Bedini systeem, vrije energie en nulpunt

Innovaties, ideeën of patenten voor duurzame ontwikkeling. Vermindering van het energieverbruik, vermindering van vervuiling, verbetering van opbrengsten of processen ... Mythes of realiteit over uitvindingen uit het verleden of de toekomst: de uitvindingen van Tesla, Newman, Perendev, Galey, Bearden, koude kernfusie ...
Oli 80
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 1689
Inschrijving: 02/01/09, 17:23
Plaats: moselle 57
x 113

E2PZ




par Oli 80 » 07/02/10, 14:31

hallo, ik ken dit beeld van oiseautempete, het is afkomstig uit de serie Stargate Atlantis, de drie kristallen zijn "E2PZ" -extractors van het nulpuntspotentieel, ik ken deze wetenschap niet echt, maar aan de andere kant de serie die ik behoorlijk volgde een beetje regelmatig

Oké, laten we serieus zijn, hier is iets anders gevonden op YouTube

http://www.youtube.com/watch?v=eDS9qk-N ... re=related

http://www.youtube.com/watch?v=vy9nIg6k ... re=related

http://www.youtube.com/watch?v=67QJOn39 ... re=related

er zijn nog anderen van dezelfde auteur
0 x
kistinie
Éconologue goed!
Éconologue goed!
berichten: 357
Inschrijving: 16/11/09, 09:18




par kistinie » 07/02/10, 15:50

Ptilu schreef:Nee, de 10 dim verwijst niet naar multiversums, wat slechts een theoretische poging is om de kwantummechanica verklaarbaar te maken. Eerlijk gezegd lijkt het mij wankel.

Echt waar?
Ik ben net als Dedelco, ik hou van multiversums.

Ptilu schreef:De 10 dimensies verwijzen naar de snaartheorie, die mij ook erg wankel lijkt. Om hun berekening te laten kloppen, hoeven ze alleen maar te zeggen dat er 10 dimensies zijn, zodat de snaren kunnen trillen en rekening kunnen houden met alle deeltjes en interacties (het is hetzelfde) die we kennen. Ze geloven dat ze zich niet op waarneembare schaal manifesteren.

Een geweldige metafoor voor de snaartheorie is de tv-advertentie van Alliance. Elk gevoel is een touwtje, en Charlotte, de reden, stelt een oplossing voor, beredeneerd rekening houdend met alle touwtjes, dus met alle meningen.
http://jessfarrugia.blog.sudouestjob.co ... nt-allianz


Ter nagedachtenis mijn kleine droge koekje:
Het woord filosofie (van het oudgriekse φιλοσοφία, samengesteld uit φιλεῖν, ‘liefhebben’ en σοφία, ‘wijsheid, kennis’, dat wil zeggen letterlijk: ‘de liefde voor wijsheid’) duidt een activiteit en een discipline aan die al sinds de Oudheid en zichzelf presenteert als een vraagstelling, een interpretatie en een reflectie op de wereld en het menselijk bestaan, of zelfs als systematische kennis
http://fr.wikipedia.org/wiki/Philosophie


Ptilu schreef:Deze resonantie lijkt misschien vreemd, maar Einstein deed het om de tijd te assimileren met de vierde dimensie (gedachte-experiment: de geometrische mier)

Albert, met ons!
Albert!


Ptilu schreef:Bedankt Dedelco voor uw opmerking dat er een fout in dit misleidende artikel zat. Omdat ik nutteloos was op het gebied van elektronica en magnetisme, merkte ik dat ik niet in staat was Kristina's stelling te ontkrachten.

Om een ​​grote toekomstige teleurstelling te voorkomen... Om je dromen in stukken te zien spatten ;-) ...
Ik wil je waarschuwen, het lijkt mij dat je dat nog steeds bent ;-)



Ptilu schreef: Wat de omzetting van de zwaartekracht in elektrische energie betreft, geloof ik echt dat het arme ding droomt.

Dus ga dit allemaal uitleggen aan Jean Louis, Oom Louis de B., Max P., BB..
En hier is het bewijs in foto's!
http://lifters.online.fr/lifters/index.htm

En door berekening!
http://fr.wikipedia.org/wiki/Effet_Biefeld-Brown
Genieten !



Ptilu schreef: Het enige voorbeeld dat ik ken is een hydrodam...

Heb geduld, kleine kever, ook jij zult het licht vinden!
Dat wens ik je in ieder geval toe en ik wil je helpen, maar je zult meer op anderen moeten letten, mijn koekje.

