Alles wat u moet weten over zonne-energie in Frankrijk

Forum fotovoltaïsche zonne-energie PV en zonne-elektriciteitsopwekking uit directe straling zonne-energie.
Avatar de l'utilisateur
energic-solar
Ik leer econologic
Ik leer econologic
berichten: 13
Inschrijving: 23/02/09, 22:45
Plaats: Lyon

Alles wat u moet weten over zonne-energie in Frankrijk




par energic-solar » 13/03/09, 15:17

Hallo iedereen,
Hier is een link naar een PDF-document of uitgelegd.

https://www.econologie.com/telechargeme ... ur-france/

Goede dag!
0 x
Energic Artisans Solar, een bedrijf gevestigd in de regio Lyon voor business marketing en installatie van fotovoltaïsche installaties voor particulieren, bedrijven, boeren en gemeenschappen.
carburologue
Ik begrijp econologic
Ik begrijp econologic
berichten: 183
Inschrijving: 14/05/06, 15:23




par carburologue » 13/03/09, 15:56

fotovoltaïsche zonne-energie is het goed of niet, ik bedoel ten opzichte van de investeringen ???
omdat we erover praten, maar echt te zien, nada ... dan vraag ik.
dank u voor uw link.
0 x
naderen het einde, zullen we allemaal besteden ... geen grapje ... een beetje humor is goed voor het moreel ...

futuristische gezegde
Avatar de l'utilisateur
olifant
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 6646
Inschrijving: 28/07/06, 21:25
Plaats: Charleroi, centrum van de wereld ....
x 7




par olifant » 13/03/09, 17:34

Nou, als je ziet het nummer dat in Wallonië werden gemonteerd vorig jaar (meer dan 3000 3,5 voorzieningen miljoen)

Dat gezegd hebbende, moet gezegd worden dat niet alle huizen solariseerbaar zijn: ik heb vorig jaar vele uren doorgebracht met het 'analyseren' van straten: als je door de opeenvolgende filters van
- Goede oriëntatie
- Ad hoc dak
- Geen schaduwen
- Beschikbaar budget
......
blijft er grote wereld! : Cry:
0 x
olifant Supreme Ere éconologue PCQ ..... Ik ben te voorzichtig, niet rijk genoeg en te lui om bespaart de CO2! http://www.caroloo.be
bobono
Éconologue goed!
Éconologue goed!
berichten: 355
Inschrijving: 08/09/07, 16:58
Plaats: bretagne
x 1

Alles wat u moet weten over Photovoltaics




par bobono » 13/03/09, 18:59

Om het eenvoudig te maken.

Om te kwalificeren voor het verlaagde BTW-tarief op% geïnstalleerd vermogen 5.5 moet kleiner zijn dan 3 kW piek.

In een achtergestelde regio met 3 geïnstalleerd kreta kw uw output zal slechts 2000 jaarlijkse kw .Solution extra vermogen te installeren later in 20% BTW.

Niet op te leggen op het inkomen van de jaarlijkse productie moet kleiner zijn dan 3000 jaarlijkse kw zijn.

Dit is wat ik ben gekomen om eindelijk te begrijpen.
0 x
Avatar de l'utilisateur
energic-solar
Ik leer econologic
Ik leer econologic
berichten: 13
Inschrijving: 23/02/09, 22:45
Plaats: Lyon




par energic-solar » 14/03/09, 18:46

Ja voila, dit is ca.
Er zijn nadelen en voordelen, zoals alles.

financieel:

Fotovoltaïsche zonne-energie is gemakkelijk op de portemonnee, laat het me uitleggen ...
Als u de levering te verkopen (verkoop / installatie en het beheer van de administratieve records) gemiddeld ongeveer € 19000 belasting (BTW 5.5%) voor 3000Wc * (piek watt) van de macht. Indien de persoon aan wie ik verkoop levering is getrouwd en als hij geen in de afgelopen jaren ontvangen 5 belastingkrediet (de meeste gevallen) dan de staat zal hem een ​​aardige pitit chèkouze van € 8000 op zijn volgend jaar de verklaring van zijn investering. Ook op ongeveer dezelfde tijd die bepaalde beginnen met het verzamelen ontvangsten van het EOF (op de doorverkoop van elektriciteit); deze opbrengsten zijn jaarlijkse en zijn opgenomen (voor 3000 watt piek geïnstalleerd) tussen de € 1800 en 2200 € per regio. Deze opbrengsten zijn na aftrek van belastingen en zal 20ans duren (voor het contract met EDF op 20ans).
SO ......... voorbeeld:

Ik ben bijzonder en klak 19000 € voor 3KW. Ik ben getrouwd en heb niet een belastingkrediet ontvangen in de afgelopen jaren 5. Mijn BTW is 5.5 8000% en ik CI €
€ 19000 - (1an later) = € 8000 11000 €
Dan zie ik elk jaar 1900 € (gemiddeld) als volgt:
Tijd ROI saldo: 11000 / 1900 6 jaar =
En na 14 resterende jaren van zijn contract dat hij zal ontvangen EDF 1900 € per jaar.

