Bedini systeem, vrije energie en nulpunt

Innovaties, ideeën of patenten voor duurzame ontwikkeling. Vermindering van het energieverbruik, vermindering van vervuiling, verbetering van opbrengsten of processen ... Mythes of realiteit over uitvindingen uit het verleden of de toekomst: de uitvindingen van Tesla, Newman, Perendev, Galey, Bearden, koude kernfusie ...
kistinie
Éconologue goed!
Éconologue goed!
berichten: 357
Inschrijving: 16/11/09, 09:18




par kistinie » 06/02/10, 02:56

Ptilu schreef:kristini je breekt je breekt, maar je stelt niet voor.

Nou nee, ik vervaardig.
Een MEG, een rotoverter en een RIM-motor.
En het is voor een trimaran, 12 meter lang en 9 meter breed, en dit alles 100% op mijn kosten, zonder een cent van wie dan ook tot nu toe.
Om geduldig te zijn, geef ik toegang tot al mijn studiebronnen zoals de annalen van de stichting aan Louis.
Alles al gelezen?

Dus uw berispingen...
Over dit onderwerp, gauw een flat alsjeblieft of ik breek in China ... En niet te voet.

Nu kun je me Brice noemen als je dat liever hebt, het is mooi.


Ptilu schreef:De energie van het vacuüm bestaat, het is een feit.

Phew!
En -273 ° c, je mag naar buiten, ze accepteren dat je bestaat!


Ptilu schreef: maar het verdwijnt als bij toverslag wanneer de schaal wordt vergroot.

Ah de teef!
Moet zeggen dat ze niet dom is.
Als ze een groep roofvogels ziet aankomen die graag geld willen verdienen, die ons gewoon willen bespringen en ons tot slaaf willen maken in de keuken ...

Welnu, zoals elke weldenkende ziel zou doen: het breekt!

Als bij toverslag!
Het is heel goed gezegd! Goed gedaan !

Ik zal je een hint geven, lees dit hard vertaald

De truc is om de hysterese van de tegen-elektromotorische kracht terug te spelen met getriggerde diodes.
Evenzo speel je op een Steorn-motor op deze hysterese van de magnetische viscositeit.

Maar dat gezegd hebbende, het echte probleem is dat de impact van deze machines op de menselijke geest en tenzij je een spirituele basis hebt, je veel pijn zou kunnen hebben als je ze gebruikt.
Het aanboren van de ether, de nulpuntsenergie of donkere energie met eenheden van de KW-klasse, produceert zware diffracties voor onze geest.

Dit aspect van de natuurkunde staat behoorlijk op de zwarte lijst, dus ik denk dat het gemakkelijkste is om te antwoorden: ik ben een idioot. Geen probleem, we zijn vrij om te geloven wat we voelen dat juist is.
Wees voorzichtig bij het testen, begin met apparaten met een laag stroomverbruik en als je een probleem hebt zoals elektrogevoeligheid, zoek dan hulp bij een reikibeoefenaar of een lama (of sjamaan) of misschien zelfs een EMDR-psychiater.


Geest, energie, verdwijnt ... als bij toverslag ...
Ik laat je over de vraag mediteren.



Ptilu schreef: We bevinden ons in de aanwezigheid van een onbekend fysisch fenomeen.
We weten al dat het op deze schaal onbruikbaar is.

'wij', is een grote eikel.

Het is jouw mening, leg die niet op aan anderen en vooral niet aan mij. Dankjewel.

En nogmaals, verander je schaal!
Je hebt een probleem met je ladder.
Dit is jouw probleem, niet het nulpuntsenergieprobleem.

Of op onze schaal ... de transistor, de diode, de tl-buis, het xenon, de plasmasnijder, die allemaal de ZPE gebruiken, bestaan ​​niet.


Ptilu schreef:We moeten een energievector vinden van deze schaal tot de onze. Door een fysisch principe dat we gedeeltelijk kennen (aangezien het op onze schaal werkt). Behalve dat niets het mogelijk maakt om een ​​link te maken.
Laten we een voorbeeld nemen, dat mijn punt over het derde principe van de thermo zal illustreren:

Temperatuur. Wat is zijn fysieke aard.