Weinig gelezen

Als je niet bestond, zou je uitgevonden moeten worden!
Ik vind je erg grappig en representatief voor onze tijd.
Je begrijpt niets.
Je weigert de feiten te zien.
Je baseert jezelf op wankele theorieën, waar je zelf aan twijfelt en, verdomd...
Je wilt jezelf opdringen, volkomen onwetend van anderen, onwetend van een onvermijdelijke universele goddelijke waarheid.

Je hebt de pure geest van “Eh Con No Logic!”
Uitstekend !


Gelukkig ben jij in de minderheid.
Dus...
Wees voorzichtig, je bent niet op de juiste plek.

Hier is de site “Econologie”
Hier zoeken we samen naar logische, beredeneerde oplossingen.
Dat gezegd hebbende, je bent niet ver van het doel verwijderd.
Gewoon een kleine aanpassing, een beetje N verwijderen en dat is alles...

Om de N te verwijderen, is er een onstuitbare truc.
Het bad.

Alsof je je koekje in een beetje koffie doopt om je wakker te maken en je zenuwen te verzachten.

...Je lijkt me helemaal stijf.

Oli 80 schreef:hallo, ik ken dit beeld van oiseautempete, het is afkomstig uit de serie Stargate Atlantis, de drie kristallen zijn "E2PZ" -extractors van het nulpuntspotentieel, ik ken deze wetenschap niet echt, maar aan de andere kant de serie die ik behoorlijk volgde een beetje regelmatig

Oké, laten we serieus zijn, hier is iets anders gevonden op YouTube

http://www.youtube.com/watch?v=eDS9qk-N ... re=related

http://www.youtube.com/watch?v=vy9nIg6k ... re=related

http://www.youtube.com/watch?v=67QJOn39 ... re=related

er zijn nog anderen van dezelfde auteur


Want terwijl je ronddwaalt, als een gebroken plaat, onmogelijk...En zoals deze prachtige vogel heel goed zegt...

oiseautempete schreef:Met jouw verhalen over warmtepompen en superunitaire beweging
Dus ga aan de slag!



We werken

Wij maken !
We beseffen !
En bovendien lachen we gezellig met vrienden!

In dit opzicht staat het WINGOVER-project open voor alle mensen van goede wil....
http://www.facebook.com/profile.php?ref ... 0192062780


Als je wilt meedoen of helpen...Feest ;-) ...ken jezelf!

Proost

PS:
P'tilu en andere droge koekjes, ik heb niets tegen je. En bovendien ben je ook welkom aan boord, zolang je de gemeenschappelijke leefregels respecteert.
Deze eenvoudige regels, van neusgat tot zeil en stoom, worden door alle andere zeilers gerespecteerd.

Het respecteren van wetenschappelijke feiten is een van de regels van het neusgat.
0 x
----------------------------------------------

Think global act lokale ...
et
Weet goed, dat is niet emmerdée!

-----------------------------------------------
dedeleco
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 9211
Inschrijving: 16/01/10, 01:19
x 10

