GV op een tractor?

Bewerkingen en wijzigingen in de motoren, ervaringen, bevindingen en ideeën.
Avatar de l'utilisateur
Flytox
Modérateur
Modérateur
berichten: 14138
Inschrijving: 13/02/07, 22:38
Plaats: Bayonne
x 839

Re: Uw reacties op een dubbelwerkende GVI




par Flytox » 21/02/10, 12:42

Hallo chantrel

chantrel schreef:Hier is het een micro tractorbrandstof, de lucht kruist achteruit van de normale pr dat de luchtinlaat op dezelfde onderdruk is als in de GVI.

Als ik je montage goed heb begrepen:
- u gebruikt de brandstoftank van de micro-tractor als een constant niveau om de GVI te leveren.
- U regelt de lucht die uw GV binnenkomt met de vlinderklep of schepel brandstof. Tegelijkertijd balanceert het de stroomopwaartse stroomafwaartse druk.
Het is slim!
Klein plat, de koolhydraten zijn niet gemaakt voor water en het corrodeert maximaal en werkt niet lang (een week) voordat een witachtige afzetting je teef geeft en alles blokkeert (naald / drijver).

- Hoeveel is de diameter van de luchtdoorgang van de brandstof bij de venturi?

De op de GVI gemonteerde uitlaatklep, aangepast aan het gewicht, laat de opening tot ongeveer de1400tr / min toe, waardoor de binnenkant van de GVI wordt verwarmd om stoom te produceren en de binnenkomende lucht te verwarmen wanneer de uitlaatgassen warmer zijn voor reactoren.
Zodra de motor stationair draait, gaat het gas buiten de GVI en houdt het op t °.

Ik begrijp niet helemaal wat je met dit systeem wilt doen.
Maakt dat u 2 verschillende verwarmingsvermogens voor uw GV?
A+
0 x
Reden is de waanzin van de sterkste. De reden voor de minder sterk is waanzin.
[Eugène Ionesco]
http://www.editions-harmattan.fr/index. ... te&no=4132
Chantrel
Ik ontdekte econologic
Ik ontdekte econologic
berichten: 6
Inschrijving: 19/11/09, 22:57
Plaats: Brittany 35




par Chantrel » 22/02/10, 00:45

Hi Flytox,

de venturi van mijn carburateur is 22mm (te groot in vergelijking met het luchtkanaal, er is een beperking voor nodig om een ​​lichte depressie te hebben.
Maar het probleem is om een ​​constant betrouwbaar niveau te vinden ...
Omdat de motor geen enkele druppel water inslikt als het constante niveau lekt ... :?

Tenzij op de juiste hoogte bevestigd in vergelijking met de GVI, een mini-watertank met vlotter in de open lucht (zoals een HP-reiniger), zoals dat als de vlotter lekt, het water naar buiten stroomt. : Lol:

Natuurlijk zijn alle tips welkom!

Mijn klepsysteem?
Dit is om stoom + hete lucht te produceren vanaf een gewenst motortoerental.
ex. : de klep gaat open met ongeveer 1600 tpm, de reactor (en) zijn op temperatuur om de binnenkomst van het mengsel dat ontstaat in het GVI te "bedienen".

Zie doc. ingesloten
a+


Beeld
0 x
Avatar de l'utilisateur
Flytox
Modérateur
Modérateur
berichten: 14138
Inschrijving: 13/02/07, 22:38
Plaats: Bayonne
x 839




par Flytox » 27/02/10, 00:05

Dat je instellingen, kleppen enz. Zet ... het is goed in die zin dat je veel verschillende configuraties kunt verkennen en dat er veel manieren zijn om te wissen. Aan de andere kant zou een grote motor zoals die van u zich geen zorgen hoeven te maken om stoom op lage snelheid te produceren en daarom de vervuiling verminderen als u hem wilt laten slikken. :P

Je gaat geen verschil maken in het verbruik op lage snelheid, maar aan de andere kant voor vervuiling, rook enz ... je hebt direct winst.
A+
0 x
Reden is de waanzin van de sterkste. De reden voor de minder sterk is waanzin.

