spaarlampen, oproep getuigen

Hi-tech elektronische en computerapparatuur en internet. Beter gebruik van elektriciteit, te helpen met het werk en de specificaties, apparatuur selectie. Presentaties armaturen en plannen. Golven en elektromagnetische vervuiling.
clara2345
Ik ontdekte econologic
Ik ontdekte econologic
berichten: 3
Inschrijving: 12/03/09, 14:10

spaarlampen, oproep getuigen




par clara2345 » 12/03/09, 16:00

Hallo! Hier is een oproep voor getuigen!

Je hebt thuis al je verlichting veranderd om spaarlampen aan te nemen.
U bespaart energie, uw rekeningen zijn gedaald of u bent misschien teleurgesteld over sommige van deze lampen.
Uw getuigenis interesseert ons voor onze uitzending op M6 over gloeilampen met een laag verbruik.

Aarzel niet om hierop te reageren forum of sluit je aan om je getuigenis per e-mail te delen op clara2345@gmail.comof op 01.41.92.73.41

Hartelijk dank en tot binnenkort!

Lichte
0 x
ibis
Ik begrijp econologic
Ik begrijp econologic
berichten: 85
Inschrijving: 31/12/08, 15:56
Plaats: Ain




par ibis » 12/03/09, 19:07

Benieuwd dat de voorgestelde e-mail niet naar M6 verwijst, toch?
0 x
clara2345
Ik ontdekte econologic
Ik ontdekte econologic
berichten: 3
Inschrijving: 12/03/09, 14:10

ibis




par clara2345 » 12/03/09, 19:16

Zeer eenvoudige ibis: ik heb een speciale mailbox met getuigenissen geopend (die talrijk zijn) om overstromingen op mijn professionele mailboxen te voorkomen. Aarzel niet om met me mee te doen voor andere constructieve vragen en getuigenissen!
Weldra
Lichte
0 x
Avatar de l'utilisateur
ik Citro
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 5129
Inschrijving: 08/03/06, 13:26
Plaats: Bordeaux
x 11




par ik Citro » 12/03/09, 21:02

:pijl: Ik begrijp het proces niet echt ... :?
Ik heb de meeste van mijn lichten veranderd, ik doe elektriciteitsverbruikmetingen, maar de verlichting vertegenwoordigt een klein deel van het elektriciteitsverbruik, zelfs in mijn geval waar de verwarming en het warme water niet elektrisch zijn, variaties in verbruik zijn niet representatief of zichtbaar.

Ik ben tevreden met de diodebollen die ik als leesplek boven het bed gebruik, ze verbruiken 1W in plaats van 40W voor de oude gloeilamp en zijn zeer geschikt omdat ze mijn bovenhoofd niet verbranden en doe geen moeite met degene die mijn bed deelt dankzij de nauwe lichthoek.
Voor de toiletten heb ik, na teleurstellende pogingen tot spaarlampen, een LED-assemblage gemaakt. Ik heb er wat hier in detail over gesproken.
Ik heb ook ZEER aanzienlijk het verbruik en het gebruikscomfort van mijn "neonbuizen" verbeterd door de ballasten te vervangen. Het gedetailleerde rapport is hier te vinden.

Eindelijk kocht ik vorig jaar "wonder" -lampen, gegarandeerd voor 5 jaar, die, naast energiebesparing, de lucht moesten zuiveren door deze te ioniseren. Een van hen heeft een maand geduurd, en de andere heeft net losgelaten na minder dan een jaar gebruik in de woonkamer en de woonkamer. De kwaliteit van de ontsteking en verlichting was slecht. :frons:
Ik verving het oude spaarlampmerk GE (General Electric), waarvan de voordelen superieur zijn.
Ik heb dienst in de gangen, of andere kamers van de spaarlampen van merken en verschillende budgetten waarvan het gebruiksgemak gewoon bevredigend is.