Bolzmann toonde aan dat entropie (macroscopische omvang) rechtstreeks verband houdt met kwantumstoornis (microscopische schaal). De relatie om entropie op macroscopische schaal te berekenen is echter:

dS = dQ / T

waarbij dS de verandering in entropie is en dQ de hoeveelheid warmte die wordt uitgewisseld. Duidelijk T de temperatuur

We zien dan dat de temperatuur, een fenomeen dat ons echter zeer bekend is, praktisch geen fysieke betekenis heeft! In werkelijkheid is het een koppeling tussen de energie van een systeem gekoppeld aan zijn toestand van microscopische wanorde die een volledig abstract kenmerk creëert.


Tof, leuk ! Een formule! Het ziet er meteen serieuzer uit.
Meer ...

Niet

In kristallen is entropie bijvoorbeeld lineair gerelateerd aan de geometrie van het kristal, die helemaal niet abstract of een kwestie van schaal is.


Ptilu schreef:Iedereen begrijpt tegenwoordig temperatuur en energie, maar geen entropie.
.

Moet zeggen dat het wordt uitgelegd, met tact, fysica.


Ptilu schreef:Op een schaal waar de wetten van de fysica onvolledig zijn, een parameter die ons zo cruciaal lijkt dat energie geen betekenis meer heeft. Vandaar de ongerijmdheid die we lijken waar te nemen ...
.

Onlogisch ... Het is weinig te zeggen.
Je hebt je schaal nog steeds niet veranderd ... Je zult uiteindelijk je mond breken!


Ptilu schreef:De enige echte schending van het beschermingsbeginsel die tegenwoordig kan worden getolereerd, is de oerknal. .

Het is duidelijk dat hij ver weg is en waarschijnlijk niets in twijfel zal trekken, hij kan zich ook niet verdedigen tegen de verkrachting.[/quote]

Stop, in de natuurkunde verkrachten we, net als elders, niemand. O maar!


Ptilu schreef:En ook hier is onze kennis van de fysica verre van volledig.
.

Nou hier wordt het toegelaten!
Je voelt je beter ?


Ptilu schreef:Om de waarheid te zeggen, ik was geen moment overtuigd door uw overtollige permanentmagneetmotor ... Dit type motor is al bijna 200 jaar bestudeerd en nooit heeft er één gewerkt zonder externe input. We kunnen zelfs op je revolutionaire video's heel goed zien dat als de motor vrij zou blijven, hij zou crashen (ik herinner me deze magneetslinger gemaakt door middel van een mooie cd)
.

My, Tes, uw ... uw motoren ...
Op dit moment zijn wij de enige kalveren.

My ... zoals je zegt, je hebt ze niet gezien, de barbouzes en de neven ook niet.
Dus voor nu. Wijsheid, stilte en avondlessen in wiskunde, natuurkunde en filosofie vóór yogales en Tibetaanse meditatie.


Ptilu schreef:Het is eenvoudig, op onze schaal, en het is nooit in twijfel getrokken:
.

Verander je puinhoop!


Ptilu schreef:inkomende energie = uitgaande energie
inkomend momentum = uitgaand momentum
inkomende massa = uitgaande massa (op de schaal van Newton)



Nou ja zoals in mijn warmtepomp om mijn nis te verwarmen

Ik geef het 1850 watt en het geeft me 5200 watt terug.
De inkomende energie is strikt gelijk aan de uitgaande energie!
0 x
----------------------------------------------

Think global act lokale ...
et
Weet goed, dat is niet emmerdée!

-----------------------------------------------
Ptilu
Ik begrijp econologic
Ik begrijp econologic
berichten: 196
Inschrijving: 15/01/10, 14:23




par Ptilu » 06/02/10, 03:45

Het maakt je niet uit wat ik zeg. Maar je zult terug moeten naar thermo, want als je 500 W warm kunt krijgen uit je warmtepomp terwijl je slechts voor 200 W elektriciteit hebt betaald, komt dat omdat je 300 W koude energie overdraagt.

met andere woorden

200W+300W=500W

Voor de entropie van kristallen zeg ik van niet, maar de oorsprong van deze omvang is het tweede principe. En daar schreef ik een beetje geschiedenis. Het is niet alleen mijn mening.

Je zou een boek moeten lezen:

"Hitte en wanorde" door Peter William Atkins

De referentie, omdat je daar het begrip orde van grootte (als ik over schaal spreek) en ook niet over onomkeerbaarheid niet begrijpt.