[Eugène Ionesco]

http://www.editions-harmattan.fr/index. ... te&no=4132
Avatar de l'utilisateur
coucou789456
Grote Econologue
Grote Econologue
berichten: 1019
Inschrijving: 22/08/08, 05:15
Plaats: Narbonne




par coucou789456 » 27/02/10, 05:10

goedenavond

chantrel schreef:Nou, dan moet je alles beginnen! Ik zal deze GVI testen.

Ik had op een artikel van een experimentator gezien (ik weet niet waar ik naar op zoek ben) dat hij had gemerkt dat de vochtige lucht die de reactor binnenging begon te draaien rond de staaf wanneer deze naar de noordpool van de aarde en stroomde normaal naar de zuidpool.

..............


in feite veroorzaakt de turbulentie die in de reactor wordt geïnduceerd dat het lucht / dampmengsel rond de staaf roteert met een spoed gelijk aan de diameter van de staaf.
dit fenomeen veroorzaakt een min of meer intens magnetisch veld in de staaf en de hele reactor natuurlijk, maar aan de andere kant lijkt het erop dat er geen merkbare invloed is op de algehele werking van het systeem, hoewel voor zover ik weet geen onderzoek n zijn uitgevoerd in deze richting om een ​​impact op de daadwerkelijke werking te bepalen.

aan de andere kant is de holte aan het einde van de reactor, evenals de vorm van het uiteinde van de staaf, belangrijk. Het is in deze holte dat de "transformatie" van het lucht / dampmengsel zo dierbaar is voor Gillier Pantone.
er moet een transformatie plaatsvinden omdat anders een eenvoudige productie van hete stoom voldoende zou zijn om dezelfde effecten te produceren.

een voldoende lange reactor is daarom nodig om turbulentie te produceren bij lage motortoerentallen, een bepaalde vorm van het uiteinde van de staaf (schaalvorm). Vanwege de geproduceerde turbulentie moet het resulterende magnetische veld in hoge mate bijdragen aan de "transformatie". dit beroemde magnetische veld is een resultaat van de operatie, maar het moet een ionisatie van het mengsel aan het einde van de staaf plaatsvinden, nooit demonstreren omdat niemand het is gaan zien.

het feit is dat een goede, zorgvuldige implementatie de verwachte effecten produceert, d.w.z. een zeer merkbare vermindering van vervuiling en brandstofverbruik, wat zelfs als dit resulteert in een vermindering van vermogen, voor dezelfde motor, de fabrikant 'duidt niet op een dergelijk laag brandstofverbruik.

jeff
0 x
Avatar de l'utilisateur
Flytox
Modérateur
Modérateur
berichten: 14138
Inschrijving: 13/02/07, 22:38
Plaats: Bayonne
x 839




par Flytox » 27/02/10, 13:37

Hallo coucou789456

coucou789456 schreef:in feite veroorzaakt de turbulentie die in de reactor wordt geïnduceerd dat het lucht / dampmengsel rond de staaf roteert met een spoed gelijk aan de diameter van de staaf.


Het is niet systematisch, de sporen van afzetting op de staven van mijn vergadering hebben nooit sporen in een spiraal achtergelaten. Anderzijds sprak André over deze spiraalvormige sporen ... maar die ook sporen zouden kunnen zijn veroorzaakt door het smeedwerk tijdens de vervaardiging van de staaf.

Voor de test wikkelde ik een veer rond het onderste deel van de staaf om de damp tussen de windingen te dwingen en daarom rond de staaf te draaien. Het bracht niets meer ...

Heeft u resultaten van experimenten op de invloed van het uiteinde van de staaf (vorm van schelpen enz ...)?
A+
0 x
Reden is de waanzin van de sterkste. De reden voor de minder sterk is waanzin.

