Een Econological plaats ... Bewaar mijn dak ...

Hulp en advies voor uw echte werk in nieuwe of renovatie, binnen of buiten.
Avatar de l'utilisateur
Lietseu
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 2327
Inschrijving: 06/04/07, 06:33
Plaats: Antwerpen België, Skype lietseu1
x 3

Een Econological plaats ... Bewaar mijn dak ...




par Lietseu » 16/06/09, 16:01

Bonjour à tous,

Sommigen van jullie weten al dat ik kort na het kopen van een huis in de Périgord een ernstig motorongeluk heb gehad.

De gevolgen zijn des te dramatischer omdat ze qua uiterlijk vrijwel onzichtbaar zijn.

Na 15 jaar uitstelgedrag en meerdere aarzelingen, waaronder zes maanden over econologie, durfde ik er uiteindelijk over te praten met onze geliefde webmaster die me aanmoedigde om het onderwerp te lanceren... Dus ik ga!

Mijn idee is om u (aan alle geïnteresseerden) aan te bieden om ieder op zijn eigen manier de tijd te besteden die u past, om mijn dak te renoveren dat in grachtenpannen is...
Om dit te bereiken, lijkt niets eenvoudiger dan proberen jullie allemaal te overtuigen om een ​​handje te komen helpen bij het renoveren van het huis van een vriend (zelfs als deze vriend nog steeds iemand van heel ver weg is...)

Hoeveel van ons brengen onze vakantie niet door in onze bikini's aan het strand?
Hoeveel van jullie hebben de padvindersvezel nog belangrijk genoeg om een ​​week te willen delen met een stel gekken die maar één idee hebben: een handje helpen, daar komen we snel achter!

Groeten van de econologiekat...

Uiteraard zijn uw voorstellen en ideeën welkom, ik wacht ze met geduld af... miauw!
0 x
Door het verwijderen van Human Nature, het was ver van zijn natuur! Lietseu
"De kracht van liefde, moet sterker zijn dan de liefde voor kracht" eigentijds Lie Tseu?
Men ziet duidelijk alleen met het hart, de belangrijkste is onzichtbaar voor de ogen ...
Avatar de l'utilisateur
Lietseu
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 2327
Inschrijving: 06/04/07, 06:33
Plaats: Antwerpen België, Skype lietseu1
x 3




par Lietseu » 16/06/09, 16:05

Ik plak je een kleine PDF van mijn compositie om een ​​idee te hebben van de renovatiesite:

https://www.econologie.info/share/partag ... aVwDPu.PDF


miauw
0 x
Door het verwijderen van Human Nature, het was ver van zijn natuur! Lietseu

"De kracht van liefde, moet sterker zijn dan de liefde voor kracht" eigentijds Lie Tseu?

Men ziet duidelijk alleen met het hart, de belangrijkste is onzichtbaar voor de ogen ...
Avatar de l'utilisateur
Lietseu
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 2327
Inschrijving: 06/04/07, 06:33
Plaats: Antwerpen België, Skype lietseu1
x 3




par Lietseu » 17/06/09, 16:15

: Idee:

Bedankt voor uw aandacht en als er vragen zijn, beantwoord ik ze graag...

Miauw ...
0 x
Door het verwijderen van Human Nature, het was ver van zijn natuur! Lietseu

"De kracht van liefde, moet sterker zijn dan de liefde voor kracht" eigentijds Lie Tseu?

Men ziet duidelijk alleen met het hart, de belangrijkste is onzichtbaar voor de ogen ...
Avatar de l'utilisateur
louphil
Éconologue goed!
Éconologue goed!
berichten: 278
Inschrijving: 22/07/05, 01:20
Plaats: Gironde (Ste Foy-la-Grande)
x 4




par louphil » 17/06/09, 18:17

Hallo Lietseu, waar is je "wonder" precies?
0 x
http://wunic.fr

Dit komt omdat de snelheid van het licht groter is dan die van gezonde
Sommigen hebben de briljante lucht voordat de airco ....:D :D :D
Avatar de l'utilisateur
Lietseu
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 2327
Inschrijving: 06/04/07, 06:33
Plaats: Antwerpen België, Skype lietseu1
x 3




par Lietseu » 17/06/09, 18:52

Salut!

15' van Bergerac...

er is veel werk, maar zoals andere ecologen zeiden, samen kunnen we veel doen...


