Bedini systeem, vrije energie en nulpunt

Innovaties, ideeën of patenten voor duurzame ontwikkeling. Vermindering van het energieverbruik, vermindering van vervuiling, verbetering van opbrengsten of processen ... Mythes of realiteit over uitvindingen uit het verleden of de toekomst: de uitvindingen van Tesla, Newman, Perendev, Galey, Bearden, koude kernfusie ...
lejustemilieu
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 4075
Inschrijving: 12/01/07, 08:18
x 4




par lejustemilieu » 06/07/09, 06:59

:D
Ons "denken" is van ecologische en culturele aard, het is voldoende om deze grenzen te doorbreken (de wereld zou er niet slechter voor zijn) en toegang te krijgen tot een ander een perceptie van wat wij als een realiteit beschouwen (wat is het? dan de werkelijkheid ???).

Leuk ... het lijkt op boeddhisme

Beeld
0 x
De mens is van nature een politiek dier (Aristoteles)
Avatar de l'utilisateur
geotrouvetout
Ik begrijp econologic
Ik begrijp econologic
berichten: 108
Inschrijving: 18/09/05, 21:10
Plaats: 76




par geotrouvetout » 06/07/09, 08:37

lejustemilieu schreef:Leuk ... het lijkt op boeddhisme


Vooral niet :schok: Ik predik geen enkele religie die volledig in tegenspraak is met wat ik heb opgeroepen, men moet niet vallen in mystiek en gemak, men moet zijn eigen pad volgen en niet dat van de een of de ander.

Geo;).
0 x
lejustemilieu
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 4075
Inschrijving: 12/01/07, 08:18
x 4




par lejustemilieu » 06/07/09, 12:55

:D
Ik bepleit geen enkele religie

Voor mij is het boeddhisme geen religie, maar een levensfilosofie :D
0 x
De mens is van nature een politiek dier (Aristoteles)
de Boulle
Ik postte 500 berichten!
Ik postte 500 berichten!
berichten: 519
Inschrijving: 02/12/08, 20:44
x 12




par de Boulle » 06/07/09, 17:52

hallo

Ik wilde weten of je je 24h- ​​of 48-motor liet lopen?

als het produceert, zou het nooit moeten eindigen !!
0 x
Alain G
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 3044
Inschrijving: 03/10/08, 04:24
x 3




par Alain G » 06/07/09, 19:27

Hallo iedereen! :D

Het zij verre van mij om dit onderwerp te vernietigen. maar de Bedini-motor is heel eenvoudig uitgelegd.

Na een paar jaar geleden commerciële batterijen te hebben gerepareerd, wil ik een antwoord geven op het waarom van de toename van capaciteit en spanning zoals te zien op de video.

marcolo schreef:
De capaciteitstests zijn gedaan, met observaties van de toename ervan. Werkt niet op nieuwe batterijen.


Het getoonde systeem doet niets anders dan de batterijen regenereren door pulsen op te laden en te ontladen, waardoor het een zeer effectieve batterijconditioner is.

Sorry dat ik diegenen teleurstel die erin geloven.
:?
0 x
Avatar de l'utilisateur
geotrouvetout
Ik begrijp econologic
Ik begrijp econologic
berichten: 108
Inschrijving: 18/09/05, 21:10
Plaats: 76




par geotrouvetout » 07/07/09, 00:20

lejustemilieu schreef:Voor mij is het boeddhisme geen religie, maar een levensfilosofie :D


Het is aan iedereen om boeddhisme, filosofie, spiritualiteit of religie te interpreteren !!!

Alain G schreef:Het getoonde systeem doet niets anders dan de batterijen regenereren door pulsen op te laden en te ontladen, waardoor het een zeer effectieve batterijconditioner is.


voor u is het daarom hetzelfde principe als het ontzwavelen van loodbatterijen.
Kan verder worden gezien dan de elektrochemische effecten, door te werken aan kleine bedini-modules van sommige Farad-condensatoren.

Geo;).
0 x
Avatar de l'utilisateur
Franckhy19
Ik ontdekte econologic
Ik ontdekte econologic
berichten: 6
Inschrijving: 23/11/05, 14:29




par Franckhy19 » 07/07/09, 00:46

Christophe schreef:.Ik heb de doc op onze host geplaatst ...


wiens adres is?

(bedankt voor het antwoord)
0 x
Alain G
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 3044
Inschrijving: 03/10/08, 04:24
x 3




par Alain G » 07/07/09, 00:49

Suite:

Het zuur is maximaal, de bloedplaatjes (anodes) die zeer scherp worden als ik het kan zeggen, reinigen zichzelf met de inslagen (laden en ontladen) en maken ze geleidend, waardoor de opgeslagen energie beter wordt opgevangen in zuur, of het verhogen van de spanning en capaciteit van de batterijen.

Een eenvoudige test voor degenen die aan deze experimenten gewend zijn, is om een ​​te grote bedini-motor te monteren ten opzichte van de batterij en de spanning zal eerder dalen dan stijgen.
:D
0 x
Alain G
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 3044
Inschrijving: 03/10/08, 04:24
x 3




par Alain G » 07/07/09, 01:23

geotrouvetout schreef:

voor u is het daarom hetzelfde principe als het ontzwavelen van loodbatterijen.
Kan verder worden gezien dan de elektrochemische effecten, door te werken aan kleine bedini-modules van sommige Farad-condensatoren.


Yes!

Het gebruik van elektronische voltmeters geeft soms foutieve waarden, ze hebben moeite om een ​​eerlijke meting te geven wanneer een frequentie op een DC-spanning wordt geïnduceerd.

Op een dag deed ik een test met 2 identieke driefasemotoren die geacht werden surunitaire te creëren en volgens de lezing van Voltmeter en ampèremeter van hoge kwaliteit (niet Handyman) was er inderdaad surunité, maar in de praktijk met lamp (resistieve belasting) en aflezing van entry en exit, geen overunit, maar verlies van + -30 / 100 maar de lamp leek normaal te branden.

Ik begreep later dat de meting die werd gedaan op de condensator en dat de cumulus van 2-fasen de echte meting verstoorde.

Wat ik mijn tijd had kunnen verspillen aan iets waarvan ik geloofde dat ik het ter ondersteuning las.

Maar daardoor kon ik het waarom begrijpen, omdat ik een volledig experiment op het fenomeen heb uitgevoerd.

8)
0 x
de Boulle
Ik postte 500 berichten!
Ik postte 500 berichten!
berichten: 519
Inschrijving: 02/12/08, 20:44
x 12




par de Boulle » 03/08/09, 23:04

goedenavond

Ik wil beginnen met bedini ssg, heeft iemand wat pijpen?
0 x

 


  • Vergelijkbare onderwerpen
    antwoorden
    bekeken
    laatste bericht

Ga terug naar "Innovaties, uitvindingen, patenten en ideeën voor duurzame ontwikkeling"

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Geen geregistreerde gebruikers en 88-gasten