Ch. Help Kit Pantone op R19-essence in PARIS te monteren

Bewerkingen en wijzigingen in de motoren, ervaringen, bevindingen en ideeën.
jaylem75
Ik ontdekte econologic
Ik ontdekte econologic
berichten: 1
Inschrijving: 08/12/08, 19:47

Ch. Help Kit Pantone op R19-essence in PARIS te monteren




par jaylem75 » 08/12/08, 21:15

Bonjour à tous,

Ik ben in Parijs, Porte de Versailles.

Ik ontdekte het Pantone-systeem een ​​paar dagen geleden, tijdens het lezen van een bericht op de website lexpress.fr, noemde een lezer zijn 305-auto die reed met een Pantone-watermotor... Ik wilde meer weten en ik ontdekte dit handgemaakte technologie...

Ik zag de video's van de TF1-krant, met de Renault 21 Nevada..., en ik heb veel gesurft, op zoek naar andere informatie over dit proces.

Ik zou niet teruggaan naar technologie, dat weet je net als ik.

Ik ben op zoek naar een monteur / klusjesman die deze "kit" op mijn chamade renault 19 GTS 1.4 energiemotor, benzine, specificeer ik, zou kunnen plaatsen.

de persoon van de website quanthomme.fr stuurde me naar de forum van econologie.com, en ik zocht op de index "geografische assistentie". Als ik je schrijf, is dat om te proberen ons een weekend te ontmoeten, om over deze kit te praten en ermee te experimenteren.

Ik heb deze e-mail naar 5 mensen gestuurd, je had je e-mails op de forum,Als ik u stoor, neem me dan niet kwalijk, dat is niet het doel.

Ik zou erg geïnteresseerd zijn om mensen te ontmoeten die deze kit al hebben aangepast en die me kunnen helpen om het op mijn auto te doen.

Met vriendelijke groet, en goedenavond
Ik woon in Parijs, vlakbij de Porte de Versailles

laat me een eerste contact per e-mail achter, om me je info te laten weten
0 x

Terug naar "Water injectie in de motoren: de montage en experimenteren"

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Geen geregistreerde gebruikers en 223-gasten