Emag Novosphere-lancering

Boeken, televisieprogramma's, films, tijdschriften of muziek te delen, adviseur te ontdekken ... Praat met nieuws van invloed zijn op geen enkele manier het econology, milieu, energie, de maatschappij, het verbruik (nieuwe wetten of normen) ...
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79353
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 11059




par Christophe » 06/05/09, 09:39

Weet je zeker dat je een stagiair bent? Dit zijn geen interne argumenten...

We tolereren hier een bepaalde vorm van reclame, maar geen identiteitsdiefstal of leugens... :?

Voor de slimme jongens die "3 kleine trucjes" doen: maak je geen zorgen, we zullen ze snel herkennen (het is zelfs een beroep geworden! We zijn professionals!)
0 x
Novosfeer
Ik ontdekte econologic
Ik ontdekte econologic
berichten: 5
Inschrijving: 05/05/09, 14:41




par Novosfeer » 06/05/09, 09:45

Christophe schreef:Weet je zeker dat je een stagiair bent? Dit zijn geen interne argumenten...

We tolereren hier een bepaalde vorm van reclame, maar geen identiteitsdiefstal of leugens... :?

Voor de slimme jongens die "3 kleine trucjes" doen: maak je geen zorgen, we zullen ze snel herkennen (het is zelfs een beroep geworden! We zijn professionals!)




: Lol: Identiteitscontrole, ik haal mijn papieren eruit!


Ik bevestig dat ik slechts een simpele stagiair ben, ik kan je mijn stageduur en de naam van mijn school waar ik train als je wilt geven, en ik kan je zelfs mijn leeftijd vertellen!


Daarna had ik, zoals elke stagiair, enkele aanwijzingen, wat uitleg over het onderwerp, hier het emag, ik ben er niet in gesprongen zonder er iets van te weten! Sorry als dit allemaal nep lijkt... Ik kan in "kikoolol" schrijven als je wilt, maar ik denk dat ik mijn situatie alleen maar erger zou maken : Lol:
0 x
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79353
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 11059




par Christophe » 06/05/09, 09:54

Ja, probeer kik00L0L niet eens : Mrgreen:
0 x

Terug naar 'Media & Nieuws: tv-programma's, rapporten, boeken, nieuws ... "

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Geen geregistreerde gebruikers en 279-gasten