Onomkeerbaarheid is de bron van ons hele bestaan. Dat je een principe in twijfel wilt trekken dat sinds het begin der tijden nooit is geschonden, verbaast mij.

Trouwens, welk fenomeen is niet onomkeerbaarder dan hysteresis? Probeer dus voor de lol de mayonaise voor onbepaalde tijd in een kom te laten ronddraaien. Ik wil een filmpje

en ik hoop dat je catamaran zeilen heeft

"
Of op onze schaal... de transistor, de diode, de TL-buis, de xenon, de plasmasnijder, die allemaal de ZPE exploiteren, bestaan ​​niet. "

Ik weet niet wat een plasmasnijder is, maar de andere werken dankzij de wetten van elektromagnetisme en kwantum. Ik zie nergens de invloed van de ZPE...

Het absolute nulpunt is per definitie onhaalbaar. In het boek dat ik je aanbeveel, vind je alle uitleg over het waarom en hoe, en ook zonder wiskundige formules!
0 x
kistinie
Éconologue goed!
Éconologue goed!
berichten: 357
Inschrijving: 16/11/09, 09:18




par kistinie » 06/02/10, 04:56

Ptilu schreef:Het maakt je niet uit wat ik zeg. Maar je zult terug moeten naar thermo, want als je 500 W warm kunt krijgen uit je warmtepomp terwijl je slechts voor 200 W elektriciteit hebt betaald, komt dat omdat je 300 W koude energie overdraagt.

met andere woorden

200W + 300W = 500W!


Ik spot?
Nooit ! Het is niet mijn type!

200+300=500?
Neen ?
Weet je het zeker?
Dit is de reden waarom de agent positief is en waarom het een warmtepomp is!
QED!
Bedankt voor je hulp ! Ik was helemaal verloren zonder jou ;-)
Ik heb tenminste iets leuks geleerd!
En daarom verbruikt het minder dan een weerstand!
Het is geweldig om te leren!


Ptilu schreef:Voor de entropie van kristallen zeg ik van niet, maar de oorsprong van deze omvang is het tweede principe. En daar schreef ik een beetje geschiedenis. Het is niet alleen mijn mening.

Ja ja ;-) Shh!
Kristallen zijn gevoelig en delicaat.


Ptilu schreef:Je zou een boek moeten lezen:

"Hitte en wanorde" door Peter William Atkins

De referentie, omdat je daar het begrip orde van grootte (als ik over schaal spreek) en ook niet over onomkeerbaarheid niet begrijpt.

Als je wilt, maar nadat je de toestanden van de gecondenseerde materie hebt begrepen.
Et
Het kan lang duren, ik heb maar twee neuronen, en bovendien die van een meisje.


Ptilu schreef:Onomkeerbaarheid is de bron van ons hele bestaan. Dat je een principe in twijfel wilt trekken dat sinds het begin der tijden nooit is geschonden, verbaast mij.

Trouwens, welk fenomeen is niet onomkeerbaarder dan hysteresis? Probeer dus voor de lol de mayonaise voor onbepaalde tijd in een kom te laten ronddraaien. Ik wil een filmpje


Je hebt alles gecontroleerd sinds het begin der tijden!
Respect!
De zoektocht is voorbij, we kunnen rusten!
Ik buig voor je kom mayonaise!


Ptilu schreef:en ik hoop dat je catamaran zeilen heeft

Trimaran, kun je niet lezen?
Of let je niet op?
Of probeer je het niet te begrijpen?

Trimaran = 3 rompen
Cata = 2 schelpen

Hoe wil je de kwantumfysica begrijpen als je niet tot 3 kunt tellen?




Ptilu schreef:Ik weet niet wat een plasmasnijder is, maar de andere werken dankzij de wetten van elektromagnetisme en kwantum. Ik zie nergens de invloed van de ZPE...

Ook hier weet je het niet, maar je beslist en je denkt het antwoord te weten.
En het antwoord dat bij jou past...
Uiteraard, anders stort je model in!

De plasmasnijder is cool!
12 ampère 220V+ perslucht of stikstof, je snijdt 8 mm roestvrij staal, snel, heel snel...te snel voor cop=1
Voorbeelden van dit type bestaan ​​op boten.
Het ontkennen van de feiten is de inquisitie waardig

Christen het licht!



Ptilu schreef:Het absolute nulpunt is per definitie onhaalbaar. In het boek dat ik je aanbeveel, vind je alle uitleg over het waarom en hoe, en ook zonder wiskundige formules!