Ik heb weinig verbruiksmetingen op de lampen gedaan omdat het specifieke bedrading vereist die ik niet de tijd nam om uit te voeren (ik vond het niet nuttig)
Dernière édition par ik Citro de 13 / 03 / 09, 22: 04, 1 keer bewerkt.
0 x
ibis
Ik begrijp econologic
Ik begrijp econologic
berichten: 85
Inschrijving: 31/12/08, 15:56
Plaats: Ain

Re: ibis




par ibis » 12/03/09, 21:41

clara2345 schreef:Zeer eenvoudige ibis: ik heb een speciale mailbox met getuigenissen geopend (die talrijk zijn) om overstromingen op mijn professionele mailboxen te voorkomen. Aarzel niet om met me mee te doen voor andere constructieve vragen en getuigenissen!
Weldra
Lichte


Sorry Claire, maar het is niet geloofwaardig. Een vak als M6 kan een e-mailaccount openen voor dit soort zaken, toch?
0 x
clara2345
Ik ontdekte econologic
Ik ontdekte econologic
berichten: 3
Inschrijving: 12/03/09, 14:10

ibis




par clara2345 » 13/03/09, 11:29

Ja ibis, we kunnen een M6-box openen, maar dit is niet onze manier van werken (en als je dat wilt doen, kan ik je mijn pro m6-adres per persoonlijk bericht sturen als de behoefte zo groot is voel!) ... anders dan dat, interessante elementen op spaarlampen aan uw zijde?
0 x
ibis
Ik begrijp econologic
Ik begrijp econologic
berichten: 85
Inschrijving: 31/12/08, 15:56
Plaats: Ain




par ibis » 13/03/09, 19:36

Ok voor de mp. Bedankt voor het voorstel. Ik zal hier het bestaan ​​van dit adres vertellen nadat ik het heb getest. Bedankt voor het voorstel.
0 x
gregdu13250
Ik begrijp econologic
Ik begrijp econologic
berichten: 81
Inschrijving: 18/02/08, 22:48

Re: ibis




par gregdu13250 » 13/03/09, 22:40

clara2345 schreef:Ja ibis, we kunnen een M6-box openen, maar dit is niet onze manier van werken (en als je dat wilt doen, kan ik je mijn pro m6-adres per persoonlijk bericht sturen als de behoefte zo groot is voel!) ... anders dan dat, interessante elementen op spaarlampen aan uw zijde?
Koop geen spaarlampen zonder merk, er is er een die de andere de gloeidraad scheet heeft gerookt
0 x
Avatar de l'utilisateur
Lietseu
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 2327
Inschrijving: 06/04/07, 06:33
Plaats: Antwerpen België, Skype lietseu1
x 3




par Lietseu » 14/03/09, 00:28

Welkom Clara (Claire, wat voor herinneringen in deze kleine naam) :P

Ik denk dat je op de juiste plaats bent, het lijkt me dat een tijdje geleden over allerlei soorten verlichting een tijdje geleden is begonnen ...

Ik zal kijken of ik je vind dat ...

Goede nacht voor u en iedereen, van de kat van kapitein Haddock
:P
0 x
Door het verwijderen van Human Nature, het was ver van zijn natuur! Lietseu
"De kracht van liefde, moet sterker zijn dan de liefde voor kracht" eigentijds Lie Tseu?
Men ziet duidelijk alleen met het hart, de belangrijkste is onzichtbaar voor de ogen ...
Avatar de l'utilisateur
Lietseu
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 2327
Inschrijving: 06/04/07, 06:33
Plaats: Antwerpen België, Skype lietseu1
x 3




par Lietseu » 14/03/09, 00:32

Ik bevestig dat er in de econologie veel aandacht is voor economische lampen ...

klik hierop bovenaan dit onderwerp: Elektriciteit, hi-tech, IT, verlichting: apparatuur, tips, trucs, energie en vervuiling...

en je zult alle onderwerpen vinden die erover praten :D

https://www.econologie.com/forums/ampoules-a ... t2132.html

Ik sluit me echter aan bij de Citroën-vriend die erop wijst dat verlichting over het algemeen niet het belangrijkste onderdeel van het elektriciteitsverbruik is ... :?

:P :D
0 x
Door het verwijderen van Human Nature, het was ver van zijn natuur! Lietseu

"De kracht van liefde, moet sterker zijn dan de liefde voor kracht" eigentijds Lie Tseu?

Men ziet duidelijk alleen met het hart, de belangrijkste is onzichtbaar voor de ogen ...

 


  • Vergelijkbare onderwerpen
    antwoorden
    bekeken
    laatste bericht

Terug naar "Elektriciteit, elektronica en IT Hi-Tech, Internet, Dood, verlichting, materialen en nieuwe"

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : HeleneMH en 187 gasten