet bovenaan?

je kunt de 4 hoeken proberen, het zal altijd iets verbergen

het plaatsen van deze lijst op de pagina zal zonder problemen nog maar een paar regels meer doen
0 x
Avatar de l'utilisateur
chatelot16
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 6960
Inschrijving: 11/11/07, 17:33
Plaats: Angouleme
x 264




par chatelot16 » 31/05/10, 23:40

Obamot schreef:Uh! Dat wil niet zeggen, maar hier gaat het onderwerp ronduit afdrijven ...
Het is blijkbaar een probleem van framing dat anders lijkt te reageren afhankelijk van de computerconfiguratie tot een uitdaging van deze mestcomputer. We zouden moeten zorgen voor een beetje orde in de ideeën en een paar onderscheidingen maken ...


om op te ruimen is het noodzakelijk voor roeiers om de computernaam te verdienen

natuurlijk zijn er serieuzere problemen dan de presentatie van econologie: maar ik denk dat je het goede voorbeeld moet geven
0 x
Avatar de l'utilisateur
coucou789456
Grote Econologue
Grote Econologue
berichten: 1019
Inschrijving: 22/08/08, 05:15
Plaats: Narbonne




par coucou789456 » 01/06/10, 04:45

hallo

er is nog steeds de mogelijkheid om onder de 800x600 te gaan

bij XP

klik in het eigenschappenscherm op instellingen

dan op geavanceerd

klik op het tabblad "kaart".

blader onderaan door het gedeelte "alle modi weergeven" en kies degene die bij u past of degene die u wilt proberen.

in het geval van een slechte keuze, dwz zwart scherm, wacht een paar seconden, zolang we de nieuwe parameters niet accepteren, keert windose terug naar de vorige instelling.

++++++++++++++++

het komt voor dat windose deze nieuwe parameter direct accepteert zonder om bevestiging te vragen. als het resultaat een zwart scherm is, zal met XP een korte druk op de "stop / start"-knop van de computer voldoende zijn om de machine normaal te laten stoppen. herstart in dit geval in veilige modus VGA-modus, kies in instellingen opnieuw de juiste configuratie en start de computer opnieuw op, alles is weer normaal. (kies niet de laatst bekende goede configuratie)

als het indrukken van de "stop/start"-knop niet werkt, typ dan minstens één keer op "ESC" om een ​​eigenschappenvenster te sluiten dat open had kunnen blijven, vervolgens "ALT" "F1" om de toepassing te sluiten, typ vervolgens "t", waardoor de machine stopt.

een andere methode, maar blind, typ op de windose-toets (tussen CTRL en ALT) en de "R" -toets, het venster "uitvoeren" verschijnt, zelfs als u het niet kunt zien (bij een zwart scherm), typ dit commando zoals : "shutdown -s -f" en de computer stopt. te gebruiken in het geval dat er meerdere applicaties geopend zijn, maar dat u niet meer correct kunt zien of sluiten. aan de andere kant is de afsluiting een beetje grof en gaat al het niet-opgeslagen werk verloren.

met deze laatste methode, als je het test zonder het zwarte scherm, kun je zien dat het verdacht lijkt op wat het "balster" -virus destijds deed. als deze test u zorgen baarde tijdens een test, kunt u onmiddellijk "shutdown -a" typen, waarmee de huidige afsluitprocedure wordt geannuleerd, geldige opdracht als u herstelt "ballast"per ongeluk, computer zonder antivirus.

jeff
0 x

 


  • Vergelijkbare onderwerpen
    antwoorden
    bekeken
    laatste bericht

Ga terug naar "De bistro: leven op de site, vrije tijd en ontspanning, humor en gezelligheid en advertenties"

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Geen geregistreerde gebruikers en 199-gasten