betonnen vogelstorm




par dedeleco » 07/02/10, 16:59

Met een hydrodam kun je elektronica begrijpen:
een geladen capaciteit is een dam met daarachter heel stil geaccumuleerd water met een grote potentiële energie die wacht!!
Wanneer we een capaciteit aansluiten op een spoel of choke, gedragen we ons alsof we de dam leeg laten lopen in een rivier, wat de leegloopsnelheid beperkt. Elektrische stroom is hetzelfde als de stroom van water. Het zelf of de inductie die de verandering van de stroming tegenwerkt, is het vermogen van de rivier om de stroming van het water dat er al in zit na het verlaten van de dam in stand te houden.
De energie van de choke is de kinetische energie van het water dat in de rivier stroomt en dat een hevige schok veroorzaakt als we het plotseling proberen te stoppen (overspanning van de spoel door de stroom te onderbreken)
De smoorspoel voorkomt dus dat de stroming te snel verandert, aangezien de rivier zijn stroming en kinetische energie tijdens de stroming behoudt.
Dus de montage:
http://jnaudin.free.fr/teptheo/teptheo.htm
is gelijk aan een dam waarbij het niveau constant wordt gehouden met een grote reserve (de batterij met zijn reserve aan chemische loodenergie), die naar een weerstand stroomt (een lange rivier gevolgd door een hogesnelheidsturbine met kinetische energie die overeenkomt met de energie opgeslagen in jezelf). De transistor komt overeen met een zeer grote rivier die plotseling de turbine (of smoorspoel) op de bodem van de rivier kortsluit. De waterturbine komt droog te staan, maar het water dat al in gebruik is, blijft dus doorgaan, wat overeenkomt met de overspanning bij het sluiten van de transistorschakelaar. Deze turbine zal leeglopen in de rivier en ook een stukje in de bodem van de dam die zijn water terugpompt (batterij die zijn stroom terugpompt met water).
De teptheo-demonstratie vergeet dat de totale stroom van de turbine (of de inductor) die aan het begin van zijn momentum wordt behouden, in tweeën wordt gedeeld en dat de stroom in de rivier R met dezelfde hoeveelheid wordt verminderd tijdens de relaxatietijd van de inductor (of van de turbine) en daarom is de energie die in de weerstand wordt gedissipeerd lager dan de energie die door de batterij wordt geleverd.
We moeten precies rekening houden met de complexe eigenschappen van de transistor, met zijn weerstanden van 1Kohms, waardoor de door teptheo overschatte stroom in R8 wordt verminderd en er daarom geen OverUnity is.
We kunnen de transistor vervangen door een ideale schakelaar (gemaakt in de teptheo-formules), maar we mogen de niet-nul interne weerstand van de schakelaar met de transistor niet vergeten, omdat er anders geen overspanning mag zijn wanneer het schakelaarcontact sluit, in tegenstelling tot de oscilloscoop afbeelding. Alle stroom vloeit eerst door het nulweerstandscontact zonder spanning, dus de stroom door R8 is nul.
Dit eenvoudige OF-argument bevat dus een grote basisfout, vanwege een gebrek aan nauwkeurigheid.
Ten slotte zijn beoordelingen van energiebesparing erg moeilijk en vereisen ze grote nauwkeurigheid, anders is alles verkeerd.
0 x
Avatar de l'utilisateur
sen-no-sen
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 6856
Inschrijving: 11/06/09, 13:08
Plaats: High Beaujolais.
x 749




par sen-no-sen » 07/02/10, 17:48

Deze vacuümenergie is interessant, maar denkt u eerlijk gezegd dat dergelijke energie controleerbaar zou zijn (zozeer zelfs dat dat het geval is!)... technisch en vooral moreel?
Want als dergelijke energie binnen ons bereik zou zijn (gelukkig niet!), denk ik dat het Pentagon zeer geïnteresseerd zou zijn! : Lol:
0 x
kistinie
Éconologue goed!
Éconologue goed!
berichten: 357
Inschrijving: 16/11/09, 09:18




par kistinie » 07/02/10, 18:03

sen-no-sen schreef:Deze vacuümenergie is interessant, maar denkt u eerlijk gezegd dat dergelijke energie controleerbaar zou zijn (zozeer zelfs dat dat het geval is!)... technisch en vooral moreel?

Sen!
Geen zin!

Dus zoals je naam het zo goed zegt....
Pas op voor het droge koekjessyndroom.
Je gaat overboord!
Gelukkig hebben we aan boord een moreel van staal en een hart van goud.
Daarom gaan we nu aandacht aan u besteden


sen-no-sen schreef:Want als zulke energie binnen ons bereik zou zijn (gelukkig niet!)

Nee!
Je stapt van de boot en gaat naar P'tilu.
Je zult vragen om terug te komen als je de wetenschappelijke realiteit die voor je ogen aanwezig is accepteert.

sen-no-sen schreef: Ik denk dat het Pentagon erg geïnteresseerd zou zijn! : Lol:

Laat het Pentagon zijn geometrieproblemen oplossen.
Zorg voor de jouwe.
Meng niet alles!
En doe in plaats daarvan je werk met het zweet van je entropie.

Dank je wel!
0 x
----------------------------------------------



Think global act lokale ...

et

Weet goed, dat is niet emmerdée!



-----------------------------------------------
Avatar de l'utilisateur
sen-no-sen
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 6856
Inschrijving: 11/06/09, 13:08
Plaats: High Beaujolais.
x 749




par sen-no-sen » 07/02/10, 18:27

Je hebt een makkelijke woordspeling...
Maar het is heel gemakkelijk uit te spreken en veel gemakkelijker te demonstreren.
Kunt u aantonen dat deze energie herstelbaar is, nu en niet over een millennium?
Omdat de energie-uitdagingen voor nu zijn en het volgend jaar op de 30 zal worden gespeeld!
Het is al erg moeilijk om 100% beheerste technologie op te leggen, maar ik blijf erg sceptisch over dit concept.
0 x
kistinie
Éconologue goed!
Éconologue goed!
berichten: 357
Inschrijving: 16/11/09, 09:18




par kistinie » 07/02/10, 18:53

sen-no-sen schreef:Je hebt een makkelijke woordspeling...