Je bent een beetje dom, anders ga ik te snel.
Bedankt, ik ben me ervan bewust dat het absolute nulpunt een bewijs is van het nulpunt waarvan je ons zojuist het bestaan ​​had laten zien, vandaar mijn grapje, ik geef je zeker een gemiddelde.

Wat betreft het geven van je oude boeken van het tweede leerjaar, dring er niet op aan...


Oké, nu genoeg plezier met de kwantumfysica.

Keer terug naar het niveau van het RLC- en diodecircuit
En begint met ons uit te leggen waarom en hoe berekeningen en modellen van niet-lineaire oscillatoren zoals die hieronder verkeerd zijn.

Succes !!!!


dedeleco schreef:Veel plezier zou elke gekheid op deze site in de oefeningen in elektronica of elektromagnetisme moeten worden gestopt om studenten te testen op hun begrip van de cursussen !!
Kijk, er is een fout, als je de elektronica cursus en Maxwell's vergelijkingen goed hebt begrepen, moet je de fout vinden !!
eenvoudig en treffend voorbeeld door zijn bijbelse eenvoud: dat van:
http://jnaudin.free.fr/teptheo/teptheo.htm
het lijkt onbetwistbaar, de berekeningen kloppen en je krijgt in de weerstand meer energie dan de accu levert, vooral omdat de pulsen kort zijn !!!!
vraag: waar is de fout? !!!!!
Dit type montage wordt in oude televisies gebruikt om hoogspanning te produceren, maar iets anders.
Als je wilt, kun je het doen met een handmatige schakelaar in plaats van de transistor, een kleine 220 V-voedingstransformator waarvan de primaire alleen dient als een inductor of inductor om microseconden om te zetten in seconden (of een autospoel) en een batterij 4,5 , 12V in plaats van XNUMXV-batterij om overmatige ontlading in de vingers te voorkomen die de oscilloscoop vervangen !!
Dan wordt de fout beter zichtbaar.


Als je klaar bent, herlees je Jussieu's studie over de kwantumpsyche om ons uit te leggen wat je hebt geleerd.

http://www.ldi5.com/phys/psyche%20quantique.php

Kus
Tiny
0 x
----------------------------------------------



Think global act lokale ...

et

Weet goed, dat is niet emmerdée!



-----------------------------------------------
Ptilu
Ik begrijp econologic
Ik begrijp econologic
berichten: 196
Inschrijving: 15/01/10, 14:23




par Ptilu » 06/02/10, 14:19

Re
Goed luisteren
Uw tactiek om mij te overtuigen hoe het GLB werkt, lijkt te hebben gewerkt. Zeggen dat je 200 W in de compressor stopt om 500 W uit de condensor terug te winnen en dit gelijk te stellen aan een overtollige motor leek mij gewoon niet op zijn plaats, en daarom heb ik het gecorrigeerd. U leek zich echter volkomen bewust van de enorme omvang die u had aangekondigd... Wat moet ik begrijpen?
Dat de helft van de argumenten die u aanvoert uitsluitend bedoeld is om de zogenaamde verkeerd denkende mensen in verwarring te brengen?

Het proberen te assimileren van de kwantumverstrengeling van sociologische verschijnselen lijkt mij een vergezochte poging die gedoemd is te mislukken, en lijkt veel meer op metafysica dan op welke wetenschappelijke redenering dan ook. Galillé heeft het weggedaan, maar blijkbaar ben je het vergeten.

Bovendien zijn jullie elektronische systemen, als ze werken (COP>1), onderhevig aan joule-verliezen, en de enige manier om deze tegen te gaan zou het gebruik van supergeleiders zijn, en uiteindelijk zouden jullie veel meer energie verbruiken.

Het casimireffect heeft het behoud van energie nooit ter discussie gesteld. Ken de.
0 x
kistinie
Éconologue goed!
Éconologue goed!
berichten: 357
Inschrijving: 16/11/09, 09:18




par kistinie » 06/02/10, 15:20

Ptilu schreef:Re
Goed luisteren
Uw tactiek om mij te overtuigen hoe het GLB werkt, lijkt te hebben gewerkt.

Sorry, het doel is niet om iemand naar beneden te duwen.
Maar daar, je gaf me zo'n mooie paal ;-), wat kon ik anders doen dan hem pakken en je dan opeten, mijn tilu?

