Cahors Stadhuis team in een Diesel 306 water doping

Bewerkingen en wijzigingen in de motoren, ervaringen, bevindingen en ideeën.
Avatar de l'utilisateur
nlc
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 2751
Inschrijving: 10/11/05, 14:39
Plaats: Nantes




par nlc » 28/08/09, 12:03

Macro schreef:[Een auto die in heel verschillende omstandigheden door veel handen wordt bestuurd, kan niet als een serieuze referentie of op zijn minst concreet worden beschouwd ... Het blijft mijn mening ...


Laten we toegeven voor de conso, maar voor de maatregelen van vervuiling?
0 x
Avatar de l'utilisateur
Macro
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 6513
Inschrijving: 04/12/08, 14:34
x 1636




par Macro » 28/08/09, 12:09

Dekkingsmetingen op een moment dat een T-motor zonder belasting helaas goed is, kan de echte vervuiling van een auto langs de weg voorstellen ...
0 x
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79294
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 11028




par Christophe » 28/08/09, 12:09

NLC schreef:maar bordeel het gaat niet om watermotor, maar doping, het heeft niets te maken :onheil:


+ 1 !! :onheil:

Maar nlc, blijf rustig, als Macro de 2 .pdf niet kan openen die duidelijk aangeeft (door universiteiten en automobilisten) dat de injectie van water gunstig kan zijn in de motoren, dus we kunnen niets voor hem doen ... en voor de anderen ook niet ...

Dus in plaats van de Amerikaanse shoot (we verkopen hier geen kits aan forum!), vraag naar verklaringen van autoverkopers die weigeren deze oplossing toe te passen ... op grote schaal ... omdat ze verkopen!
0 x
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79294
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 11028




par Christophe » 28/08/09, 12:14

Macro schreef:Dekkingsmetingen op een moment dat een T-motor zonder belasting helaas goed is, kan de echte vervuiling van een auto langs de weg voorstellen ...


Exacte punctuele meting in dekking is niet veel waard ...maar als je de documenten hierboven had geopend voordat je iets anders had geopend, dan had je dit kunnen zieni:

Beeld

van: https://www.econologie.com/mairie-de-cah ... -4127.html
0 x
pb2488
Grote Econologue
Grote Econologue
berichten: 837
Inschrijving: 17/08/09, 13:04




par pb2488 » 28/08/09, 12:24

Is "k" slechts een ondoorzichtigheidsindex?
CO2-emissies worden gemeten hoe en zijn deze gerelateerd aan dekking?
Cdlt
0 x
"De waarheid kan niet worden gedefinieerd als de mening van de meerderheid:
De waarheid is wat volgt uit de observatie van de feiten. "
Avatar de l'utilisateur
Flytox
Modérateur
Modérateur
berichten: 14141
Inschrijving: 13/02/07, 22:38
Plaats: Bayonne
x 839




par Flytox » 28/08/09, 12:27

Hallo macro
Macro schreef:... Gewoon een schurftige die zijn jerrycan van 5-liters in de kofferbak loopt en die elke keer dat hij de 306 bijtankt, tanken ... Als mensheid gelooft hij dat het hem verwarmt tot de achter ... De 306 begint ze veel minder te consumeren ....


Macro schreef:Ik zou graag geloven dat ik een pure en eenvoudige lasteraar ben ....

Ik ben gewoon een verantwoordelijke in een Franse doos : Cheesy: : Cheesy: Ik kan je vertellen dat we geen last hebben van zwervers.


Er zijn zeker dieven ... maar helemaal niet zeker dat het iets gegeneraliseerd is ... en dan moet je zijn schokkerige discreet kunnen vervoeren ... een gevaarlijk spel op de lange termijn.

Terugkomend op de consumptie van de ene persoon naar de andere, kunnen de verschillen opmerkelijk zijn. Voor een "vergelijkbare" Bayonne Niort-reis kwamen we uit op ongeveer 20% verschil met de collega. De "grote" consument ging niet veel sneller op de snelweg (5 à 10 km / u sneller?) Maar zette vooral systematisch de voet op de bodem bij elke acceleratie in plaats van geleidelijk te accelereren. ("Hij duwt die hoop modder niet naar voren!" : Mrgreen: )
0 x
Reden is de waanzin van de sterkste. De reden voor de minder sterk is waanzin.
[Eugène Ionesco]
http://www.editions-harmattan.fr/index. ... te&no=4132
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79294
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 11028




par Christophe » 28/08/09, 12:28

pb2488 schreef:Is "k" slechts een ondoorzichtigheidsindex?
CO2-emissies worden gemeten hoe en zijn deze gerelateerd aan dekking?