Geconfronteerd met absurditeit is dit het meest menselijke antwoord dat de menselijke ziel kan geven.

sen-no-sen schreef:Maar het is heel gemakkelijk uit te spreken en veel gemakkelijker te demonstreren.

Bovendien gebruikt en misbruikt u het, en misbruikt u ons, door ons voor buizerds te willen houden.

sen-no-sen schreef:Kunt u aantonen dat deze energie herstelbaar is, nu en niet over een millennium?

Bovendien gebruikt en misbruikt u het, en misbruikt u ons, door ons voor buizerds te willen houden.
(Bekraste opnamemodus)

sen-no-sen schreef:Omdat de energie-uitdagingen voor nu zijn en het volgend jaar op de 30 zal worden gespeeld!

Daarom stel ik voor dat u de twee bestaande voorstellen steunt, die van Remundo, van Holwman en die van mijzelf, wier voorstellen hier en nu zijn.

De wereldstraal:
https://www.econologie.com/forums/post158653.html#158653

En de enige zichtbare:
https://www.econologie.com/forums/post158636.html#158636

Kus klein:
http://www.boatdesign.net/forums/props/ ... post332890


sen-no-sen schreef:Het is nu al erg moeilijk om 100% beheerste technologieën op te leggen,

We kunnen het dus net zo goed definitief opgeven...

Dit is de redenering van de brelles! MOB's
Wie zal er overboord vallen.
Je wordt een MOB

MOB = Man overboord

http://en.wikipedia.org/wiki/Man_overboard

En ik wil je niet kwijt, je hebt ons zeker veel kwaliteiten te bieden en net zo veel goede wil.

Ik wil u daarom vragen om onmiddellijk een reddingsvestharnas aan te trekken en uw veiligheidslijn stevig aan de reddingslijn vast te houden, zodat u het recht heeft om aan boord te blijven.
http://en.wikipedia.org/wiki/Personal_f ... wable_PFDs

Als dit ongemakkelijk voor je is, begrijp ik het, maar ik kon je niet aan boord houden.
De harde wet van het neusgat.
De kapitein, de schipper, is meester aan boord.

sen-no-sen schreef: Ik blijf zeer sceptisch over dit concept.

Jouw visie is dus verkeerd.
Of put?
http://www.i-sis.org.uk/BiogasChinafr.php

Mock-modus ingeschakeld
Je scepsis over ZPE, vacuümenergie... Om te begrijpen wat wij ervan denken... het is... hoe kan ik het je vertellen zonder je pijn te doen...
Het is stront.

Denk goed na over de valse ideeën die je propageert en waaruit je weigert energie te putten uit de processen die voor je liggen!

Denk eens aan de hulp die je niet geeft aan al diegenen die werken om te bereiken wat jij wilt...
.... maar wat je meedogenloos verbiedt...

Denkt dat het al 100 jaar aan de gang is "L'Eh Con No Logic"

Denk eens aan de datum van het eerste grote nationale biogasplan...1935!
Het is een nep-oude put!

VALSE
PIT
VALSE
Daar heb je gelijk in ;-)


Mock-modus uitgeschakeld
Als je eruit wilt komen, vraag het ons dan gewoon, wij staan ​​tot je dienst, mijn lief of mijn liefste.
Maar reken er niet op dat wij met jou in de stront gaan, alleen maar om met jou erin te zwemmen.

Persoonlijk zou ik daar graag naartoe gaan, op de verkeerde plaats, maar voor het leegmaken, en je helpen eruit te komen.


Als je een meisje bent, blijf je altijd een klein meisje, dus je bent altijd mooi.


Tiny
Kus
Dernière édition par kistinie de 07 / 02 / 10, 21: 50, 4 keer bewerkt.
0 x
----------------------------------------------



Think global act lokale ...

et

Weet goed, dat is niet emmerdée!