Ptilu schreef:Het proberen te assimileren van de kwantumverstrengeling van sociologische verschijnselen lijkt mij een vergezochte poging die gedoemd is te mislukken, en lijkt veel meer op metafysica dan op welke wetenschappelijke redenering dan ook. Galillé heeft het weggedaan, maar blijkbaar ben je het vergeten.

Wat jammer!

Ik ben niets vergeten
Galille...
"Als fervent verdediger van het systeem van Nicolaus Copernicus (heliocentrisme) kreeg hij te maken met sterke kritiek van zowel aanhangers van het geocentrisme als van die van de rooms-katholieke kerk. Hij wordt beschouwd als de vader van astronomische observatie en van de moderne natuurkunde."
http://fr.wikipedia.org/wiki/Galil%C3%A9e_(savant)

Uw voorbeeld is perfect om te illustreren wat er gebeurt met het nulpunt en de macroscopische toepassingsontkenning die u ondersteunt.

Zeer relevant, op dit punt bevinden we ons in fase, wat positief is, zeker in oppositie, maar in fase ;-)


Ptilu schreef:Bovendien zijn jullie elektronische systemen, als ze werken (COP>1), onderhevig aan joule-verliezen, en de enige manier om deze tegen te gaan zou het gebruik van supergeleiders zijn, en uiteindelijk zouden jullie veel meer energie verbruiken.

Zeer goede supergeleider!
Ik vind het ook leuk!
En wat dit onderwerp betreft, zijn we dankzij de CNRS van Bordeau erg vooruit!

Vive la France!
Herhaal met mij!
Vive la France!
Lang leve supergeleiders!
Voor alle elektrische automobilisten!

http://www.dailymotion.com/video/x2xra8 ... cteur_news
http://www.crpp-bordeaux.cnrs.fr/spip.php?article214

Genieten !



Ptilu schreef:Het casimireffect heeft het behoud van energie nooit ter discussie gesteld. Ken de.

Inderdaad. Dit is geen uitdaging maar een verrijking.
Bovendien heeft Nassim Haramein zojuist aangetoond waarom het Casimir-effect mogelijk is met behulp van vergelijkingen uit de klassieke mechanica.

Het origineel voor Engelssprekende wiskundemensen:
http://theresonanceproject.org/pdf/schw ... ton_a4.pdf

Een vereenvoudigde introductie in het Frans:
http://www.agoravox.fr/tribune-libre/ar ... rum2350513


Tenslotte herinner ik je eraan, mijn kleintje, dat ik nog steeds wacht op je exemplaar op het dictaat van Naudin, Dedelco en oom Louis DB

Je krijgt een nul, zoals een punt, dat geen gebrek aan energie of aanwezigheid op macroscopische schaal zal hebben!

De annalen van de Louis de Broglie-stichting, jaargang 16, N ° 1, 1991 - TW Barret
Tesla's niet-lineaire oscillator shuttle circuit theorie (OSC) (P23 tot 41)


dedeleco schreef:Veel plezier zou elke gekheid op deze site in de oefeningen in elektronica of elektromagnetisme moeten worden gestopt om studenten te testen op hun begrip van de cursussen !!
Kijk, er is een fout, als je de elektronica cursus en Maxwell's vergelijkingen goed hebt begrepen, moet je de fout vinden !!
eenvoudig en treffend voorbeeld door zijn bijbelse eenvoud: dat van:
http://jnaudin.free.fr/teptheo/teptheo.htm
het lijkt onbetwistbaar, de berekeningen kloppen en je krijgt in de weerstand meer energie dan de accu levert, vooral omdat de pulsen kort zijn !!!!
vraag: waar is de fout? !!!!!
Dit type montage wordt in oude televisies gebruikt om hoogspanning te produceren, maar iets anders.
Als je wilt, kun je het doen met een handmatige schakelaar in plaats van de transistor, een kleine 220 V-voedingstransformator waarvan de primaire alleen dient als een inductor of inductor om microseconden om te zetten in seconden (of een autospoel) en een batterij 4,5 , 12V in plaats van XNUMXV-batterij om overmatige ontlading in de vingers te voorkomen die de oscilloscoop vervangen !!
Dan wordt de fout beter zichtbaar.
0 x
----------------------------------------------



Think global act lokale ...

et

Weet goed, dat is niet emmerdée!