Het hoeft geen last te zijn, het moet een geweldige tijd zijn om samen door te brengen, iedereen geeft zijn eigen...

Miauw!
0 x
Door het verwijderen van Human Nature, het was ver van zijn natuur! Lietseu

"De kracht van liefde, moet sterker zijn dan de liefde voor kracht" eigentijds Lie Tseu?

Men ziet duidelijk alleen met het hart, de belangrijkste is onzichtbaar voor de ogen ...
Avatar de l'utilisateur
Lietseu
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 2327
Inschrijving: 06/04/07, 06:33
Plaats: Antwerpen België, Skype lietseu1
x 3




par Lietseu » 17/06/09, 19:05

In het tempo waarin de dingen gaan, hebben we misschien niets meer dan onze geest van solidariteit om een ​​samenleving te vormen waar de dingen minder overweldigend en lichter zullen zijn... dan nu!

Ik denk aan de ogen vol licht van een oude man met wie ik enige tijd geleden sprak, hij sprak met mij over de oorlog met tranen (van vreugde) in zijn ogen, wat de enorme saamhorigheid tussen mensen in die tijd opriep, ze manifesteerde zichzelf voor de kleine dingen in het leven, maar ook voor de grote...

Ik zou deze geest willen wekken die sterft in ons leven onder overdruk door de eisen van het consumentensysteem.

miauw
0 x
Door het verwijderen van Human Nature, het was ver van zijn natuur! Lietseu

"De kracht van liefde, moet sterker zijn dan de liefde voor kracht" eigentijds Lie Tseu?

Men ziet duidelijk alleen met het hart, de belangrijkste is onzichtbaar voor de ogen ...
Avatar de l'utilisateur
yannko
Éconologue goed!
Éconologue goed!
berichten: 286
Inschrijving: 24/11/08, 22:44
Plaats: Praag, Tsjechië
x 2




par yannko » 17/06/09, 19:35

Hallo Lietseu,

jammer dat we zo ver van elkaar verwijderd zijn, ik zou graag helpen en leren hoe je een dak maakt, en dat allemaal delen, misschien in de toekomst : Wink: :?
0 x
Avatar de l'utilisateur
Lietseu
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 2327
Inschrijving: 06/04/07, 06:33
Plaats: Antwerpen België, Skype lietseu1
x 3




par Lietseu » 17/06/09, 19:44

Als we een zomerkamp zouden organiseren, zodat de verschillende hoofdrolspelers gedurende een reeks van 15 dagen op "vakantie" kunnen komen, zodat we zoveel mogelijk mensen kunnen hebben...

Zou je daardoor ook kunnen komen?

Het zou geweldig zijn om mensen van overal en elk met hun eigen kwaliteiten en kwalificaties...

Als we de tijd nemen, kunnen we dit voor volgend jaar in juli of augustus organiseren in het beste gemak van iedereen die wil deelnemen...


Ik laat het woord aan jou over om het vervolg te bouwen... :P
0 x
Door het verwijderen van Human Nature, het was ver van zijn natuur! Lietseu

"De kracht van liefde, moet sterker zijn dan de liefde voor kracht" eigentijds Lie Tseu?

Men ziet duidelijk alleen met het hart, de belangrijkste is onzichtbaar voor de ogen ...
Avatar de l'utilisateur
yannko
Éconologue goed!
Éconologue goed!
berichten: 286
Inschrijving: 24/11/08, 22:44
Plaats: Praag, Tsjechië
x 2




par yannko » 17/06/09, 21:19

Het is waar dat goed georganiseerd, het zou echt leuk zijn :P !
En dan is het fijn om eindelijk eens een moment te kunnen hebben met mensen die in dezelfde geest zitten, en die willen uitwisselen en delen wat ze hebben (zowel intellectueel als materieel)!
0 x
Avatar de l'utilisateur
Philippe Schutt
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 1611
Inschrijving: 25/12/05, 18:03
Plaats: Elzas
x 33




par Philippe Schutt » 17/06/09, 21:43

Okay.
je waarschuwt wanneer je klaar bent over voorraden en lijst met werken.
0 x

Terug naar "renovatie, bouw en onroerend goed werk: hulp, advies en methodes ..."

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Geen geregistreerde gebruikers en 44-gasten