-----------------------------------------------
Avatar de l'utilisateur
sen-no-sen
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 6856
Inschrijving: 11/06/09, 13:08
Plaats: High Beaujolais.
x 749




par sen-no-sen » 07/02/10, 19:10

Waar is de relatie tussen biogas en vacuümenergie?
Je zou de vis toch niet willen verdrinken?
0 x
Ptilu
Ik begrijp econologic
Ik begrijp econologic
berichten: 196
Inschrijving: 15/01/10, 14:23




par Ptilu » 07/02/10, 19:13

Bedankt dedelco voor de hydraulische analogie. Dit is voor mij de enige manier om een ​​elektrisch schema te begrijpen. Ik heb een goede kennis van de natuurkunde, maar ik geef toe dat elektromagnetisme mijn krachten te boven gaat. :(.

Zoals u zei, zijn verliezen altijd fataal, zowel in de elektronica, de hydraulica als in de mechanica. Dit maakt eeuwigdurende beweging onmogelijk, tenzij we het behoud van energie in twijfel trekken. Geen enkel experiment heeft dit principe ooit in twijfel getrokken, zelfs niet de ontdekking van vacuümenergie! Dus, terwijl ik geloof wat ik zie...

De energie van het vacuüm is in zijn huidige staat onherstelbaar, want hoewel we weten dat het bestaat, hebben we het nooit op marcoscopische schaal kunnen manifesteren of transformeren, vanwege een gebrek aan wetenschappelijke aanwijzingen om dit fenomeen te verklaren. Over 10 jaar zullen we misschien de basis hebben van een wetenschappelijke theorie die dit omvat, maar wederom vertelt niets ons dat het werkelijk is wat het ons lijkt te zijn (dat wil zeggen energie).
0 x
dedeleco
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 9211
Inschrijving: 16/01/10, 01:19
x 10

informatie over vacuümenergie




par dedeleco » 07/02/10, 22:21

In de kwantummechanica, hoe meer je een deeltje in een kleine ruimte immobiliseert, hoe meer energie je moet besteden om het te lokaliseren.
De energie van het vacuüm komt overeen met dit feit dat een bewegingsloos deeltje op een precieze plaats een energie heeft des te hoger omdat het zich quantum op een smalle plaats bevindt.
Voor fotonen neemt hun energie toe met hun frequentie (de wet van Plank in 1900) en daarom neemt de energie van fotonen in rust in hun grondtoestand in een doos toe met de frequentie van de fotonen tot oneindig. De basisberekening geeft dus een oneindigheid voor de energie van het nulpunt bewegingsvacuüm !!
Het is renormaliseerbaar omdat u de variaties kunt meten wanneer u een muur van de doos verplaatst; deze variatie komt overeen met het Casimir-effect of met de Van der Waals-aantrekking tussen moleculen op korte afstand. Dus we kunnen de zeer reële variaties in overeenstemming met de theorie beter meten dan het%!
Dezelfde kwantumroering in rust bij absolute nultemperatuur -273 ° met nulpuntsenergie blijft bestaan ​​in lichamen bij nultemperatuur, het voorkomt dat helium 4 en 3 vast worden door superfluïde vloeistoffen op absolute nultemperatuur te houden.
Dus dit is goed begrepen, controleerbaar, maar we herstellen zwakke krachten en effecten behalve op zeer korte afstand.
Het Casimir-effect is vervelend voor nanomotoren met zijn aantrekkingskracht die de elementen aan elkaar plakt.
Het feit dat voor vacuüm en zeer korte golflengte fotonen met grote energie (röntgenstralen en bèta) deze vacuümenergie zeer groot is en daarom oneindig de geest heeft verstoord, maar sinds de 1950-jaren hebben fysici geschikt voor renormalisatie en sla deze oneindigheden weg voor alles wat in de praktijk meetbaar is, bovendien met zeer hoge precisie !!
Een theorie waarin men er niet in slaagt om de oneindigheden te elimineren (of liever te berekenen met) is niet renormaliseerbaar zoals gravitatie in de kwantummechanica (behalve met de snaren met vele dimensies zoals 10 in plaats van 3, wat de interesse voor verklaart deze modellen)
Om deze energie terug te winnen, moet men consistent zijn met wat volgens ervaring al correct is gebleken.
Anders zijn ze onsamenhangende tirades zonder geldigheid.
0 x

 


  • Vergelijkbare onderwerpen
    antwoorden
    bekeken
    laatste bericht

Ga terug naar "Innovaties, uitvindingen, patenten en ideeën voor duurzame ontwikkeling"

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Majestic-12 [Bot] en 184 gasten