Nieuw type hybride turbinemotor

Tips, advies en tips om uw verbruik, processen of uitvindingen te verlagen als onconventioneel motoren: de Stirlingmotor, bijvoorbeeld. Octrooien verbetering van verbranding: waterinjectie plasma behandeling, ionisatie van de brandstof of oxidatiemiddel.
Avatar de l'utilisateur
Obamot
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 28725
Inschrijving: 22/08/09, 22:38
Plaats: regio genevesis
x 5538




par Obamot » 04/03/13, 00:34

Alain G: de niet erg glorieuze aflevering van de studentenopstand in Quebec tussen jullie beiden, bewijst onbetwistbaar dat je - wat het ook is - een vasthoudende zaaier van gekibbel bent.

Hoe dan ook, zoals gewoonlijk, je mist totaal objectiviteit.

In de buurt van 50 rottingsposten volgt u uw rottings hier:
https://www.econologie.com/forums/post251988.html#251988

Zoek naar de fout. Nu kunt u precies zien waar het roerwerk zich hierin bevindt forum (in de zeer verkeerde zin van het woord).

Verwijder de balk die je in je oog hebt, voordat je het rietje ziet in die van je buurman: eerst André, dan Dedeleco die je hebt kunnen ontslaan (door je eigen erkenning), dan ik ...! Wie is de volgende, Alain? Wie is de volgende ...

Je slaat van onderaf, lastercampagnes. Je bent kapot, op dit moment maak je hier geen indruk op mij of iemand anders forum. En voor nu is uw geloofwaardigheidsdrempel bijna nul.

Nog een rot hier (je loopt altijd voorop bij de provocateurs):
https://www.econologie.com/forums/post252044.html#252044

Of om brandstof aan het vuur toe te voegen zoals hier ...
https://www.econologie.com/forums/post251954.html#251954

Aanvallen ZONDER STICHTING, in de nasleep van grote beloften zoals hier:
https://www.econologie.com/forums/post251635.html#251635

Ik ga niet de hele lijst maken, er zijn er nu tientallen ...

En wil je lessen geven?

Cuicui en Gegyx (en enkele zeldzame) hebben verzachtende omstandigheden, zien soms hun slechte begrip (hoewel niet altijd). Maar je hebt er geen.

Wat je belofte betreft, je hebt spijt:
Alain G schreef:Bedankt Obamot voor het nemen van een stap achter en het feit dat je hebt toegegeven dat je in bepaalde gevallen de grens overschreden hebt.


Ik ging ook de grens over als verdediger van het recht van de leden om te spreken, zichzelf die proberen zichzelf te uiten zonder altijd te worden onderbroken en zelfs als het onderwerp ons niet belangrijk lijkt, is het essentieel om anderen zich te laten uiten en ervoor te zorgen dat onze antwoorden word geen eindeloze iteratie gericht op muilkorf wat niet bij ons past alleen omdat het niet in onze manier van denken past!


Op deze Obamot passeer ik het zwaard en ik hoop dat onze vriendschap slechts een confrontatie heeft geleefd die gericht is op het verbeteren van onze relaties, evenals die van de andere leden, ongeacht hun ideaal en hun religies.

A+


Na het nemen van de eerste stap! Ik wacht op jou om het tweede te doen, namelijk:
- [color = donkerrood] totale onpartijdigheid van oordeel, wanneer iemand onzin oproept, van jou loyaal ondanks een mogelijke rivaliteit die je kunt voelen !!! [/ kleur] Aan mijn zijde is er niemand, tegenover iedereen.

Wees eerlijk, want hier zijn we NOG STEEDS WEG VAN DE ACCOUNT, als je begrijpt wat ik bedoel. Ik zeg je dat ik hier niemand meer in beledigde forum voor meer dan zes maanden. Heb je ogen voor het achterste of wat?

Je steunt ondenkbare dingen, alleen om anderen te verpletteren (ik ben niet de eerste, en ik ben nog steeds geen afnemer).

Eindelijk ben jij degene die hier veel werk aan zichzelf moet doen.


:P ... met goed woord hoi ...
0 x
Avatar de l'utilisateur
Cuicui
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 3547
Inschrijving: 26/04/05, 10:14
x 6




par Cuicui » 04/03/13, 09:26

Obamot schreef: :P ... met goed woord hoi ...
Zou je allergisch zijn voor turbines?
0 x

 


  • Vergelijkbare onderwerpen
    antwoorden
    bekeken
    laatste bericht

Terug naar de "Special motoren, octrooien, brandstofverbruik reduction"

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Geen geregistreerde gebruikers en 154-gasten