-----------------------------------------------
dedeleco
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 9211
Inschrijving: 16/01/10, 01:19
x 10

voet op de grond




par dedeleco » 07/02/10, 02:53

Dus kom terug naar het concrete: je hebt de fundamentele fouten van deze demonstratie van OU gezien?
http://jnaudin.free.fr/teptheo/teptheo.htm
We zouden dit in een wetenschappelijk BAC- of elektronica-BTS-probleem moeten plaatsen!!!
Dit type montage wordt overal gebruikt in de schakelende voedingen van onze ADSL BOX of onze mobiele telefoons of computers!!!
Een slecht gesteld probleem is veel moeilijker dan het oplossen met de juiste vragen in de stelling.
Ik bewonder de verbeeldingskracht van deze verontrustende geesten om het vreemde te vinden, zelfs als er niets abnormaals is!!!
Ik begrijp niet hoe ze met zulke fouten weg kunnen komen!!
Het tweede principe van de thermodynamica is overigens slechts een rigoureuze logische redenering, gebaseerd op de observatie dat niemand ooit een boot of motor heeft kunnen maken die vaart terwijl hij ijs achterlaat om de energie uit het water terug te winnen. temperatuur.
Herlees op Google het briljante basisartikel van Maxwell uit 1863, de basis van alle huidige technologie, met de kiem van relativiteit, en zelfs veldtheorieën.
http://rstl.royalsocietypublishing.org/content/155/459
Energie wordt daar goed bewaard.
Veel ontdekkingen hebben plaatsgevonden waar we ze het minst verwachtten.
Tenslotte realiseerden we ons elke keer dat de energie slecht behouden leek te blijven, dat deze in een ander nieuw proces verdween:
bijvoorbeeld neutronenverval en neutrino's.
Alle huidige kwantumfysica is gebaseerd op quasi-oneindigheden (nulpuntsenergie, massarenormalisatie) die aan het einde van de berekeningen niet detecteerbaar zijn!
Het meest spectaculaire aan de kwantummechanica is de mogelijkheid om op een groot aantal plaatsen tegelijk te zijn, met als gevolg de superkrachtige kwantumcomputer met deze veelheid aan parallelle berekeningen die zal bewijzen dat er een veelheid aan parallelle werelden bestaat waar we vermenigvuldigen zich, zonder het te beseffen, in de vorm van dubbelgangers die elk mogelijk verhaal beleven.
0 x
kistinie
Éconologue goed!
Éconologue goed!
berichten: 357
Inschrijving: 16/11/09, 09:18

Re: voeten op de grond




par kistinie » 07/02/10, 03:58

dedeleco schreef:Dus kom terug naar het concrete: je hebt de fundamentele fouten van deze demonstratie van OU gezien?

http://rstl.royalsocietypublishing.org/content/155/459

Energie wordt daar goed bewaard.
Veel ontdekkingen hebben plaatsgevonden waar we ze het minst verwachtten.
Tenslotte realiseerden we ons elke keer dat de energie slecht behouden leek te blijven, dat deze in een ander nieuw proces verdween:
bijvoorbeeld neutronenverval en neutrino's.
Alle huidige kwantumfysica is gebaseerd op quasi-oneindigheden (nulpuntsenergie, massarenormalisatie) die aan het einde van de berekeningen niet detecteerbaar zijn!
Het meest spectaculaire aan de kwantummechanica is de mogelijkheid om op een groot aantal plaatsen tegelijk te zijn, met als gevolg de superkrachtige kwantumcomputer met deze veelheid aan parallelle berekeningen die zal bewijzen dat er een veelheid aan parallelle werelden bestaat waar we vermenigvuldigen zich, zonder het te beseffen, in de vorm van dubbelgangers die elk mogelijk verhaal beleven.


Dedelco, jij weet tenminste hoe je met meisjes moet praten.
De positieve productiecoëfficiënt, OU genaamd, is het equivalent van de COP van de warmtepomp, maar dan van het zwaartekrachtveld omgezet in elektriciteit.
Omdat de energie behouden blijft, treedt er uiteraard door symmetrie een diffractie op, bijna tegengesteld aan de energie die we eruit halen.
Dit is bijna ook een andere index van de algehele prestaties <1.
Alsof iemand bij elke bekering een mondiale belasting heeft geheven, zoals de latente hitte van staatsverandering, en dat de belasting lokaal wordt terugbetaald in lokale superuniteit
Door lokaal onze mondiale keuken goed in te richten, kunnen we dus warmte-, elektriciteits- en akoestische pompen creëren, allemaal met een efficiëntie die twee tot honderd keer zo hoog is als die momenteel beschikbaar is.