[Eugène Ionesco]

http://www.editions-harmattan.fr/index. ... te&no=4132
Avatar de l'utilisateur
coucou789456
Grote Econologue
Grote Econologue
berichten: 1019
Inschrijving: 22/08/08, 05:15
Plaats: Narbonne




par coucou789456 » 27/02/10, 14:13

hallo

Geplaatst op: wo 11 oktober 2006, 00: 28 Onderwerp: Unifying theory: Pantone, Vortex en planeet Aarde

en gepost door André

Citation:
de windingen van markeringen op de stang werden geïdentificeerd door Christophe als gevolg van bewerking van de as (staaf gedragen op een draaibank)

Praktisch onmogelijk dat deze sporen afkomstig zijn van een draaibank, iedereen die een draaibank heeft gemanipuleerd, zal kunnen bevestigen dat het nodig is om een ​​grote vooruitgang op de wagen te maken om een ​​propeller te maken die de bekende schroefdraad overschrijdt, normaal gesproken in het productieproces van deze staven geeft het niet door aan een draaibank, maar in een slijpmachine, voor gepolijste bewerkte staven.
De mogelijkheid is een bewerking van stijltang met 3 hoekrollen die we in de industrie gebruiken voor precisie ronde staven, in sommige gevallen heb ik de moeite genomen om de staaf met schuurpapier te polijsten, maar we kan niet zonder twijfel zeggen dat deze merken niet afkomstig zijn van een gelijkrichter door een plaatselijke verharding die door hitte zou worden veroorzaakt? Eén ding is zeker, de spoed van deze spiraal komt altijd overeen met de straal van de staaf
wat staal of roestvrij staal en de draairichting is altijd hetzelfde ..


hier zijn de sporen op de stengel. door deze herinnering te lezen, hebt u de fout gecorrigeerd die ik heb gemaakt door een stap aan te geven die gelijk is aan de diameter van de staaf terwijl deze gelijk is aan de straal van de staaf.

voor de rest zoek ik mijn bronnen.

jeff
0 x
Avatar de l'utilisateur
coucou789456
Grote Econologue
Grote Econologue
berichten: 1019
Inschrijving: 22/08/08, 05:15
Plaats: Narbonne




par coucou789456 » 27/02/10, 15:03

re hello

geplaatst door André le Ven 04 nov 2005, 21: 57 onderwerp: Renault Super 5 water gedoteerd

Je bent ver weg, je reactor is goed gepositioneerd, voor de stuurpen is het niet nodig om een ​​aërodynamische vorm te maken voor de ingang, zelfs een vierkante snede werkt iets beter, want de uitvoer van de stang is correct in de punt.


jeff
0 x
Andre
Pantone motor onderzoeker
Pantone motor onderzoeker
berichten: 3787
Inschrijving: 17/03/05, 02:35
x 12




par Andre » 27/02/10, 20:24

Dag

Ik stopte met zoeken naar het waarom van de spiraal, nadat ik had gezocht naar manieren om deze te forceren, wat het systeem niet verbeterde.
Uiteindelijk concentreerde ik me op de stoom die de reactor binnenkwam, het was alleen op deze plaats dat ik erin slaagde om verbeteringen te hebben.

Hoewel het eenmaal moeilijk wordt om 33% te bereiken en deze waarden te verhogen en de tests willekeurig worden, duurt het lang testen met een hoeveelheid aantekeningen en tegen verificatie.
Het verdient de voorkeur om dit bij 25% continu te concentreren op alle diëten en meer in het bijzonder om het stadsverkeer te verbeteren.

Klein advies maakt een eenvoudige assemblage, gemakkelijk veelzijdig, althans voor wat zich rondom de reactor bevindt, zoekt geen complexe regeling die u meer moeite zal geven om te ontwikkelen, maar probeert de assemblage in evenwicht te brengen rond de gebruikelijke regimes van de tractor, en vergeet slow motion en zeer laag vermogen, je zult je personage verbranden en uiteindelijk opgeven.

Andre

Lokale cavitatie op een inconelstaaf

Beeld


wat haarveer op een stalen 12,7mm staaf en kleine pin
Beeld


Staaf die werd doorgegeven aan het schuurpapier ziet men enigszins de spiraal

img] https://www.econologie.com/fichiers/partager2/1267298522Q7PQvr.jpg [/ img]

19mm roestvrijstalen waterdoping van 300D
Beeld


Beeld
0 x

Terug naar "Water injectie in de motoren: de montage en experimenteren"

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Geen geregistreerde gebruikers en 163-gasten