:schok:

Ah, hier is een "goede" vraag van een lasteraar die zichzelf improviseert als automobilist en iedereen motorlessen wil geven! Zo'n vraag verraadt gewoon je gebrek aan kennis als een motor ... en uw bereidheid om de voordelen van doping te ontkennen..

Mijn antwoord? Eerlijk gezegd, wat te zeggen anders dan dit:

Ga terug naar school of koop motorboeken ...
Dernière édition par Christophe de 28 / 08 / 09, 12: 46, 1 keer bewerkt.
0 x
Avatar de l'utilisateur
Flytox
Modérateur
Modérateur
berichten: 14141
Inschrijving: 13/02/07, 22:38
Plaats: Bayonne
x 839




par Flytox » 28/08/09, 12:44

Macro schreef:Dekkingsmetingen op een moment dat een T-motor zonder belasting helaas goed is, kan de echte vervuiling van een auto langs de weg voorstellen ...


Mesures vertegenwoordiger van de werkelijke vervuiling langs de route eigenlijk is het om te bewijzen ....: Mrgreen: Aan de andere kant moet je jezelf een "makkelijk" vergelijkingspunt geven om te meten zonder testbank ... het is de gestandaardiseerde test die je doet bij de technische controle. Het is nog steeds veel beter dan niets! Dit geldt des te meer omdat autofabrikanten de motoren voor deze zeer lange tests optimaliseren met materiële en financiële middelen buiten ons bereik.

Beter doen met een amateur-bricolo in een paar uur suggereert nog steeds dat de oplossing Gillier Pantone niet volledig naze is! 8) .....
0 x
Reden is de waanzin van de sterkste. De reden voor de minder sterk is waanzin.

[Eugène Ionesco]

http://www.editions-harmattan.fr/index. ... te&no=4132
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79294
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 11028




par Christophe » 28/08/09, 12:48

Anders, voor de weg, is er altijd de beroemde test TCB @Capt_Maloche! : Cheesy:
0 x
Avatar de l'utilisateur
Macro
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 6513
Inschrijving: 04/12/08, 14:34
x 1636




par Macro » 28/08/09, 13:10

Christophe schreef:
Macro schreef:Dekkingsmetingen op een moment dat een T-motor zonder belasting helaas goed is, kan de echte vervuiling van een auto langs de weg voorstellen ...


Exacte punctuele meting in dekking is niet veel waard ...maar als je de documenten hierboven had geopend voordat je iets anders had geopend, dan had je dit kunnen zieni:

Beeld

l

Ik kan de documenten niet downloaden waar ik ben en de video's bekijken ...
Zeer mooie bochten afkomstig van een CT-centrum
Ik ben niet de motor, alleen ik weet hoe je een diesel injectiepomp Bosch (lucas heeft een vergelijkbare WERKING) Ik weet ook hoe je een auto Oil CT complimenten van de jury pas op de markt ...
Een zigeunertechniek is om het uitlaatwater te vullen en de motor aan te tikken om te spoelen vóór de overgang naar de CT die hun roet leegmaakt .... dus droge ontladingen hebben eeuwenlang in de geluiddempers geklonken ... controle we hebben nogal dit soort bochten ... heeft een ding klaar er is een zeer kleine piek in de acceleratiefase (op de turbo's minder in de atmosfeer) wanneer de auto op volle snelheid vacuüm is de centrifugale regelaar van de injectiepomp sluit de brandstoftoevoer volledig af en brengt de stroom terug naar een bijna lage snelheid.

Ik ben er vrijwel zeker van dat met een eenvoudige injectie van waterdamp direct in de uitlaat, we dezelfde resultaten van de vervuiling bereiken (we wassen de uitlaat permanent) en we delen de afkeur van deeltjes op de hele route. .

Dat gezegd hebbende, de resultaten zijn zeer eervol ... voor een reinigingsvaartuig ... Het moet worden gezien met banken van analyse van ingesloten gassen als het ding is bevestigd ...

De TCB van Captain Maloche op 10km-montage en montage zou ons waarschijnlijk beter informeren over afgekeurde deeltjes ....
0 x

 


  • Vergelijkbare onderwerpen
    antwoorden
    bekeken
    laatste bericht

Terug naar "Water injectie in de motoren: de montage en experimenteren"

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Geen geregistreerde gebruikers en 102-gasten