Boveneenheid, totaal, interdimensionaal, is waarschijnlijk technisch mogelijk.
Maar waarschijnlijk zijn we er nog niet...!

Ptilu schreef:Onze onderzoekers moeten 10 dimensies bedenken om uit te leggen waarom ... Waarom denk je?

Dit is het model van de 6+3+tijdmultiversums, die zelf ook in andere multiversums zijn opgenomen, denk ik?
Ik kom er zelden, ik zie de tijd niet meer voorbijgaan... Heb je meer informatie over de 10 dimensies?
Nou vooral de andere 6 ;-))



dedeleco schreef:Het tweede principe van de thermodynamica is overigens slechts een rigoureuze logische redenering, gebaseerd op de observatie dat niemand ooit een boot of motor heeft kunnen maken die vaart terwijl hij ijs achterlaat om de energie uit het water terug te winnen. temperatuur.

Om niets voor je te verbergen, Dedelco, denk ik er 's nachts heel hard over na, aan dit ijsje, om de passie van 2LT te kalmeren.
Ik moet toegeven aan mijn impuls, denk je?
0 x
----------------------------------------------



Think global act lokale ...

et

Weet goed, dat is niet emmerdée!



-----------------------------------------------
oiseautempete
Grote Econologue
Grote Econologue
berichten: 848
Inschrijving: 19/11/09, 13:24




par oiseautempete » 07/02/10, 09:38

Met jullie verhalen over warmtepompen en superunitaire bewegingen (...) zijn jullie kleine spelers, het onderwerp was dit:
Beeld

Dus ga aan de slag!
0 x
kistinie
Éconologue goed!
Éconologue goed!
berichten: 357
Inschrijving: 16/11/09, 09:18




par kistinie » 07/02/10, 13:54

oiseautempete schreef:Met jullie verhalen over warmtepompen en superunitaire bewegingen (...) zijn jullie kleine spelers
Dus ga aan de slag!


We zijn bezig!

Maar omdat energetische vrijheid de 2LT-bende bang maakt, laten we alleen het zichtbare deel van de ijsberg zien.
Zo is het opnieuw en altijd, zoals Ginzbarre zei... een Jood die achter dit alles zit!
0 x
----------------------------------------------



Think global act lokale ...

et

Weet goed, dat is niet emmerdée!



-----------------------------------------------
Ptilu
Ik begrijp econologic
Ik begrijp econologic
berichten: 196
Inschrijving: 15/01/10, 14:23




par Ptilu » 07/02/10, 14:17

Re
Nee, de 10 dim verwijst niet naar multiversums, wat slechts een theoretische poging is om de kwantummechanica verklaarbaar te maken. Eerlijk gezegd lijkt het mij wankel.

De 10 dimensies verwijzen naar de snaartheorie, die mij ook erg wankel lijkt. Om hun berekening te laten kloppen, hoeven ze alleen maar te zeggen dat er 10 dimensies zijn, zodat de snaren kunnen trillen en rekening kunnen houden met alle deeltjes en interacties (het is hetzelfde) die we kennen. Ze geloven dat ze zich niet op waarneembare schaal manifesteren.

Deze resonantie lijkt misschien vreemd, maar Einstein deed het om de tijd te assimileren met de vierde dimensie (gedachte-experiment: de geometrische mier)

Bedankt Dedelco voor uw opmerking dat er een fout in dit misleidende artikel zat. Omdat ik nutteloos was op het gebied van elektronica en magnetisme, merkte ik dat ik niet in staat was Kristina's stelling te ontkrachten. Wat de omzetting van de zwaartekracht in elektrische energie betreft, geloof ik echt dat het arme ding droomt. Het enige voorbeeld dat ik ken is een hydrodam...
0 x

 


  • Vergelijkbare onderwerpen
    antwoorden
    bekeken
    laatste bericht

Ga terug naar "Innovaties, uitvindingen, patenten en ideeën voor duurzame ontwikkeling"

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Geen geregistreerde gebruikers en 88-gasten