Hoe om de muis vals plafond te zetten?

Consumptie en duurzaam en verantwoord dieet tips per dag om energie- en waterverbruik, afval te verminderen ... Eet: bereidingen en recepten, vind gezonde voeding, seizoensgebonden en lokale behoud informatie eten ...
Avatar de l'utilisateur
Flytox
Modérateur
Modérateur
berichten: 14138
Inschrijving: 13/02/07, 22:38
Plaats: Bayonne
x 839




par Flytox » 16/10/09, 20:11

Hallo Peer
Peer Belle Helene schreef:Maar op Fly en dan nam ik hem je adres : Mrgreen: : Mrgreen: : Mrgreen: : Mrgreen:


Degene die mij het recept voor de transistor gaf, vertelde me dat het binnen ongeveer een week gelukt was. .....Voor ongeveer een jaar. Daarna kwamen de schattige beestjes terug : Mrgreen: Ik weet niet wat er daarna gebeurt.

Voor jouw voorstel zijn er verschillende katten (buren) en mijn hond om zijn leven moeilijk te maken.... : Cry: : Mrgreen:
0 x
Reden is de waanzin van de sterkste. De reden voor de minder sterk is waanzin.
[Eugène Ionesco]
http://www.editions-harmattan.fr/index. ... te&no=4132
lejustemilieu
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 4075
Inschrijving: 12/01/07, 08:18
x 4




par lejustemilieu » 23/10/09, 07:12

De rust keert terug naar mijn huis,
Ik heb een zender te leen gekregen die een akelig geluid maakt; hij staat al drie dagen op mijn kamer.
Het begint vruchten af ​​te werpen.
Het dier passeerde maar één keer, en opnieuw rende het alsof het vuur in zijn kont had. : Cheesy:
Blijkbaar wordt het apparaat verkocht door een winkel op wielen, "de vrachtwagen"
:D
Als het definitief rustig is, zal ik het bevestigen. Beeld
0 x
Oli 80
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 1687
Inschrijving: 02/01/09, 17:23
Plaats: moselle 57
x 112

jacht op knaagdieren




par Oli 80 » 23/10/09, 11:04

hallo, het is waar dat dit type apparaat effectief is, je hebt dit gekocht van een vrachtwagen waarvan je twee weken eerder een kleine catalogus ontvangt met een bestelformulier om aan het einde in te vullen, ik zou de namen van deze "spam" niet vermelden vrachtwagens er zijn er meerdere
0 x
Avatar de l'utilisateur
olifant
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 6646
Inschrijving: 28/07/06, 21:25
Plaats: Charleroi, centrum van de wereld ....
x 7




par olifant » 23/10/09, 11:32

oli, ik begrijp je kritiek niet echt: van mijn kant heb ik de aanbiedingen van dit soort bedrijven al op prijs gesteld: ze adverteren, ze komen niet ver van jou vandaan, wat is het probleem?
0 x
olifant Supreme Ere éconologue PCQ ..... Ik ben te voorzichtig, niet rijk genoeg en te lui om bespaart de CO2! http://www.caroloo.be
joey1987
Ik leer econologic
Ik leer econologic
berichten: 13
Inschrijving: 23/10/09, 11:39




par joey1987 » 23/10/09, 12:10

zou superlijm moeten bevestigen
0 x
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79121
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 10973




par Christophe » 23/10/09, 12:11

Joey, we houden hier niet van trollen...

Je bent gewaarschuwd...
0 x
Oli 80
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 1687
Inschrijving: 02/01/09, 17:23
Plaats: moselle 57
x 112

jacht op knaagdieren




par Oli 80 » 23/10/09, 13:50

Ik bekritiseerde niemand, ik wilde alleen maar zeggen dat ik ook al producten van dit soort vrachtwagens heb gekocht, zoals tuinslangen, keukenaccessoires en andere, om maar te zeggen dat we meer dingen vinden, van de vrachtwagens die 'je niet kunt vinden' in winkels, zoals een platte waterslang van het brandweermantype
0 x
lejustemilieu
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 4075
Inschrijving: 12/01/07, 08:18
x 4




par lejustemilieu » 23/10/09, 14:05

Beeld
0 x
Avatar de l'utilisateur
Hélène G
Ik leer econologic
Ik leer econologic
berichten: 16
Inschrijving: 23/10/09, 20:19
Plaats: Frankrijk, platteland




par Hélène G » 23/10/09, 23:24

Gebruik vooral geen rattengif; uw ongewenste ratten, lerots of muizen zullen sterven, maar zullen alle carnivoren in het gebied vergiftigen (katten, honden, enz.).
Voor mij zijn de meest effectieve middelen meppen (om te garneren met lachende koe of gruyère), gesloten muizenvallen (hetzelfde: deze vangen maar doden niet); lijmvangers (waarop kaas wordt geplakt).
Het is de laatste die ik gebruik; nadeel: bij de lijmvallen die in de handel verkrijgbaar zijn, wordt de lijm op een te licht plastic plaatje geborsteld, wat betekent dat wanneer de muis wordt gevangen, hij soms de val laat kantelen terwijl hij worstelt om uit de val te ontsnappen. En zodra de val op de tegels of vloer wordt omgegooid, komt de lijm (zeer sterk en vloeibaar) daar ook terecht. Om dit te voorkomen hang ik mijn lijmvangers met een touwtje aan een tegel of een zwaar voorwerp. Je kunt deze lijmvangers ook niet kant-en-klaar maar op te lichte platen kopen, maar zelf maken door de lijm in een tube rechtstreeks op een tegel of een zwaar voorwerp aan te brengen.
Deze lijmvallen of lijmtubes voor muizen vind je in bouwmarkten, of op het platteland, in coöperaties.
0 x
Zonder een rationele organisatie van de dalende en het verminderen van de consumptie van onnodige producten, redundant in de westerse landen, kan onze planeet geen toekomst bieden voor zuidelijke landen, of voor toekomstige generaties van westerse landen.
Avatar de l'utilisateur
sam17
Éconologue goed!
Éconologue goed!
berichten: 253
Inschrijving: 14/02/06, 13:57
Plaats: La Rochelle
x 1




par sam17 » 26/10/09, 09:21

flikkers zijn goed, maar als de muizen in de scheidingswanden zitten, daag ik je uit om er maar één te vangen met een flikker geen andere oplossing :('
0 x
--
Geduld is een boom waarvan de wortel is bitter, waarvan de vruchten zijn erg lief.

 


  • Vergelijkbare onderwerpen
    antwoorden
    bekeken
    laatste bericht

Terug naar "Duurzame consumptie: verantwoorde consumptie, dieet tips en trucs"

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Geen geregistreerde gebruikers en 149-gasten