Dus het is een goede investering.
Na eigenlijk iedereen kan de fotovoltaïsche niet tegemoet te komen. Het is noodzakelijk dat het dak op het zuiden (of zuid oost / zuid west), was er geen schaduw bedekt het dak (gebouw, boom, etc ...) en dat het oppervlak voldoende is om tegemoet te komen de sensoren.


* 3000Wc: De staat is mooi en draagt ​​bij aan de ontwikkeling van zonne-energie, maar er zijn nog steeds beperkingen. Sterker nog, als ik een bepaald meer dan 3000 watt piek op het dak te installeren dan zal het niet meer profiteren van de verlaagde BTW-5.5% ene hand, maar 19.6%, en ten tweede zal het niet ook het recht haar belastingkrediet ... noodzakelijkerwijs het rendement op de investering is veel langer. Daarnaast is voor een persoon die leent bijvoorbeeld zelffinanciering is niet van toepassing (zoals ontvangsten van het EOF niet genoeg om de maandelijkse betalingen van de lening te dekken zal zijn)
Dus in termen van investeringen is niet echt interessant voor een bepaald ... business is echter een ander verhaal !!!
0 x
Energic Artisans Solar, een bedrijf gevestigd in de regio Lyon voor business marketing en installatie van fotovoltaïsche installaties voor particulieren, bedrijven, boeren en gemeenschappen.
Avatar de l'utilisateur
olifant
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 6646
Inschrijving: 28/07/06, 21:25
Plaats: Charleroi, centrum van de wereld ....
x 7




par olifant » 14/03/09, 18:55

:onheil: blah, dit is niet de voet, in uw zoete Frankrijk! We krijgen veel in Wallonië: tot 10 KWC, geen problemen bijna.
0 x
olifant Supreme Ere éconologue PCQ ..... Ik ben te voorzichtig, niet rijk genoeg en te lui om bespaart de CO2! http://www.caroloo.be
Pifou
Ik ontdekte econologic
Ik ontdekte econologic
berichten: 5
Inschrijving: 24/01/10, 15:23
Plaats: Frankrijk, de Monts du Lyonnais




par Pifou » 24/01/10, 15:30

energic-sun schreef:... Is getrouwd en als hij geen belastingkrediet in de afgelopen jaren heeft ontvangen 5 (de meeste gevallen) dan de staat zal hem een ​​aardige chèkouze pitit van € 8000 bij zijn terugkeer van het jaar na zijn investering.


Ik denk dat de sprong te wagen en installeer het op mijn dak ...

MAAR: Ik heb een belastingkrediet ontvangen in september 2009 voor installatie in september 2008 een Poel hout ... Over 500 euro tax credit ...

Dit is om te zeggen dat:
- Ik zal niet recht in mijn 2011 belastingkrediet 8 000 euro zijn (een beetje meer in feite: 2 getrouwd en kinderen); : Cry:

- Of zal ik gewoon 8 000 - 500 7 500 =?

Eerlijk gezegd, zonder dat dit belastingkrediet, de investering lijkt te dure optie ...

Ik post naast andere kwesties in verband met het besluit dat ik getekend, maar de daarmee verband houdende bericht ...
0 x
DAVIDBPSOLAR
Ik ontdekte econologic
Ik ontdekte econologic
berichten: 1
Inschrijving: 29/01/10, 17:07

DAVID INSTALLER ERNSTIGE




par DAVIDBPSOLAR » 29/01/10, 17:33

BONJOUR.Si wensen u serieuze informatie en uit te voeren uw paneel installatie project niet aarzelen om contact met mij op de handdruk n pleegt niets, maar in ieder geval zul je de juiste te zijn informés.Ma bedrijf profiteerde van de vereiste als hoofd al garanties installatie van zonnepanelen en wij zijn de enigen die worden gecharterd door BP zonne-energie, die produceert en levert haar panelen.
0 x
Avatar de l'utilisateur
olifant
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 6646
Inschrijving: 28/07/06, 21:25
Plaats: Charleroi, centrum van de wereld ....
x 7




par olifant » 29/01/10, 18:42

Maar wie zorgt voor ons of wat ???? :onheil: :onheil: :onheil:
econologie.com is geen gratis reclame site!
Wilt u contact opnemen met Christophe pub: het zal bieden u wat u moet doen (pay : Mrgreen: )

zelfs niet het fatsoen om te wachten tot er een regelmatige :onheil:
0 x
olifant Supreme Ere éconologue PCQ ..... Ik ben te voorzichtig, niet rijk genoeg en te lui om bespaart de CO2! http://www.caroloo.be
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79001
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 10933




par Christophe » 29/01/10, 18:57

Het is goed om zijn account is uitgeschakeld en ik verwijderde zijn andere berichten ...

Als het installeert zo goed als hij schrijft ...
0 x

 


  • Vergelijkbare onderwerpen
    antwoorden
    bekeken
    laatste bericht

Terug naar "Duurzame energie: zonne-elektriciteit"

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Geen geregistreerde gebruikers en 92-gasten